Begagnade bilar Stockholms län Täby BD Bil Täby Erik Sönnerfors
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 45 kunder tycker om Erik Sönnerfors

• Victor H skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby

2018-12-18

Väldigt nöjd med köpet av en Audi A7, Erik var trevlig och kunnig och bilen uppnådde förväntningarna. Läs mer
  • My N skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby

2018-12-18

Köpte en passat, mycket glatt och trevligt bemötande, ärlig och kunnig personal som tänker på köparen. Besöket var över förväntningarna. Läs mer
  • Merja F skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby

2018-12-15

Köpte bil. Bra service och inte för aggresivt säljande. Läs mer
  • Erika K skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby

2018-10-22

Proffsigt bemötande. Rak och ärlig kommunikation. Vi kom överens om att företaget skulle bekosta däck i efterhand och det gjorde dom. Det känns tryggt. Detta är ett företag som håller vad dom lovar.
    Rekommenderar detta företag starkt! Läs mer
  • Jeanette E skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby

2018-09-06

Proffsigt och trevligt bemötande. Var väldigt tillmötesgående och flexibla för att tillgodose mina önskemål. Rekommenderar BD Bil Täby om man ska köpa bil! Läs mer
  • Daniel N skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby

2018-09-06

Vi köpte en bil. Vart högt imponerad av ett proffsigt bemötande och kunskap. Hjälpen vi fick gjorde att vi var mer än belåtna när vi lämnade BDBil. Kan starkt rekommendera Erik som den främsta bilförsäljaren jag haft av 11 nybilsköp jag gjort.

Tack Läs mer
  • Maria N skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby

2018-09-06

Trevlig. Ger ett pålitligt intryck.
    Trygg snabb affär.

/Maria & Danne Läs mer
  • Filip R skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby

2018-07-15

Mycket tydlig kommunikation, mycket bra omhändertagen och utomordentlig service! Läs mer
  • Anders K skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby

2018-06-09

Tack Erik för en snabb o smidig bilaffär, vi supernöjda med bilen o ditt bemötande.vi rekomenderar BD Bil om ni ska köpa bil.Anders o Lotta Läs mer
  • Johan S skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby

2017-09-19

Jag och min fru letade länge efter en BMW kombi och hittade till slut rätt objekt på Bd Bil. Eftersom vi inte bor i Stockholm kändes det på förhand som en krånglig process men servicen som levererats har varit top of the line!
    Vi tog en taxi från Arlanda som dessutom Erik gick med på att betala för att underlätta för oss.
    Väl på plats motsvarade bilen våra förväntningar och bemötandet kunde inte varit bättre. Vi är supernöjda med vår nya bil och i framtiden finns det ingen tvekan om vilket företag vi vänder oss till vid kommande bilköp. Erik och Bd Bil rekommenderas varmt! Läs mer
Filip Stankovic
Erik Sönnerfors