Stefan Hansen
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-11

Läs vad 11 Läs vad Stefan Hansen

• Carine F skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs

2020-06-30

Sålde en husbil. Fick bra bemötade och kände mig trygg i affären. Försäljningen gick fort och allt flöt på smidigt. Jag är mycket nöjd och skulle både kunna köpa och sälja nästa bil där. Läs mer
  • Christer J
    Christer J skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs

2020-06-27

Vi sålde vår husbil genom BD Bil Strängnäs. Vi fick ett positivt bemötande av Stefan och den blev såld inom en vecka till ett pris som vi var nöjda med. Läs mer
  • Birgitta S skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs

2020-06-24

Stefan Hansen på BD bil sålde min husbil.
    Han är en lättsam och trevlig person att ha att göra med. Han verkar arbeta intensivt med sina uppdrag och ligger nog inte på latsidan.
    Tyvärr blev min bil såld alldeles för billigt men det var ju jag själv som gjorde det valet. Mycket svårt att kolla hur mkt ett företag går med vinst när man själv går med förlust? Läs mer
  • Thomas S skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs

2020-06-23

Stefan hjälpte oss med förmedling av vår husbil. Detta har utförts riktigt bra och seriöst. Från första samtal till såld husbil har allt fungerat enligt önskemål. Jag är mycket nöjd med den hjälp vi har fått👍 Läs mer
  • Mattias N skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs

2020-06-23

Stefan på BD bil va kanon att ha att göra med.
    Försäljningen av husbilen gick jättebra. Läs mer
  • Per-Arne P
    Per-Arne P skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs

2020-06-23

BD Bil sålde min husbil en nyare LMC.
    Jag blev uppringd av en försäljare Stefan mycket trevlig,
    jag ville att dom började sälja bilen en fredag inget problem Stefan kom och hämtade bilen omgående i Nyköping, vilken service precis som jag vill ha det. Vi kom överens om ett försäljningspris jag fick nästan det utlovade, jag är mycket nöjd med hela affären BD Bil fixade allt

Per-Arne Läs mer
  • Kent M skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs

Han sålde en Husbil åt oss funkade bra. Läs mer
  • Ann H skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs

2020-02-21

Försäljning av Husbil, Säljare var trevlig och professionell. Bra trevlig text skriven till vår husbil.
    Jag var osäker om dom skulle klara sälja husbilen, men dom gjorde det.
    Allt flöt på lätt o smidigt... Rekommenderar gärna BD bil. Läs mer
    2020-03-01 Stefan M svarar Ann H
    Tack så mycket Ann för att ni gav oss förtroendet att sälja eran otroligt fina husbil. Ha det så fint.
  • Anna W skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs

2020-02-20

Enkel och smidig process
    Bra kommunikation, snabba svar på frågor osv Läs mer
    2020-03-01 Stefan M svarar Anna W
    Tack så mycket för förtroendet med försäljningen av eran husbil. Ha det så bra.
  • Per M skrev om Stefan Hansen en del av BD Bil Strängnäs

2020-02-13

Jag köpte en husbil. Och blev jättebra bemött av Stefan. Han var jättetrevlig och hade ett bra kunnande om husbilar samt att han lade in skydd på golven i visningsbilarna som gav ett bra intryck att BD bil är rädd om bilarna. Men lite värme i bilarna som står ute vore bra.
    Alla på företaget var glada och tillmötesgående samt hjälpsamma.👍👍 Läs mer
    2020-02-17 Stefan M svarar Per M
    Tack så mycket Per för detta. Jag hoppas ni får trevligt i eran nya fina Burstner 920G som vi fick leverera till er och hoppas resan hem till Göteborg gick bra. Ha det så bra.
Erik Sönnerfors
Ayman Fatot