Aktiv på Reco.se sedan 2020

en del av BD Bil Strängnäs

Läs vad 4 Läs vad Stefan Hansen

• Ann H skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs

2020-02-21

Försäljning av Husbil, Säljare var trevlig och professionell. Bra trevlig text skriven till vår husbil.
    Jag var osäker om dom skulle klara sälja husbilen, men dom gjorde det.
    Allt flöt på lätt o smidigt... Rekommenderar gärna BD bil. Läs mer
    2020-03-01 Stefan M svarar Ann H
    Tack så mycket Ann för att ni gav oss förtroendet att sälja eran otroligt fina husbil. Ha det så fint.
  • Anna W skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs

2020-02-20

Enkel och smidig process
    Bra kommunikation, snabba svar på frågor osv Läs mer
    2020-03-01 Stefan M svarar Anna W
    Tack så mycket för förtroendet med försäljningen av eran husbil. Ha det så bra.
  • Per M skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs

2020-02-13

Jag köpte en husbil. Och blev jättebra bemött av Stefan. Han var jättetrevlig och hade ett bra kunnande om husbilar samt att han lade in skydd på golven i visningsbilarna som gav ett bra intryck att BD bil är rädd om bilarna. Men lite värme i bilarna som står ute vore bra.
    Alla på företaget var glada och tillmötesgående samt hjälpsamma.👍👍 Läs mer
    2020-02-17 Stefan M svarar Per M
    Tack så mycket Per för detta. Jag hoppas ni får trevligt i eran nya fina Burstner 920G som vi fick leverera till er och hoppas resan hem till Göteborg gick bra. Ha det så bra.
  • Conny S skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs

2020-02-11

Stefan som har hand om husbilar är kanonbra att ha o göra med följer upp affären och ser till att allt är till belåtenhet löser ev problem på ett föredömligt sätt. Läs mer
    2020-02-17 Stefan M svarar Conny S
    Tack Conny för dom fina orden det värmer. Det var trevligt att ni valde oss som leverantör till eran fina husbil och jag hoppas ni får många fina minnen i den.
Erik Sönnerfors
Ayman Fatot