Beauty Lounge

Beauty Lounge

Ring 073-339 29 29 www.bokadirekt.se

Välkommen till Beauty Lounge! Vi erbjuder det mesta inom skönhet för både kvinnor och män under ett och samma tak. Vi har dig som kund i fokus hela vägen från startad behandling till färdigt resultat. Vårt mål är att du ska få en upplevelse som känns lyxig, stressfri och fräsch. Behandlingar: Laser hårborttagning, botox, ansiktsbehandling,...

61 omdömen om Beauty Lounge

Atina D
Skrev om Beauty Lounge

Supertrevligt bemötande och kunnig personal! Roberta var noga med att berätta om alla steg i ansiktsbehandlingen och mån om att man hade det bra. Ansiktet känns så härligt lent nu, jag är så nöjd! 😍 Kommer absolut komma tillbaka!

Siri J
Skrev om Beauty Lounge

Supernöjd med både bemötande och behandling!

Jowel Y
Skrev om Beauty Lounge

Wow såååå duktiga o snälla personalerna va

Torhild G

Ett Fint bemötande och duktig personal Mycket nöjd med resultatet

Michelle A

Super nöjd med microblading 😊

Maria S
Skrev om Beauty Lounge

Så nöjd med mitt besök gjorde lashlift och brynplock blev superfint!!!!! toppenbra bemötande rekomenderas starkt👍🏼⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Paulin E
Skrev om Beauty Lounge

Helkroppslaser och även ansiktsbehandling hos Amanda, supernöjd med resultatet samt bemötandet av både tjejerna!

Emma R
Skrev om Beauty Lounge

Trevligt bemötande och jag kände mig trygg under hela behandlingen, naturligt och fint resultat på brynen. Supernöjd!

Aksanna B
Skrev om Beauty Lounge

Otroligt proffsigt och skickligt gjorda ögonbryn! Avslappnad och avstressande bemötande av en nervös och orolig kund. Tack för att du gjorde min dröm till en verklighet!! Extra tack för extra bedövningssalva❤️

Karita J
Skrev om Beauty Lounge

Har fått den bästa brynplockningen idag. Känner mig jätte lycklig. Vilket lyft. Och väldigt trevlig personal. Servicen var kanon. Fick kaffe direkt när jag kom. Och någon som verkligen lyssna på hur jag ville ha bryna.

Linda G
Skrev om Beauty Lounge

Trevligt bemötande , lyxig och härlig känsla i salongen , och stort utbud på behandlingar ! Så nöjd kund

Frida A
Skrev om Beauty Lounge

Djuprengörande ansiktsbehandling med diamantslipning var fantastisk och super bra service 🙌🏼🙌🏼👍🏼👍🏼

Malin Elisabeth T
Skrev om Beauty Lounge

Duktig på det hon gör och trevlig!

Elisabeth H
Skrev om Beauty Lounge

Jag är mkt nöjd över resultatet. Trevligt och proffsigt bemötande.

Ann M
Skrev om Beauty Lounge

Testat att lasra för första gången, möttes av trevligt bemötande och en väldigt fin salong!

Sofia L
Skrev om Beauty Lounge

Gjorde lashlift och är supernöjd! Jättetrevlig personal och fina lokaler. Rekommenderar ✨🤍

Belinda T
Skrev om Beauty Lounge

Fantastisk miljö, trevlig personal och grymma behandlingar som ger resultat! Jag är så nöjd!

Cassandra K
Skrev om Beauty Lounge

Underbart bemötande, det är så viktigt med första intrycket, så trevliga & så fin salong, inredning & hygien. Verkligen bekväm med att komma på behandling & jag ser fram emot till nästa besök & finns så mycket valmöjligheter också. Det var också bra att kunna få boka sin nästa besökstid! Bra med framförhållning.

Daniella A
Skrev om Beauty Lounge

Fräsch salong. Bra vistelse, kommer definitivt tillbaka

Marla I
Skrev om Beauty Lounge

Jag blev bemött på ett otroligt fint, trevligt och välkomnande sätt! Supersnäll personal väldigt trevliga och man kände sig verkligen välkommen. Jag är super super nöjd!! Man kan inte få en bättre första upplevelse som jag fick. Tack så jättemycket till bästa tjejerna på Beauty Lounge!❤️

Maha M
Skrev om Beauty Lounge

Jag köpte tjänsten laser hårborttagning helkropp. Roberta och Amanda på Beauty Lounge är väldigt trevliga och professionella. De lyssnar verkligen på sina kunder och ger även andra rekommendationer på behandlingar samt produkter. Kommer helt klart fortsätta gå till Beauty Lounge för andra behandlingar

Amanda B
Skrev om Beauty Lounge

Över förväntan! Super service! Väldigt nöjd kund.

Maléne E
Skrev om Beauty Lounge

Nöjd med första besöket av hårborttagning med laser.

Julia A
Skrev om Beauty Lounge

Gjorde microblading! Så nöjd så fint och naturligt resultat och jätte bra & trevlig personal👏❤️

Amal M
Skrev om Beauty Lounge

Väldigt trevlig personal med underbart bemötande. Gjorde microneedle, fick bra information om behandlingen och allt gick bra. Är jättE nöjd! Snabba med att svara på insta vilket med är bra :)

Anna R
Skrev om Beauty Lounge

Mycket kunnig och serviceminded! Utförde diamantslipning med ett lent och fräscht resultat samt lashlift som gör att man ser pigg ut direkt på morgonen.

Filipa P
Skrev om Beauty Lounge

Tyckte om allt, personalen bemöter än bra och trevligt, man känner sig välkommen. Lasern är smärtfri och går snabbt

Sara B
Skrev om Beauty Lounge

Fantastiskt bemötande och proffsigt utförande av laser!

Christine R
Skrev om Beauty Lounge

Jag gör laser under armhålan. Sen första behandlingen har jag märkt stor skillnad wow va duktiga tjejerna är

Linnea A
Skrev om Beauty Lounge

Gjorde laser i armhålan. Så nöjd! Så smärtfritt och så trevlig personal. Kommer gärna tillbaka och gör flera behandlingar 😍

Helena F

Supertrevligt Kunnig Smidigt Snabbt Enkelt Bra pris

Rebecka H
Skrev om Beauty Lounge

Gjorde armhålorna och är jättenöjd!

Cassandra T
Skrev om Beauty Lounge

Underbara just nu gör ja en laserbehandling i armhålorna o ser redan utmärkta resultat efter 2 behandlingar, trevliga tjejor.

Evelina T
Skrev om Beauty Lounge

Jag gör laser behandling under armarna och ser redan resultat efter två gånger. Jätte trevliga!

Nabiha C
Skrev om Beauty Lounge

Waw säger jag bara, det är det bästa jag varit med om. Har unnat mig både ansiktsbehandling och en laser behandling. De är suveräna och bästa kund service👌👌👌👌👌

Gabriella J
Skrev om Beauty Lounge

Superbra resultat efter bara två behandlingar av laser. Djuprengöring av ansiktet var magisk, favorit behandling! Jag är oerhört tacksam över att jag hittade någon som Amanda, en person fullt med passion för sitt arbete och alltid ett leende på läpparna! Väldigt nöjd kund! Älskart & något jag rekommenderar starkt!

Johannes S
Skrev om Beauty Lounge

Proffesionellt bemötande och trevligt!

Natalia F
Skrev om Beauty Lounge

Supertrevlig personal, lär garanterat bli fler återbesök! 😍😍

Adella S
Skrev om Beauty Lounge

Laserbehandlingen är smärtfri och ger fantastiska resultat direkt! Älskar det! Blev bemött av proffsig personal som förklarar processen och ger lugn. Förväntade mig smärta och var såååå rädd men det upplevde jag tack och lov inte. 100% resultat och professionellt bemötande!

Marija S
Skrev om Beauty Lounge

Fantastiskt mottagande med kaffe och ett varmt leende:) Noggrann behandling och samtida information hur behandlingen fungerar:) Ser framemot nästa besök!

Evelin C
Skrev om Beauty Lounge

Jättenöjd med resultatet av mina ögonbryn!

Ritta E
Skrev om Beauty Lounge

Jätte fin salong med lyxig känsla. Hur trevliga tjejer som helst och grym service! Har aldrig upplevt smärtfri laser förens jag testade deras maskin (med smärtfri menar jag HELT smärtfri) . Kommer definitivt att fortsätta gå hos dom och prova på alla andra behandlingar. Rekommenderas starkt😍

Dayanna P
Skrev om Beauty Lounge

Super trevlig tjej! Bästa möjliga bemötande... blir solklart många fler laserbehandlingar här.

Felicia W
Skrev om Beauty Lounge

Så nöjd med alla olika behandlingar jag gjort! Fantastiskt och proffessionellt bemötande och så fräsch lokal med en ”hemmakänsla”! Rekommenderar starkt att gå hit!

Fima A
Skrev om Beauty Lounge

Trevliga personal och bra kvalitet på laser maskinen som de använder Bra resultat efter bara en behandling

Nathalie Y
Skrev om Beauty Lounge

Jag har köpt ansiktsbehandlingar, laser, kemisk peeling och under alla behandlingar så blir jag bemött av en härlig, varm och god personal. Man känner sig välkommen direkt, salongen ger kunder en hemmastadd känsla. Jag hade höga förväntningar vilket personalen toppade, de såg till att jag som kund var medveten om alla steg under processen, vi hade trevliga konversationer samt ett förtroende byggdes upp.

Viktoria A
Skrev om Beauty Lounge

Proffsiga tjejer som är kunniga och värnar om sina kunder, behandlingarna jag gjort gav verkligen resultat! Längtar till mitt nästa besök😍

Tanja M
Skrev om Beauty Lounge

Underbara tjejer som jobbar i salongen. Ett jätte bra bemötande fick jag. Hoppas de går bra för er.

Hanna W

Proffsigt bemötande! Finns ingen bättre än Roberta 🧡

Sandra B
Skrev om Beauty Lounge

Jag gjorde helkroppslaser hårborttagning hos fina Roberta 💖 jag är super nöjd. Behandlingen var helt smärtfri och bemötandet var on top 💯🌹 personalen är glada, trevliga, snälla och ödmjuka 🥰