Alla kategorier Bilservice Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta BDT Bilservice Meca

BDT Bilservice Meca

Sorterargatan 6A, 162 50 Vällingby — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Be om offert
Välkommen till BDT Bilservice - din MECA verkstad i Vällingby!

Här kan du lämna in bilen för service, rekonditionering eller reparation. Vår verkstad är välutrustad och vi kan lösa de flesta problem med din bil, oavsett märke och modell. Specialister är på vi amerikanska bilmärken, och då även klassiska modeller.

Väljer du att göra service hos oss får du MECA Assistansservice i ett helt år. Våra mekaniker älskar bilar och vi tar hand om din bil när du lämnar in den på reparation eller service. Dessutom följer vi alltid tillverkarens rekommendationer och reservdelar av samma kvalitét som märkesverkstaden.

Vi hjälper dig också med att byta, reparera och förvara bilens däck och vi utför all typ av "rekond". Lämna in bilen hos oss på rekonditionering och få tillbaka nybilskänslan!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om BDT Bilservice Meca

• Hana D
    Hana D skrev om BDT Bilservice Meca
    Känner dem i några år sen och de är så trevlig och bemötande! Berättat om vår problem med bilen så fixade de nolltiden! Rekommendera starkaste att anlita dem om ni har amerikanska fordon med fett v8 motor! Ångrade aldrig att anlita dem!

Med vänlig hälsning Valle o Hanna!
  • Lisa D
    Lisa D skrev om BDT Bilservice Meca
    Killarna på Meca tar alltid väl hand om min bil. Snabbt, enkelt och bra utfört!
  • Lena G
    Lena G skrev om BDT Bilservice Meca
    Allt från service till att byta däck går som på räls. Alltid hjälpsamma och trevliga.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om BDT Bilservice Meca
    Mycket nöjd.
    Lämnade in bilen pga ett skuret lager i ac kompressorn. Avslappnad och service inriktat bemötande
  • Carl E
    Carl E skrev om BDT Bilservice Meca
    Snabb och bra utförd renovering av bromsar till OK pris.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om BDT Bilservice Meca
    Pålitliga bilmeckar som alltid levererar. Använt dom i många år.
  • Nils S
    Nils S skrev om BDT Bilservice Meca
    Trevligt bemötande och snabb service vid byte av kompressor.
  • Lars H
    Lars H skrev om BDT Bilservice Meca
    Mycket bra service och mottagning, snabb service och bra priser
  • Mats J
    Mats J skrev om BDT Bilservice Meca
    Jag tycker att det fungerar bra.Bra bemötande och humana priser.
  • Energieffektivisering
    Energieffektivisering skrev om BDT Bilservice Meca
    Snabba och duktiga meckar. Dom hjälpte mig med några 2:or från besiktningen, blev t.om billigare än va offertpriset va. Återkommer garanterat.
  • Ylva B
    Ylva B skrev om BDT Bilservice Meca
    Som vanligt hjälpsamma & serviceinriktade
  • Ahmed A
    Ahmed A skrev om BDT Bilservice Meca
    Mycket bra upplevelse. Grymt bemötande från start till slut och väldigt kunnig personal. Har lämnat in bilen för både små och stora jobb där allt har gått galant. Kommer ej lämna mina bilar till någon annan än BDT i fortsättningen.
  • Emelie F
    Emelie F skrev om BDT Bilservice Meca
    trevligt bemötande, bra och snabb service och prisvärt!
  • Sara K
    Sara K skrev om BDT Bilservice Meca
    Fantastiska killar i garaget. :-)
    Hade fått en tvåa på bilprovningen och efter många samtal med olika verkstäder fick jag hjälp av dessa grabbar.

De fixade bilen på kort tid och priset hamnade dessutom under offerten eftersom problemet såg ut att vara större än det var.

Ärliga, trevliga och kanon bra service!

Jag är bosatt över 5 mil bort från verkstaden, men det är så värt den lilla resan till vällingby för att få rätt hjälp med bilen. :-)

Stort tack!

Sorterargatan 6A, 162 50 Vällingby