Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

• BadgeThreeYears

Välkommen till Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby! Vi på Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby är en auktoriserad begravningsbyrå som hjälper dig som privatperson med begravningar i Osby med omnejd. Att vara auktoriserad innebär att vi förhåller oss till alla de regler som är uppsatta av Sveriges Begravningsbyråers Förbund...

73 omdömen om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Cecilia E
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Allting blev så bra! Bra bemötande och omhändertagande. Upplägget i kyrkan var personligt och så fint som vi önskade. Även allt i församlingshemmet fungerade utmärkt.

Irene K
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Professionellt bemötande med värme och omhändertagande från första planeringsmöte till bouppteckning. Alla förväntningar uppfyllda med råge. Stor hjälp också i sorgearbetet.

Gert J
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Vi fick den hjälp vi kände att vi behövde - lite svårt att beskriva då sorgen fortfarande är stor. Men dyrt.

Jenny J
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Jag kände att jag var i goda händer under hela processen kring min mammas bortgång. Edwin och Pernilla var båda väldigt varma och sympatiska samt gjorde att alla svåra beslut som behövdes tas kändes något enklare med deras hjälp och stöttning. Begravningsbyrån fanns även tillgänglig via telefon och mejl vid behov vilket var en stor hjälp.

Anna A
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Jag upplevde professionellt och förstående bemötande. Hade inga särskilda förväntningar, då jag aldrig behövt uppsöka begravningsbyrå tidigare. Fick hjälp med det vi behövde inför begravningen.

Christer J
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Schnitzleln från Ica var inte okay

Åsa S
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Vi fick bästa tänkbara hjälp och stöd när vi anlitade firman i samband med en begravning. Vår kontaktperson var mycket proffsig, tillgänglig och trevlig. Jag och min familj kan varmt rekommendera Begravningsbyrån.

Henrik S
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Vi är mycket nöjda med deras bemötande och utförande av begravning för min far

Thomas P
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Bra bemötande och hjälper till med det vi behöver för att begravningen skulle genomföras.

Ann-Helén B
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

mycket trevligt bemötande, Edward var mycket lätt prata med, lyhörd för våra önskemål. Allt blev så fint.

Catharina S
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Kändes tryggt o proffsigt. Hade kunskap om allt som behövs göras vid ett dödsfall. Organiserade en fin begravning med tillhörande minnestund samt sköter bouppteckning, som också känns tryggt. Rekommenderas varmt.

Sven W
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

mycket bra förklarning av upplägget med dom olika sakerna som skulle ske både innan å i kyrkan och mycket bra bemötande i kyrkan av dom sörjande .

Eva P
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

En mycket omhändertagande och kunnig personal som jag varmt rekommenderar

Peter K
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Proffsigt genomförande. Från första kontakt till uppföljning efter begravningen.

Mia F
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Lika varmt bemötande varje gång och alla önskemål respekteras till fullo. Rekommenderar verkligen att ta hjälp här med begravning och bouppteckning.

Ingrid O
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Mycket trevligt bemötande både via telefon när datum bokades och vid mötet på begravningsbyråns kontor i Osby. Även vid begravningen var mötet med Edvin mycket fint. Han gjorde ett fint bemötande mot oss som var på begravningen. TUSEN TACK!

Laila S
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Fint bemötande från början till slut. Företaget levde upp till mina förväntningar. När man själva är i en svår fas i livet inger det trygghet å känna att man får professionell och verdig hjälp med allt som rör omhändertagande med den avlidne, käre anhörige hela vägen till och med begravningen. Det var väldigt fint arrangerad med urnan, blommor och ljus i kyrkan! Stort tack!

Ingela L
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Vi har blivit väldigt fint bemötta från det första telefonsamtalet med Edvin och när han var hemma hos oss för att prata kring begravningen. Vi har också fått fin stöttning, hjälp och omtanke kring Finns begravning. Allt som gjordes i kyrkan upplever vi gjordes med hjärtat och allt var så stämningsfullt. Vi uppskattar allt detta väldigt mycket.

Maria P
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Kan bara säga att ni är bäst på allt 🥰

Roger J
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Riktigt rörigt i början med ägarbyte och många nya människor att förklara sina ärende men slutet blev godkänt

Anna J
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Bra samarbete och bra följsamhet gentemot mig som kund. Allting fixades precis som bestämt.

Johan P
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Jättebra bemötande och proffsiga .

Anna S
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Varmt och personligt bemötande:)

Rune N
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Bra bemötande, upplevde de var lyhörda för våra förslag och gav bra råd & rekommendationer.

Mariana N
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Vi har blivit mycket bra bemöta både på telefon och i personligt möte. Från första dag, till sista..Härligt att ni hör av er till oss efter begravningen Så ett stort tack från oss alla. Mariana

Anneli C
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Professionellt och mycket trevligt bemötande. Strukturerat och välorganiserat. Ödmjuka och flexibla. Planering av begravningen och bouppteckning.

Monica E
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Allt blev precis som vi tänkt oss. Vi hade förväntat oss att det skulle gå bra, men det personliga bemötandet är minst lika viktigt, som att det praktiska klaffar. och vi fick ett mycket fint bemötande och stor förståelse för vår situation.

Jeady Å
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Väldigt trevligt bemötande. Tyvärr var det onödigt mycket strul med programbladet. P.g.a. att begravningen var mitt i sommaren blev det byte av kontaktperson och en del information måste missats i överföringen. Detta gjorde att begravningen inte blev så som vi kommit överens om och önskat.

Lars N
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Trevligt bemötande och väl genomförd begravning.

Marie N
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Petra, en stjärna..en tjej på rätt plats. Tjänst förutom begravn.tjänst valde vi bouppteckning. Dit har vi inte kommit än.

Monika N
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Kunde inte varit mer nöjd. Väldigt fint bemötande. Lyssnade in vad man ville. Ändringar var inga problem. Kan varm rekommendera dom.

Ann-Christine Å
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Vänligt och personligt samtidigt mycket Professionellt bemötande både till mig Och barnen Beställde allt till en väldigt fin och Minnesvärd begravning

Ullrika J
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Bra bemötande och bra uppföljning. Vi är mycket nöjda. Det som blev fel rättades till efteråt.

Carina F
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Blev bemött på ett professionellt och empatiskt sätt i en utmanande situation. Valde för första gången en borgerlig ceremoni där förväntan var att bli ”guidad” i hur en sådan kan genomföras. Detta infriades med en god balans mln tips och egna önskemål. Sammanfattningsvis en god samarbetspartner och genomförare i denna fas i livet.

Lars E
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Allt har funkat kanonbra , från hämtning till nu

Dag D
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

En ljus o fin begravningsgudtjänst . Som genomfördes helt enligt mina direktiv o önskemål.

Ola E
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Hej! Jag upplevde begravningen som fin arrangemanget med blommor var också fint . Prästen tycker jag också var väldigt bra . På det stora hela så är jag väldigt nöjd. Hälsningar Ola Engström

Camilla P
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

De har skött sig utmärkt från första kontakt

Göran M
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Hej! Jag blev mycket väl bemött hos er på Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby. Förväntningarna uppfylldes mycket väl. Allt sköttes professionellt och hänsynsfullt. Uppdraget innefattade allt från kista, urna, utsmyckning, till själva begravningen i kyrka. Med vänliga hälsningar Osby den 13-3 2023 Göran Marttala

Erling P
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Ett fantastiskt bemötande, stor och fin omtanke hela vägen fram till en varm och minnesvärd begravning.

Gunnar P
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Ett värdigt bemötande. Ni uppfyllde alla våra förväntningar. Hjälpsamma med råd och svar på våra frågor Ni ställde upp för att göra upplevelsen så bra som bara är möjlig Tack.

Ann J
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Vi blev mycket professionellt bemötta med stor medkänsla. Bra kommunikation. Vi anlitade begravningsbyrån för traditionell jordbegravning av far.

Sussanne C
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Det är svårt att planera begravning när man själv knappt hunnit smälta att en nära har gått bort. Det stöd jag och mina syskon fick av Tomas Peterssons begravningsbyrå och ffa Petra som var vår kontaktperson var fantastiskt! Hon mötte oss precis där vi stod och vägledde oss där vi var vilsna och lyssnade in där vi var bestämda. Både i de personliga mötena och i mail och telefonkontakt lyste värmen och omsorgen igenom. Vi är väldigt tacksamma och kan med varm hand rekommendera denna begravningsbyrå <3

Irene L
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Mycket vänligt och sakkunnigt Boupptäckning tjänst

Mia F
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Varmt och proffesionellt bemötande. Löste en till synes omöjlig situation på ett riktigt fint sätt. Tacksam för allt ni gjort och skapat ett vackert avsked för min mor.

Åsa J
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Fint mottagande och proffsigt arrangemang. Mina föräldrar fick en mycket fin begravning.

Karin N
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

alt förlöpte efter planen och personalen var vänliga och vi fick god service

Marita F
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Varmt och respektfullt bemötande.

Ulf L
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Många tack till er för det utmärkta arbete ni lagt ner för att ge oss ett avsked till vår mor. Vi har fått mycket positiva reaktioner på att det var ett värdigt avsked. Från att vi steg in i kyrkan tills vi lämnade församlingshemmet fungerade allt mycket bra.

Eva B
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Osby

Vi är mycket tacksamma för det professionella och varma bemötandet vi fick av begravningsbyrån i samband med vår mammas bortgång och begravning. Eva Björnson och Barbro Dahllöf med familjer.