Alla kategorier Renovera badrum Västra Götaland Mölndal Bettans Kakelservice AB

Bettans Kakelservice AB

Gruvgatan 39A, 421 30 Västra frölunda — Visa karta

Företaget har sedan start alltid satt kunden i fokus, kvalitet är en självklarhet för oss, och detta arbetar vi alltid efter! Vi har löpande eller fast pris enligt överenskommelse med kund. Självklart med skriftliga avtal. Vi levererar alltid ett kvalitetsdokument till kund efter avslutat arbete. Vi arbetar tillsammans med andra behöriga hantverkare med säkervattenbehörighet. Genom våra kan vi leverera totalentreprenad om så önskas.
Gjutjärnsgatan 16, 41707, Göteborg
Martinez Totalentreprenad
Annika M:
Som nyinflyttad i Göteborg med 0 kontakter och en elektriker behövdes för att få hjälp med kontakter och armaturer. Ringde månge via Google,...

Badrumsrenoverare nära Bettans Kakelservice AB:

Ekenleden 13 A, KÅLLERED
Trä & Mur Kompaniet är din totalentreprenör inom mureri och bygg, vi sätter allt... Läs mer ›
Gudleif N:
Hej Trä och Murkompaniet. Min bedömning gällande utfört jobb ger jag 5 5 poäng av 5 möjliga. Gällande Bemötande av ansvarig ledning samt ...

Ågatan 30, MÖLNDAL
Certifierade målare i Göteborg, Kungsbacka, Kungälv. Vi utför allt från små till... Läs mer ›
Mikael L:
Ett professionellt team som jobbar med en seriositet och yrkesskicklighet som ger trygghet. Jobbet har utförts med både snabbhet o noggrannh...

Hantverksvägen 1, Askim
Kontakta oss så kan vi berätta mer om oss själva och våra tjänster. Läs mer ›
Lars P:
Köksgolv, hall, badrum och tvättstuga. Vi är nöjda med hur dom har utfört dessa arbeten

Gustaf Wernersgata 8 B, Västra Frölunda
Kom gärna förbi oss på en kopp kaffe så berättar vi gärna mer. Läs mer ›
Robert A:
Bra bemötande och levde upp till mina förväntningar :-)

Läs vad 20 kunder tycker om Bettans Kakelservice AB

• Johan W
    Johan W skrev om Bettans Kakelservice AB
    Bra service, håller tider och kommer som utlovat.
  • Karl S
    Karl S skrev om Bettans Kakelservice AB
    Bra och personlig service. Mycket bra utfört arbete,!
  • Olov P
    Olov P skrev om Bettans Kakelservice AB
    Kanonbra jobb! Rekommenderas varmt.
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Bettans Kakelservice AB
    Jag tyckte ni var jättebra . Är jätte nöjd med mitt badrum
  • P-o B
    P-o B skrev om Bettans Kakelservice AB
    Vi har tidigare anlitat Bettans Kakelservice för renovering av ett badrum och var då mycket nöjda med allt från start till färdigt badrum. Den här gången gällde det renovering av en gästtoalett. Vi blev lika nöjda den här gången. Överenskommet pris, kvalitet och färdigtidpunkt hölls så som förväntat. Bra förslag på lösningar fick vi också. Vi blev också väl bemötta av dem som arbetade här ungefär som förra gången för ca fyra år sedan. Badrummet som Bettans Kakelservice gjorde då är fortfarande lika bra, så våra förväntningar på gästtoaletten var höga.
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Bettans Kakelservice AB
    Vi skulle bygga om ett gammalt pannrum/tvättstuga i källaren till badrum/tvättstuga. Efter att ha sett oss omkring efter hantverkare valde vi Bettans kakelservice som tog hela entreprenaden till fastpris. De skriv detaljerade avtal, gjorde ett jättefint jobb och fakturerade enligt avtal. Särskilt plus i kanten för praktiska råd, idéer och smakråd under vägens gång från både Bettan själv, Sture som gjorde den största delen av jobbet och övriga inblandade. Vi kommer tillbaka.
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Bettans Kakelservice AB
    Vi är jätte nöjda med Bettans kakelservice och alla övriga hantverkare som var inblandade i vår renovering av vårt badrum. Rebecca är en pärla! Var rädd om henne! Vi rekommender på det allra varmaste Bettans Kakelservice.
    Birgitta och Kåre på Svartmossevägen.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Bettans Kakelservice AB
    Bettans kakelservice har från första kontakt och besök för genomgång av uppdraget tagit till sig och föreslagit mycket bra lösningar, både utifrån våra uttalade och outtalade badrumsbehov för att säkerställa ett mycket tillfredställande och professionellt resultat. Offert, orderhantering, planering, noggrannhet, effektivitet i genomförande, bemötande, kommunikation och kvalitet på utfört arbete har fungerat perfekt och planenligt. Jag kan starkt rekommendera Bettans kakelservice för liknande uppdrag.
    Daniel Eggertz
  • Peter L
    Peter L skrev om Bettans Kakelservice AB
    Snabbt utfört arbete på ett svårt matriel. Resultatet blev fantastiskt.
  • Jessica F
    Jessica F skrev om Bettans Kakelservice AB
    Fantastiskt bra jobb!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
  • Erik F
    Erik F skrev om Bettans Kakelservice AB
    Vi anlitade Bettans för kakling av köket med 60x60 plattor.

Vi hade lite svårt att få kontakt i början men när vi väl nådde fram till varann så fungerade det klockrent. Snyggt utförande, bra bemötande och lyhörd efter våra tankar/önskemål. Bra utfört jobb rakt igenom.

Ordning och reda på det runt omkring också i form av städning, fakturering osv.
  • Monja S
    Monja S skrev om Bettans Kakelservice AB
    Vi är super nöjda med vårat nya badrum. Mycket bra utfört arbete.
  • Rickard M
    Rickard M skrev om Bettans Kakelservice AB
    Tryggt och bra. Lätta att komma i kontakt med under byggnationen
    Höll fast pris

Jag kan rekommendera.
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Bettans Kakelservice AB
    Gjorde en beställning av plattsättning av kakel i köket.
    Hade tidigare gjort förfrågningar hos andra företag
    i Göteborg. Flera av dessa företag gjorde inte ens en
    ansats att svara mig. Hade då sökt plattsättare under
    en månads tid. Av en slump hittade jag Bettans Kakelservice
    inom en vecka var allt klart från offert till kaklat kök.
    Helt suveränt bra kontakt med företaget från offert tills
    arbetet var utfört. För att inte tala om plattsättaren en trevlig
    kille och en skicklig yrkesman. En verklig företrädare för
    företaget. Jag kommer att rekommendera detta företag till
    medlemmarna i vår bostadsrättsförening.
  • Michael J
    Michael J skrev om Bettans Kakelservice AB
    Valde Bettans kakelservice och Rebecca utförde arbetet enligt plan. Resultatet blev väldigt bra! ☺
    Michael & Maria Jacobsson
    Onsala
  • Reine O
    Reine O skrev om Bettans Kakelservice AB
    Rekommenderas
    Bra jobb utfört av skickliga och trevliga hantverkare
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Bettans Kakelservice AB
    Underbar o proffsig personal. Allt var så väl planerat. Vi är så nöjda med vårt badrum.
  • Per Christian S
    Per Christian S skrev om Bettans Kakelservice AB
    När vi ville göra om vårt badrum tog vi in ett flertal offerter. Bettans var inte billigast men absolut inte dyrast heller. Vi valde Bettan därför att två av våra vänner anlitat dem och var mycket nöjda. Under de ca 3 veckor hade vi kontinuerlig kontakt med Bettan som styrde upp de olika yrkeskategorier som krävs för en badrumsrenovering. Bettan själv kom med många bra råd på produkter och på hur man kan tänka vid en renovering - något som var oerhört nyttigt för oss då vi aldrig hade anlitat hantverkare för större jobb. Bettan och hennes team är proffsiga - både vad gäller service och givetvis själva arbetet. De har koll på tider, pengar och smuts. Vi rekomenderar Bettan till alla som vill ha rak och tydlig hantverkarhjälp och som håller ingångna avtal och tider.
  • Daniell W
    Daniell W skrev om Bettans Kakelservice AB
    Proffesionellt från början till slut. Trevliga medarbetare som utförde ett mycket bra jobb. Slutresultatet på vårt badrum motsvarade absolut våra höga förväntningar.
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Bettans Kakelservice AB
    Helrenovering av badrum med dusch.
    Vi är mycket nöjda med arbetet Bettan och hennes samarbetspartners gjorde.
    Bemötandet var mycket professionellt och arbetet gick enligt tidplanen.
    Det var mycket skönt att bara behöva ha kontakten med Bettan och att hon samordnade arbetet med de övriga inblandade firmorna (eldragning, snickare, VVS).

Gruvgatan 39A, 421 30 Västra frölunda