BelYon Dental

BelYon Dental

Ring 08-716 51 00 www.belyon.se

Välkommen till BelYon Dental! Här på BelYon Dental hittar du tandläkarna Mitra och Kent vars drivkraft är att ha människan i fokus och se till så att du som patient får bästa möjliga individuella behandling. Vi på BelYon Dental erbjuder en rad olika behandlingar, såsom bastandvård för vuxna och barn, implantat & kirurgi, estetisk...

115 omdömen om BelYon Dental

Birgit B
Skrev om BelYon Dental

Den bästa tandläkaren jag haft genom åren👍 Mitra är fantastisk! All övrig personal är mycket trevlig! Jag har fått ett nytt leende tack vare er👍❤️ /Kramar från BirgitB.

Svar från BelYon Dental

Tack. Härligt att du känner dig väl omhändertagen⚘️

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Sven E
Skrev om BelYon Dental

Trygg och proffissionelt utförande, dragit ut en tand samt tandhygienist och blekning.

Svar från BelYon Dental

TACK Sven Härligt att du är nöjd och känner dig tryggt.

Gudrun E
Skrev om BelYon Dental

Bra, snabb och kunnigt bemötande. Kan rekommenderas.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Batoul Z
Skrev om BelYon Dental

Jag är jätte nöjd med både bemötande och behandling,det är första gången kände jag avslappnad hos en tandläkare. Jag kommer att rekommendera henne .

thomas bo b
Skrev om BelYon Dental

Jättebra. Finfint. 30 tecken som jag försöker få ihop och som nu borde vara okej

Anders R
Skrev om BelYon Dental

Allt utmärkt , proffsigt och vänligt

Sören B
Skrev om BelYon Dental

Trevligt o personligt. Bra med parkering. Plus för påminnelse innan .

TOPPEN

Carolina A
Skrev om BelYon Dental

Mycket trevligt bemötande och Mitra är kunnig och duktig på sitt område. Både jag och min son på 8 år har gått hit och är mycket nöjda!

nI ÄR SÅ FINA. tACK

Maria L
Skrev om BelYon Dental

Lugna och trevlig personal som tar sig tid

Jimmy B
Skrev om BelYon Dental

Otroligt kunniga och professionella. Rekommenderar starkt.

TACK SNÄLLA

Anki F
Skrev om BelYon Dental

Ett direkt och vänligt bemötande. Närvarande och intresserad av vem jag är. Rofyllt väntrum. Kan verkligen rekommendera denna klinik.

Keneth B
Skrev om BelYon Dental

Kände mig trygg och omhändertagande från första början jag har en historia av tandläkarskräck men det har verkligen gått över förväntan

Annelie M
Skrev om BelYon Dental

Har både lagat mina tänder och tagit bort tandsten. Tycker inte om att gå till tandläkaren men detta har gått väldigt bra. Min tandläkare är behaglig, skicklig och pedagogisk.

Lotta W
Skrev om BelYon Dental

Trevlig Tandläkare med mycket förståelse för min tandläkarädsla. Fick mig att känna tilltro🙏

Ulf J
Skrev om BelYon Dental

Underbar tandläkare med bröd godkänd! Fruktansvärt dålig betaningsform kränkande och krångligt! Absolut det sämsta jag varit med om!

Svar från BelYon Dental

Hej Ulf. Vad skönt att du är nöjd med oss. Som jag vet har vi kunnat även lösa betalnings problemet så jag hoppas allt är till belåtenhet nu./Mitra

Eva P
Skrev om BelYon Dental

När man har ångest, rädsla och känner sig utlämnad så är det verkligen rätt tandläkare man har kommit till som har förståelse och är ödmjuk

Svar från BelYon Dental

Tack snälla för ditt förtroende. Kram

Emma P
Skrev om BelYon Dental

Jag har gått till Belyon Dental i princip hela livet och blir alltid bra bemött. Supertrevlig personal som alltid lyssnar och tar sig tid. Känns personligt och tryggt!

Lisbet H
Skrev om BelYon Dental

Mycket gott bemötande. Tryggt med kunnig tandläkare, bra utfört arbete

Efrossini V
Skrev om BelYon Dental

Mycket bra!ödmjuk och respektfull, lyhörd.

Pia F
Skrev om BelYon Dental

Jag blir alltid bemött på ett trevligt och proffetionellt sätt.

Ann-sofie R
Skrev om BelYon Dental

Detta var mitt första besök hos Belyon Dental, förutom en rutinkontroll för fyra månader sedan. Hittills är jag nöjd. Mycket vänligt bemötande.

Bengt A
Skrev om BelYon Dental

Jag besökte Belyon för en undersökning och blev mycket väl bemött och behandlad. Till saken hör att jag under många år undvikit tandläkarbesök, men efter detta besök kommer jag att börja gå regelbundet igen. Jag skulle inte kunna vara nöjdare.

Gun C
Skrev om BelYon Dental

Undersökning. Väldigt noga och trevlig.

Helen F
Skrev om BelYon Dental

Bra bemötande, delaktighet i behandling,

Mitra och Mitra Z gillar detta
Lotta W
Skrev om BelYon Dental

Jag blev mycket trevligt och proffsigt bemött! 😁

Mitra och Mitra Z gillar detta
Per Å
Skrev om BelYon Dental

Så fint bemötande, lugnt och fint i lokalen, vilket är viktigt i dessa tider. Trevlig tandläkare. // Per Åhlström

Mikael Ö
Skrev om BelYon Dental

Jag kan starkt rekommendera BelYon. Mitra Amini är en mycket professionell och förtroendeingivande tandläkare med ett väldigt trevligt bemötande.

Bengt E
Skrev om BelYon Dental

Blev bra bemött fick tänder undersökta + en lagad tand. Kände stort förtroende för tandläkaren. Kommer återkomma utan tvekan. Rekommenderar Belyon Dental med 5 🌟 av 5

Jennie H
Skrev om BelYon Dental

Väldigt snäll och förstående, väldigt lugn. Man känner sig trygg här , Mitra min tandläkare är bäst.

Frank K
Skrev om BelYon Dental

Mycket kunnig och noggrann tandläkare. Tog sig tid att förklara. Kan varmt rekommendera!

Eva T
Skrev om BelYon Dental

Jag lagade 2 tänder och är jätte nöjd Man känner sig välkommen direkt när man kommer dit 😃😃😃

Ulrika B
Skrev om BelYon Dental

Rutinkontroll. Fyllde i trasig tand. Allt gick bra och fick tydlig information och svar på frågor. Blir alltid bra bemött av alla. Trivs med Belyon dental, har gått hos dom många år ända sedan det var Vista Dental. Rekommenderar dom.

CECILIA C
Skrev om BelYon Dental

Tack Mitra för att Du tog Dig an och hjälpte mig - och med sånt lugn och expertis man känner sig trygg i din stol även om man inte gillar situationen. Varmaste rekommendation till Belyon Dental

Josefin E
Skrev om BelYon Dental

Undersökning. Blev jätte bra bemött och de var trevliga. Gav ett professionellt intryck och atmosfären var familjär. De verkade verkligen bry sig om sina kunder. Jag skulle rekommendera andra att få dit.

Marina W
Skrev om BelYon Dental

Det var första gången jag var där. Mycket positivt överraskad. Kommer att fortsätta att gå dit. Fick flera bra tips hur jag ska sköta mina tänder. Tack! Marina W

Alina K
Skrev om BelYon Dental

Tack för trevligt bemötandet och noggrannt arbete. Jag skulle gärna rekommendera den kliniken.

Elin P
Skrev om BelYon Dental

Jätte fint bemötande och stor försiktighet. Speciellt för någon med tandläkarskräck. Tack!!

Hanne E
Skrev om BelYon Dental

Jag har genom rekommendation blivit ny kund hos Belyon Dental Har bara varit där för konsultation en gång och kände mig väl mottagen och proffsigt behandlat

Tony W
Skrev om BelYon Dental

Bra service, bra pris, gör det som behövs och inte mer.

Tatiana S

Trevligt bemötande, var där 1:a gången men det kändes bra

Ronny J
Skrev om BelYon Dental

Undersökning. Trevligt bemötande. Snabbt och smidigt. Bra parkering.

Mahin S
Skrev om BelYon Dental

De är fantastiska personvalet med ett stort leende i ansiktet. De är professionella på sitt jobb. Jag fick mer hjälp som jag förväntade mig att få i en dag. Stort tack.

Helena P
Skrev om BelYon Dental

Över förväntan väldigt nöjd. Trevligt bemötande från personal, jag kände mig verkligen välkommen och trygg i tandläkarstolen. Fina lokaler.

Mats S
Skrev om BelYon Dental

Gjorde en vanlig undersökning och tog bort lite tandsten. Fick ett jättebra bemötande. Hade inga speciella förväntningar eftersom jag har en viss tandläkarskräck, men måste säga att jag gick därifrån med en bra känsla i magen.

Fredrik S
Skrev om BelYon Dental

Fick mig att faktiskt börja gilla att gå till tandläkaren 😁 Väldigt bra bemötande så kan starkt rekommendera denna tandläkare 👍👍👍👍👍

Petra S
Skrev om BelYon Dental

Mycket trevliga tjejer som jobbar där och mycket trevligt bemötande. Min skräck för tandläkare är inte så jobbig längre. Kan varmt rekommendera dem.

Karin S
Skrev om BelYon Dental

Undersökning - uppskattade ärligheten samt att tandläkaren uppfattade ett problem jag hade samt löste det.

Katarina G

Bra bemötande... Trevlig personal. Ska tillbaka i januari. Bra erbjudande

Memo A
Skrev om BelYon Dental

Jag hade akut tand besvär och trotts det var full ,fick samma dag och kom till tandläkare, vilket visade hade inflammation. Jag blev mycket varmt välkomnande, fick den hjälpen jag behövde. Trevliga personal. Tack

Annica E
Skrev om BelYon Dental

Jag har inte varit hos tandläkaren på mycket länge och var väldigt stressad över besöket. Det hade jag inte behövt vara. Blev så fantastiskt bemött och kände mig trygg. Mötte en tandläkare som var mån om att allt blev bra för mig även ekonomiskt. Kan inte nog säga hur tacksam jag är som vågade gå till Bel Yon.