Bene Tandvård

Bene Tandvård

benetandvard.se
  • BadgeFourYears

Här på Bene Tandvård hjälper vi dig med allt inom tandvård. Oavsett om det gäller en vanlig undersökning, tandimplantat eller kosmetiska ingrepp kan vi på Bene Tandvård stå till tjänst. Vi har ett tandtekniskt labb med modern utrustning och kan skapa nya tänder eller fasader medan du väntar. Är du tandvårdsrädd? Vi tycker...

448 omdömen om Bene Tandvård

Sedan starten hos Reco 2012

Christer G
Skrev om Bene Tandvård

Trevliga och kompetenta tandläkare.

Jesper L
Skrev om Bene Tandvård

I många år har jag varit patient hos Gunilla Tivelius och syster Eva. Jag har alltid bemötts på absolut bästa sätt, så också på min sista behandling den 16 april. Min förhoppning är att jag även fortsättningsvis kommer att få förstklassigt bemötande på kommande behandlingar på Bene. /Jesper Lindberg

Åsa W
Skrev om Bene Tandvård

Fantastiskt och professionellt arbete och bemötande. Rekommenderar Jakob.

Tack Åsa, önskar dig en trevlig helg! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Cecilia T
Skrev om Bene Tandvård

Mycket nöjd med konsultation om amalgamsanering.

Lena H
Skrev om Bene Tandvård

Helt okey! Sköterskan och tandläkaren var trevliga och gjorde vad de skulle göra.

Elsy A
Skrev om Bene Tandvård

Lugn, systematisk undersökning och förtroendeingivande bemötande. Information om varje steg i undersökningen.

Svar från Bene Tandvård

Hej Elsy! Tack för din fina rekommendation och att du tagit dig tid att skriva en rad om oss, hoppas du får en fin helg i vårsolen! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Tanja S
Skrev om Bene Tandvård

Jacob von Heijne är en grym tandläkare, alltid lika trevlig, professionell och mycket noggrann tandläkare. Han är bäst!

Svar från Bene Tandvård

Stort tack Tanja, det ska vi hälsa honom! Önskar dig en fortsatt fin vecka, och trevlig helg 😀 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Marie-Anne L
Skrev om Bene Tandvård

Min tandläkare och tandsköterska går nu i pension. Ett fantastiskt bemötande under många år. Hoppas på samma vård från de nya på kliniken.

Svar från Bene Tandvård

Hej Marie-Anne, tack för din fina rekommendation! Det är så klart våran stora förhoppning att du ska fortsätta att trivas hos oss, och att vi får fortsätta att ge dig högkvalitativ vård och service. Passar på att önska dig en trevlig helg! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Elisabeth T
Skrev om Bene Tandvård

Absolut trevligt bemötande av alla jag träffade. Fick snabbt en akuttid fast jag inte varit där förut. Blev rekommenderad och fick utmärkt rotfyllning utförd. Helnöjd hittills.

Svar från Bene Tandvård

Hej Elisabeth! Stort tack, vi önskar dig en fortsatt fin vecka. Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Per F
Skrev om Bene Tandvård

Har stora problem med mina tänder och genomgått de flesta behandlingar. På Bene är det inte bara mkt professionella tandläkare och specialister utan det gäller övrig personal också. Att mottagningen är modern på alla sätt förhöjer intrycket.

Svar från Bene Tandvård

Tack Per! Det var glädjande att läsa 😊 Hoppas du får en riktigt fin måndag! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Diana L
Skrev om Bene Tandvård

Ett professionellt och vänligt bemötande. Har alltid varit rädd att gå till tandläkaren men här känner jag mig trygg.

Svar från Bene Tandvård

Hej Diana! Tack för din rekommendation, hoppas du har en fortsatt fin vecka. Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Camilla A
Skrev om Bene Tandvård

Mkt bra! På alla sätt! Jag fick snabbt komma till tandläkaren och det kunde anpassad till min arbetstid.

Tack Camilla! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Linnéa P
Skrev om Bene Tandvård

Fantastiskt bemötande! Var nervös och orolig innan mitt besök men Kim fick mig att känna mig trygg och lugn. Har tidigare känt ångest kring att gå till tandläkaren, men den ångesten är nu som bortblåst! Stor skillnad från tidigare tandläkare jag mött. 10/10

Svar från Bene Tandvård

Hej Linnéa! Stort tack för din fina rekommendation, vi önskar dig en fortsatt fin vecka 😊 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Peter J
Skrev om Bene Tandvård

Professionellt och personligt bemötande, kan varmt rekommenderas

Svar från Bene Tandvård

Tack Peter, hoppas du får en fortsatt fin vecka! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Birgitta E
Skrev om Bene Tandvård

Gammal lagning som ramlat bort skulle fixas och min årliga undersökning inkl borttagning av tandsten osv. Som vanligt ett mycket trevligt och vänligt bemötande. Gunilla och Eva är verkligen underbara

Svar från Bene Tandvård

Hej Birgitta! Stort tack för din fina rekommendation, vi ska hälsa detta till Gunilla och Eva! Varmt välkommen till oss på Bene Tandvård och tandläkare Hanna Bergström nästa år då Gunilla och Eva har gått i pension. Önskar dig en trevlig helg och en fortsatt fin vår! 🌷 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Laura G
Skrev om Bene Tandvård

Jag anser att jag betalade för mycket och jag fick inte ATB bidragen.

Svar från Bene Tandvård

Hej Laura! Nytt ATB kommer den 1/7 varje år och kan sparas i högst två år. Vet inte vad det var för behandling/undersökning som du besökt oss för? Hör gärna av dig till receptionen om du har några ytterligare frågor. Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Jens H
Skrev om Bene Tandvård

Trevligt mottagande och i tid. Proffsig hantering (om jag nu kan bedöma det förstås).

Svar från Bene Tandvård

Hej Jens! Tack för din fina rekommendation, det var mycket glädjande att läsa. Önskar dig en fortsatt fin vecka! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Sophie T
Skrev om Bene Tandvård

Alltid trevligt bemötande! Professionellt!

Stort tack Sophie! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Ernst Anders Olof S
Skrev om Bene Tandvård

Som vanligt ett trevligt och proffesionellt bemötande

Svar från Bene Tandvård

Hej Ernst! Tack för din rekommendation, önskar dig en fortsatt fin vecka. Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Carl M
Skrev om Bene Tandvård

Som alltid professionellt Snyggt och prydligt sedan facelift

Stort tack Carl! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Anette E
Skrev om Bene Tandvård

Mottagen i en lugn och fin miljö. Besöket var sakligt och proffsig, det lämnad inga frågor. Känner mig mycket nöjd.

Tack Anette! Ha en fortsatt fin dag 😊 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Mikaela L
Skrev om Bene Tandvård

Jättefint bemötande och fick tid trots att det egentligen var fullbokat den dagen. Fick rotfyllning och krona fixad båda väldigt snabbt. Kändes proffsigt och att de kunde sin sak! Vill komma igen och kan rekommendera varmt. Flexibla öppettider också vilket är ett stort plus att man kan komma redan vid kl 7 på morgonen eller senare på kvällen vilket passar bättre med mina arbetstider.

Svar från Bene Tandvård

Hej Mikaela! Stort tack för att du tagit dig tid att skriva, vi är glada att kunna erbjuda både flexibla öppettider samt specialisttandvård utöver allmäntandvården. Det är verkligen roligt att läsa hur det faktiskt blir till stor fördel för er patienter! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Kerstin W
Skrev om Bene Tandvård

Alltid väl bemött på Bene tandvård. Årskontroll med röntgen. Följt min tandläkare sedan många år till Bene tandvård

Svar från Bene Tandvård

Hej Kerstin! Tack för din fina rekommendation och betyg. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Jan S
Skrev om Bene Tandvård

Personalen är vänliga och kunniga.Jag har inget att klaga på

Svar från Bene Tandvård

Hej Jan, tack för din fina rekommendation och trevlig helg! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Helle S
Skrev om Bene Tandvård

Jag är sedan många år patient hos Bene och är mycket nöjd med både tandhygienist och tandläkare Upplever att de utför sitt arbete noggrant och stor omtanke öm patienten . Informerar och förklarar ordenligt om planer för behandling . Känner mig trygg och omhändertagen på bästa sätt.

Svar från Bene Tandvård

Hej Helle, stort tack för dom fina orden. Det är väldigt glädjande att läsa från dig som varit patient här så länge! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Johanna M
Skrev om Bene Tandvård

Gunilla och Eva är BÄST. I alla avseenden. Kundbemötande patientbemötande låter så tråkigt men eftersom jag själv jobbar med det, är de proffs. Personligt och proffesionellt. Där kan man vila i trygga händer som har många arbetstimmar bakom sig att få bästa upplevelse av vad som behöver att göras. Ett stjärnradarpar som jag är glad att de jobbar fortfarande. 🙏🏾 Johanna Morlor

Wilma A
Skrev om Bene Tandvård

Alltigenom mycket professionellt med genuin omtanke! Rekommenderar varmt BENE tandvård:0)

Stort tack Wilma! :-) Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Janet A
Skrev om Bene Tandvård

Gjorde mitt årliga kontrollbesök hos tandläkaren hos Bene Tandvård och blev som vanligt vänligt och professionellt bemött av så väl tandläkare som tandsköterska. Undersökningen genomfördes noggrant och med tydliga förklaringar om vad som gjordes och varför. Besöket avslutades också med en tydlig genomgång av min tandhälsa. Jag är mycket nöjd med mitt besök på kliniken.

Svar från Bene Tandvård

Hej Janet! Stort tack för din rekommendation och fina betyg, det gjorde oss väldigt glada denna lite gråa tisdag i mars :-) Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Joachim P
Skrev om Bene Tandvård

Hittills mycket positiv upplevelse. Befinner mig mitt i en behandlingsserie. och får återkomma när den är klar.

Svar från Bene Tandvård

Hej Joachim, tack för fint betyg och rekommendation! Då ser vi fram emot att få höra om slutresultatet framöver :-) Önskar dig en fortsatt fin vecka! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Gunnar Roland C

Mkt trevligt och positivt bemötande. Proffesionella. Gunnar

Svar från Bene Tandvård

Tack Gunnar, det gläder oss att läsa! Önskar dig en fortsatt fin vecka. Med soliga hälsningar, Bene Tandvård

Judit T
Skrev om Bene Tandvård

Bra bemötande, levde upp till mina förväntningar, Noggrann undersökning, bra rekommendationer.

Svar från Bene Tandvård

Stort tack Judit för den fina rekommendationen! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Liliana L

Trevlig och professionell bemötande

Svar från Bene Tandvård

Hej Liliana! Tack för att du tog dig tid att skriva en rad, det gläder oss att läsa. Önskar dig en jättefin tisdag! :-) Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Sophia S

Trevligt och proffsigt bemötande

Svar från Bene Tandvård

Stort tack Sophia, vi önskar dig en fortsatt fin vecka! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Dariush G
Skrev om Bene Tandvård

Jag har varit kund hos Bene i många år. Jag får alltid ett fantastiskt personligt bemötande och professionell vård, dessutom är de generösa med råd och dåd, så jag slipper lagningar. Det är när jag haft sönder någon gammal lagning eller på annat sätt trasslat till det, som de servat mig. Jag har för vana att gå till hygienist 2 gånger per år, det rekommenderar jag verkligen.

Svar från Bene Tandvård

Hej Dariush! Stort tack för din fina rekommendation och högt betyg, det gläder oss verkligen. Vi önskar dig en fortsatt fin vecka! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Anna R
Skrev om Bene Tandvård

Min kindtand hade spruckit och jag var tvungen att ta bort den. Var väldigt orolig inför ingreppet. Men både min tandläkare Caroline, Patrik och tandsköterskorna var professionella och peppande vilket gjorde att jag kände mig lugn när dagen kom. Jag vill säga tack till ett suveränt bemötande.

Svar från Bene Tandvård

Hej Anna! Vad skönt att du kunde genomgå behandlingen trots din tidigare oro. Det värmer mycket att höra hur vi kunde hjälpa dig på ett så bra sätt. Tack för att du skriver en så fin rekommendation och hjälper andra i din situation att hitta hit till oss! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Arletta S
Skrev om Bene Tandvård

Jag är en ny patient på Bene.. Mitt första intryck började redan i Receptionen. Proffesionellt mottagande från första stunden. Mötet med tandsköterskan och Dr Patrik M på operationsdagen och under och efter operationen var oförglömlig. Proffesionellt på alla sätt. Jag kände mig trygg och omhändertagen och sett som patient. All loge till hela personalen! Jag är glad över att vara patient på Bene Tandvård! Det känns att vara hemma!

Svar från Bene Tandvård

Hej Arletta! Stort tack för den fina rekommendationen, det gläder oss mycket. Vi ses snart igen! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Anna C
Skrev om Bene Tandvård

Bene tandvård har visat sig vara flexibla, snabba och engagerade. Jag är mycket nöjd med den ganska omfattande tandvård jag fått de senaste månaderna. Tur att det finns så professionell hjälp att få!

Svar från Bene Tandvård

Hej Anna! Stort tack för ditt förtroende, och att du hjälper andra att hitta till oss med din fina rekommendation. Det gläder oss att kunna hjälpa dig med såväl omfattande tandvård som den regelbundna tandhälsan. Vi ses snart igen! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Svante L
Skrev om Bene Tandvård

Jacob fixade en tand som andra tandläkare inte klarade av

Svar från Bene Tandvård

Hej Svante! Tack för det fina betyget, vi ska hälsa Jacob detta så blir han extra glad inför morgondagens arbetspass :-) Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Linus H
Skrev om Bene Tandvård

Välkomnande och proffsigt. Jag började gå hit för att justera ett par tänder av estetiska skäl. Bene verkade vara proffsigast enligt min research. Jag blev i alla fall helnöjd av hela den processen och resultatet. Efter det blev jag dem trogen med mina tandläkarbesök, även rutinkontroller m.m.

Svar från Bene Tandvård

Hej Linus! Stort tack för att du skriver så fint om oss, och hjälper andra att hitta hit. Vi blir verkligen glada av att läsa det här, speciellt när någon som gjort research innan ger så fint betyg efter sina besök :-) Varma hälsningar, Bene Tandvård

Frida L
Skrev om Bene Tandvård

Alltid lika nöjd, fantastiskt bemötande och bra omsorg om patienten. Gått i många år hos min tandläkare och alltid lika nöjd!

Svar från Bene Tandvård

Hej Frida! Stort tack, önskar dig en riktigt fin helg 😊 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Margareta S
Skrev om Bene Tandvård

Oro inför tandoperation försvann pga proffesionellt bemötande. Kände mig väldigt trygg och allt gick bra. Toppentandläkare!

Svar från Bene Tandvård

Hej Margareta! Tack för din fina rekommendation, det gläder oss verkligen att läsa. Vi ses snart igen! 😊

Danny S

Vänlig och kompetent behandling

Tack Danny! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Åsa V
Skrev om Bene Tandvård

Jag blev väl mottagen hela vägen; reception, tandsköterska och tandläkare. Jag fick saklig information med utrymme för frågor och stämningen kändes lugn. Tack!

Svar från Bene Tandvård

Tack Åsa för den fina rekommendationen! Det var mycket glädjande för oss att läsa :-) Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Anna M
Skrev om Bene Tandvård

Alltid professionellt och trevligt bemötande.

Hej Anna, stort tack! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Yvonne S
Skrev om Bene Tandvård

Inger mig känsla av lugn i era fina lokaler med vänlig och kompetent personal.Som barn upplevde jag många år av tandläkarskräck.

Svar från Bene Tandvård

Tack snälla Yvonne! Det var fint att få läsa, och skönt att tandläkarskräcken försvunnit 😊 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Kerstin L
Skrev om Bene Tandvård

Har flyttat många gånger och haft många olika tandläkare, både bra och usla. Bene Tandvård är den bästa och de som jag uppfattar som de mest seriösa jag har varit hos 🙂

Svar från Bene Tandvård

Hej Kerstin! Stort tack, fint att få lästa en så bra rekommendation från någon som har haft mycket erfarenhet av olika tandläkare. 🤗 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Arne P
Skrev om Bene Tandvård

Duktiga personal och väl bemött lätt få tid

Svar från Bene Tandvård

Hej Arne! Tack för att du tar dig tid och skriver en rekommendation, det värmer i vinterkylan. Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Elvy J
Skrev om Bene Tandvård

Har alltid blivit vänligt bemött. Bra dialog med min tandläkare.

Svar från Bene Tandvård

Hej Elvy! Stort tack för din rekommendation, vi önskar dig en fin kväll. Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Helen F
Skrev om Bene Tandvård

Trevliga, proffsiga och det känns som man kommer ”hem” till någon, inte till tandläkaren!

Svar från Bene Tandvård

Tack Helen! Vi bli så klart väldigt glada att du trivs hos oss. Önskar dig en fin vinter så ses vi igen till våren när all denna snö töar 😊 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Rickard E
Skrev om Bene Tandvård

Behövde en akuttid. Hade höga förväntningar då en kollega rekommenderat Bene tandvård. Bra bemötande från alla på Bene och tandläkaren var mån om min upplevelse och coachade mig på ett bra sätt under tiden tanden åtgärdades.

Svar från Bene Tandvård

Hej Rickard! Tandläkare Caroline Arnell hälsar och tackar för fin rekommendation. Det gläder oss mycket att du var så nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter vid behov, eller för en allmän undersökning framöver! 😊 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård