Hasan Kinali

Hasan Kinali en del av BD Bil Täby

Läs vad 92 Läs vad Hasan Kinali

• skrev om Hasan Kinali en del av BD Bil Täby
    2022-04-10 Insamlad av företaget
    Engegarad och serviceinriktad säljare som hade kunskap om bilen som vi köpte.
    Vi fick ett mycket bra bemötande och vi kan varmt rekommendera företaget.
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Vilken grym service jag fick av Hasan! Blev oroligt bra bemött.
  • Umut T
    skrev om BD Bil Strängnäs
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Hasan var trevlig och väldigt proffesionellt jag skulle definitivt rekommendera han för andra och köper även nästa bil från BD bil utan omtanke tack så jättemycket.
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Jag köpte en bil och jag måste säga att det var hur bra som helst mycket trevlig person och mycket hjälpsam!

Jag tycker detta företag levde upp till förväntningarna :)

Jag skulle stark rekommendera detta vidare till vänner och familjen

Mvh Durim Misimi (Durre)
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Hasan hade ett väldigt professionellt bemötande där jag som kund kände mig trygg. Han va tillgänglig när jag sökte honom och var väldigt tillmötesgående i de frågor jag ställde honom. Har rekommenderat honom vidare till bekanta och kommer att göra det fortsättningsvis.
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig säljare, blev jätte bra bemött av han när jag var där, jag köpte en Audi av han är jätte nöjd med bilen, rekommenderar BD bil starkt.
    2022-01-31 Insamlad av företaget
    Jag vart jättebra och trevligt bemötande av Hasan.jag upplevde allting jättebra tummen upp. Och när jag skulle hämta bilen jag blev jättebra bemötande av Albin.jag kan säga att om jag ska byta bil i framtiden så kommer jag att kontakta BDBIL.mvh Glenn Håden
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Bytte in min bil och köpte en annan, lite strulig försäljare som inte hade riktigt koll men det löste sig.
    Någon vecka senare gick bilen sönder men dem ställde upp och betalade för kostnaden av lagningen. Det tråkiga var att jag behövde leta rätt person för att få hjälp med detta.
    Hej Ebba. Tack för det fina betyget. Kul att du nådde fram till rätt person (mig) så att jag kunde hjälpa dig och lösa allt. 😊 mvh Hasan BDBil BD Bil Strängnäs
  • WAHEED S
    skrev om BD Bil Strängnäs
    2021-10-03 Spontant omdöme
    Köpte en qashqai idag. En smidigt och snabbt bilaffär. Upplevde ett riktigt gott bemötande. Reklamerar starkt
    2021-07-12 Insamlad av företaget
    Köpte en Ford ranger Wildtrak och hade väldigt smidigt och trevlig affär.