Hasan Kinali
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 38 kunder tycker om Hasan Kinali

• Anton M skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs

2019-02-08

Bra service fixade vinterdäck trots det inte fanns med till bilen Läs mer
  • Kristina C skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs

2019-02-07

Mina förväntningar på service branschvana och bemötande har med råge överskridit önskemål från försäljare Hasan Kinski Vill på det varmaste rekommendera honom till alla som går i bilköpartankar Läs mer
  • Sabina E skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs

2019-02-05

Köpte en Skoda fabia:)
    Supertrevlig säljare!! Läs mer
  • Erik Fredrik E skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs

2019-02-04

Kanon trevlig säljare!
    Var aldrig några problem under affären Läs mer
  • Niklas N skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs

2019-02-02

Jättetrevlig. Ödmjuk. Kille som mötte upp på tågstation Hasan kinali .bilen var som han hade beskrivit den jag kommer garanterat köpa fler bilar av denna firma. Niklas Läs mer
  • Anna T skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs

2019-01-31

Vi köpte en BMW. Vi vart riktigt imponerade av ett proffsigt bemötande och kunskapen av säljare Hasan. Vi var väldigt belåtna med hjälpen vi fick och han levde verkligen upp till våra förväntningar. Vi kan starkt rekommendera Hasan och Bdbil. Läs mer
  • Malek M skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs

2019-01-20

Jag hittade en bil på BD bil Strängnäs som jag tyckte såg intressant o ringde o pratade med en av deras försäljare Hasan Kinali som lät jätte trevlig i telefon o service o bemötande som jag fick var gjorde att jag bestämde mig för att köpa bilen.
    Kinali lät mycket professionell o erfaren o svarade på alla frågor som jag hade o han lät övertygande o trovärdig så jag åkte o köpte bilen samma dag hoppas att alla försäljare var som Kinali jag har sen rekommenderat mina bekanta att ta kontakt med BD bil o Kinali speciellt o de han tankar på att byta/köpa bil.
    Jag kommer definitivt tillbaka till Kinali BD bil i fortsättningen.
    Och vi ses igen när jag ska köpa bil nästa gång.
    Mvh Malek Malkoun
    Mycket nöjd kund. Läs mer
  • Line Helén E skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs

2019-01-20

Vi mötes av en mkt glad och trevlig säljare som var väldigt tillmötesgående och hjälpsam och kunde svara på alla våra frågor:) Han levde verkligen upp till våra förväntningar!!! Läs mer
  • Thomas J skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs

2019-01-20

Vi köpte en bil. Vi blev väldigt bra bemötta och mina förväntningar överträffades. Riktigt bra service. Tack mvh Thomas Läs mer
  • Ricky A
    Ricky A skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs

2019-01-20

Köpte en BMW 520D m sport, blev bemött av en glad och hjälpsam säljare. Väldigt kunnig i det han gjorde och serviceinriktad.

Mina förväntningar var att dom skulle kunna svara på det jag undrade om bilen vilket dom kunde göra utan några problem. Hade låga förväntningar vad gällde service och bemötande men hasan hade verkligen allt detta och ännu mer. Läs mer
Hasan Kinali
Ayman Fatot