Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Beauty and Me by NINA ASGAR

Beauty and Me by NINA ASGAR

Grev Turegatan 10C, 114 46 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Beauty and Me by NINA ASGAR

• Gunnel B
    Gunnel B skrev om Beauty and Me by NINA ASGAR
    Gjorde Hifu för 2 månader sedan för flera tusen kr utan resultat. Dessutom så våldsam behandling att jag undrar om man på sikt kan få tandlossning eller skador i mjukdelar eller kranium. Det krasade lite i tänderna! Den sista stöten mellan ögonbrynen fick mig att tänka på hur man avlivar grisar. Väldigt smärtsamt - och jag är en tålig person med hög smärttröskel.

Nina var stressad och slarvig i bemötandet. Jag fick inte ens tid att snygga till mig ordentligt och gå på toaletten efter den omtumlande behandlingen utan skulle bara ut ur lokalen direkt. Hon försökte även få mig att köpa produkter för över 1000 kr extra som hon sade var nödvändiga för resultatet men ville inte svara så tydligt på varför. Till sist fick jag ur henne att det var extra hög halt av hyaluronsyra som var så viktigt men eftersom jag redan hade en proffscreme hemma med ännu högre halt hyaluronsyrehalt så lät jag bli att köpa.

Det känns hemskt att både vara lurad på pengar och vara lite orolig att kanske även få helt andra skador på sikt. Läs mer
  • Veronica G
    Veronica G skrev om Beauty and Me by NINA ASGAR
    Hifu - behandling,

Gjorde fruktansvärt ont trots värktabletter. När jag frågade innan om det gör ont (eftersom man skulle ta värktabletter innan) sa hon att de var ”en skön ansiktsmassage”. Har över lag hög smärttröskel o har blivit sydd utan bedövning mm. Detta gjorde fruktansvärt ont, och har idag några veckor efter behandling fortfarande svårt att tugga då käkarna gör ont. Fick även prickiga sår på insidan av kinderna och blödde runt tänderna.

Hon bad mig stoppa fingrarna i munnen med bomullstussar utan att erbjuda handtvätt/ handsprit.

Det kändes otroligt oprofessionellt och jag ångrar mig otroligt mycket att jag gick dit.

Akta er för denna damen, hon kan skada er.

Kan tillägga att jag inte sett någon som hellst förändring av huden. Läs mer
  • Malin E
    Malin E skrev om Beauty and Me by NINA ASGAR
    Det känns faktiskt besvärande att klaga och lämna dåliga rekommendationer men jag måste varna er för den här kvinnan Nina Asgar, det känns som att det enda hon är intresserad av är ens pengar. Hon försöker på olika sätt lura en på pengar tex. genom att sälja dyra produkter vid en behandling vilket hon påstår att det är ett måste. Jag gjorde en HIFU behandling hos Nina Asgar via Lets deal och behandlingen var mycket smärtsam som pågick några dagar och efter 2 månader ingen förbättring eller förändring. Hon är mycket inkompetent och okunnig när det gäller Hifu behandling. Jag har betalt denna kvinnan flera tusen kronor för behandlingen och plus drygt 1200 kr för krämer som hon påstod att jag måste ha efter behandlingen.

Varning!! Gå aldrig till denna kvinnan, hon är en bedragare Läs mer
  • Anette L
    Anette L skrev om Beauty and Me by NINA ASGAR
    Gjort en HIFU i dag. Jättenöjd proffsigt bemötande och behandling . Rekommenderar starkt Läs mer
  • Kajsa
    Kajsa skrev om Beauty and Me by NINA ASGAR
    Jag gick till Nina för påfyllning då min ordinarie fransförlängare hade semester. Nina rekommenderade mig att ta bort allt för att hon sen skulle sätta helt nya, antagligen för att kunna tjäna mer pengar på mig som kund. Resultatet blev helt ok (tyckte jag då) men efter någon dag började det sticka i mitt öga och jag kunde själv inte se varför, lät det gå några dagar till men det fortsatte att sticka. Jag ringde Nina och fick komma tillbaka på en gång så att hon kunde undersöka saken, hon sa att det var min egna frans som hade böjts in i ögat så hon fick ta bort den. Där och då kändes det bra efteråt men redan efter en liten stund började det sticka igen så jag ringde Nina och fick komma tillbaka ännu en gång. Hon sa att det var min egna frans igen vilket jag tyckte lät konstigt. Det slutade i alla fall med att Nina fick ta bort en till av mina egna fransar och jag åkte hem.

Efter någon vecka hade jag bokat tid hos min ordinarie fransförlängare då jag alltid brukar gå till henne. När hon såg Ninas arbete blev hon helt förskräckt, hon hade aldrig sett något liknande. Det var så mycket lim kring mina fransar att det endast var tur att jag inte fått någon ögoninfektion. Dock slutade det med att jag fick ta bort all fransförlängning då mina egna fransar tagit sådan skada att jag var tvungen att vila från förlängning i 4 veckor.

När jag konfronterade Nina med denna info så fick jag ett otroligt kyligt mottagande och hon var inte behjälplig på något sätt. Jag fick inga pengar tillbaka och ingen ursäkt. Hon fasthöll att hennes arbete var 100% trots att jag hade bildbevis. Aldrig mer Nina Asgar! Läs mer
  • Madelene O
    Madelene O skrev om Beauty and Me by NINA ASGAR
    Den här kvinnan förstörde mina ögonfransar första gången jag förlängde dem. Hon limmade ihop mina ögon samtidigt som hon kilade in sina naglar i min panna för att få ett bättre grepp(AJ!?) för att inte tala om att hon pustade och frustade och suckade sig igenom hela behandlingen vilket fick mig att känna mig jätte obekväm. Redan när jag kom hem efter behandlingen så hade jag tappat flera fransar. En vecka senare hade jag inte en enda frans kvar!! Mailade och bad om mina pengar tillbaka men fick inte det, därför får hon denna recensionen från mig!! GÅ ALDRIG TILL DENNA KVINNAN!!! Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Beauty and Me by NINA ASGAR
    Otrevlig, stressad, ofokuserad och ointresserad av mig som NY kund. Att säga hej, hejdå och tack ingick inte alls i servicen. Jag kommer inte rekommendera någon att göra sina ögonbryn och trådning här. På hemsidans beskrivs att hon jobbat med välkända ansikten, men vad spelar det för roll efter detta bemötande. Går hellre till någon som behandlar en vanlig kund med intresse. Det borde vara intressant att få nya kunder men inte i detta fall. Ögonbrynen hade fullt med färg som fanns kvar när jag gick därifrån. Inte nöjd med färgtonen heller. Besviken. Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm: