Auto Invest AB

Auto Invest AB

www.autoinvestab.se
  • Badge2023
4.1

Välkommen till Auto Invest AB! På Hantverkarvägen 9 i Täby hittar du Auto Invest AB. Hos oss på Auto Invest AB kan du köpa ny bil, sälja din bil eller byta in din gamla bil mot en nyare och bättre. Besök gärna vår hemsida om du vill se vilka bilar vi har i lager eller om du går i säljtankar så kan du enkelt värdera din bil...

166 omdömen om Auto Invest AB

Sedan starten hos Reco 2020

Michael G
Skrev om Auto Invest AB

Bra personal och bra bemötande vid köp av en husbil och ett inbyte av bil

Didiuk B
Skrev om Auto Invest AB

Все класно гарний сервіс. Рекомендую усім хто бажає придбати авто у авто інвест

?
Skrev om Auto Invest AB

Saklig och proffesionellt bemötande och jag fick bra hjälp att hitta den bil som passade mina behov

Zeno Vasile S
Skrev om Auto Invest AB

Very nice people, very good service.

Acar L
Skrev om Auto Invest AB

Affären gick väldigt smidigt, riktigt duktiga och trevliga säljare!

Johan O
Skrev om Auto Invest AB

Personalen på Auto Invest var väldigt hjälpsam och vänlig - på ett professionellt sätt. Bilen jag köpte var i superskick så jag är mycket nöjd =)

Manar J
Skrev om Auto Invest AB

Sjukt trevliga och hjälpsamma killar, det är varken min första eller sista bil av dem. Många fler blir det 😃

Muje K
Skrev om Auto Invest AB

Absolut bedrövlig kundservice. åkte hela vägen från Borås och blev blåst på en bil. dom vill ej stå för kompensering trots bevis. säljaren undviker mina samtal. kommer kontakta konsumentverket. KÖP INTE från detta företag. dom lurar massa kunder. håll er borta från Kevin och Nicklas. läs andra omdömen från andra sidor så kommer ni nog förstå. Jääättteee besviken och missnöjd med mitt köp.

Muje K gillar detta
Ann-Charlotte Maria J

Gjorde en väldig snabb affär hos dom, på en rimme så hade jag en bil med nig hem 👍 Trevlig och hjälpsam säljare!

Mats S
Skrev om Auto Invest AB

Vi blev seriöst bemötta när vi visade intresse för en Bil. Har haft bra dialog under hela affären, man gjorde allt vi kommit överens om och på kort tid! Allt resulterade i att vi är nöjda ägare av en bil levererad av Auto Invest.

Maciej K
Skrev om Auto Invest AB

Bra bilar med bra priser. Trevlig personal och snabb och smidig affär.

Lena H
Skrev om Auto Invest AB

Köpte en bil, bra service och bemötande.

Assen P
Skrev om Auto Invest AB

Mycket bra bemötande och jätte bra information om bilen som jag köpte omgående! Tack Auto Invest och Kevin!

Oleksandr K

alt perfect !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oliver E

Alltid lika nöjd samtliga bra att göra med! Niclas Kevin och Joanna 👍

Eva K
Skrev om Auto Invest AB

Trevlig oersonal/säljare och snabba svasvar

Mahsa K
Skrev om Auto Invest AB

Säljaren var trevlig och hjälpsam. Bilköpet gick väldigt smidigt, inga konstigheter

Benny O
Skrev om Auto Invest AB

Bra bemött av trevlig säljare som verkade väl insatt i sitt uppdrag

Ludvig
Skrev om Auto Invest AB

smidig affär med bästa bemötandet! tack!

David Rickard H
Skrev om Auto Invest AB

Väldigt nöjd med mitt byte! Kevin var en väldigt trevlig och förtroende ingivande säljare. Bytte till en Jaguar och när jag kom fram var den nytvättad och fin. Kan verkligen rekommendera att köpa bil här :)

Ulla S
Skrev om Auto Invest AB

Lite dåligt bemötande.Hade hoppas på att få svar på mina frågor men då blev det inte.Bättre service.

Sofia B
Skrev om Auto Invest AB

Det gick snabbt och smidigt att köpa där, väldigt enkla att ha att göra med.

Stefan P
Skrev om Auto Invest AB

Bemötande, ++ I det stora hela en smidig affär men man önskar ju att bilen har soppa i så man inte behöver åka till macken (även om dom betalade) I övrigt så köpte jag bil utan garanti så kan inte uttala mig hur det är när affären är klar.

Ericson Andreas T
Skrev om Auto Invest AB

Bra och snabb affär av kunnig personal.

Cecilia S
Skrev om Auto Invest AB

Trevligt personligt bemötande och bilen verkar schysst 😊

Göran K
Skrev om Auto Invest AB

Svårt att få kontakt vid första besöket. Därefter har det varit positivt. Bilen skitig invändig, kan tycka att man vid en bilaffär på över 300 tkr borde få en rengjord bil även invändigt.

Mikael N
Skrev om Auto Invest AB

Vänligt bemötande och väldigt proffsiga! Så ska det vara att köpa bil, enkelt och smidigt👍

Gurmeet S
Skrev om Auto Invest AB

Mycket trevlig personal, med god attityd och tålamod.

Emil E
Skrev om Auto Invest AB

I stora hela upplevde jag den som bara helt okej, lokalen såg ut som dom precis flyttat in ostädat och kaos. Jag hade ringt 3 dagar innan och informerat att jag var intresserad och skulle komma och kolla på bilen. När jag kommer så är den super smutsig utvändigt och invändigt! Låg bullpåse kvar på golvet, det var massa krossade chips i mittkonsolen i. Baksätet! Kanske hade otur med just den bilen men intrycket vart inte så bra trots att det slutade med att jag köpte bilen. Affären gick smidigt och snabbt jätte trevlig...

Fjolla Lastname Sadikaj V

Working with Auto Invest AB, now for a quite period of time was a really professional way of dealing. Humanity and professionalizm can be found in this company. We recommand highly!

Michael L
Skrev om Auto Invest AB

Tveksam till fortsatt samarbete, brist i information dålig kund kontakt.

Christofer L
Skrev om Auto Invest AB

Mycket bra bemötande och hjälpsam personal.

Piotr Adam B
Skrev om Auto Invest AB

Jag är mycket nöjd och rekommenderar detta företag. Peter

Initium Sverige A
Skrev om Auto Invest AB

Ordnar bilar efter våra behov till rätt priser

Harri T
Skrev om Auto Invest AB

Överlag nöjd. Snabb och smidig affär. Bilen var i förväntat skick. Man får lite vad man betalar för 😁

Lena Margaretha R

Fint bemötande o trevlig personal. Hittade perfekt bil. Jättenöjd

Peter K
Skrev om Auto Invest AB

Trevliga och kunniga. Kan rekommendera att handla här.

Kent B
Skrev om Auto Invest AB

skulle få nya däck påsatta för de var slitna har påminnt massor med gånger inget händer inte ens ett svar spegel höger sida fattades och skulle fått samma dag inget händer

Peter N
Skrev om Auto Invest AB

Serviceminded säljare. Bra bemötande.

Johansson Anders S
Skrev om Auto Invest AB

Trevlig bemötande av Kevin som jag gjorde affären med, bilen jag köpte hade 3 punkter som jag ville ha åtgärdade, vilket Auto invest löste utan problem. Min totala upplevelse var mycket bra. Kan varmt rekommendera denna bilfirma.

Celal K
Skrev om Auto Invest AB

Good service and helpful staff

Bashar K
Skrev om Auto Invest AB

Det var Mycket bra upplevelse och jag tycker att personalen var snälla och hjälpsamma

Morgan E
Skrev om Auto Invest AB

Kevin trevlig och hjälpsam..ordnade affären smärtfritt

Jan Krister R
Skrev om Auto Invest AB

Inga förväntningar men allt gick snabbt och smärtfritt med köpet av bilen, på distans.

Thomas Gösta P
Skrev om Auto Invest AB

Uselt bemötande. Hade oturen att få N som säljare. Frågade N om de hade en verkstad som kunde lyfta bilen för att kunna kolla underredet. Svar: "Jag kan köra in bilen i hallen så kan du krypa under själv och titta". Det skulle väl vara något skämt. Men N sa att de inte hade samarbete med verkstäder. Det visade sig senare vara en ren lögn. Jag var seriöst intresserad av bilen och N lovade återkomma med en offert efter att de hade åtgärdat en del brister. Så skedde aldrig. Dessutom så hade N sin trevliga hund Charlie som sprang...

Niklas W
Skrev om Auto Invest AB

Köpte en bil hos Auto Invest och säljaren var mycket trevlig, kunnig och resonabel. Hjälpsam vid finansiering och fixade fram mer utrustning jag var intresserad av på ett snabbt och smidigt sätt.

Carina R
Skrev om Auto Invest AB

En snabb och toppen bra service. Ställer upp och hjälper till att lösa problem samt att vara behjälplig med att hjälpa oss när vi har speciella behov till vår fordonspark. Vi har och kommer att fortsätta använda oss av dem när vi behöver uppgradera vår fordonspark.

Liselott Anna H
Skrev om Auto Invest AB

Jättebra bemötande och trevliga. Hjälpsamma och tillmötesgående. Behövde byta batteri i bilen jag köpt och det var inga problem alls dom stod för kostanden utan att man behövde ifrågasätta

Linus W
Skrev om Auto Invest AB

Trevligt ställe Och bra service. Rekomenderas.

Hanan Zebian A
Skrev om Auto Invest AB

Det var bra, jag är nöjd med bilen jag köpte