Begagnade bilar Stockholms län Täby BD Bil Täby Jimmy Olsén
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 18 kunder tycker om Jimmy Olsén

• Filip H skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-12-27

Mycket bra bilfirma! Jimmy var trevlig och proffsig han hade en fingertoppskänsla för kunden. Vi skulle kolla på en A3a men jimmy föreslog en Bmw kombi istället då A3a vart lite liten.
    Tack för en bra och snabb affär, rekommenderar definitivt jimmy och bdbil. Läs mer
  • Kristoffer H skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-12-26

jättebra service på denna firma. Bilen var insnöad och inparkerad men jimmy tog ut den och borstade av bilen. Det var denna service och jimmys bemötande som gjorde att jag köpte bilen.
    Tack för en bra affär! Läs mer
  • Omar K skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-12-22

Jättetrevlig säljare. Jag köpte en bil som inte blivit servad men jimmy fixade det och när jag hämtad bilen så var den nyservad.
    Tack för en bra affär Läs mer
  • Josefine W skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-12-22

Böt in min gamla audi och köpte en nyare. Jimmy var trevlig och affären gick smidigt Läs mer
  • Nils K skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-12-10

Trevlig säljare och seriös bilfirma. Smidigt och enkelt. Toppbetyg till både Jimmy och Bdbil! Läs mer
  • Fredrik H skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-11-29

Köpte en Audi A2 och fick bra service samt bemötande. Bilen var smutsigare på klädsel än vad som beskrevs på telefon, därför blev det inte högsta betyg. Läs mer
  • Richard M skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-11-29

Otroligt smidigt och enkelt! Reserverade bilen över telefon och blev inte besviken när jag kom för att hämta den! Jimmy är ett proffs och väldigt trevlig, rekommenderar denna bilfirma och honom till alla! Läs mer
  • Jenny Ö skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-11-29

Köpte en bil och böt in min gamla. Det kändes bra och hela affären gick smidigt och snabbt. Kändes som att jag fick för lite för min bil men JImmy förklarade på ett väldigt bra sätt varför dem behöver ta in bilen lite lägre och då blev jag genast mycket tryggare. Rekommenderar honom och denna bilfirma! Läs mer
  • Mohammad H skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-11-29

Köpte en arbetsbil på Bdbil. Var nöjd med den service Jimmy gav mig. Kändes mycket professionell. Läs mer
  • Linnea O skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-11-29

Jättetrevlig säljare som kändes påläst och trygg. Skulle definitivt rekommendera denna bilfirma. Läs mer
Filip Stankovic
Erik Sönnerfors