Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Täby BD Bil Täby Filip Stankovic

4.5 / 5 i betyg — 68 rekommendationer

Läs vad 68 användare tycker om Filip Stankovic

• Balla S
    Balla S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Bra service, hjälpsamma och fint bemötande
  • Thomas Z
    Thomas Z skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Han var väll trevlig! , ganska påläst om fordonet.
    Körde inga gamla bilhandlarfraser.
    Glömde ta med tilläggsförsäkringen i finansieringen.
    Jag tycker att han var bra.
  • Tony Mikael B
    Tony Mikael B skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Blev väldigt bra bemött och affären gick väldigt smidigt.
    Bilen levde absolut upp till förväntningarna.
    Skulle absolut rekommendera BD Bil Täby och säljare Filip Stankovic till vänner o bekanta.
  • Maria O
    Maria O skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Tack för en snabb och smidig affär, bilen är jättebra och allt fungerar precis så som det ska. Rekommenderar Filip och BD Bil till alla som ska köpa en ny bil.
  • Roger A
    Roger A skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Jätte trevlig,artig och kunnig person vilket uppskattas när man kommer och får en sån trevlig bemötande! Kommer starkt rekommenderas till andra!
  • Greger
    Greger skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Vi skulle bara titta på en X5:a som dom hade fått in och efter att Filip presenterade bilen och gick igenom precis så kändes det som ett solklart köp. Allt från inbyte till leverans gick så pass smidigt att vi verkligen rekommenderar BD Bil till alla som ska köpa en ny bil och speciellt Filip. Tusen tack!
  • Krille A
    Krille A skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Allt gick smidigt när vi bytte in våran bil. Trevligt bemötande och jätte nöjda med våran nya bil.
  • Anton F
    Anton F skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    En kanon bra säljare. Trevlig och artig, kunnig på sitt område. Bara positivt med tanke på att vi köpte en bil av honom.
  • Gurra Ä
    Gurra Ä skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Trevlig, allert, glad och säljande. Positiv person. Tack till Filip
  • Jojje F
    Jojje F skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Tusen tack till en snabb och smidig affär. Rekommenderar BD Bil starkt och Filip som säljare
  • Gylla U
    Gylla U skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Väldigt trevlig kille. Köpet kändes riktigt bra och jag rekommenderar BD Bil till alla som ska köpa bil. Stort tack till Filip som hjälpte mig med allt.
  • Ibrahim G
    Ibrahim G skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Snabb och trevligt affär.
    Bra bemötande och trevlig säljare
  • Mats A
    Mats A skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Bra och snabb service. Inga problem. Bra bil. Provkörningen ordnades.
  • Panagiotis M
    Panagiotis M skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Jättebra och professionell bemötande.
  • Anna M
    Anna M skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Väl bemött, tjänstvillig och hjälpsam. Jag fick svar på mina frågor.
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Trevligt men lite opåläst på bilen.
  • Robert K
    Robert K skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Filip Stankovic är hjälpsam och en bra bilförsäljare. Vi fick svar till alla vi behöv. Han var snabb och vi kan rekommendare till alla.
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Enkel att ha och göra med, kunde fatta beslut på dagen och således se till att vi åkte därifrån i ny bil.
    Levererade enligt förväntningar
  • Anna W
    Anna W skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Trevlig och lyhörd säljare. Kändes tryggt och stabilt. Jag köpte en bil som passade både min plånbok och mina behov. De var också snabba med att åtgärda de saker på bilen som jag kände mig osäker på.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Bra, snabb service, seriöst intryck! Hoppas på fortsatt positivt bemötande vid eventuella spörsmål av bilköpet.

Filip på BD bil var tillgänglig, gav snabba svar på frågor och hade ett trevlig bemötande. Han är säljare men gav ändå tid för reflektion till kunden vilket var uppskattat!
  • Biranda K
    Biranda K skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Jag Inte svenska bra men min betyg säger allt.
    Så enkel skulle allt vara. Jag skulle aldrig föreställa mig att man kunde köpa en bil på så enkel sätt.
    Jätte bra säljare. Om jag kunde skiva på mitt språk jag skulle få riktiga ord för att beskriva men det blev bara WOW.
  • Conny S
    Conny S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Allt gick väldigt bra!
    Känns som man gjort ett tryggt och bra bilköp från en person/företag som man kan lita på!
  • Dennis N
    Dennis N skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Trevligt bemötande, bilen var som i beskrivningen.
    Ringde 2 timmar innan, när vi kom var bilen framförd, bra service.
  • Hannes A
    Hannes A skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Filip var trevlig och helt korrekt i sitt bemötande men han var inte påläst och inte kunnig på biltypen jag var intresserad av - en elbil. Vid direkt fråga på bilens räckvidd per laddning blev svaret 30 mil. Rätt svar är mindre än 10 mil. Hade jag inte vetat detta skulle jag känt mig lurad. Han visste inte att bilens komfortvärme alstras med diesel. Han kände inte till bilmärkets leasingsystem med batterierna. Det hade varit bättre om han sagt att elbilar är helt nytt för honom. Men han var som sagt vänlig och jag skulle kunna tänka mig att köpa bil av honom igen.
  • Jan W
    Jan W skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    En mycket trevlig man och väldigt serviceminded, bara gott att säga om den försäljaren.
  • Haris H
    Haris H skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Riktigt bra kundbemötande & service, noggrant förklarande utav informationen av bilen & hela affären. Allt gick smidigt med ett leende på läpparna. Super nöjd kund här!! +++++
  • Annika G
    Annika G skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Bra kontakt med säljaren snabb och smidig försäljning
  • Ann-marie F
    Ann-marie F skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    trevligt och korrekt inget utstickande
  • Christopher K
    Christopher K skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Grymt bra service och trevlig personal. Smidig affär och en grymt nöjd kund!
  • Peter M
    Peter M skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Köpt bil och är väldigt nöjd. Verkar vara ett seriöst företag. Lite ovanligt när det gäller bilförsäljning. Filip känns just och trovärdig.
  • Björn J
    Björn J skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Ett trevligt bemötande, som till slut ledde till affär. Verkar vara ett seriöst företag. Har bara positiva intryck.
  • Marja C
    Marja C skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Trevligt och proffsigt bemötande.
  • Richard S
    Richard S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Kreativa och till mötesgående med hög kundservice symboliserar BD Bil och Filip Stankovic.

Jag hade inte själv möjlighet att tag mig ända till DB Bils bilhall sent en fredag eftermiddag, då ställde Filip och hans kompanjon upp med att möta oss halvvägs och leverera en bil helt enligt våra tidigare telefonsamtal, Grymt!

Jag kan varmt rekommendera DB Bil och Filip för framtida bilköpare.

//Richard
  • Marko S
    Marko S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Filip Stankovic är en grym person! Han är hjälpsam, rolig och väldigt kunnig med det han håller på med, i detta fall då att sälja/- och jobba med bilar. Han är väldigt serviceinriktat och gör verkligen allt han kan för att möta kundes krav/behov och hitta den rätta typen av drömbil. Helt enkelt en härlig kille!
  • Marko S
    Marko S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Bra och seriös säljare! Rekommenderar starkt Filip till ert nästa bilköp hos BD Bil!
  • Johan G
    Johan G skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Grymt nöjd med bilköpet och säljaren. Rekommenderar alla att köpa bil på BD Bil och utav Filip! Fick svar på alla mina frågor direkt och köpet kändes solklart!
  • Jimmy P
    Jimmy P skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Bra och seriös säljare. Bara gott att säga om Filip.
  • Gunnar W
    Gunnar W skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Bra bemötande, trevlig. Snabb affär. fixade alla problem.
  • Michael Q
    Michael Q skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Det positiva var att de hade ett trevliga bemötande.

Lite hittepå med hur många som hade provat bilen.

Filip hävdade att nästa service skulle gå på max 2000 :- och bromsbyte fram var inget de ville göra. Att sälja en säkerbil borde vara en prioritet.
    I själva verket landade servicen på 7600 :- exklusive bromsbyte och det var inget som de ville veta av efter att jag har hört av mig. Att ge bra service till alla gäller inte för denna bilfirma.
    Nu har vi jag provat denna bilfirma och aldrig igen.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Filip är en ödmjuk och trevlig kille som gillar sitt jobb. Jag har inte något att klaga på utan vill bara ge mina bästa rekommendationer till BD Bil i allmänhet och Filip S i Synnerhet för en väl genomförs bilaffär där ett gäng unga företagare satsar på kvalitet och kanske inte så mycket kvantitet. Tummar upp till det :)
    Tillägg:
    Efter besiktningen så visade det sig att jag satt med 2 st 2;or och den ena visste jag om efter provkörningen och denna tog jag själv. Felkoden som hette P0263 som handlade om insprutnings-systemet kände jag att det låg utanför min kontroll! Jag ringde då Filip och han sa direkt: "Det tar vi på garantin"? Och detta gjordes idag av Mekonomen i Viggbyholm som är otroligt trevliga och kompetenta, efter felsökning så återställde dom felkoden (detta klarade ej Mekonomen Haninge av) och efter detta så tog personalen min bil till besiktningen och bilen gick såklart igenom :) I Haninge så skulle dom byta en insprutnings-del för 5000 kr och sedan skulle det ta ca 5 timmar att göra detta? Jag säger bara WTF! Vad är det för jädra hästhandlare i Haninge.
    MINA varmaste rekommendationer till BD Bil, Filip och co, Ilija Peralovic och co på Mekonomen Viggbyholm :)
    En jävligt supernöjd kund och bilägare :) :) :)
  • Cecilia T
    Cecilia T skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Filip var snabb med att kontakta mig då jag mailat intresse om en bil. Han erbjöd sig direkt att komma till min arbetsplats för att kunna provköra bilen över lunchen. Filip är en enormt drivande positiv man med kunden i fokus. På ett mycket smakfullt sätt ger han den bästa service man kan önska sig. Han är personlig och professionell ut i fingerspetsarna, det märks att han trivs bra med det han gör. Han är engagerad och väldigt kunnig. Han lyssnar på kundens behov och leder kundens frågor till klarhet på ett lättsamt sätt. Att träffa Fipip är en väldigt behaglig upplevelse, han ger verkligen kunden det där lilla extra man önskar att så många fler skulle ha! Filip har förstått hemligheten med att nå in till kunden på rätt sätt!!! Alla människor borde få möjlighet att köpa en bil av honom, WOW!
  • Zihni S
    Zihni S skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Filip är en mycket trevlig och hjälpsam säljare. Han är lyhörd och gjorde sitt bästa för att göra mig nöjd. BD Bil är toppen.
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Mycket trevlig säljare, inget krångel, hela Bd bil var bra.
  • Björn K
    Björn K skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Kändes seriöst och kundvänligt.
    kommer nog att göra affär där igen.
  • Kajsa
    Kajsa skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Det var över lag bra service, men disträ pga personliga omständigheter vid överlämningen av bilen. Hade kunnat underlätta stort för mig om detta överlämnats till en annan person på firman som var mer allert.
  • Arkan N
    Arkan N skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Väldigt bra bemötande och bra service !
  • Jorma P
    Jorma P skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Filips trevliga och ödmjuka bemötande gör att jag kan rekommendera BD Bil AB för andra kunder till ett tryggt bilköp.
  • Irina N
    Irina N skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    FILIP mycket vänliga manager som vet sin verksamhet att sälja. Vi var mycket nöjda med dem och vi hoppas att fler än en gång, och vända tillbaka till honom.
  • Roine M
    Roine M skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Lysande mottagande, ytterst trevlig säljare som det inte var några konstigheter med. Inga problem med något. Hattlyft.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Filip Stankovic en del av BD Bil Täby
    Bra service och trevligt bemötande! Rekommenderar till andra kunder!
Rebaz Diliwi
Erik Sönnerfors