BD Bil AB

BD Bil AB

www.bdbil.se
  • Badge2022

Välkommen till BD Bil AB, om du är intresserad av en snabb och billig bilaffär så har du kommit helt rätt. Antingen får du pengar för din bil på en gång eller så kan du dra av samma värde när du köper en bil av oss. Vi tar emot alla modeller från alla märken. När du kommer till BD Bil vet du att du kommer göra en snabb och smidig...

965 omdömen om BD Bil AB

Sedan starten hos Reco 2015

Linn L
Skrev om BD Bil AB

Uppdatering 24/11 Efter anmälan till ARN kontaktades vi av en annan kille på BD bil där de meddelade att vi skulle få hela summan för oljeläckagereparationerna tillbaka, vilket vi nu fått! Så jag känner att jag behöver uppdatera här då jag är nöjd med utfallet. :) Tråkigt att det skulle behöva gå så långt bara. Ursprunglig recension: Varning för detta företag!!! Råder alla att läsa detta innan ni väljer att köpa bil därifrån. Vi köpte en bil för 109 000 kr årsmodell 2014 ca 13 000 mil som sades i annonsen var väl genomgången...

Staffan K
Skrev om BD Bil AB

Köpt en Ferrari. Fick en perfekt hjälp av Nikita Samtson. Därför vill jag rekommendera både honom och BD Bil Staffan Karlsson

Christian W
Skrev om BD Bil AB

Vi har köpt 2 st Dodge RAM på vårt företaget av Jordan. Vi är väldigt nöjda med bemötandet och den service vi fått, både före och efter köpet. När det är dags att byta bil nästa gång så kollar vi först med BD Bil. // Lagerteknik AB

Ulric Harald Ö

Bra Service och flexibilitet från Nikita i samband med leverans av våra bilar. Gjorde verkligen sitt yttersta för att allt skulle fungera bra.

Milan V
Skrev om BD Bil AB

Smidigt och enkelt affären. Mkt nöjd med min Mercedesen! Kan rekommendera Nikita BD bil. 👌🏻

Basel N
Skrev om BD Bil AB

Det finns ingen trovärdighet, tröst eller vänlighet i att kommunicera och hantera honom.

Svar från BD Bil AB

Hej Basel. Tråkigt att du känner så. Från vår sida har vi hjälpt på dom sätt vi kunnat. Din turbo gick sönder straxt efter köp vilket är tråkigt. Vi tog direkt ansvar och sa att vi åtgärdar den. Du ansåg att ett återköp var enda lösningen då du bara haft bilen en kort stund. Du ville ha en lånebil, vilket vi ordnade, Men du ansåg inte att den höll samma prisklass som bilen du köpt. Tyvärr så har vi inte så dyra lånebilar. Men dom fungerar utmärkt. Därefter kom delen till turbon och tyvärr visade det sig att den var defekt...

Alex O
Skrev om BD Bil AB

Karl förmedlade min BMW, snabb återkoppling och schysst service. Tydligt med informationen och smidig process. Hjälpte mig att fixa det som behövde fixas till lågt pris. Kan starkt rekommendera BD Bil!

Tomas M
Skrev om BD Bil AB

Mycket trevlig och tillmötesgående, informerade under försäljningens gång,seriösa. Kan varmt rekommendera sälja din bil via Bd bil!

STEFAN H
Skrev om BD Bil AB

Jag köpte en riktigt fin Mercedes av Gabriel. Han är mycket lättsam och trevlig i sitt bemötande samt att han har kunskap om bilarna han har i hallen så det kändes mycket tryggt. Honom kan jag enkelt rekommendera och jag kommer gärna tillbaka.

Arnar H
Skrev om BD Bil AB

Schysst bemötande, guidade mig till rätt bil för mitt företag, lade handpenning på distans och bilen var precis som han sagt att den skulle vara Kan starkt rekommendera Hasan!

Yogeesh R
Skrev om BD Bil AB

Karl Schollin from BD Bil AB has helped in selling my car on behalf of me. The selling process was smooth and quick. Thank you so much. I recommend Karl Schollin and BD Bil for such services. Best regards, Yogeesh Rajashekhar

Elin E

Gott första intryck och bemötande. Tolga var tillmötesgående och väldigt hjälpsam där han hjälpte oss med att hitta en transportbil som uppfyllde våra krav.

Roni H

Bilförmedlingen i Täby är ju bara en sån fantastisk upplevelse, var där och köpte en bil idag. Mycket trevligt bemötande från Tolga. Han hjälptes åt på bästa vis och det blev en riktig bra och rolig upplevelse. Allt var seriöst och snabbt avklarat. Ni är absolut värda minst 5 stjärnor.

Pavel R
Skrev om BD Bil AB

Mr.Hasan Kinali is friendly and professional . I bought Nissan NV300 and very happy with car , they have really rich amount of variety of all kind of cars and easy to make deal . Wish you all best. Regards Pavel 😎

Rani S

Tolga hjälpte mig att hitta min drömbil. Han hjälpte mig under hela processen och var tydlig. Han överträffade mina förväntningar vad gäller hög service och proffessionalitet.

Pontus L

Otroligt trevligt och proffsigt bemötande både i telefon och i hall 10 av 10 Pontusar

Pär O
Skrev om BD Bil AB

Tillmötesgående, snabbt och tryggt agerande. Kände att jag kunde lita på honom redan från start

Julia B

Fantastiskt service av Robert på BD bil! Hjälpsam och snabb vid assistans när olyckan var framme.

Erik N

Supertrevlig och väldigt tillmötesgående! Är mycket nöjd med mitt bilköp! Stort tack till Robert på BD Bil!

Tobbes J
Skrev om BD Bil AB

Mycket sympatisk säljare som guidade en stackars rookie till egenföretagare till sin första företagsleasade bil. 2015 Hilux 3.0 Bra grejer! //Tobiaz

Jacob A
Skrev om BD Bil AB

Kom in en eftermiddag och tanken var att jag skulle eventuellt köpa en lite lättare bil för att ta mig från A till B, då fick jag pratade med en säljare som heter dejan, väldigt professionell i sitt arbete. Dagen slutade med ett bilköp, allt blev bra. Hade senare ett problem med att ett av handtagen inte vecklades ut. Kontaktade då dejan och han löste problemet med handtaget snabbt och smidigt. Rekommenderar alla som har tankarna att köpa en bil att välja Dejan Garaca på BD bil i Strängnäs.

Tobil K
Skrev om BD Bil AB

Bra och smidig försäljare, man märker att han har koll på det han håller på med. Köpte min jobb bil via honom och blev super bra bemött. Har alltid köpt mina bilar på smista bil men nu har jag hittat min nya bilhandlare tack vare Dejan!

Adrian A

Hej! Smidig och bra service hos Tim på Bd bil

Kristian L
Skrev om BD Bil AB

Väldigt påläst och kunnig. Lyckades sälja min bil under en tuff period.

Petra L
Skrev om BD Bil AB

Karl på BD bil sålde vår Audi A6 och vi är jättenöjda med servicen och allt funkade bra med genomförandet av affären. Väldigt smidigt med avlämning av bil och tydlig information och snabb återkoppling på telefon och sms med statusuppdateringar.

Peter O
Skrev om BD Bil AB

Hej,ett företag jag starkt kan rekommendera,på alla sätt ,Sålde våran bilen på ca 2 veckor,bra o proffsig personal.Mycket stor TACK.Mvh Peter Örebro.

Nicolae C
Skrev om BD Bil AB

Det är första gången jag lämnar ut min bil till försäljning genom en bilhandlare. Allt gick riktigt smidigt och ett företag man kan lita på i framtiden, KARL, du var bra som fan fast du är ung!! Väldigt tillmötesgående!

Emillio A
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Kunde inte önskat en mig bättre process att köpa bil, wow! Beskrev mitt drömköp och inom några timmar hade jag flertalet förslag. Det var bara att välja ut vilken bil det blir för att få den levererad samma kväll. Smidigt, tryggt & bra! Kommer för alltid vända mig till BD för samtliga bilaffärer. Tack!

MUSTAFA S
Skrev om BD Bil AB

Sålt flera bilar till BD genom Josef, snabbt smidigt, enkelt och trevligt bemötande. Jag kommer fortsätta avyttra både privata och firmabilarna till BD genom Josef framöver 🥳

BAHEER A
Skrev om BD Bil AB

Väldigt trevliga och kunniga personal, stor tack för en smidig affär!

Daniel N
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Jag köpte precis min fjärde bil från BD Bil. Behöver jag säga mer? Vill man ha världsbäst service då väljer man BD. Erik höll min hand innan - under och efter affären. Det kändes tryggt att ha att göra med Erik. Och ja, mitt nästa bilköp kommer också gå genom BD Bil och Erik.

Rebaz P
Skrev om BD Bil AB

Erik hjälpte oss med vårt inbyte och redan från början kändes det som att han visste vad vi var ute efter. Vi hade en ceed och ville ha något större och mer bränslesnål så det blev en optima hybrid. Erik är supertrevlig och det märks att han har en bred kunskap om bilar. Vi är väldigt nöjda med köpet och BD Bil. Rekommenderas varmt.

Richard S
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Så snabbt och smidig affär! Jag kan lätt rekommendera BD Bil!

Peder D
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Rak enkel affär, trevligt bemötande och rimlig värdering av min bil- en bra upplevelse helt enkelt

Anar S
Skrev om BD Bil AB

Good service, fast and good deal.

Jan Roland Christer S

Mycket trevligt och korrekt bemötande. Snabb och effektiv service. Tack!

Dilan N
Skrev om BD Bil AB

Bästa inköparna speciellt ( jimmy )

Per A
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Smidigt, snabbt och professionellt bemötande.

Klas H
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Jag har positiva erfarenheter sedan tidigare av BD Bil, och jag blev mycket nöjd även denna gång. BD Bil har hjälpt mig att sälja två bilar, den andra var under svåraste förhållanden med skenande bränslepriser, men dom lyckades utmärkt ändå. Erik med tillhörande personal har som vanligt varit både proffsiga och haft ett trevligt bemötande med mig.

Ronny H
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Jag är super nöjd med hela försäljningen av min. Trevligt och proffsig bemötande

Marko C

Mycket snabb och professionell

Gabriel G
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Fick hjälp av Erik med att både sälja min bil och hitta en nyare begagnad med höga speckrav från min sida. Servicen var grym med regelbunden, rak och ärlig kommunikation genom båda processerna som sköttes parallellt. Kan med min erfarenhet av Erik & C/o inget annat än att starkt rekommendera BD Bil.

Rasmus A
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Jag har haft kontakt med Erik vid både privata bilaffärer och företagsaffärer! Alltid ett trevlig & seriöst bemötande,gör alltid det lilla extra för att man ska bli nöjd! han sätter kundens behov och önskemål först och kommer fortsätta att använda mig av Erik vid köp och sälj av bil! Tack för ännu en trevlig bilaffär! Mvh Rasmus

Nicklas G
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Helt otroligt smidigt att göra en bilaffär med Erik & Bd Bil.. Jag kunde inte vara nöjdare!! Tack!!

Sabah Ahmad A
Skrev om BD Bil AB

Fick den bästa bemötande från Jimmy. Jag är väldigt glad att jag fick sälja min bil via BD bilar.

Kalle K
Skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil AB

Toppen service, bra bemötande och extremt service orienterad, hittar alltid en lösning och får fram dom bästa erbjudanden för bilen. Rekomenderas starkt

Filip M
Skrev om Ziad Solaka en del av BD Bil AB

Bästa bästa bästa bästa bästa bästa bästa Ziad

Lars-erik E
Skrev om BD Bil AB

Snabb försäljning av vår husbil, det blev det pris som vi tänkt oss. Bra och proffsigt bemötande av säljaren.

Patrik A
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Hej !! Jag är mycket nöjd med Erik mycket trevlig Han var saklig å lugn de var ingen massa onöddigt prat å stirr

Peter L
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Vilken härlig bilaffär👍 Enkelt:-) allt klart och transport ingick😉 Rekommenderar starkt