Betalguiden

Betalguiden

www.betalguiden.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Betalguiden! Vi på Betalguiden hjälper dig som företagare med kostnadsfria prisjämförelser för kortbetalningar. Detta så att du får förutsättningar att fatta säkrare och bättre ekonomiska beslut för dig och ditt företag. Vi hjälper våra kunder med: Kostnadsfri prisjämförelse mellan aktörer - utan onödig väntetid...

137 omdömen om Betalguiden

Sedan starten hos Reco 2019

Frida E
Skrev om Betalguiden

Blev uppringd och fick ett superbra erbjudande, allt gick snabbt och smidigt!

Karolina S

Otroligt hjälpsam och effektivt

Eva J
Skrev om Betalguiden

Blev väldigt bra bemött, jag hade inte så mycket förväntningar, men har beställt och hoppas att det ska funka bra när jag kommer igång

Iman A
Skrev om Betalguiden

Kvick respons och relevant info. Fick veta det jag sökte snabbt och smidigt, fick dessutom en bra deal till min nystartade verksamhet.

Lilian M
Skrev om Betalguiden

Proffesionellt bemött, kunnig och trevlig personal

Lina L
Skrev om Betalguiden

Väldigt nöjd med bemötande & snabb lösning som passar mina behov & mitt konto

Said A
Skrev om Betalguiden

Väldigt fin, personlig service från Kristian Sanchez. Super nöjd. Mvh Said Asgari

Magnus M
Skrev om Betalguiden

Mycket bra och snabb service av kunniga säljare. Bra priser.

Alfred S
Skrev om Betalguiden

Än så länge har varit bra👍 Bra bemötande av Kristian Sanchez. Han är hjälpsam och kunnig. Har fått hjälp och information om betallösningar och deras förmån. Jag fick bra erbjudande och det kortterminal som passade till min verksamhet.

Joakim K
Skrev om Betalguiden

Fantastiskt bra hjälp fick jag av Kristian . Värkar vara en toppen kille fick svar på alla frågor

Tarek S
Skrev om Betalguiden

Trevlig bemötande, inga konstigheter och bättre pris än min bank Karlshamns Biltjänster AB

Karin S
Skrev om Betalguiden

Blev bra bemött. Hjälpsamt och smidigt! Jag köpte en betalningslösning för fysisk handel

Lorita K
Skrev om Betalguiden

Blev välbemöt av Kristian som hjälpe mig med att hitta rätt produkt.

Ahood Fadhel G
Skrev om Betalguiden

Trevlig och hjälpsam personal.

Peter W
Skrev om Betalguiden

Har ett litet taxiföretag i Karlshamn, och hade ett specifikt problem med min gamla betalterminal-leverantör. De hade plötsligt ändrat dagsavslut till kl 00.00, vi jobbar ofta på nätterna och kan inte ha ett dagsavslut mitt i våra arbetspass. Kundtjänst hos den gamla leverantören visste knappt vad jag pratade om. Betalguiden och Kristian var på hugget direkt, de förstod direkt mitt problem och efter några telefonsamtal fick jag det som jag behöver dagsavslut när passet slutar, dessutom ett bättre inlösenavtal. Kristian...

Noor H
Skrev om Betalguiden

Bäst i test! Kan verkligen rekommendera betalguiden, Kristian är otroligt proffsig, serviceinriktad och trevlig! Hjälpte mig hitta den ultimata lösningen billigt och enkelt. Sällan fått så bra hjälp och service som hos betalguiden, väldigt nöjd 5/5 stjärnor helt klart!

William L
Skrev om Betalguiden

Ärligt talat så trodde jag inte att jag skulle använda tjänsten. Fyllde i lite uppgifter för att kunna ha något att jämföra med. Men fick ett väldigt bra deal jämfört med det jag redan hade och vad jag blev erbjuden från andra håll. Själva beställningen och påskrift av avtal osv gick supersmidigt och jag behövde knappt lyfta ett finger.

Fredrik N
Skrev om Betalguiden

Mycket trevligt bemötande och hade tålamod med en mängd frågor, rekommenderas!

Tobias A
Skrev om Betalguiden

Lyssnade och anpassade så det blev så billigt och bästa funktionen

David S
Skrev om Betalguiden

Bästa service och väl bemötande Tack .

Anna L
Skrev om Betalguiden

Kristian är superbra och servar oss så snabbt o proffsigt! Vi är nöjda sen en lång tid tillbaka! Anna Pece Data AB

Loredana S

Bästa bemötande, hjälpsammaste

Klas Å
Skrev om Betalguiden

Jag kan varmt rekommendera Betalguiden. Vi fick ett snabbt och mycket professionellt bemötande. De hittade en perfekt lösning för oss. Vi hade ganska speciella krav som de lyckades tillmötesgå. De svarar snabbt och har stor kunskap på området.

Hares K
Skrev om Betalguiden

Kristian Sanchez är väldigt serviceinriktad, kunnig, hjälpsam och alltid tillgänglig med bästa möjliga offert på marknaden!

Linda T
Skrev om Betalguiden

väl bemött bra hjälp och service, snabb respons vid problem eller frågor

Marie P
Skrev om Betalguiden

Vi fick ett mycket trevligt bemötande och bra erbjudande från er. Det innebar att vi bytte från en annan leverantör till er istället.

Berne H
Skrev om Betalguiden

Vi köpte en ny betalterminal och är väldigt nöjda med hela affären från första kontakt till leverans.

Elias Maro C
Skrev om Betalguiden

Fick en mycket bra deal på kortterminal till vår salong. Otroligt proffsigt bemötande och kommer rekommendera alla att ta hjälp av dem. Vi sparar ca 30% varje år på våra transaktioner.

Malin W
Skrev om Betalguiden

En bra upplevelse, snabb återkoppling på hur mycket pengar vi kan spara på våra avgifter gällande kortköp. Enkla att komma i kontakt med. Vi valde att byta leverantör, bytet gick med Kristians hjälp otroligt smidigt och snabbt. Rekommenderas!

Claudia B
Skrev om Betalguiden

Beställde en SumUp Air. Fick en toppenguidning av Kristian. Fick snabba svar på mina frågor.

Hossein A
Skrev om Betalguiden

Jag är mycket nöjd med produkten och rekommenderat till mina kollegor 👍

Magnus B
Skrev om Betalguiden

Proffsigt, personligt, utmärkt bemötande.

Angelika B
Skrev om Betalguiden

Har fått bra och snabb service, om personen inte kunde hjälpa så skickades man vidare till någon som kunde ärendet. Och det fungerade utmärkt. Hade inga förväntningar, förutom som man alltid ska bli väl bemött. Och det blev jag. Tjänst av en ny kortterminal.

Niclas S
Skrev om Betalguiden

Trevligt bemötande och bra service.

Fredrik J
Skrev om Betalguiden

Snabb och proffsig hjälp. Bra erbjudande.

Dragan M
Skrev om Betalguiden

Utmärkt bemötande trevlig personal som kan och vill hjälpa till med mina behov som jag har när det gäller betala lösningar

Jacobus V
Skrev om Betalguiden

The help i have get whas super and clear!! I going to telling frends about this . Thanks a lot .

Rasmus G
Skrev om Betalguiden

Kontakten med betalguden har varit något utöver det vanliga. Vi startade ett nytt företag och hade ingen kunskap om betallösningar. Vi har fått så mycket hjälp och betalguiden har lagt mycket energi för att hjälpa oss. Vi är mycket nöjda:)

Mirko P
Skrev om Betalguiden

Mycket bra och proffestionellt bemötande och bra lösning på min förfrågan. Det blev en Sum up med 0,99% och 999kr i inköp. Mycket bra deal

Pia Ö
Skrev om Betalguiden

Alla jag har talat med är trevliga och pålästa. Fin service! Helst hade jag ju velat att betalterminalerna skulle vara rätt programmerade från början, men men. Nu fungerar allt bra och vi är nöjda och glada!

Malin L
Skrev om Betalguiden

Fick världens bästa service av Kristian på Betalningsguiden! Gjorde sitt yttersta hela vägen för att uppnå bästa möjliga kundupplevelse vilket han verkligen lyckades med. Toppservice och trevlig. Kunde inte varit bättre bemötande!

Ida C
Skrev om Betalguiden

Enkel och tydlig information Funkar kanon

Vedat T
Skrev om Betalguiden

Jag har betalat mer än jag borde med 50% i 15 år. Av än slump och trevlig personal blev det nu nytt avtal med nets Vakna och våga lita på betalguiden de hjälpte mig hela vägen. De förhandlar åt oss!! Tack alla på betalguiden ni vet va ni gör.

Ann-sofie N
Skrev om Betalguiden

Blev kontaktad snabbt av Mario en mycket trevlig och kunnig man som var lätt att pratamed, vänlig samt bra på att förklara på ett enkelt sätt. Han förstod snabbt vilka önskemål och behov jag hade gällande betalterminalen i butiken. Hade själv letat information på nätet i några dagar innan vårt samtal och var i behov av att reda ut några frågetecken kring detta, samt att få mer detaljerad information kring olika lösningar. Fick inte bara de svar som söktes utan även ett ännu bättre alternativ än de jag lyckades hittat själv...

Britt L
Skrev om Betalguiden

Lite omständligt med själva registreringen av kortterminalen, när man är en nyetablerad verksamhet. Allt tog så lång tid innan man var gång. Även svårt att ändra konto. Allt har ju löst sig, men det krävdes många turer fram och tillbaka. Har blivit bra bemött vid kontakter med företaget. Jag hade inga direkta förväntningar innan jag bestämde mig för detta företag.

Magnus F
Skrev om Betalguiden

Bra bemötande vi har inte fått någon terminal ännu men än så länge känns allting bra.

Kalle N
Skrev om Betalguiden

Tycker att Kristian var väldigt hjälpsam, då jag egentligen hade hamnat fel. Han hjälpte mig ändå & guidade mig rätt, men gav mig också förslag på bättre lösningar ;-) Så blev ett nytt kortinlösenavtal & ny kortterminal från Kristian istället, allt p.g.a. Kristians positiva bemötande & kundfokus.

Kasim A
Skrev om Betalguiden

Tack för hjälpen de är bra sarveis

Oscar L

Smidig firma att ha å göra med. Rekommenderar Kristian varmt

Elias N
Skrev om Betalguiden

Dom håller det dom lovar. Trevligt och proffsigt bemötande. jag är supernöjd