Hasan Kinali

645 41 Strängnäs — Visa karta

Läs vad 19 kunder tycker om Hasan Kinali

• Per Johan K skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en BMW 520
    Jag fick min första kontakt med Hasan på BD bil genom telefon.
    Förväntan är att de ska vara lätta att nå och svara på de frågor jag har samt informera om det är någonting jag behöver veta innan jag bestämmer mig för att åka 10 mil för att titta på en bil.

När jag fick kontakt med BD bil upplevde jag att Hasan var hjälpsam och kundorienterad.
    Han informerade även att det fanns en repa på bilen som han lovade att lacka om jag tyckte om bilen. Nu visade det sig att Hasan tittade på en liknande bil som jag ringde och frågade på. Den bil jag sedan köpte hade inte en sådan repa..
    Vid provkörningen av den bil jag köpt upplevde jag obalans i däcken och att bromsarna tog ojämt.
    Hasan såg till att balansera däcken och lovade att BD bil skulle åtgärda det fel som jag upplevde som ojämn bromsverkan ”skakningar” om det inte upphör. Trolig orsak kunde vara nya bromsbelägg.
    Idag var jag på återbesök hos BD bil då skakningarna inte upphört.
    Hasan och en mekaniker provkörde båda bilen. Resultatet är att BD bil tar på sig ansvaret och kommer att utan kostnad för mig att åtgärda de fel som är på bilen.

Därför vill jag ge Hasan och BD bil högsta betyg för ett gott kundbemötande och för att de skapat trygghet i affären från första kontakt och även när det uppstått problem.

/Per Läs mer
  • Rasmus H skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Riktigt bra bemötande och smidigt köp av bil, rekommenderar starkt Läs mer
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en begagnad bil av Hasan, bemötandet var utmärkt både under och efter affären, trots att det visade sig i efterhand att bilen inte riktigt motsvarade förväntningarna. Hasan såg till att på ett föredömligt sätt lyssna på mina synpunkter och föra min talan för att på bästa sätt tillmötesgå mina önskemål så att jag numera är en nöjd kund. Kompensationen från företaget för att laga fel på bilen kunde ha varit större, men på det stora hela är jag mycket nöjd med det vi kom överens om. Läs mer
  • Peter E skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Vi köpte en privatbil och en bil till företaget och är riktigt nöjda med servicen och bilarna! Tack BDbil och tack Hasan för bilarna och bemötandet! Läs mer
  • Yngve R
    Yngve R skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte bil
    Bra bemötande
    Tyvärr så vart inte bilen besiktigad som överenskommet och den var inte ser vad som sas
    Kommer att vara noggrannare nästa gång om det blir något mer bilköp Läs mer
  • Robert H skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte 1 bil.
    Blev bra bemött och dom var mycket trevliga och hjälpsamma.
    Blev mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
  • Kjell Arne O skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Hasan upplever jag som trevlig sympatisk och med kundens bästa som ledstjärna. Läs mer
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en Transit Custom Av Hasan. Mycket trevligt bemött och smidig affär. Läs mer
  • Nicklas P skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte grymm bil..hassan va guld. Läs mer
  • Lars N skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte husbil.
    Ett företag jag skulle tipsa mina vänner om...Hasan var en otroligt härlig person och en säljare som inte tar för stor plats utan svarar lugnt och sakligt på ev frågor...
    Man känner sig välkommen tillbaka.
    // Lars Läs mer
  • Johanne V skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en begagnad bil hos BD Bil. Av försäljare Hasan Kinali blev jag mycket bra bemött. Hasan va hjälpsam, lugn och trevlig, egenskaper som jag viktar högt. Jag är mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
  • Mattias J skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en liten arbetsbil och den rullar ännu,inga konstigheter precis vad Hasan sa.... Läs mer
  • Alexander A skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en nyare bil av BD Bil i Täby och blev trevligt bemött av Hasan. Hasan var mkt tillmötesgående och professionell. Fick extra 2-årsgaranti.
    Mkt nöjd med BD Bil överlag. Läs mer
  • Orhan A skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Gedigen service och bemötande. Ett leende igenom hela processen av bilhandeln.

Förutom en fin bil som vi fick hjälp att köpa, skaffade vi oss en ny bekantskap som kommer med säkerhet leda till framtida och återkommande besök.

En nöjd kund
    A.K. Läs mer
  • Sebastian O skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Han hjälpte mig att köpa min första bil, fick ett bra bemötande och trevlig att prata med. Han var inte så inläst på bilmodellen men hjälpte till så gott det gick. Handlar gärna mer av honom. Läs mer
  • Rebecca J
    Rebecca J skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Hasan är service minded, lösningsorienterad, proffissionell och ödmjuk. Jag är väldigt nöjd med min köpupplevelse!

Hela intrycket av BD Bil i Stängnäs var att de kändes trevliga och tillmötesgående. Läs mer
  • Rune O skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en beg Volvo V70
    Jag hade bett dom ringa mig när dom fick in en beg bil dom ringde upp, jag kom och tittade. Bra bemötande trevlig kille. Jätte nöjd med hela köp upplevelsen. Läs mer
  • Lars Göran S skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en bil av BD bil AB

Säljaren var mycket trevlig och hjälpsam. Hassan ringde senare och kollade att var ok.
    Ett bra färetag att köpa bil på. Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte bilen över nätet. Fick bra info om det jag frågade om. Snabb och effektiv hantering av Hassan med ett positivt bemötande. Blev glatt överraskad när han mötte mig vid tåget.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med affären och rekommenderar Hassan som en trevlig och omtänksam försäljare och person.
    /Lars Läs mer
Hasan Kinali