Begagnade bilar Stockholms län Täby BD Bil Täby Erik Sönnerfors
Erik Sönnerfors
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 42 kunder tycker om Erik Sönnerfors

• Erika K skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Proffsigt bemötande. Rak och ärlig kommunikation. Vi kom överens om att företaget skulle bekosta däck i efterhand och det gjorde dom. Det känns tryggt. Detta är ett företag som håller vad dom lovar.
    Rekommenderar detta företag starkt! Läs mer
  • Jeanette E skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Proffsigt och trevligt bemötande. Var väldigt tillmötesgående och flexibla för att tillgodose mina önskemål. Rekommenderar BD Bil Täby om man ska köpa bil! Läs mer
  • Daniel N skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Vi köpte en bil. Vart högt imponerad av ett proffsigt bemötande och kunskap. Hjälpen vi fick gjorde att vi var mer än belåtna när vi lämnade BDBil. Kan starkt rekommendera Erik som den främsta bilförsäljaren jag haft av 11 nybilsköp jag gjort.

Tack Läs mer
  • Maria N skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Trevlig. Ger ett pålitligt intryck.
    Trygg snabb affär.

/Maria & Danne Läs mer
  • Filip R skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Mycket tydlig kommunikation, mycket bra omhändertagen och utomordentlig service! Läs mer
  • Anders K skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Tack Erik för en snabb o smidig bilaffär, vi supernöjda med bilen o ditt bemötande.vi rekomenderar BD Bil om ni ska köpa bil.Anders o Lotta Läs mer
  • Johan S skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Jag och min fru letade länge efter en BMW kombi och hittade till slut rätt objekt på Bd Bil. Eftersom vi inte bor i Stockholm kändes det på förhand som en krånglig process men servicen som levererats har varit top of the line!
    Vi tog en taxi från Arlanda som dessutom Erik gick med på att betala för att underlätta för oss.
    Väl på plats motsvarade bilen våra förväntningar och bemötandet kunde inte varit bättre. Vi är supernöjda med vår nya bil och i framtiden finns det ingen tvekan om vilket företag vi vänder oss till vid kommande bilköp. Erik och Bd Bil rekommenderas varmt! Läs mer
  • Kristian H skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Hej jag köpte en Bentley Continental GT.
    Är grymt nöjd! minsta lilla fråga så har de svar. Bra kunskap och mycket bra service stort tack 👍🏻 Läs mer
  • Jaime H skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Erik var den bästa bilförsäljaren jag har mött någonsin! Professionell och i världsklass!
    En 5++ från mig!
    Kommer tillbaka till honom när det är dags för en ny bil.
    BD Bil i Täby rekommenderas gärna till andra som vill ha en seriös köp! Läs mer
  • Josefin A skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil Täby
    Väldigt bra och professionellt bemötande! Läs mer
Filip Stankovic
Erik Sönnerfors