Alla kategorier Sängar Stockholms län Stockholm Östermalm Hjorthagen Bed Factory Sweden

Bed Factory Sweden

Husarviksgatan 16A, 115 47 Stockholm — Visa karta

Bed Factory Sweden tillverkar sängar av högsta kvalité som byggs helt för hand av yrkeserfarna och välutbildade sängbyggare i vår egen anläggning. Vi arbetar endast med världens mest framstående tillverkare av delar och fokuserar på naturliga och lyxiga material i våra sängar, som byggs på beställning.

Vi tillverkar och säljer alla typer av sängar med det gemensamma målet: högsta komfort och kvalitét! Vi är så säkra på att både privatpersoner och hotell ska bli nöjda med sin specialtillverkade säng att vi lämnar 25 års garanti på varje säng.

I vårt showroom på Husarviksgatan 16A erbjuder vi privatkunder att beställa sin egen säng, direkt från vår fabrik.

Välkommen!
Sön: Stängt

Läs vad 257 kunder tycker om Bed Factory Sweden

• Erik C
    Erik C skrev om Bed Factory Sweden
    Mycket bra bemötande och personlig service på ett sådant sätt som man sällan ser hos andra företag I dagsläget I samband med vårt sänginköp. Kunnig personal I showroomet och trevligt bemötande vid leverans samt löpand uppdateringar rörande vår beställning under tiden som sängen producerades.
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Bed Factory Sweden
    Trevligt, nästan övertrevligt, men hellre det än motsatsen!
    Tackssam för sänglån i väntan på att "våra” sängar kom, mycket bra service.
  • Maija B
    Maija B skrev om Bed Factory Sweden
    Jag behövde två nya bäddmadrasser och vände mig då till Bedfactory eftersom det är det ligger precis bredvid där jag bor. Personalen var mycket hjälpsam och gick noga igenom alla olika alternativ. Resultatet blev mycket bra och vi fick också grannrabatt.
  • Emma B
    Emma B skrev om Bed Factory Sweden
    Proffsigt bemötande i showroomet, leverans tidigare än beräknat, duktiga och trevliga transportörer och fantastiskt skön säng!
  • Henric R
    Henric R skrev om Bed Factory Sweden
    Mycket trevligt bemötande!! Bra service och hjälp med att hitta rätt lösningar. Efter ett par försök så blev också offerten rätt.
  • Sandra V
    Sandra V skrev om Bed Factory Sweden
    Väldigt kunnigt, proffsigt och trevligt bemötande, super snygga och sköna sängar som vi är oerhört nöjda med!
    Sängarna är enormt prisvärda i jämnförelse av konkurrenterna. Rekommenderar Bed factory varmt!!
  • Din L
    Din L skrev om Bed Factory Sweden
    Mycket proffsiga , kunniga och trevliga
  • Hotell Care C
    Hotell Care C skrev om Bed Factory Sweden
    Helt omöjligt och få tagit säljaren
  • Folkhemmet
    Folkhemmet skrev om Bed Factory Sweden
    Grymt fina sängar med en underbar komfort. De erbjuder verkligen exklusiva sängar till ett humant pris och har en hög service nivå.
  • Johan L
    Johan L skrev om Bed Factory Sweden
    Bra säng men strul med leveransen. Vi är nöjda med bed factory och vår sköna säng.
  • Rebecka L
    Rebecka L skrev om Bed Factory Sweden
    Vi fick mycket bra hjälp att välja en säng som passade just mig och min man, med rätt fasthet och storlek för oss båda. Leveransen och installationen av sängen gick smidigt.

Sängen är magisk. Vi sover som på ett lyxhotell. Prisvärd dessutom.
  • Mats R
    Mats R skrev om Bed Factory Sweden
    Suverän service från början till slut!
  • Peter L
    Peter L skrev om Bed Factory Sweden
    Första mötet med sängen var på Villa Källhagen.
    Mycket skön och dessutom prisvärd.
    Bra service och trevlig personal, från säljare till transport.
  • Frida J
    Frida J skrev om Bed Factory Sweden
    Jag har köpt sängar och beställt sängkläder mm genom Bed factory.

Bed factory lyssnar på kunden, är proaktiv och förutser händelser innan de kommer, och har alltid en lösning eller har redan undanröjt problemet.
    Väldigt service minded ( Ingrid i butik), svarar alltid, ordning och reda, trevligt bemötande
    väldigt proffsiga kan produkterna och håller vad de lovar.
  • Elin N
    Elin N skrev om Bed Factory Sweden
    Vi har fått mycket bra service under valet av säng. Leverans och montage skedde på utsatt tid. Vi är mycket nöjda med vårt val, det känns som en riktig kvalitetssäng!
  • Barbro C
    Barbro C skrev om Bed Factory Sweden
    Ett mycket trevligt bemötande. Kunde inte vara bättre! Kan varmt rekommendera Bed Factory till vänner och bekanta! Vi är mycket nöjda kunder! // Barbro C T
  • Inger R
    Inger R skrev om Bed Factory Sweden
    Har bara positivt att säga om Bed Factory!
    Bra sängar, gavlar mm o mycket bra service!
    Inger Risberg
    IR Inredningar
    Strandv 43
    114 56 Stockholm
  • Anna B
    Anna B skrev om Bed Factory Sweden
    Från start till mål - Bed Factory levererade 100%. Jag är en oerhört nöjd kund! Sängen is to die for... Kvalitetssäng till bra pris! La till den där funktionen med höj och sänkbar - love it!!
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Bed Factory Sweden
    Vi köpte en säng med gavel ibörjan av året och är hur nöjda som helst med sängen, servicen och Bedfactory över lag. Ingrid och Birgitta som hjälpte oss var fantastiska från första intrycket. Råd, tips och service har varit "spot on" och vi rekommenderar alla våra vänner att köpa sin säng från Bedfactory. Tack för en fantastisk produkt och service. Joakim & Erica
  • Ola B
    Ola B skrev om Bed Factory Sweden
    Utmärkt produkt(er) och perfekt service.
  • Lovisa T
    Lovisa T skrev om Bed Factory Sweden
    Trevligt bemötande och väldigt nöjda med gaveln!
  • Jennifer S
    Jennifer S skrev om Bed Factory Sweden
    Jag köpte en dubbelsäng och fick den hemlevererad enligt utsagt datum. De som jobbar på bedfactory är otroligt proffsiga, trevliga och hjälpsamma och jag är supernöjd med sängen jag beställt. Tack!
  • Anders A
    Anders A skrev om Bed Factory Sweden
    Inget att klaga på. Jag köpte en kontinentalsäng och en separat bäddmadrass. Bra service vid leverans, emballage togs omhand och montering utfördes.
    Allt är till belåtenhet.
  • Mats R
    Mats R skrev om Bed Factory Sweden
    Hej,
    Jag har köpt ny säng till hemmet.
    Mycket bra bemötande från BedFactory vid besök i butiken och framåt till leverans.
    En anmärkning är att faktura skickades ut innan leverans jag fick sedan betalningspåminnelser och lite strul runt det.
    Jag ville förstås inte betala sängen i förskott. Ett tips till BedFactory är att man betalar en handpenning på 10% vid kontraktstecknande och sedan slutbetalning efter leverans.
    Kvaliten på sängen är underbar, man längtar varje dag tills det blir kväll och det blir dags att krypa upp i BedFactory sfären.
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Bed Factory Sweden
    Jag köpte aldrig något där i slutändan.
  • Louise K
    Louise K skrev om Bed Factory Sweden
    Sköna sängar, alltid trevlig personal och bra service!
  • Jennifer F
    Jennifer F skrev om Bed Factory Sweden
    Super service och riktig kvalité! Det är den 5e sängen jag köper och är lika nöjd denna gång
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Bed Factory Sweden
    Vi är så nöjda med våra sängar för att inte glömma vilken enormt fin service ni har! Hos er är inget omöjligt och det uppskattar vi verkligen. Tack ännu en gång från 🇨🇭 Bästa hälsningar Elisabet Gunke Schor
  • Chris C
    Chris C skrev om Bed Factory Sweden
    Mycket nöjd. Smidig affär. Mycket bra säng.
  • Östergren Medicinsk
    Östergren Medicinsk skrev om Bed Factory Sweden
    Bästa servicen riktigt bra bemötande måste jag säga personalen Hur trevliga som helst
  • Calle S
    Calle S skrev om Bed Factory Sweden
    Fem plus från början till slut! Allt från det första bemötandet till den första fantastiska natten i nya sängen.
  • Markus W
    Markus W skrev om Bed Factory Sweden
    Trevligt bemötande, skön säng och allt i tid!
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Bed Factory Sweden
    Vilka fantastiska sängar. Jag är så nöjd med min säng från Bed factory.
  • Kelinda I
    Kelinda I skrev om Bed Factory Sweden
    Super service! Alltid bra bemött.
  • Oscar W
    Oscar W skrev om Bed Factory Sweden
    Sängkvaliteten är helt oslagbar. Den känns väldigt gedigen och robust tillsammans med en perfekt avvägd design. Jag och min tjej sover fantastiskt bra, inga känningar över huvudtaget. Det här är säng i lyxsegmentet.

Servicen på butiken i norra djurgårdsstaden är det enda som överträffar sängen. Jag blir inspirerad av både personal och ägarna när man får ett sådant fantastiskt service medvetet bemötande som vi fick. Känslan när man lämnar butiken är inte att man gjort ett köp utan skulle snarare beskrivas som ett utbyte av tjänst eller att man ingått ett samarbete. Det är synd att man köper säng så sällan.
    2017-05-02 Bed Factory Sweden svarar Oscar W
    Hej Oscar,

tack så mycket för din fina rekommendation och vi är så glada att du är nöjd med din säng. Det är som sagt inte så ofta man köper en säng och då är det viktigt att det är ett beslut som får ta den tid det tar. Vi hoppas att du får glädje av din nya säng under lång tid framöver.

• Patrick D
    Patrick D skrev om Bed Factory Sweden
    Otroligt smidig beställning och leverans. Dem bar upp sängen 4tr och monterade allt åt mig. Rekommenderas starkt!
    2017-05-02 Bed Factory Sweden svarar Patrick D
    Hej Patrick,

Det gläder oss att leveransen av din säng gick smidigt, det är en stor del av helhetsupplevelsen med en ny säng. Hoppas att du sover gott!

• Johan O
    Johan O skrev om Bed Factory Sweden
    Vänligt bemötande från första stund. Inga problem. Bra produkt.
    2017-05-02 Bed Factory Sweden svarar Johan O
    Hej Johan,

tack för din fina rekommendation - att handla en säng ska inte behöva vara problemfyllt utan tvärtom en härlig upplevelse.

• Ann N
    Ann N skrev om Bed Factory Sweden
    Mycket gott bemötande vid köp av säng inklusive bäddmadrass.
    2017-05-02 Bed Factory Sweden svarar Ann N
    Hej Ann,

så roligt att du upplever att bemötandet i vårt showroom varit bra. Det gläder oss verkligen. Tack för det!

• John J
    John J skrev om Bed Factory Sweden
    Mycket bra och trevlig personal. Svarade tålmodigt på alla mina många frågor
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar John J
    Hej John,
    vi gillar många frågor! Det brukar leda till att kunden får rätt säng till slut. Tack för att du utvärderat oss på Reco!
  • Fanny N
    Fanny N skrev om Bed Factory Sweden
    Fantastisk service och produkter!
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Fanny N
    Hej Fanny,
    kul att du är nöjd med vår service och våra sängar!
  • Kalle R
    Kalle R skrev om Bed Factory Sweden
    En rakt igenom fantastisk upplevelse. Vi fick ett förstklassigt bemötande i deras show room, kontinuerligt uppdaterad information under leveransen och sängen levererades och monterades på sin plats. Det enda som vi behövde göra var att bädda. Fick även köpa sänglinne rabatterat från deras partner och det levererades tillsammans med sängen. Då har jag inte ens nämnt hur nöja vi är med själva sängen.

Kan varmt rekommendera Bed Factory Sweden!
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Kalle R
    Hej Kalle,
    stort tack för dina fina recensioner - så kul med en kund som är nöjd med hela vårt bemötande! Tack säger vi!
  • Kri B
    Kri B skrev om Bed Factory Sweden
    UTMÄRKT SÄNGKÖP efter rekommendation från en vän
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Kri B
    Hej Kri,
    så roligt att höra att du är nöjd med ditt sängköp! Vi önskar dig många sköna nätter framöver i din nya säng.
  • Hannes U
    Hannes U skrev om Bed Factory Sweden
    Mycket bra service, väldigt hjälpsamma och tillmötesgående när vi hade många frågor om allt möjligt.

Och en av det fick vi fantastiskt skön säng till ett mycket konkurrentkraftigt pris!
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Hannes U
    Hej Hannes,
    tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback här på Reco, det är alltid jätteroligt att få så fin återkoppling. Lycka till med din nya säng!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Bed Factory Sweden
    Bra produkter och perfekt service. Jag rekommenderar Bedfactory till min bekantskapskrets.
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Ulf H
    Hej Ulf,
    tack för att du tagit dig tid att utvärdera oss här på Reco och det gläder oss att du är nöjd med ditt besök hos oss. Å tack för rekommendationer.
  • Inga-maj E
    Inga-maj E skrev om Bed Factory Sweden
    Vi köpte sängar. Kontakten med Bed Factory var personlig, person som hade kunskap om tillverkning, om sängarna m m, om hela kedjan till o med leverans. Och de visste om hur de skulle hantera den rabatt jag hade rätt till.
    Sängarna är vi väldigt nöjda med. Jag kunde även beställa och få lite etra möbeltyg för att sy skydd på sänggavel bakom huvuden.
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Inga-maj E
    Hej Inga-maj,
    tack för din fina utvärdering, det gör oss så glada att höra att du är nöjd med ditt köp hos oss!
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Bed Factory Sweden
    Jätte härliga sängar o mkt trevlig personal. Snabbare leverans än lovat.
    2016-11-11 Bed Factory Sweden svarar Henrik P
    Hej Henrik,
    visst är det bra när det går fort? Härligt att höra att du gillar sängen!
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Bed Factory Sweden
    Otroligt sköna sängar.
    Proffsig och personlig service rakt igenom.
    5 stjärnor
  • Olga K
    Olga K skrev om Bed Factory Sweden
    Köpte säng - mycket bra service och professionella säljare. Topp kvalitet..
  • Leif H
    Leif H skrev om Bed Factory Sweden
    Trevligt och proffsigt bemötande
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Bed Factory Sweden
    Har haft min säng i ett år, väldigt nöjd. Sover som ett litet barn :)

Bra företag, trevlig personal, bra produkt.

Husarviksgatan 16A, 115 47 Stockholm