Alla kategorier Sängar Stockholms län Stockholm Östermalm Hjorthagen Bed Factory Sweden
Rekommenderat företag 2016 - Bed Factory Sweden
Rekommenderat företag 2015 - Bed Factory Sweden

Bed Factory Sweden

Husarviksgatan 16A, 115 47 Stockholm — Visa karta

Bed Factory Sweden tillverkar sängar av högsta kvalité som byggs helt för hand av yrkeserfarna och välutbildade sängbyggare i vår egen anläggning. Vi arbetar endast med världens mest framstående tillverkare av delar och fokuserar på naturliga och lyxiga material i våra sängar, som byggs på beställning.

Vi tillverkar och säljer alla typer av sängar med det gemensamma målet: högsta komfort och kvalitét! Vi är så säkra på att både privatpersoner och hotell ska bli nöjda med sin specialtillverkade säng att vi lämnar 25 års garanti på varje säng.

I vårt showroom på Husarviksgatan 16A erbjuder vi privatkunder att beställa sin egen säng, direkt från vår fabrik.

Välkommen!
Mån-Tor: 11:00-19:00
Fre: Stängt
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 222 kunder tycker om Bed Factory Sweden

• Patrick D
    Patrick D skrev om Bed Factory Sweden
    Otroligt smidig beställning och leverans. Dem bar upp sängen 4tr och monterade allt åt mig. Rekommenderas starkt!
  • Johan O
    Johan O skrev om Bed Factory Sweden
    Vänligt bemötande från första stund. Inga problem. Bra produkt.
  • Ann N
    Ann N skrev om Bed Factory Sweden
    Mycket gott bemötande vid köp av säng inklusive bäddmadrass.
  • John J
    John J skrev om Bed Factory Sweden
    Mycket bra och trevlig personal. Svarade tålmodigt på alla mina många frågor
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar John J
    Hej John,
    vi gillar många frågor! Det brukar leda till att kunden får rätt säng till slut. Tack för att du utvärderat oss på Reco!
  • Fanny N
    Fanny N skrev om Bed Factory Sweden
    Fantastisk service och produkter!
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Fanny N
    Hej Fanny,
    kul att du är nöjd med vår service och våra sängar!
  • Kalle R
    Kalle R skrev om Bed Factory Sweden
    En rakt igenom fantastisk upplevelse. Vi fick ett förstklassigt bemötande i deras show room, kontinuerligt uppdaterad information under leveransen och sängen levererades och monterades på sin plats. Det enda som vi behövde göra var att bädda. Fick även köpa sänglinne rabatterat från deras partner och det levererades tillsammans med sängen. Då har jag inte ens nämnt hur nöja vi är med själva sängen.

Kan varmt rekommendera Bed Factory Sweden!
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Kalle R
    Hej Kalle,
    stort tack för dina fina recensioner - så kul med en kund som är nöjd med hela vårt bemötande! Tack säger vi!
  • Kri B
    Kri B skrev om Bed Factory Sweden
    UTMÄRKT SÄNGKÖP efter rekommendation från en vän
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Kri B
    Hej Kri,
    så roligt att höra att du är nöjd med ditt sängköp! Vi önskar dig många sköna nätter framöver i din nya säng.
  • Hannes U
    Hannes U skrev om Bed Factory Sweden
    Mycket bra service, väldigt hjälpsamma och tillmötesgående när vi hade många frågor om allt möjligt.

Och en av det fick vi fantastiskt skön säng till ett mycket konkurrentkraftigt pris!
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Hannes U
    Hej Hannes,
    tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback här på Reco, det är alltid jätteroligt att få så fin återkoppling. Lycka till med din nya säng!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Bed Factory Sweden
    Bra produkter och perfekt service. Jag rekommenderar Bedfactory till min bekantskapskrets.
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Ulf H
    Hej Ulf,
    tack för att du tagit dig tid att utvärdera oss här på Reco och det gläder oss att du är nöjd med ditt besök hos oss. Å tack för rekommendationer.
  • Inga-maj E
    Inga-maj E skrev om Bed Factory Sweden
    Vi köpte sängar. Kontakten med Bed Factory var personlig, person som hade kunskap om tillverkning, om sängarna m m, om hela kedjan till o med leverans. Och de visste om hur de skulle hantera den rabatt jag hade rätt till.
    Sängarna är vi väldigt nöjda med. Jag kunde även beställa och få lite etra möbeltyg för att sy skydd på sänggavel bakom huvuden.
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Inga-maj E
    Hej Inga-maj,
    tack för din fina utvärdering, det gör oss så glada att höra att du är nöjd med ditt köp hos oss!
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Bed Factory Sweden
    Jätte härliga sängar o mkt trevlig personal. Snabbare leverans än lovat.
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Henrik P
    Hej Henrik,
    visst är det bra när det går fort? Härligt att höra att du gillar sängen!
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Bed Factory Sweden
    Otroligt sköna sängar.
    Proffsig och personlig service rakt igenom.
    5 stjärnor
  • Olga K
    Olga K skrev om Bed Factory Sweden
    Köpte säng - mycket bra service och professionella säljare. Topp kvalitet..
  • Leif H
    Leif H skrev om Bed Factory Sweden
    Trevligt och proffsigt bemötande
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Bed Factory Sweden
    Har haft min säng i ett år, väldigt nöjd. Sover som ett litet barn :)

Bra företag, trevlig personal, bra produkt.
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Bed Factory Sweden
    God service & kunskap av sängarna
  • Charlotte V
    Charlotte V skrev om Bed Factory Sweden
    We happened to find Swedish Bed Factory in Stockholm while visiting our kids and fell in love with the quality of their beds. We had just built our family house and needed 8 single and 1 double bed. We were so well received by Eva the owner and got professional advice which qualities to buy. She arranged the international transport for us with the best shipping costs. Our family and friends that come and visit os regularly just loooove our beds and so do my husband and I! Thank you so much!!! Kindest regards, Gerti V
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Charlotte V
    Dear Charlotte,
    we are so glad to hear that you like and enjoy your beds. It is always a privilege to be trusted to help someone furnish a full home.
    All the best from Eva and the team with Bed Factory Sweden.
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Bed Factory Sweden
    Jag är mycket nöjd med såväl bemötandet som sängarna. Vi fick mycket bra information om sängarna och de val vi gjorde uppfyllde våra förväntningar. Vi rekommenderar er till våra vänner och hoppas att de är förnuftiga och köper sina sängar hos er.
  • Miranda H
    Miranda H skrev om Bed Factory Sweden
    Trevlig och bemötande personal. Minns inte så mkt mer om köpet, var så länge sedan. Allt gick bra, inget att klaga på.
    2016-11-04 Bed Factory Sweden svarar Miranda H
    Hej Miranda,
    tack för att du tagit dig tiden att utvärdera oss! Kul att du gillar oss på BFS och vårt bemötande!
    /Hälsningar från oss alla på Bed Factory Sweden
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Bed Factory Sweden
    Bra intryck och bemötande. De var mycket kunniga om deras sängar. Problemet var att komma ihåg all information. Vi köpte en dubbelsäng. Vi nyttjande även garantin att byta hårdhet i spiralerna i continental-madrassen.
  • Monika T
    Monika T skrev om Bed Factory Sweden
    Trevligt bemötande, bra service
  • Michael G
    Michael G skrev om Bed Factory Sweden
    Bed Factory har varit fantastiska från första kontakt till leverans. Mycket kunniga och otroligt hjälpsamma. Sängarna är också de bästa jag sovit i.
    Jag kan starkt rekommendera Bed Factory
  • Inger V
    Inger V skrev om Bed Factory Sweden
    Besøk i butikk, vennlig og kunnskapsrik betjening.
    Kontakt med e-post for avtale om leveringssted, alt godt fulgt opp
    Meget bra kundeopplevelse!
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Bed Factory Sweden
    Trevlig personal och bra sortiment. Vi är jättenöjda med vår säng så vi köpte en till säng till vår dotter.
  • Elina S
    Elina S skrev om Bed Factory Sweden
    Jätte nöjd med allt. Inga förseningar eller problem.
  • Erik N
    Erik N skrev om Bed Factory Sweden
    Supernöjd! Jättetreviga medarbetare med grym känsla för kundservice.

Kände att jag alltid kunde kontakta företaget och fick alltid snabb respons.
  • Chatarina G
    Chatarina G skrev om Bed Factory Sweden
    Fantastiskt trevligt bemötande och service-minded attityd. Leveransen av den supersköna sängen skedde när den skulle.
    2016-11-01 Bed Factory Sweden svarar Chatarina G
    Hej Chatarina,
    så roligt att du är nöjd med sängen och på det sätt du blivit bemött. Vi önskar dig många sköna år med din nya säng och tack för att du tog dig tid att ge oss feedback.
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om Bed Factory Sweden
    Gott.
    kunnig personal som hjälpte till med transporten av alla våra sängar mer till Spanien.
    2016-11-01 Bed Factory Sweden svarar Kenneth B
    Hej Kenneth,
    tack för att du tog dig till att utvärdera oss här på Reco och hoppas ni sover gott i Spanien!
  • Johathan O
    Johathan O skrev om Bed Factory Sweden
    Vi är mycket nöjda köpare av tre suveräna sängar med tillbehör. Fick ett klockrent bemötande från start till mål och kan varmt rekommendera Bed Factory.
    2016-11-01 Bed Factory Sweden svarar Johathan O
    Hej Jonathan,
    tusen tack för de fina orden - vi hoppas ni ska vara nöjda med era nya sängar i många år framöver!
  • Mikaela v
    Mikaela v skrev om Bed Factory Sweden
    Jättebra service, kunnig personal och fantastiskt sköna sängar!
    2016-11-01 Bed Factory Sweden svarar Mikaela v
    Hej Mikaela och tack för att du tagit dig tid att utvärdera oss här på Reco. Det gläder oss verkligen att ni tycker sängarna är sköna.
  • Ida L
    Ida L skrev om Bed Factory Sweden
    Proffsigt bemötande, smidigt. Kunnig personal och bra produkt
    2016-11-01 Bed Factory Sweden svarar Ida L
    Hej Ida,
    tack för dina fina ord och feedback. Det är mycket uppskattat!
  • Ewa O
    Ewa O skrev om Bed Factory Sweden
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Mycket bra och sköna sängar.
    Leveransen sköttes perfekt enligt utlovad tidplan.
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Ewa O
    Hej Ewa,
    stort tack för att du tagit dig tid att utvärdera oss här på Reco, så roligt att höra att du är nöjd med hela upplevelsen!
  • Anna T
    Anna T skrev om Bed Factory Sweden
    Ett alldeles utmärkt företag i sängbranschen! Vi köpte en dubbelsäng och har aldrig sovit skönare. Snygg är den också. Inte billig men mycket prisvärd. Synnerligen tillmötesgående och kunnig personal. Dessutom är det väldigt sympatiskt med frånvaro av vräkiga showrooms, att istället ha en enkel och snygg lokal, och att inte ha några svindyra annonser i glassiga magasin. Rekommenderas starkt!
    2016-11-01 Bed Factory Sweden svarar Anna T
    Hej Anna,
    stort tack för de fina orden. Det är extra roligt att du uppskattar vår modell - lyxsängar utan påslag för marknadsföring och en massa fasta kostnader. Direkt från vår fabrik hem till dig.
    /Sweet dreams önskar vi på Bed Factory Sweden
  • Michaela L
    Michaela L skrev om Bed Factory Sweden
    väldigt serviceminded och hjälpsamma :)
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Bed Factory Sweden
    Fick hem sängen i juli och nu 4 månader senare känner jag mig inte alls lika stel på morgonen, har problem med ryggen. Sover gott och känner mig utvilad!
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Bed Factory Sweden
    Mkt bra service och bemötande. Supernöjd med Bed factorys lyxiga sänger.
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Bed Factory Sweden
    Jag är mycket nöjd med allt från första till "sista" besök och framför allt med produkterna!
  • Anna T
    Anna T skrev om Bed Factory Sweden
    Positivt och trevligt bemötande från första kontakt till leverans. Har rekommenderat till alla jag känner. Bra produkter som lever upp till mina förväntningar, Har testat sängarna på hotell o är mkt nöjd.
  • Jaqueline O
    Jaqueline O skrev om Bed Factory Sweden
    Vi älskar sängen och är mycket nöjda över vårt köp.
  • Marja A
    Marja A skrev om Bed Factory Sweden
    Super nöjd!!!'
    Riktigt bra service!!!
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Bed Factory Sweden
    Mycket trevligt bemötande av personalen från början till slut. Personalen lämnade kolossalt bra information om varorna inkl. sängar som såldes. Förväntningar som fanns innan mötet med och köpet hos butiken överträffades med råge. Leverans av köpta varor var perfekt.
    2016-10-26 Bed Factory Sweden svarar Joakim A
    Hej Joakim,
    tack för att du gett oss feedback. Extra roligt att höra att vi lyckats överträffa dina förväntningar kring ditt sängköp. Nu hoppas vi att du får glädje av din säng under en lång tid framöver och sover gott!
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Bed Factory Sweden
    Mycket bra bemötande. Köpte säng, trevligt och proffsig personal som verkligen bryr sig och tycker det är roligt att gå till jobbet.
    2016-10-26 Bed Factory Sweden svarar Cecilia B
    Hej Cecilia,
    så kul att du är nöjd och ja - vi gillar vårt jobb! Att få hjälpa till att hitta en bra säng och i förlängningen en god sömn är verkligen kul.
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Bed Factory Sweden
    Vi letade länge efter en bekväm säng utan bromider/flamskyddsmedel och blev överlyckliga då vi till slut hittade Bed Factory. Fantastisk service. Oerhört sköna sängar. Ovanligt stort utbud på storlekar, modeller, färger och tyger. Dessutom mycket prisvärt och snabb leverans. Rekommenderas varmt.
    2016-10-26 Bed Factory Sweden svarar Katarina H
    Hej Katarina,
    tack så mycket för att du tagit dig tid att rekommendera oss här på Reco. Det är så värdefullt. Extra kul att vi kunde hjälpa dig med en säng utan bromider - vi arbetar aktivt med att kunna erbjuda olika tyger med olika egenskaper. Kul att du gillar våra priser också, det brukar ju ofta vara den mindre roliga biten ;-).
    /Tack och hälsningar från oss på Bed Factory Sweden
  • Tina B
    Tina B skrev om Bed Factory Sweden
    Köpt säng o säng gavel, Mkt bra bemötande i butik, bra hjälp m transport, upp packning.
    2016-10-24 Bed Factory Sweden svarar Tina B
    Hej Tina,
    vi blir så glada av att höra att du är nöjd med ditt säng- och gavelköp hos oss!
    Hälsningar från oss på Bed Factory Sweden!
  • Johan W
    Johan W skrev om Bed Factory Sweden
    Jag köpte min säng på Bed Factory för ca 4 år sen och är väldigt nöjd. Jag tog mig lite extra tid för att prova ut hårdheten och jämföra alla olika alternativ innan jag bestämde mig för vilken som skulle beställas vilket har lett till att jag längtar hem till mig säng även när jag bor på hotell.

Jag kan inte annat än att rekommendera Bed Factory till alla er som är intresserade av en säng av högsta kvalitet med enorm komfort till ett vettigt pris.
    2016-10-24 Bed Factory Sweden svarar Johan W
    Hej Johan,
    det gläder oss verkligen att du fortfarande är nöjd med ditt val av säng och hoppas att du fortsätter att sova gott! Vi har också våra sängar på en hel del hotell, hoppas du hittar ett av dem för nästa övernattning :-)
    Hälsningar från alla oss på Bed Factory Sweden.
  • Wilhelmina B
    Wilhelmina B skrev om Bed Factory Sweden
    Fantastisk service och jätteskönt sängar
    2016-10-24 Bed Factory Sweden svarar Wilhelmina B
    Hej Wilhelmina,
    det gläder oss verkligen att du är nöjd med din säng!
    Sov gott önskar vi på Bed Factory Sweden.
  • Anna O
    Anna O skrev om Bed Factory Sweden
    Jättefin service och leverans. Sängarna är så himmelskt sköna! Högsta betyg!
    2016-10-24 Bed Factory Sweden svarar Anna O
    Hej Anna,
    så roligt att höra att du är nöjd med dina sängar samt leveransen.
  • Viveka B
    Viveka B skrev om Bed Factory Sweden
    Jag tycker att allt fungerade mycket bra, från information inför köpet i affären om olika sängmodeller, färger, tillbehör osv modeller till leverans. Trevligt bemötande rakt igenom.
    2016-10-24 Bed Factory Sweden svarar Viveka B
    Hej Viveka,
    vi blir så glada när vi får feedback och eftersom vi jobbar lite extra med vårt bemötande av kund så är det extra kul när det lyfts fram. Så stort tack för det från alla oss på Bed Factory Sweden.
  • Helena S
    Helena S skrev om Bed Factory Sweden
    Hej,

Mycket bra bemötande från säljarna på Bed factory. Köpte en säng och det tog två besök, men fick verkligen tid att själv provligga de olika madrasserna samtidigt som säljaren fanns i rummet och kunde hjälpa såå fort jag behövde det.
    Proffsigt!
    Ha inte fått sängen, men ser verkligen fram emot det!
    2016-10-24 Bed Factory Sweden svarar Helena S
    Hej Helena,
    tack så mycket för att du utvärderat oss här på Reco. Vi är så glada för att du är nöjd med bemötandet och hoppas såklart att du blir lika nöjd med din säng som skeppas om 2 veckor :-).
  • William B
    William B skrev om Bed Factory Sweden
    En säng. Trevligt bemötande och proffsig service.
    2016-10-24 Bed Factory Sweden svarar William B
    Hej William,
    tack för att du utvärderat oss här på Reco, så roligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande och service!

Husarviksgatan 16A, 115 47 Stockholm