Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge Bil AB Ove Olofsson

Bil AB Ove Olofsson

Kilowattvägen 15, 136 44 Handen — Visa karta

Personligare service, det är vi! Olofsson Bil är ett fullserviceföretag i bilbranschen med bilförsäljning, service- och reparationsverkstad, plåt- och lackverkstad samt reservdelslager.

Läs vad 3 kunder tycker om Bil AB Ove Olofsson

• Kris A
    Kris A skrev om Bil AB Ove Olofsson
    Fantastiskt trevligt bemötande idag när jag besökte expressverkstaden och fick snabb hjälp och därefter talade med en servicerådgivare. Trevlig och proffessionell personal! Rekommenderar varmt detta företag! Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Bil AB Ove Olofsson
    Toppen ställe att handla bil på

Köpte en bil på Olofsson bil i Nacka och fick världens bästa hjälp. Det jag tyckte var annorlunda med denna säljare var att han pratade med mig och inte bara min man till skillnad från alla andra bilfirmor vi besökte där jag vart totalt ignorerad av säljarna. Vi hade inte ens tittat på Skoda men efter detta möte med Eddie Sütcü blev det självklart en Skoda. Vi har aldrig känt oss så välkomna som vi gjort hos Eddie. När vi skulle hämta bilen fick vi reda på att han är försäljningschef där. Vilken tur säljarna har som har honom som förebild. Vi är supernöjda med bilen! Läs mer
  • emma
    emma skrev om Bil AB Ove Olofsson
    Inte vidare bra alls faktiskt.. Gör man en bilaffär på några hundra tusen så förväntar jag mig återkoppling när leveransen blir försenad, när jag vill köpa extrautrustning osv. Säljare Eddie Sütcü hänvisade istället till Google, struntade i att återkoppla vid frågor och förseningar på flera veckor och var inte alls lyhörd för behov utan mest av att sälja. Dock är vi nöjda med bilen när denne till slut levererades, men vi kommer aldrig göra en bilaffär med Eddie Sütcü på Olofssons bil igen. Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Haninge:

Manil Dharshini E Manil Dharshini E tycker:
“Köpte en KIA CEED och det var ...” Läs mer