BFB Gruppen

BFB Gruppen

Ring 08-410 094 97 www.bfbgruppen.se
4.5

BFB Gruppen AB är en totalentreprenör som inriktar sig på att tillhandahålla kvalitativa och lönsamma lösningar för lägenhets- och fastighetsrenoveringar. Genom att tillgodose kundernas specifika och unika behov förverkligar vi våra kunders visioner, såväl privatpersoner som företag. Vi fungerar likt en projektorganisation...

25 omdömen om BFB Gruppen

Dan-Martin H
Skrev om BFB Gruppen

Vi har använt BFB-gruppen vid två större renoveringar i vår lägenhet, däribland en badrumsrenovering. Vid båda tillfällen har BFB-gruppen: - Använt kompetenta, behöriga och trevliga hantverkare som inte bara gör sitt jobb utan verkligen månar om ett gott slutresultat - Lämnat rimliga offerter som de håller sig till utan att småförändringar hit eller dit behövt tas upp som extraposter - Tagit ett helhetsansvar även efter renoveringen slutförts när ett fel upptäcktes som inte berodde på dem utan fanns redan innan (högsta betyg för detta!) Detta är en byggentreprenör man kan lita på.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Owe A
Skrev om BFB Gruppen

Jag kan varmt rekomendera BFB Gruppen AB. Dom levererar vad som lovas, på utsatt tid och till utsatt pris utan att tumma på arbetsmiljön eller den enskildes säkerhet. BFB är ett starkt bolag med mycket kompetens.

Vibeke P
Skrev om BFB Gruppen

BFB Gruppen totalrenoverade vår lägenhet under december 2015-januari 2016. Såväl vår kontaktperson som hantverkarna var otroligt service-minded och imponerade noggranna och skickliga i sitt hantverksarbete. De kommunicerade tidigt och tydligt när saker dök upp och vi behövde tänka om och de hade alltid förslag till lösningar. Vi kunde inte ha varit mer nöjda!!!

Svar från BFB Gruppen

Hej Vibeke, Tack för att du tog dig tid att ge oss omdöme! Vi hoppas att ni ska trivas bra i lägenheten!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Karime
Skrev om BFB Gruppen

Mattias har skaffat kalender och missar inga fler möten! Synd att du missar en så bra byggare... Lycka till med kreti och pleti!

STEN M
Skrev om BFB Gruppen

Noll koll på bokade möten och att återkomma gick inte heller bra. Tyvärr - uselt betyg.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Johan N
Skrev om BFB Gruppen

Seriösa, noggranna och väldigt behagliga att ha att göra med. Om man vill sova lugnt, och är beredd att betala lite extra för det lugnet, då är det här rätt val.

Tomas S
Skrev om BFB Gruppen

BFB Gruppen är väldigt smidiga att ha att göra med. Trevligt bemötande och ett utomordentligt väl utfört arbete. Ett ytterligare plus är tydliga avtal som ger mig som kund en stor trygghet.

Ekerö Kök
4.4/5 i betyg av 79 omdömen 4.4 av 79 omdömen
BadgeThreeYears

För början till slut en mkt bra upplevelse. Bra lyhörd vägledning, raka besked, trevligt bemötande. Snickerier av bra kvalitet. Säljaren vil

Gunilla F
Skrev om BFB Gruppen

Mycket bra samarbete med Bfb, utförande av målning är det som drar ner betyget, annars toppen, toppen killar Mathias & Hampus!

Marcus F
Skrev om BFB Gruppen

Jättebra! Allt löpte på enligt plan.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Fredrik L
Skrev om BFB Gruppen

Har använt mig av BFB gruppen flertalet gånger och är alltid nöjd.

Mattias E J
Skrev om BFB Gruppen

Bra bemötande och flexibla! Duktiga killar.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Sirkka S
Skrev om BFB Gruppen

BFB Gruppen har varit fenomenala. Dom har byggt flera små hus åt oss och gjort renoveringar i vårt hus på Värmdö. Allt till perfektion. Alla kostnadsförslag har kommit in snabbt och dom har alltid hållit sig till vad beräknat. Vi ger dem ten out of ten som vi säger här i England. BFB Gruppen är Bäst. Sirkka Sanderson

Victor L
Skrev om BFB Gruppen

Vi använder oss av BFB Gruppen i egenskap av fastighetsförvaltare där vi har behov av både stora och små uppdrag. Vi har alltid upplevt att BFB Gruppen har gjort sitt yttersta för att tillfredsställa våra behov och hittat lösningar på våra problem och har alltid levererat en bra slutprodukt. De har också alltid bemött hyresgästerna på ett både professionellt och vänligt sätt.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Bahman T
Skrev om BFB Gruppen

Hej. jag har bara bra erfarenheter från BFB gruppen, ett bra företag som har en helhetslösning för byggserviceverksamhet. jag har fått ett bra och professionellt bemötande både på telefon av arbetsledare och på bygget av hantverkare. Till BFB:s fördel är att de alltid är flexibla och mottagliga för snabba förändringar. Jag har fått bra kvalité av utförda arbeten, vilket är viktigt så man inte skapar merarbete. Hantverkarna har också varit väl närvarande gällande eventuella problem och i förhand påtalat lösningar och förhindrat hinder. MVH Bahman Taleb/Arbetsledare på BTH BYGG

Karime M
Skrev om BFB Gruppen

Mattias Bäckvall på BFB håller det han lovar och hjälper till med bra lösningar på problem i projekten!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Philip R
Skrev om BFB Gruppen

Vi använde oss utav BFB Gruppen för en totalrenovering utav vår lägenhet. I efterhand är vi mycket nöjda då BFB visade sig vara prisvärda, skickliga och pålitliga. Vi kan varmt rekommemndera dem!

Fredrik L
Skrev om BFB Gruppen

Vi är mycket nöjda med BFB Gruppens arbete. Tidsplanen fungerade till belåtenhet och vi fick ett mycket professionellt bemötande.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Bo A
Skrev om BFB Gruppen

Vi är mycket nöjda med BFB-gruppens renovering/ombyggnad av vårt badrum hösten 2011. Hela vägen från "ax till limpa", och vi har redan lämnat de bästa rekommendationer till vänner och bekanta som kan tänkas behöva anlita BFB-gruppen!

K
Skrev om BFB Gruppen

Fantastiskt bra erbjudande och utförande!

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Ingegerd S
Skrev om BFB Gruppen

Pålitliga, lyhörda, leveranssäkra, professionella.

Thomas H
Skrev om BFB Gruppen

Bra och lättsamma att ha att göra med.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Mikael H
Skrev om BFB Gruppen

Väldigt proffsiga och tar dig som kund på allvar. Håller tidsramarna vilket var ett måste i mitt fall. Resultatet var precis som jag tänkt och de har även varit hjälpsamma efteråt

Fredrik S
Skrev om BFB Gruppen

Professionella, bra bemötande och kunniga. Ligger även bra i pris i förhållande till konkurrenter.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Andreas M
Skrev om BFB Gruppen

BFB gruppen gör ett väldigt bra arbete inom byggnation och renovering. De är puktliga och korrekta.

Peter W
Skrev om BFB Gruppen

Mycket bra arbete och professionella

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen