Bilab Kungälv AB

Bilab Kungälv AB

Ring 0303-620 00 www.bilab.se
2.0

VW - Volkswagen - Audi - Scania. Auktoriserad återförsäljare med fullserviceanläggning i Kungälv, strax norr om Göteborg.

4 omdömen om Bilab Kungälv AB

HENRIC N
Skrev om Bilab Kungälv AB

Fantastisk bemötande, toppen service och otroligt professionell. Kontakta Martin Gustavsson, det har jag gjort två gånger.

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 307 omdömen 4.5 av 307 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Eddie p
Skrev om Bilab Kungälv AB

jag va med en vän och lämnade in hans audi där för några år sen för att byta huvudbromscylindern, Vi lämnade in den med full tank(80 liter) och med stereon fullt fungerande, när vi 2-3 dagar senare hämtade ut den så stod tankmätaren på tom efter att vi testat att tanka så kunde vi konstatera att de va inget fel på mätaren utan att soppan va slut. Sen när han sätter tillbaka fronten i stereon så låter de piss i framsystemet och är tyst från baslådan han hade, vi kollade upp det och 80 amp säkringen till steget va bränd,Och...

Jeppe T
Skrev om Bilab Kungälv AB

Har bara erfarenhet av Audidelen. Där är de helt inkompetenta o förstår inte vad service minded innebär. Förstår inte hur de får räknas som audiauktoriserade. Så tänk er för noga innan ni anlitar dem.

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Erik J
Skrev om Bilab Kungälv AB

Verkstaden är under all kritik..! Lämnade in min bil för en omfattande reparation i samband med en krock nu i höstas och en månad efter "reparationen" gick inte bilen igenom besiktningen på grund utav tvåa på ljuset som ej var inställt... Anledningen till att de ej ställt in ljuset hävdades vara att krocken ej skett rakt framifrån och att därför endast en strålkastare borde ha påverkats. En månad efter att jag uppsökt en annan verkstad för att släcka tvåan på ljuset så dör bilen på grund utav läckande hydralvätska. Detta...