Begagnade bilar Stockholms län Täby BD Bil Täby Jimmy Olsén
Jimmy Olsén
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 14 kunder tycker om Jimmy Olsén

• Nils K skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Trevlig säljare och seriös bilfirma. Smidigt och enkelt. Toppbetyg till både Jimmy och Bdbil! Läs mer
  • Fredrik H skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Köpte en Audi A2 och fick bra service samt bemötande. Bilen var smutsigare på klädsel än vad som beskrevs på telefon, därför blev det inte högsta betyg. Läs mer
  • Richard M skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Otroligt smidigt och enkelt! Reserverade bilen över telefon och blev inte besviken när jag kom för att hämta den! Jimmy är ett proffs och väldigt trevlig, rekommenderar denna bilfirma och honom till alla! Läs mer
  • Jenny Ö skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Köpte en bil och böt in min gamla. Det kändes bra och hela affären gick smidigt och snabbt. Kändes som att jag fick för lite för min bil men JImmy förklarade på ett väldigt bra sätt varför dem behöver ta in bilen lite lägre och då blev jag genast mycket tryggare. Rekommenderar honom och denna bilfirma! Läs mer
  • Mohammad H skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Köpte en arbetsbil på Bdbil. Var nöjd med den service Jimmy gav mig. Kändes mycket professionell. Läs mer
  • Linnea O skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Jättetrevlig säljare som kändes påläst och trygg. Skulle definitivt rekommendera denna bilfirma. Läs mer
  • Johan N skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Reserverade en bil över telefon som Jimmy gick igenom med mig. När jag kom på plats så var bilen i det skick som han beskrivit. Man kan bli orolig när man reserverar en bil över telefon men efter denna upplevelse kommer jag definitivt göra det igen med Jimmy. Rekommenderar honom och Bdbil till alla som ska köpa ny bil! Läs mer
  • Björn Z skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Jag köpte en Audi av Jimmy och är väldigt nöjd med hans fingertoppskänsla för kundhantering. Inte som en typisk säljare utan saklig och kunnig. Rekommenderar honom och denna bilfirma starkt. Läs mer
  • Samal A skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Jag köpte en bil och hade min bil som inbyte . Jimmy var rak ,ärlig och professionell . Läs mer
  • Curt W
    Curt W skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby
    Köpte en nyare Golf (och lämnade en äldre Volvo i inbyte). Man kan känna sig lite försiktig i såna situationer.
    Men Jimmy var trevlig och verkade seriös. Allt gick smidigt, så jag blev glatt överraskad!

Detta verkar vara en ovanligt bra firma.
    Rekommenderas starkt!! Läs mer
Filip Stankovic