Alla kategorier Bilservice Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta BDT Bilservice Meca

BDT Bilservice Meca

Sorterargatan 6A, 162 50 Vällingby — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Be om offert
Välkommen till BDT Bilservice - din MECA verkstad i Vällingby!

Här kan du lämna in bilen för service, rekonditionering eller reparation. Vår verkstad är välutrustad och vi kan lösa de flesta problem med din bil, oavsett märke och modell. Specialister är på vi amerikanska bilmärken, och då även klassiska modeller.

Väljer du att göra service hos oss får du MECA Assistansservice i ett helt år. Våra mekaniker älskar bilar och vi tar hand om din bil när du lämnar in den på reparation eller service. Dessutom följer vi alltid tillverkarens rekommendationer och reservdelar av samma kvalitét som märkesverkstaden.

Vi hjälper dig också med att byta, reparera och förvara bilens däck och vi utför all typ av "rekond". Lämna in bilen hos oss på rekonditionering och få tillbaka nybilskänslan!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 1 kund tycker om BDT Bilservice Meca

• Sara K
    Sara K skrev om BDT Bilservice Meca
    Fantastiska killar i garaget. :-)
    Hade fått en tvåa på bilprovningen och efter många samtal med olika verkstäder fick jag hjälp av dessa grabbar.

De fixade bilen på kort tid och priset hamnade dessutom under offerten eftersom problemet såg ut att vara större än det var.

Ärliga, trevliga och kanon bra service!

Jag är bosatt över 5 mil bort från verkstaden, men det är så värt den lilla resan till vällingby för att få rätt hjälp med bilen. :-)

Stort tack!

Sorterargatan 6A, 162 50 Vällingby