Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Nacka Belyon Dental

Belyon Dental

Fredrik Jahns Gränd 1, 131 36 Nacka — Visa karta

Välkommen till Belyon Dental!

Här på Belyon Dental hittar du tandläkarna Mitra och Kent vars drivkraft är att ha människan i fokus och se till så att du som patient får bästa möjliga individuella behandling.
Vi på Belyon Dental erbjuder en rad olika behandlingar, såsom bastandvård för vuxna och barn, implantat & kirurgi, estetisk tandvård, bettfysiologi, tandreglering, botox, fillers och trådlyft. Vi har även ett erbjudande i form av 20% rabatt till dig som är pensionär eller studerande.

Välkommen in till oss för en kunglig behandling!
Mån: 08:30-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 11 kunder tycker om Belyon Dental

• Carin L
    Carin L skrev om Belyon Dental
    Jag har varit patient hos Belyon Dental sedan ett par år, och har bara positiva erfarenheter av det. Jag har fått tänder lagade, borttagna och fått protes. Allt mycket professionellt gjort och jag har alltid blivit vänligt och omtänksamt bemött. Som före detta tandvårdsrädd har bemötandet varit oerhört viktigt för mig. Jag har blivit så väl behandlad så jag är inte längre rädd! Jag har fått hjälp av båda tandläkarna och vill ge båda högsta betyg! Jag rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Ingvar L
    Ingvar L skrev om Belyon Dental
    Jag hade tappat en krona och gick till tandläkaren för att få en ny.
    Det var nödvändigt med en besvärlig rotfyllning.
    Allt blev till min belåtenhet, jag blev hela tiden trevligt och vänligt bemött och tandläkaren förklarade noga varje steg i behandlingen innan han utförde dem. Läs mer
  • Therese S skrev om Belyon Dental
    Var hos en tandhygienist och behövde även hjälp med en tand.

Blev väldigt bra bemött.

Hade inga speciella förväntningar för jag visste att allt skulle gå jättebra.

Jag var väldigt nöjd med mitt besök hos Belyon Dental! Läs mer
  • Gunnel A skrev om Belyon Dental
    Jag har gjort implantat hos Belyon Dental och är väldigt nöjd med både utförandet och mottagandet!Jag känner mig mycket trygg med Mitra!🌷 Läs mer
  • Gudrun E skrev om Belyon Dental
    Trevligt bemötande information om vad behövde göras ,ny tid. Läs mer
  • Ansa F
    Ansa F skrev om Belyon Dental
    Jag är gammal kund hos företaget och har alltid blivit bemött professionellt och ytterst vänligt. Mina förväntningar har överträffats med råge gång på gång! Jag har alltid fått bästa tänkbara behandling och kunnat resonera fritt om olika alternativ. Kan inte tänka mig en annan tandläkare! Läs mer
    2018-12-04 Mitra svarar Ansa F
    Tack snälla. Det är ett nöje att träffas
  • Ilpo O skrev om Belyon Dental
    Jag har fått rotfyllning Irans utdragen och detta har löpt aldelles utmärkt Läs mer
  • Mina R skrev om Belyon Dental
    Glad, kunnig, säkert, lugn och respektfullt personal. Jag rekommenderar dom hundra procent. Läs mer
    2018-12-04 Mitra svarar Mina R
    Tack snälla, det känns alltid bra att ta hand om dig.
  • Tony A skrev om Belyon Dental
    Väl bemötande, väldigt trevliga och proffsig på sitt jobb.
    Rekommenderas varmt. Många ++++++ Läs mer
  • Dan C skrev om Belyon Dental
    Årlig genomgång
    Trevlig personal
    Eftersom jag alltid går till denna tandläkare så vet jag att jag blir väl omhändertagen Läs mer
  • Sissi A skrev om Belyon Dental
    Kent gjorde ett utmärkt jobb idag som alltid. Läs mer

Fredrik Jahns Gränd 1, 131 36 Nacka