Beautybox, sid 2

Hornsgatan 70, 118 21 Stockholm — Visa karta

Beautybox grundades 2008, av den då nyexaminerade, skönhetsterapeuten Lovisa Sehlin. Ett år senare, sommaren 2009, inleddes samarbetet med nagelteknologen Maite Gonzalez. Tillsammans utvecklade de salongen under 3 år på Sankt Paulsgatan, vid Mariatorget i Stockholm. Hösten 2012 utökades verksamheten genom att flytta salongen till en större lokal på Hornsgatan, ett stenkast bort från Mariatorget. Detta innebar att Beautybox nu kunde erbjuda ett större utbud och en trivsammare miljö för sina kunder.

Läs vad 91 kunder tycker om Beautybox

• Frida B
    Frida B skrev om Beautybox
    Det tog mig flera år innan jag hittade ett ställe som gjorde naglar som höll på mig, men för några år sedan fick jag ett presentkort av min kille att använda hos Lovisa. Vad såklart skeptisk eftersom att jag aldrig blir nöjd, men så fel hade! Jag är så otroligt nöjd efter varje besök hos henne (varje månad) och skulle aldrig fundera över att gå någon annanstans. Läs mer
  • Pia N
    Pia N skrev om Beautybox
    Mycket trevligt och professionellt bemötande! Mycket god service med hög kvalitet. Centralt och väldigt trevliga lokaler. Läs mer
  • Karin D
    Karin D skrev om Beautybox
    Maite är duktig och väldigt noggrann. Mån om sina kunder och jag är supernöjd med mina naglar som hon fixar åt mig!!! Läs mer
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Beautybox
    Jag kom till Beautybox för ca. 4 år sedan och ville få bukt med mina trasiga och fula naglar. Efter första behandlingen började jag få beröm för mina naglar av alla möjliga människor. Priset var också avgörande. Det fick inte bli för dyrt. Lovisa skräddarsydde en behandlingsform som passade för just mina behov och min ekonomi. Idag ser jag fram emot varje besök på Beautybox. Det är så mysigt att träffa terapeuterna och bli ompysslad. Jag rekommenderar varm den här salongen till alla som vill ha en stunds skön avslappning och riktigt fina resultat! Läs mer
    2014-02-15 Lovisa S svarar Alexandra K
    Va roligt att höra! Tack för det otroligt fina omdömmet! Stor kram
  • Carina H
    Carina H skrev om Beautybox
    bra bemötande, professionellt utförda behandlingar o framförallt snygga naglar ! Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Beautybox
    Trivsamt, hemtrevligt och bra service! Läs mer
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Beautybox
    Maite Gonzalez är mycket kunnig och noggrann på sitt arbete. Jag kan rekommendera henne varmt. salongen är snygg men jag önskar att få gott kaffe eller grönt thé under mina behandlingar vilket är en god service. Maite är mycket noggrann med tiden och åtekopplar allid mycket snabbt på mina förfrågningar. Maite frågar även om ljudet/volymen på musiken är lagom. Det uppskattar jag.Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Sören S
    Sören S skrev om Beautybox
    Hej
    Flexibilitet m tider och ändringar av tider. Alltid imöteskommende. Odentlig med utförande av arbetet. Ett behagligt miljö - man känner sig välkommen och "hemma".
    Bra adress.
    Med vänlig hälsning,
    Sören Staermose Läs mer
  • Maribel R
    Maribel R skrev om Beautybox
    En fräsch lokal.Man blir väl omhändertagen utav professionella yrkeskvinnor. De kan sitt yrke ändå ut i fingerborstarna.
    Man blir trevligt bemött alltid med leende på läpparna. Läs mer
  • Serina R
    Serina R skrev om Beautybox
    Kan varmt rekommendera Beauty Box har varit kund nu i 3 år och blir alltid nöjd.
    Bästa Nagel Tjejerna i stan =) Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Beautybox
    Man blir välomhändertagen, alltid välkomnade samt oerhört professionella. Det är en fröjd att gå till Beautybox!! Läs mer
  • Merja V
    Merja V skrev om Beautybox
    Jag är mycket nöjd med de behandlingar som jag fått hos Maite! Man får alltid ett mycket trevligt bemötande, och ett mycket professionellt utfört arbete! Rekommenderar henne verkligen! Läs mer
  • Lotta I
    Lotta I skrev om Beautybox
    Trevligt bemötande och bra fotvård! Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Beautybox
    Jag är jättenöjd med jobbet som Maite (eller Louisa) gör med mina naglar. Det är dessutom trevligt att spendera 1 timme där, då det alltid är då glad och avslappnad stämning. Läs mer
  • Mia S
    Mia S skrev om Beautybox
    Fantastiskt på alla tänkbara sätt. Alltid en fröjd att gå dit! De gör de vackraste naglarna i denna stad. Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Beautybox
    Jag är mycket nöjd med den utmärkta kunskapen och proffsighet som dom visar, alltid trevliga och tillmötesgående. Kan varmt rekomendera till alla. Läs mer
  • Alexandra W
    Ehlin A skrev om Beautybox
    Mkt trevliga tjejer! Alltid mkt nöjd! Läs mer
  • Anita K
    Anita K skrev om Beautybox
    Rekommenderar med varm han och fina naglar denna salong!
    Alltid lika kul att komma hit, alltid nöjd, alltid go o glad personal! ?? Läs mer
  • Anne K
    Anne K skrev om Beautybox
    Proffsig personal , och alltid glada och trevliga.
    Ann Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Beautybox
    Alltid lika härligt att komma in på Beautybox. Riktig avkoppling och så får jag ursnygga naglar också. Tack! Läs mer
    2014-02-15 Lovisa S svarar Malin L
    Det är en enkel match att göra dig ursnygg!
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Beautybox
    Bästa nagelstället i stan!! De går snabbt & personalen e super trevlig!! Läs mer
    2014-02-07 Lovisa S svarar Lisa A
    Tack fina Lisa för fint betyg :)
  • Helena L
    Helena L skrev om Beautybox
    Majte är riktigt riktigt bra. Jag är så nöjd! Läs mer
  • Åse B
    Åse B skrev om Beautybox
    Glad, avslappnad och trevlig stämning. Proffsig och tillmötesgående personal. Läs mer
    2014-02-07 Lovisa S svarar Åse B
    Tack Åse! Kul att du varit trogen kund så länge!!
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Beautybox
    Beatuy Box tjejerna är fantastiskt duktiga, både på det de gör (naglar) men också kundrelationer - alltid lika trevligt att komma och småprata i en timme! Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Beautybox
    Vänligt och proffsigt bemötande vid alla tillfällen jag varit där.
    Produkterna som erbjuds är utmärkta. Jag kan rekommendera ett besök för manikyr och pedikyr hos Beauty Box. Läs mer
  • Frida P
    Frida P skrev om Beautybox
    Jag har gått hos Lovisa i ett år nu och gjort gel-naglar med permanent lack. Förutom att hon är jättebra på sitt arbete är en jättetrevlig, positiv person! Bra service! Läs mer
    2014-02-07 Lovisa S svarar Frida P
    Tack för super bra kommentarer! Härligt att ha dig som kund :)
  • Isabell T
    Isabell T skrev om Beautybox
    Alltid trevligt att komma dit, avkopplande trevlig miljö, alltid trevligt bemötande. Alltid supernöjd med resultatet, håller kanon! Läs mer
    2014-02-07 Lovisa S svarar Isabell T
    Det är alltid trevligt att ha dig där!! Kramar
  • Anita K
    Anita K skrev om Beautybox
    Beautybox är ett modernt företag med mycket kunnig och serviceinriktad personal som ställer upp för sina kunder och gör fina arbeten. Läs mer
    2014-02-07 Lovisa S svarar Anita K
    Tack Anita! Funderar redan på ditt nästa mönster!
  • Marco H
    Marco H skrev om Beautybox
    Det är kanske fortfarande inte allt för vanligt med manikyr för män, men som man får jag säga att jag aldrig blivit bättre omhändertagen än av Lovisa. Rekomenderar henne varmt till alla. Läs mer
    2014-02-07 Lovisa S svarar Marco H
    Tack för det fina betyget! Hoppas du sätter fart på resten av alla män så dom hittar hit!
  • Inga-Lill L
    Inga-Lill L skrev om Beautybox
    Mycket nöjd!!! Mycket proffsigt bemötande! Läs mer
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Beautybox
    Personligt och trevligt bemötande! Duktig, kunnig och kreativ gällande nagelvården. Läs mer
    2014-02-07 Lovisa S svarar Birgitta G
    Tack fina Birgitta! Stor kram
  • Denize B
    Denize B skrev om Beautybox
    Det är ett fantastisk upplevelse varje gång jag är där, blir väl omhändertagen och känner mig oerhörd speciellt. Mera av den servicen skulle skada att få det i samhället!! Läs mer
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Beautybox
    Jag fixar mina naglar hos Lovisa 1 gg/månad och är supernöjd! Hon är trevlig och MYCKET bra på sitt jobb. Det är alltid ett nöje att komma dit :-) Läs mer
    2014-02-07 Lovisa S svarar Jeanette S
    Det är ett nöje att ha dig som kund! Tack för betyget och jag ser fram emot nästa gång...(du vet ju varför!)
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Beautybox
    Jag har gått till Lovisa och Beautybox i flera år och är otroligt nöjd! Jag får ofta komplimanger för mina välmanikerade naglar och tjusiga ögonbryn, och kan varmt rekommendera salongen. Läs mer
    2014-02-07 Lovisa S svarar Camilla G
    Tack så mycket för bra feedback och fint betyg! ses snart igen....kram
  • Mona Y
    Mona Y skrev om Beautybox
    Har gått till Beautybox och Lovisa i många år och varmt rekommenderat hennes salong och tjänster till både vänner och bekanta!
    Bra läge i söders hjärta finns Beautybox där du blir väl bemött och omhändertagen!
    Du möts av professionalism och glädje! Jag lämnar alltid salongen mycket nöjd och vackrare än innan! Jag besöker salongen regelbundet varje månad och kan inte tänka mig att gå till en annan salong.

Bra priser, stort utbud och en härlig atmosfär!

Rekommenderar varmt Beaurybox till alla män och kvinnor som vill vårda sin skönhet kontinuerligt eller bara skämma bort sig själv för en stund!

Mona Yadegari Läs mer
    2014-02-05 Lovisa S svarar Mona Y
    Tack för det otroligt fina betyget Mona! Stor kram!
  • Anna A
    Anna A skrev om Beautybox
    Tjejerna på Beutybox är jätteduktiga. Lovisa har gjort mina naglar sedan flera år tillbaka och jag är en mycket nöjd och återkommande kund. Förmånliga priser för ett utmärkt arbete. Läs mer
    2014-02-05 Lovisa S svarar Anna A
    Tack/Hvala fina Anna! Ses snart <3
  • Carina E
    Carina E skrev om Beautybox
    Fantastiskt bra. Skön avslappnad miljö. Lovisa är kreativ och proffsig. Läs mer
    2014-02-05 Lovisa S svarar Carina E
    Tack för fint omdöme! Ser fram emot nästa besök ;)
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Beautybox
    Mina timmar hos Maite, Beautybox, har givit mig lyckligare händer och välvårdade naglar!
    Birgitta N Läs mer
  • Kajsa K
    Kajsa K skrev om Beautybox
    Trevligt, varmt & mysigt ställe! Underbara tjejer som alltid ger bästa service! Kommer aldrig att gå någon annanstans! Läs mer

Bästa fotvårdsalongerna i Stockholm:

Elin N Elin N tycker:
“Mycket kompetent gäng och härl...” Läs mer

Kungsgatan 79, 11227, STOCKHOLM