Alla kategorier Skönhetssalong Blekinge Ronneby Beauty By Amani

Karlskronavägen 11, 372 37 Ronneby — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Beauty By Amani

• jyhjklkl v
    jyhjklkl v skrev om Beauty By Amani
    Amani saknar Svensk utbildning och har stora brister i sin kunskap inom kosmetisk tatuering!
    jag fick två helt olika ögonbryn på olika höjd! det skillde 0,5 CM på höjden och detta har jag dokumenterat med bilder och intyg.
    eyelinern gjorde hon helt sne och flera mm längre ut på vänster sida. Amani sa till mig att hon såg att både eyelinern och ögonbrynen var ojämna men hon sa bestämt att det inte var hennes fel (hon hade gjort tatueringarna en vecka innan) hon skrev via sms att hon kunde ge tillbaka tusen kr bara för att vara snäll, vilket jag inte accepterade. hon blev då otrevlig och hänvisade mig till hennes "företagsadvokat" men lämnade varken namn eller nummer till denne.

jag är själv utbildad i permanent makeup (utbildad på beautyprofession sweden) och äger Tattoo & Beauty salon i Karlshamn.
    så jag vet vad jag pratar om när jag säger att det är brist på Amanis kunskap inom kosmetisk tatuering, anatomi, hygien och även hennes brist på respekt för kunderna är helt förkastlig.

Karlskronavägen 11, 372 37 Ronneby