Begravningsbyrån Brandser

Begravningsbyrån Brandser

www.brandser.se
  • Badge2023

Välkommen till Begravningsbyrån Brandser! På Järnvägsvägen 52 i Vansbro hittar du Begravningsbyrån Brandser. Vi hjälper dig i Vansbro, Nås, Dala-Järna, Säfsnäs och Äppelbo att planera begravning. Vi som jobbar på Begravningsbyrån Brandser har full förståelse för att det är en jobbig stund att planera en begravning för en anhörig....

31 omdömen om Begravningsbyrån Brandser

Carina A
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Bra och fint bemötande. Stor hjälp vid begravningen och ett väldigt fint tal av Anki.

Maria S
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Brandsers begravningsbyrå är så proffsiga på alla sätt och vis. Otroligt fint bemötande, stöttande och ett varmt och fint omhändertagande❤❤❤

Peter P
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Snabba svar, bra bemötande. Nu återstår bouppteckningen, går säkert bra.

Rolf G
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Bra och vänligt bemötande genom hela processen.

Ellen J
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Brandsers begravningsbyrå är helt fantastisk. Man blir så omhändertagen mitt i all sorg. En begravningsbyrå jag verkligen kan rekommendera .Bästa möjliga service.

Emma B
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Allt har gått bra och så smidigt. Så vänliga och snälla :)

Lil L
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Ett alldeles utmärkt bemötande som motsvarade mina förväntningar.

Liselotte H
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Bara positivt! Trevligt och professionellt bemötande. Tydlig och saklig information.

Christer S
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Allt mycket professionellt skött, har känt mig lugn och trygg med allt hela vägen fram till begravningen och därefter.

Rune A
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Väldigt trevliga att ha att göra med. Fixade allt utan problem.

Pernilla G
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Mycket bra omhändertagande. Vi kände oss trygga och allt gick så smidigt.

Kerstin O
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Vänligt och tillmötesgående bemötande i en svår och sorgsen situation.

Malin L
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Vi blev bemött på bästa tänkbara sätt genom hela begravnings processen

Jan A
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Bra bemötande. Bra agerande på felaktigt datum i annons. Överlag bra.

Svante P
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Min kontakt med Brandser var mycket positiv. Stor lyhördhet, proffessionalitet och empati. Jag kände trygghet i att min pappa skulle tas om hand på bästa sätt fram till vår kommande urnceremoni, vilket också har skett. Stort och varmt Tack!

Jenny H
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Väldigt bra bemötande, lugn och trygg person som kom med tips på hur vi skulle göra det bästa när vi inte kunde bestämma oss. Sämre respons från hen som sköter bouppteckning, mailar men får inga svar, funderar på att byta företag på den biten faktiskt.

Åke L
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Snabbt, smidigt och personligt.

Eskil A
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

blev väldigt bra bemött av kunnig och trevlig personal i en svår stund all heder till företaget dom levde upp till förväntningarna tusen tack

Maria H
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

En begravning. Fantastiskt bemötande och proffsig hjälp. Begravningen blev precis som vi tänkt. Tack Anki på Brandser.

Gun Lisbeth H
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Mycket bra hjälp av begravningsbyrån. Ordnade allt till bästa möjliga betyg. Blev en väldigt fin akt i kyrkan. Anlitade dom för nästan 40 år sedan och det var lika bra då också. Mycket nöjd med allt, bemötande, arbete, ja allt dom gjort.

Helena N
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Mjukt och varsamt bemötande i vår krissituation. Goa människor❣️

Maria Nilsson S
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Alltid bra samarbete vid bristbon. Alltid lika trevliga att ha kontakt med. Ser fram emot ett fortsatt gott samarbete.

Frida C
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Min upplevelse av kontakten med Begravningsbyrån Brandser har bara varit positiv. De har varit lyhörda inför våra önskemål och har återkopplat snabbt och ingenting har varit omöjligt.

Åsa H
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Brandser har varit ett fantastiskt stöd från dag ett och följt med genom hela processen.

Annelie P
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Bra bemötande, trevligt personal, med andra ord, kunde inte vara bättre

Ulf N
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Vänligt och professionellt bemötande. Lever upp till alla förväntningar. Allt fungerade mycket bra från första träffen till att begravningen var över, med allt vad det innebar.

Gunilla L
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Allt var så bra, fick ett fint och varmt bemötande.

Leif D
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Mycket nöjd med bemötandet och allt övrigt som Brandser hjälpt oss med.

Eva P
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Väldigt bra bemötande! Något ovana vid annan typ av avsked än kyrklig, men ändå tillmötesgående till våra önskemål!

Lena B
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Trevligt och bra bemötande. Tillgängliga i alla lägen. Första begravningen så vi var väldigt osäkra inför detta, men vi behövde inte känna oro. De tog väl hand om oss och förklarade vad som skulle hända osv. Blev en väldigt fin begravning.

Inger G
Skrev om Begravningsbyrån Brandser

Inget att klaga på, allt har fungerat perfekt.