Eurospar

4.5

4 omdömen om Eurospar

Maria
Skrev om Eurospar

jag tycker affären e toppen! Den är stor, de har mycket fräscht och gott, trevlig personal, verkar vara mycket god arbetsmiljö. Och intet att förglömma så har de Linköpings godaste grillade kyckling till toppenpris dessutom!

Mikael P
Skrev om Eurospar

Jag tycker om den här affären. Den är billig och bra med hur mycket saker som helst! Man får tag på allt mellan himmel och jord, oftast riktigt billigt! Kanske inte de frächaste lokalerna men det glöms bort bland alla saker! Mycket trevlig personal! Hit ska man gå om man ska köpa småkrafs som man inte vill lägga ut pengar på egentligen, då kan man hitta det hrä hur billigt som helst så att man knappt märker att man har lagt ut pengar på det :)

Tanja R gillar detta
Sofia P
Skrev om Eurospar

Jag tycker att priso är en toppen-butik! Det är alltid fräsha frukter och grönsaker i grönsaksdiskarna. Bra utbud och trevlig personal. Har handlat där i flera år utan att ha haft något att klaga på.

Charlotte I
Skrev om Eurospar

Bra priser men lite rörig miljö. Trevlig personal och stort utbud. Har ofta bra extrapriser men ibland så bör man kolla bäst före datumet innan man tror att man fyndar. Oftast är det inget konstigt men ibland kan varorna ha kort datum....