Big Travel i Uppsala

Big Travel i Uppsala

Ring 018-69 22 00 www.bigtravel.se
3.7

Välkommen till en värld full av möjligheter! Drömresor och flyg över hela världen - på egen hand.

3 omdömen om Big Travel i Uppsala

STAFFAN N
Skrev om Big Travel i Uppsala

Upphandlat av min arbetsgivare för resor. Har flera gånger haft problem med bokningar. Senast tog det först av allt flera veckor att ordna en bokning. Sedan skickade de felaktiga uppgifter till mig vilket resulterade i att hotellet tog bort bokningen/hävdade att den var ogiltig. Jouren var trevlig och lade med mycket tid i ärendet men det slutade med att jag betalade ett annat hotell själv på plats eftersom det hela inte kunde lösas.

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 367 omdömen 4.7 av 367 omdömen
BadgeThreeYears

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. V

Katarina S Katarina S
Robert N
Skrev om Big Travel i Uppsala

Håller med Linus P. Mycket bra resebyrå, vi använder oss uteslutande av deras tjänster till jobbet.

Linus P
Skrev om Big Travel i Uppsala

Jag har använt mig av big travel flera gånger då de har varit både trevligast och billigast! Senast så åkte jag ett halvår till usa med lite olika stopp och olika dit och hem rutter vilket de fixade galant! Man kan säkert finna någon hundralapp billigare på nätet men jag gillar att ha en fysiks person att bolla mina ideer och tankar med (samt någon att skylla på om något inte skulle funka) vilket de är bra på. De hjälper en också att hitta billigast möjliga om man kan flexa lite på rese datumen. Rekomenderas verkligen.

Rasmus P gillar detta
La Villa Travel