Hasan Kinali
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 24 kunder tycker om Hasan Kinali

• Ann Katrin B skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Sopernöjd med både bil och säljare på BDbil.
    Toppen!👌 Läs mer
  • Jennifer B skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jätte trevlig och bra bemötande samt bra affär mvh Läs mer
  • Modou B skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Säljeren var underbart. Bra bemötande super bra service och jag kan stark rekommendera honom och BD Bil alla dar i veckan. Ni kommer aldrig ångra er. Tack för eran fina service Läs mer
  • Agneta P skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Hade inga förväntningar men blev jättenöjd
    Trevligt bemötande och en smidig affär
    Vi återkom dagen efter och köpte en till bil
    Det säger väl allt
    Agneta Läs mer
  • Kenneth P skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Hej! Jag blev väldigt väl omhändertagen,och bemött av en mycket kompetent personal. Den bilen som jag köpte har dom förväntningar som jag trodde att den skulle ha.

Med vänlig hälsning,
    Kenneth Palm Läs mer
  • Per Johan K skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Jag köpte en BMW 520
    Jag fick min första kontakt med Hasan på BD bil genom telefon.
    Förväntan är att de ska vara lätta att nå och svara på de frågor jag har samt informera om det är någonting jag behöver veta innan jag bestämmer mig för att åka 10 mil för att titta på en bil.

När jag fick kontakt med BD bil upplevde jag att Hasan var hjälpsam och kundorienterad.
    Han informerade även att det fanns en repa på bilen som han lovade att lacka om jag tyckte om bilen. Nu visade det sig att Hasan tittade på en liknande bil som jag ringde och frågade på. Den bil jag sedan köpte hade inte en sådan repa..
    Vid provkörningen av den bil jag köpt upplevde jag obalans i däcken och att bromsarna tog ojämt.
    Hasan såg till att balansera däcken och lovade att BD bil skulle åtgärda det fel som jag upplevde som ojämn bromsverkan ”skakningar” om det inte upphör. Trolig orsak kunde vara nya bromsbelägg.
    Idag var jag på återbesök hos BD bil då skakningarna inte upphört.
    Hasan och en mekaniker provkörde båda bilen. Resultatet är att BD bil tar på sig ansvaret och kommer att utan kostnad för mig att åtgärda de fel som är på bilen.

Därför vill jag ge Hasan och BD bil högsta betyg för ett gott kundbemötande och för att de skapat trygghet i affären från första kontakt och även när det uppstått problem.

/Per Läs mer
  • Rasmus H skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Riktigt bra bemötande och smidigt köp av bil, rekommenderar starkt Läs mer
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte en begagnad bil av Hasan, bemötandet var utmärkt både under och efter affären, trots att det visade sig i efterhand att bilen inte riktigt motsvarade förväntningarna. Hasan såg till att på ett föredömligt sätt lyssna på mina synpunkter och föra min talan för att på bästa sätt tillmötesgå mina önskemål så att jag numera är en nöjd kund. Kompensationen från företaget för att laga fel på bilen kunde ha varit större, men på det stora hela är jag mycket nöjd med det vi kom överens om. Läs mer
  • Peter E skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Vi köpte en privatbil och en bil till företaget och är riktigt nöjda med servicen och bilarna! Tack BDbil och tack Hasan för bilarna och bemötandet! Läs mer
  • Yngve R
    Yngve R skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Strängnäs
    Köpte bil
    Bra bemötande
    Tyvärr så vart inte bilen besiktigad som överenskommet och den var inte ser vad som sas
    Kommer att vara noggrannare nästa gång om det blir något mer bilköp Läs mer
Ayman Fatot
Hasan Kinali