Läs vad 25 Läs vad Jimmy Olsén

• 2020-05-17
    Köpte en Volkswagen Sharan av jimmy. Jättetrevlig säljare och hjälpsam under affären. Rekommenderar honom och hans kollegor om du ska köpa bil
  • 2020-01-27
    Tack vare Jimmys goda service o kunskap så hittade vi bilen vi letade efter. Vi är sjukt nöjda med vår nya A4 Avant, nu kan vi som familj åka tryggt o bekvämt i vår nya pärla. Jag hade inga förväntningar och tack vare Jimmy fick jag min bästa köparupplevelse. Rekommenderar BD Bil i Täby starkt till alla som letar bil. Åk dit en sväng o fråga efter Jimmy. Han kommer ta väl hand om er!
  • 2019-12-07
    Toppen! Rekommenderar starkt. Gjort hundratal bilaffärer, och detta är en firma jag gärna väljer igen.
  • 2019-06-27
    Köpte en BMW cab av Jimmy. Han var trevlig och väldigt tillmötesgående. Skulle absolut rekommendera Jimmy och BD bil.
  • 2019-05-22
    Vi var ute efter en begagnad Ford Ranger till vår verksamhet och kom då i kontakt med Jimmy som ställde upp och ordnade så att det blev en väldigt smidig affär, trots att avståndet var 70-80 mil.
    Bilen som levererades en lördag förmiddag, motsvarade precis våra förväntningar när den dök upp hos oss.
    Om BD Bil skulle ha en bil som vi söker nästa gång det är dags så skulle jag inte tveka att återigen göra en affär med dom.
  • 2019-03-24
    Jimmy och hans kollegor på Bd bil är otroligt trevliga och duktiga. Jag åkte dit för att titta på en specifik bil som hade blivit såld precis innan jag kom. Jimmy visade då en liknade bil som jag tyckte om ännu mer. Jag bytte också min bil och allting gick smidigt och enkelt. Kan verkligen rekommendera Jimmy och Bd bil till alla som vill ha bra service och trygghet vid ett bilköp.
  • 2019-03-23
    Köpte en trafic av Jimmy och kan rekomendera honom och företaget. Service skulle göras men det löste dom inan jag hämta bilen.
  • 2018-12-27
    Mycket bra bilfirma! Jimmy var trevlig och proffsig han hade en fingertoppskänsla för kunden. Vi skulle kolla på en A3a men jimmy föreslog en Bmw kombi istället då A3a vart lite liten.
    Tack för en bra och snabb affär, rekommenderar definitivt jimmy och bdbil.
  • 2018-12-26
    jättebra service på denna firma. Bilen var insnöad och inparkerad men jimmy tog ut den och borstade av bilen. Det var denna service och jimmys bemötande som gjorde att jag köpte bilen.
    Tack för en bra affär!
  • 2018-12-22
    Jättetrevlig säljare. Jag köpte en bil som inte blivit servad men jimmy fixade det och när jag hämtad bilen så var den nyservad.
    Tack för en bra affär

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte