Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Beauty by Us

Beauty by Us

Torsgatan 8A, 111 23 Stockholm — Visa karta

4.2 i betyg av av 49 omdömen
Vi frisörer här på salongen Beauty by Us i Vasastan tror starkt på att varje kund är unik. Därför lyssnar vi noga på dina tankar om hår och frisyrer, och ger dig ett personligt bemötande som är det allra bästa för just dig. Vi erbjuder allt mellan färgning, klippning och styling till barberartjänster och frans- och brynbehandlingar.

Här är det ingen stress och ingen brådska, slå dig ner så tar vi hand om ditt hår och ger dig en härlig stund för dig själv. Kontakta oss så tipsar vi dig om vad du behöver eller kom förbi vår frisörsalong för personlig service. Varmt välkommen!
Mån-Lör: 10:00-19:00
Sön: Stängt

Läs vad 49 kunder tycker om Beauty by Us

• Lukas S

2019-02-23

Lukas S skrev om Beauty by Us
    Bokat kl 10:30 en lördag (efter öppning kl 10:00) via Timma. Först så var frisören försenad (helt tomt där kl 10:30), sen hade hon dubbelbokat så jag fick vänta ytterligare 40 min för att en annan kund skulle klippas först. Därefter var slingning + klippning väldigt amatörmässigt. Kändes inte som om hon var en utbildad frisör. OK resultat (men inte bra) men en totalupplevelse som var under all kritik. Kommer inte att gå hit igen och kan inte rekommendera stället till någon annan. Läs mer
  • Patrycja S

2018-05-17

Patrycja S skrev om Beauty by Us
    Tack för allt😊 Otrolig fantastisk behanling och vården Om kunden😍 Jag önskar till Er lycka till i frammtiden 😍 Läs mer
  • 2018-04-30

Rasmus T skrev om Beauty by Us
    Jag gick dit för att klippa skägget och håret men jag fick även en hårbehandling 60% billigare och jag blev rekommenderad en jätte bra skägg produkt och jag fick till och med en red bull av min barberare! Världens trevligaste människa, jätte duktig på sitt jobb och som är passionerad över sitt yrke. Super charmig och den andra personen som jobbade där verkade också jätte trevlig! Väldigt service minded personal, jag kommer lätt att klippa mig här igen och jag kommer att rekommendera mina vänner att göra det också! Massa kärlek till denna underbara salong! Läs mer
  • 2018-04-09

Johnny skrev om Beauty by Us
    Jag gav de en chans och jag blev inte besviken. Super bra och duktiga är dem som klipper. Kommer definitivt tillbaka! Läs mer
  • 2018-04-06

Adam skrev om Beauty by Us
    Superduktiga och proffsiga killar som klipper en, kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2018-04-06

bob skrev om Beauty by Us
    Riktigt bra ställe med grymma arbetare roliga o sociala och riktgt bra på sitt jobb 5 stjärnor för dom!!! Läs mer
  • conny c

2018-03-24

conny c skrev om Beauty by Us
    Dom lyckades rädda mitt hår som var i 3 nyanser(svart, blonde och grått), till 1 färg (grått från topp till tå) på en sittning. Plus att jag fick massa tips på hur sköter om håret, då dom innan slet ut de helt.
    Största pluset går till hur trevliga dom var, och att dom hade humor att kunna bjuda på sig själva Läs mer
  • 2018-03-24

amer m skrev om Beauty by Us
    Mycket bra frisör och salong. Läs mer
  • 2018-03-21

jonas skrev om Beauty by Us
    Har varit en stamkund redan länge. Shero har gjort extremt bra jobb med mitt hår varje gång. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2018-03-11

Ridwan R skrev om Beauty by Us
    En kollega till mig rekommendera mig att gå och klippa mig hos beauty by us. De har en liten men väldigt mysig salong med kunnig och passionerad personal. Han som klippte mig tog sin tid att lyssna på vad och hur jag ville ha håret. Sedan tog han sin tid utan att stressa iväg till nästa kund.Fick tips på vilka schampo som skulle passa mitt hår utan att det kändes krängde. Extremt duktig och jag kommer defenetivt gå tillbaka igen! Läs mer

kristofer skrev om Beauty by Us
    Mycket bra och professionellt till ett bra pris! Läs mer

Sara A skrev om Beauty by Us
    Mycket nöjd, jätte trevlig personal. 👌🏼Fin salong Läs mer

Gelbert E skrev om Beauty by Us
    The best hair cut and shave i ever have it Läs mer
  • 2018-03-08

Alex B skrev om Beauty by Us
    Bästa klippning hittills... trevligt personal o gott kaffe:) Läs mer
  • 2018-03-08

David K skrev om Beauty by Us
    Very nice guys friendly and happy i will go always to get a hair cut
    Super professional Läs mer
  • 2018-02-17

Zofia R skrev om Beauty by Us
    Har varit andra gången på detta salong via let´s deal.

Jätte trevlig personal och bra bemötande. Tjejen som färjade och klippte mitt hår heter Narmeen - hon gjorde presis
    jag bad om - klippte topparna - inte flera centimeter som många frisörer gör bara av farten ....

Rekommenderar salonger till andra som letar efter bra frisör till bra pris ! Läs mer
  • Felicia F

2018-02-09

Felicia F skrev om Beauty by Us
    Köpte en klippning med slingor på lets deal men då jag kommer till salongen får jag veta att det kostar extra om man vill bleka slingor. Alltså bara färg som ingår i dealen. Då skulle slutpriset vara detsamma som att gå till vilken frisör som helst. Blev så arg! Känner mig så lurad då jag tycker detta var mycket otydligt i annonsen. Nonchalant personal dessutom. Antar att de sätter detta i system för att lura folk att betala mer än vad de tänkt i slutändan. Mycket tråkigt. Läs mer
    2018-02-10 Mahram S svarar Felicia F
    Hej
    Det står klart o tydligt i dealen att avfärgning/blekning ingår ej och detta kan man läsa i alla andra salongers dealar med. Hur kan detta inte var tydligt.?
    Med vänliga hälsningar
  • 2018-01-12

Hanna L skrev om Beauty by Us
    Snabb, duktig och trevlig frisör! Läs mer
  • 2018-01-09

Test4Quality AB skrev om Beauty by Us
    Bästa frisören hittills! Lyhörd, noggrann med super resultat! Läs mer

Jennie S skrev om Beauty by Us
    Mycket trevligt bemötande, förfrågan om kaffe/te vid ankomst. Slingor och klippning (långt hår) med väldigt bra resultat (min tonårsdotter jättenöjd! Första gången men slingor/färg), Proffsig och noggrann frisör, både vad det gäller klipp, färg och styling. Både mamma (betalande) och dotter (nyfrissad) är supernöjda! Tack! Läs mer

Eugenia D skrev om Beauty by Us
    Mycket nöjd, frisören lyckades få till exakt den färgen jag önskade mig. Hon var trevlig och skicklig i sitt jobb, mycket nöjd och kommer fortsätta fixa mitt hår där! Läs mer

Anastasia P skrev om Beauty by Us
    Tack för ett mycket skönt start av ett nytt år! Läs mer

Atti S skrev om Beauty by Us
    Otroligt trevlig och kompetent personal ! Över förväntan 👌🏼 Läs mer

Shirin G skrev om Beauty by Us
    Väldigt bra!
    Duktig och trevlig. Läs mer
  • 2018-01-03

Mary anna S skrev om Beauty by Us
    En mycket proffsig frisör (Ali ??) snabb, duktig o som verkligen visste vad han höll på med. Färgade o klippte mitt hår.
    Skulle nog vilja ge honom betyg 4,5 men det går inte, så han får en 4:a. Skulle jsg kunna tänka mig att gå tillbaka - ABSOLUT. !! Läs mer
  • 2017-12-30

Michaela B skrev om Beauty by Us
    Frisör - klippning färgning/slingor. Bra men dyrt och blev inte önskad färg på slingorna men fint resultat trots allt. Missade lite i klippningen. Läs mer
  • 2017-12-30

Filippa V skrev om Beauty by Us
    Frisören förstod inte mig som kund och jag fick inte den behandling som överenskommits. Färgen som användes brände sönder hårbotten. Läs mer
    2018-01-01 Mahram S svarar Filippa V
    Hej
    Färgen vi använder är från märket wella vilket är välkänd i hela världen för att vara kvalite märke . Väldigt dyrt men vi använder oss enbart av välkända bra produkter som du kan läsa bland våra rekomandetioner..
    Det kanske beror på att du har väldigt känslig hud o borde informerat frisören om det.

Marika M skrev om Beauty by Us
    Bästa frisören jag varit hos. Trevlig personal. Fin salong Läs mer

Katarina E skrev om Beauty by Us
    Oerhört proffsigt och trevligt bemötande. Supernöjd! Läs mer

Camila S skrev om Beauty by Us
    Professionellt omhändertagande.
    Centralt läge. Blev fin i håret. Läs mer

Carin E skrev om Beauty by Us
    Proffsigt noggranna bra bemötande och dom använder bra produkter. Läs mer

Evelina A skrev om Beauty by Us
    Supernöjd med färgningen, gott bemötande! Läs mer
  • Rebar H

2017-12-28

Rebar H skrev om Beauty by Us
    Kan varmt rekommendera både salongen och frisören Shero 👍👍 Läs mer
  • Richard E

2017-12-28

Richard E skrev om Beauty by Us
    Jätte nöjd trevlig personal....................... Läs mer

Adam L skrev om Beauty by Us
    Professionell service till humana priser. Trevligt att de bjuder på kaffe till klippningen! Läs mer

Linda Z skrev om Beauty by Us
    Jag hade bokat klipp + färgning. Fram tills besöket va det väldigt svårt att få tag i salongen, jag hörde av mig för att dubbelkolla så tiden verkligen blivit bokad vilket jag inte fick något svar på, det enda jag fick va ett kort relativt otrevligt mail om att de behövde min kod.
    Salongen var fin men personalen kändes ganska stressade trots att jag va där tidigt på morgonen.
    Är överlag nöjd med klippningen och färgningen men personalen skulle kunna bli lite mer serviceminded. Läs mer

Inga L skrev om Beauty by Us
    Mycket bra frisör och bra bemötande. Återkommer. Läs mer

Jörgen L skrev om Beauty by Us
    Bra bemötande fräsch salong . Otroligt nöjd med min nya frisyr... Läs mer
  • 2017-12-14

Victoria K skrev om Beauty by Us
    Jag tycker inte alls att detta var en bra frisörsalong. Jag skulle färga håret, ville göra ombre men det kostade tydligen ca 1000 kronor mer för det än vanligt färgning. Det slutade med att min mamma fick ta min färgning. Frisören lät färgen sitta i några minuter längst fram men resten av håret tvättade hon direkt efter hon satte i den. Detta resulterade i att två slingor längst fram blev jättemörka medan resten av håret såg nästan ut som innan och väldigt fläckigt. Sämsta frisören jag varit hos. Läs mer
  • 2017-12-14

Jeanette G skrev om Beauty by Us
    Riktigt jävla besviken rena rama lurendrejeriet!!

Jag köpte en Lets´ deal för 499:- som var till ett värde av 2200:- . Men då jag sitter i stolen vill de ha 600:- till för att göra slingor. Lurendrejeri, så jag påbörjade aldrig behandlingen som skulle vara klippning och slingning. Då 2200:- är deras högsta pris för behandling hur kan de då ta 600:- ytterligare??? Jag vill ha pengarna tillbaka och en kompensation för att jag blivit illa behandlad. Läs mer
    2017-12-14 Mahram S svarar Jeanette G
    Hej
    Vi har haft närmare 300 kunder som har utnyttjat samma deal och gått från salongen med ett leende på läpparna och som du ser så har de gett oss det högsta betyget man kan få här.
    Sen har vi kunder som tror att eftersom dealen omfattar den dyraste behandlingen så ska alla andra behandlingar ingå.
    Dealen är klippning och färg ELLER slingor.
    Inte klippning, blekning, färg OCH slingor som i ditt fall.
    Vi även hade en kund som krävde olaplex behandling grattis IFALL färgen skadar hennes hår.
    Givetvis är det olyckligt om någon är missnöjd men som kund bör man veta vilken hårfärg man har o vad man vill göra o vilka behandlingar behövs för att få önskad resultat och köpa dealen efter det.
  • 2017-12-13

Sahar A skrev om Beauty by Us
    Riktigt nöjd med mitt hår färg Läs mer
    2017-12-13 Mahram S svarar Sahar A
    Hej
    Det glädjer oss att du är nöjd .
    Du är välkommen åter när det är dax för utväxten.:)
  • 2017-12-13

Karin T skrev om Beauty by Us
    Mycket gott bemötande och bra resultat jag är jättenöjd Läs mer
  • 2017-12-12

Gunnila E skrev om Beauty by Us
    Trevligt och bra bemötande. Läget var perfekt! Nöjd med klippningen. Läs mer
  • 2017-12-12

Maryam M skrev om Beauty by Us
    trevlig personal... väldigt nöjd med resultatet... Frisören Ara vet verkligen vad han gör Läs mer

Regina L skrev om Beauty by Us
    Bemötandet var bra. Hade en deal som var värd upp till 2200 kr och fick ändå betala nästan 1000kr x-tra för att få slingor med blondering(det framgick inte vid varken köpet av dealen eller när jag beställde tid utan fick beskedet när jag kom till salongen)vilket jag av andra frisörer hört att det inte alls kostar mer vare sig det är färg eller blondering.
    Blir inget mer besök av mig hos BbU. Läs mer
    2017-12-13 Mahram S svarar Regina L
    Hej
    Anledningen att du inte fick reda på det är antagligen det uppenbara med att varken vi eller lets deal kan gissa sig till vilken hårfärg du har och vilken hårfärg du önskar dig.
    Om det är nån salong som har erbjudit dig konsultation per telefon så får det stå för de.
    Vi ber kunder besöka oss JUST för att vi vill se hur deras hår ser ut och VAD exakt de önskar sig innan konsultationen.

Magdalena H skrev om Beauty by Us
    Jätte nöjd och trevlig frisörska som verkligen kunde sitt jobb. Kan verkligen rekommendera salongen. Läs mer
    2017-12-13 Mahram S svarar Magdalena H
    Hej
    Vi är så glada att du är nöjd med resultatet .

Jenny T skrev om Beauty by Us
    Så nöjd med klippning och färgning av Narmeen Jalil! Läs mer

Anna S skrev om Beauty by Us
    Trevlig personal och nöjd med frisyr. Besviken på slutsumman och känner mig lite "lurad" då jag hade kupong som jag upplevde ej blev så mkt billigare.. Läs mer
    2017-12-11 Mahram S svarar Anna S
    Hej Anna
    Trevligt att du är nöjd med din frisyr, men mindre rolig att du känner dig "lurad".
    Tyvärr verkar det var ganska återkommande problem med just lets deal att kunder tror att ALLT ingår i dealen.
    Men för att du ska känna dig helt nöjd så kan vi erbjuda dig 50% rabbat på valfri behandling vid ditt nästa besök.
    med vänliga hälsningar

Caroline N skrev om Beauty by Us
    Sämst. Hade köpt ett erbjudande genom lets deal. När jag kom dit ville dem att jag skulle betala 700 kronor extra för det jag ville göra. (Det stod inget om det i annonsen) SÅÅÅÅ besviken och irriterande. Läs mer
    2017-12-11 Mahram S svarar Caroline N
    Hej Caroline...
    Det var tråkigt att du känner så men när det gäller dealen du har köpt så stod det klart och tydligt att enbart klippning, färg ELLER slingor samt fön som ingår.
    Ditt hår behövde avfärgning för att få den resultat du ville.
    Du kan återkoppla till mig så kan vi tillsammans gå genom vad som har gått fel och eventuellt rätta till det.
    Med vänliga hälsningar

Bästa frisörerna i Stockholm:

MARIA B MARIA B tycker:
“Sofia, du är en helt fantastis...” Läs mer

Ringvägen 116, 11661, Stockholm