Beautybox

Beautybox

Ring 08-640 81 26 infobeautybox.se

Beautybox grundades 2008, av den då nyexaminerade, skönhetsterapeuten Lovisa Sehlin. Ett år senare, sommaren 2009, inleddes samarbetet med nagelteknologen Maite Gonzalez. Tillsammans utvecklade de salongen under 3 år på Sankt Paulsgatan, vid Mariatorget i Stockholm. Hösten 2012 utökades verksamheten genom att flytta salongen...

92 omdömen om Beautybox

ano n
Skrev om Beautybox

Beauty box Bromma Blocks: Undvik. Rekommenderas ej. Jag varnar för den salongen. De saknar respekt för sina kunder. Gå till en salong som förstår vidden av god kundsed. De här är giriga lallare med noll känsla för att ta hand om sina kunder i ett vidare perspektiv. Saftar notan! De saknar känsla för långsiktighet och förtroligt bemötande. Översittare!

Fotvårdssalongen Fotavtrycket
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen
Badge2023

Fantastiskt bemötande! Professionell, kunnig , omtänksam med en stor portion humor. Överträffande mina högt uppsatta förväntningar! Re

Natalia T
Skrev om Beautybox

Idag var jag på Beaty Box i Bromma blocks. Exceptionellt dålig pedikyr behandling! Slutade med att jag blödde från en tå, ojämnt filade naglar, nagellacken hamnade en bra bit på huden runt omkring tån! Jag hade tyvärr inte mina glasögon med mig så jag kunde inte se allt detta på plats men när jag kom hem fick jag ta bort allting och göra om det hela på egen hand. Jag kommer aldrig tillbaka till detta ställe! Även vill varna andra!!

Hanna S

Söders, Stockholms - Sveriges bästa nagelsalong!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Hedda L

Trevligt och proffsigt, jag har gått till Beautybox i flera år för fina fötter och händer.

Christina N

Lovisa och BeautyBox levererar alltid bästa service och gör ett fantastiskt bra jobb med naglar, pedikyr, fransar och bryn. Rekommenderas!

Camilla W

Alltid trevlig och gör tjänsten till en personlig, exklusiv och "tjejig" upplevelse. Toppbetyg och är anledningen till att jag återkommer varje månad till henne.

Amanda L

Lovisa har gjort mina naglar nu i drygt ett halvt år. Hon är alltid super trevlig och väldigt proffsigt. Hon är även extremt duktig på vad hon gör. Kan starkt rekommendera henne!

Karolina L

Karolina L Lovisa på beautybox håller väldigt hög nivå, är proffsig och man känner sig alltid väl omhändertagen. Rekommenderas varmt!

Anette S

Lovisa är superduktig och det är alltid trevligt att komma till salongen och få naglarna fixade.

My H

Alltid lika trevligtoch lyxigt att komma till Maite. Sist gick jag däifrån med både fina fingrar och tår. Maite är alltid glad och trevlig, service i världsklass.

Susanne H

Proffsigt, fantastiskt bemötande och en mycket härlig atmosfär som bidrar till avkoppling under tiden kunden blir omhändertagen på allra bästa sätt och vis, jag siktar på att bli stammis

Ann Christine J

Jag har fått permanent lackning utförd av Lovisa Sehlin sedan ett år tillbaka och är väldigt nöjd - både med Lovisa som person och med det utförd arbetet.

Ann Christine J

Jag har fått permanent lackning utförd av Maite Gonzalez sedan ett år tillbaka och är väldigt nöjd med både Maite som person och med det utförda arbetet.

Eva B

Maite har hjälp mig att få jättefina naglar som jag är väldigt stolt över. Jag känner mig alltid väl omhändertagen. Toppen!

Maria S

Perfekt kunnig gjorde Frans och brynfärg har gjort det flera ggr hos Lovisa och även rekommenderat henne till mina vänner!

Daria V

Bästa Lovisa! Har gått och fixat mina naglar (och ibland även bryn) hos henne i ett halvt år nu och har blivit ompysslad på ett professionellt sätt varje gång. Det är ett rent nöje att komma tillbaka på återbesök! :)

Camilla H

Kan gladeligen rekommendera Maite Gonzales på Beautybox! Otroligt snygga, tunna och hållbara naglar, ser helt äkta ut! Trevligt bemötande, avkopplande miljö och här finns allt möjligt inom skönhetsvård!

Agnes

Jättebra kvalitet på naglarna och grymt bemötande

Annelie T

Bästa service och härlig stämning hos Lovisa

Sussane S

Ett par underbara tjejer med energi till kundens högsta belåtelse!!

Lena R

Väldig profissionel vård för Någlar. Maten som arbetar där är mycket trevlig och tillmötesgående i kontakten. Rekommenderar den salong till alla

Elin H
Skrev om Beautybox

Jag känner mig alltid trygg i Beautybox händer. De håller hög kvalitet och gör naglarna så tunna och naturtrogna. De levererar varje gång och är så serviceminded. Jag kan inte tänka mig att gå till någon annan, tack för att ni finns!

Lena Z
Skrev om Beautybox

Kära Maite o Lovisa Jag är kräsen o ni är bäst .... Efter år vet man vad man pratar om Ni är Topp1

Emma E
Skrev om Beautybox

Vänliga, proffsiga & otroligt bra resultat! Har gjort mina naglar på många salonger runt om i Sverige. Beauty Box på Hornsgatan är utan tvekan den bästa jag varit på! Kommer aldrig byta :-)

Kerstin K
Skrev om Beautybox

Maite & Lovisa är världens bästa!

Hanna B
Skrev om Beautybox

Bästa nagelteknologerna i stan - och trevliga också !!!!!!!!!!!

Elin L
Skrev om Beautybox

Det är alltid lika härligt att komma till Maite och Lovisa. Jätteduktiga och supertrevliga. /Elin

Therese H
Skrev om Beautybox

Bäst på alla plan! Jag är alltid nöjd ?? rekommenderas varmt??

Martina P
Skrev om Beautybox

Att besöka Maite och Lovisa är värt en resa! Det är alltid lika trevligt att komma till deras fräscha, bekväma salong och man går därifrån med vackra, hållbara naglar.

Elcim Y
Skrev om Beautybox

Att komma in genom dörrarna till Maite och Lovisa är som att landa i en underbar oas- långt bort från stress, jobb, hämtningar och lämningar. Att kunna bli ompysslad av megaproffs som älskar det dom gör och samtidigt få prata om sånt man bara kan prata om i ett rum fullt med kvinnor. Jag mår alltid så mycket bättre, både på insidan och utsidan när jag varit där!

Eva J

Ett proffessionellt ställe, med superduktiga tjejer! Och med mycket trevligt bemötande.

Johanna W

Är supernöjd med mitt första besök hos Beauty Box. Har nu perfekta franska naglar på både händer och fötter i exakt lagom längd. Snyggt och diskret, precis som jag ville ha det. Trevlig och proffsig personal, fina lokaler. Rekommenderas varmt.

Laila y

Alltid lika snygga naglar! Super trevliga tjejer och alltid bra service! Rekommenderas starkt!

Ja Jan R
Skrev om Beautybox

Jag kan rekommendera ögonbryn och fransfärgning (inklusive plockning av bryn)hos Lovisa! Super trevliga och professionella, fantastiskt lokal.

Marie f

Rekommenderar gärna, då man alltid får ett trevligt bemötande och proffessionell behandling.

Susanne L
Skrev om Beautybox

Mysigt, varmt och välkomnande. Med en uppiggande cappuccino blir jag alltid lika bra omhändertagen av Lovisa. Går där ifråntagen ett leende på läpparna och alltid lika nöjd med resultatet.

Skrev om Beautybox

Rekommenderas verkligen! Proffsiga, noggranna och bra kundservice.

Martina S
Skrev om Beautybox

Så otroligt duktig, alltid lika nöjd med mina naglar! Bästa nageltjejen !!

Helene S

Omhändertagande, proffsig och mån om sina kunder

Gabriella G

Bra på alla sätt. Trevligt bemötande och snyggt resultat!

Anette S

Mycket trevlig personal, jag känner mig alltid välkommen. Mysig lokal. Jag är alltid nöjd när jag går därifrån. Rekommenderas varmt.

Paula z

Lovisa är duktig och noggrann. Man får alltid fina naglar som håller jättebra! Uppskattar också utbudet av färger och hennes kreativitet när man vill ha något extra!

Hanna K

Lovisa var jättetrevlig och proffsig. Hon gjorde ett fint jobb och jag kommer absolut boka tid hos henne igen. Mysig salong också.

Annelie A

Proffsigt resultat varje gång och personligt bemötande. Rekommenderas varmt!

Johanna W
Skrev om Beautybox

Trevlig och proffsig personal, fina lokaler och fantastiska behandlingar. Rekommenderas varmt.

Maria C

Jag är jätte nöjd .glad o o super trevlig personal . Och målar fantastiskt snygg fransk manikyr .

Gabriella G
Skrev om Beautybox

Fina fransar och bryn varje gång!

Cajsa J

Var hos Maite tidigare idag och fick mina naglar fixade, jag blev jätte nöjd och kommer absolut att återkomma. Maite var trevlig, lugn och noggrann vilket jag uppskattade, priset var helt överkomligt.

NOEL H gillar detta
Stephanie v

Gör regelbundet mina naglar på Beutybox och är alltid lika nöjd! Salongen erbjuder det där lilla extra, fantastiskt trevlig personal och superfina fräscha lokaler centralt på söder. Kan verkligen rekommendera ett besök! Supernöjd!