Begagnade bilar Stockholms län Täby BD Bil Täby Jimmy Olsén

Läs vad 21 Läs vad Jimmy Olsén

• Pär L
    Pär L skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2019-05-22

Vi var ute efter en begagnad Ford Ranger till vår verksamhet och kom då i kontakt med Jimmy som ställde upp och ordnade så att det blev en väldigt smidig affär, trots att avståndet var 70-80 mil.
    Bilen som levererades en lördag förmiddag, motsvarade precis våra förväntningar när den dök upp hos oss.
    Om BD Bil skulle ha en bil som vi söker nästa gång det är dags så skulle jag inte tveka att återigen göra en affär med dom. Läs mer
  • Gunilla A skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2019-03-24

Jimmy och hans kollegor på Bd bil är otroligt trevliga och duktiga. Jag åkte dit för att titta på en specifik bil som hade blivit såld precis innan jag kom. Jimmy visade då en liknade bil som jag tyckte om ännu mer. Jag bytte också min bil och allting gick smidigt och enkelt. Kan verkligen rekommendera Jimmy och Bd bil till alla som vill ha bra service och trygghet vid ett bilköp. Läs mer
  • Volodymyr D skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2019-03-23

Köpte en trafic av Jimmy och kan rekomendera honom och företaget. Service skulle göras men det löste dom inan jag hämta bilen. Läs mer
  • Filip H skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-12-27

Mycket bra bilfirma! Jimmy var trevlig och proffsig han hade en fingertoppskänsla för kunden. Vi skulle kolla på en A3a men jimmy föreslog en Bmw kombi istället då A3a vart lite liten.
    Tack för en bra och snabb affär, rekommenderar definitivt jimmy och bdbil. Läs mer
  • Kristoffer H skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-12-26

jättebra service på denna firma. Bilen var insnöad och inparkerad men jimmy tog ut den och borstade av bilen. Det var denna service och jimmys bemötande som gjorde att jag köpte bilen.
    Tack för en bra affär! Läs mer
  • Omar K skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-12-22

Jättetrevlig säljare. Jag köpte en bil som inte blivit servad men jimmy fixade det och när jag hämtad bilen så var den nyservad.
    Tack för en bra affär Läs mer
  • Josefine W skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-12-22

Böt in min gamla audi och köpte en nyare. Jimmy var trevlig och affären gick smidigt Läs mer
  • Nils K skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-12-10

Trevlig säljare och seriös bilfirma. Smidigt och enkelt. Toppbetyg till både Jimmy och Bdbil! Läs mer
  • Fredrik H skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-11-29

Köpte en Audi A2 och fick bra service samt bemötande. Bilen var smutsigare på klädsel än vad som beskrevs på telefon, därför blev det inte högsta betyg. Läs mer
  • Richard M skrev om Jimmy Olsén en del av BD Bil Täby

2018-11-29

Otroligt smidigt och enkelt! Reserverade bilen över telefon och blev inte besviken när jag kom för att hämta den! Jimmy är ett proffs och väldigt trevlig, rekommenderar denna bilfirma och honom till alla! Läs mer
Filip Stankovic
Erik Sönnerfors