Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge Bil AB Ove Olofsson

Bil AB Ove Olofsson

Kilowattvägen 15, 136 44 Handen — Visa karta

Personligare service, det är vi! Olofsson Bil är ett fullserviceföretag i bilbranschen med bilförsäljning, service- och reparationsverkstad, plåt- och lackverkstad samt reservdelslager.

Läs vad 4 kunder tycker om Bil AB Ove Olofsson

• James P
    James P skrev om Bil AB Ove Olofsson
    Rent professionellt tycker jag det kan vara extremt beklagligt som existerade och eventuellt återkommande kund att av en säljare få en att uppleva sig som ingenting värt. Leasat en bil av Olofsson bil och själva returprocessen var ingen vidare.

Hade tydligt frågat vid köp om det fanns eventuell möjlighet till retur innan slutdatum av leasing. Sverat blev ja mot 40% av återdtående kostnad. Väl 6 månader innan vid förfrågan får jag veta att det är 100% som gäller. Väl vid slutbesiktning en månad innan får jag besked att det visst hade gått för 40%.

Men det som till slut tar priset är att som kund inte ens få frågan om jag är intresserad av en ny bil. Jag får själv harva ur mig hur det ser att lease en ny bil, om jag vill köpa loss bilen jag har idag osv. Jag blir lovad att få en offert mailad för eventuellt köp av den leasade bilen.... Något som aldrig kommer. Jag får också vid de två tillfällen jag träffar säljaren, noll återkoppling hur jag upplevd bilen och vad mina tankar är om en ny bil. Ursäkta men som säljare, trodde jag i min enfald att ens intresse och arbete är att sälja bilar.

Jag tog mina pengar till ett annat företag och märke efter 2 problemfria år hos er på Olofsson från min sida. Jag ogillar starkt när man far med osanningar och är oproffesionell. En återkommande problemfri kund borde vara ett av era högre intressen. Läs mer
  • Kris A
    Kris A skrev om Bil AB Ove Olofsson
    Fantastiskt trevligt bemötande idag när jag besökte expressverkstaden och fick snabb hjälp och därefter talade med en servicerådgivare. Trevlig och proffessionell personal! Rekommenderar varmt detta företag! Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Bil AB Ove Olofsson
    Toppen ställe att handla bil på

Köpte en bil på Olofsson bil i Nacka och fick världens bästa hjälp. Det jag tyckte var annorlunda med denna säljare var att han pratade med mig och inte bara min man till skillnad från alla andra bilfirmor vi besökte där jag vart totalt ignorerad av säljarna. Vi hade inte ens tittat på Skoda men efter detta möte med Eddie Sütcü blev det självklart en Skoda. Vi har aldrig känt oss så välkomna som vi gjort hos Eddie. När vi skulle hämta bilen fick vi reda på att han är försäljningschef där. Vilken tur säljarna har som har honom som förebild. Vi är supernöjda med bilen! Läs mer
  • emma
    emma skrev om Bil AB Ove Olofsson
    Inte vidare bra alls faktiskt.. Gör man en bilaffär på några hundra tusen så förväntar jag mig återkoppling när leveransen blir försenad, när jag vill köpa extrautrustning osv. Säljare Eddie Sütcü hänvisade istället till Google, struntade i att återkoppla vid frågor och förseningar på flera veckor och var inte alls lyhörd för behov utan mest av att sälja. Dock är vi nöjda med bilen när denne till slut levererades, men vi kommer aldrig göra en bilaffär med Eddie Sütcü på Olofssons bil igen. Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Haninge:

Västbergavägen 24, 12630, HÄGERSTEN