Kungsängens Bil

Kungsängens Bil

kungsangensbil.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Kungsängens Bil! I Norrköping, inte långt från flygplatsen hittar du oss på Kungsängens Bil. Vi köper, säljer och förmedlar alla typer av bilar. Med många år i bilbranschen och en passion för bilar så ser vi till att hålla sjysta priser och bra kvalitet på allt vi säljer. Vi har valt att samla allt bilrelaterat...

140 omdömen om Kungsängens Bil

Sedan starten hos Reco 2019

Michael L
Skrev om Kungsängens Bil

Jag kan inget annat än varmt rekommendera Kungsängens bil. Köpte en begagnad bil i juli 2023 och fick stort förtroende för ägaren Isa redan från första sekunden. Här får du en personlig kontakt utan att behöva känna dig påtvingad. Ärlig och öppen. Efter affären har han varit väldigt duktig på att följa upp redan planerade planerade saker, samt de frågor jag skjutit iväg från höften. Stort lycka till i framtiden!

George G
Skrev om Kungsängens Bil

Jag köpte en bil från detta företag. Mycket bra företaget Tack så mycket

Claes J
Skrev om Kungsängens Bil

Trevligt och proffsigt bemötande, smidig och trygg bilaffär på alla sätt. Rekommenderar starkt Kungsängens Bil.

Jonathan James P
Skrev om Kungsängens Bil

We were met with respect and honestly I would travel the 2.5 hours again if I was going to buy another car in the future. Amazing place, fresh and his knowledge of his cars and his customers was impressive and without being a typical car salesman. Pleasant experience all round 👍🤗🙏

Silva C
Skrev om Kungsängens Bil

Oerhört bra service från första samtalet till leveransen av bilen, tryggheten och kunskapen hos personalen var det jag uppskattade mest!

Philip C
Skrev om Kungsängens Bil

Fint bemötande och trevlig personal, kändes tryggt med mitt köp och fick bilen hemlevererad till Göteborg och den motsvarande alla mina förväntningar!

Dala Washtek Ab D
Skrev om Kungsängens Bil

Bra och seriös bilhandlare fick hjälp med allt

Kennet J
Skrev om Kungsängens Bil

Mycket bra bemötande,av personal och vd. Dom är väldigt måna om att allt ska vara bra. Kan varmt rekommendera Kungsängens bil

Mms Invest Ab M
Skrev om Kungsängens Bil

Rekommenderar firman starkt! Kunniga personal och trevlig ägare.

Jens Evert J
Skrev om Kungsängens Bil

Mycket bra bemötande. Väldigt smidig affär med en inbytes bil.

Conny S
Skrev om Kungsängens Bil

Trevligt och ett mycket bra bemötande. Kändes bra vid själva affärsuppgörelsen då vi ganska snabbt kom överens om ett mellanpris på mitt inbyte och den BMW som köptes. Kan varmt rekommendera Kungsängens Bil.

Carina H
Skrev om Kungsängens Bil

Strålande och proffesionellt bemötande! Jag köpte min fantastiska bil genom Kungsängens Bil, och är verkligen så nöjd med både bil och att jag fick den hemkörd.

Paul R
Skrev om Kungsängens Bil

Bra och trevligt bemötande kunniga! Mercedes Benz E-Klass var inköpet.

Charles B
Skrev om Kungsängens Bil

Hej! Ett väldigt trevligt bemötande vilket gör att kunden könner sig välkommen att ställa alla möjliga frågor som kan vara till hjälp att köpa en bra bil. Ärligheten kännetecknar Kunsängensbilen som också underlättar för kunden att köpa en riktigt bra önskad bil. Kunnighet, som bidrar till rätt beslut lver vilken bil som passar bäst.

Maher G
Skrev om Kungsängens Bil

Många fina bilar och supertrevlig/kunnig personal.👍

Claes Mikael K
Skrev om Kungsängens Bil

Rekommenderar Philip, trevlig och lättsam säljare med koll på det mesta 👍

George L
Skrev om Kungsängens Bil

Super trevliga hela gänget! Jag är mycket nöjd med det professionella bemötandet av personalen. Kunniga och mkt hjälpsamma! Rekommenderar varmt!

George Y
Skrev om Kungsängens Bil

Det var väldigt bra bemötande, och de har bra och aktiv service, jag köpte faktiskt en bra, hållbar och ekonomisk bil, jag är väldigt nöjd Tack så mycket kungsängens bil Mvh : george youssef *shlo

Ulf Börje Tomas E
Skrev om Kungsängens Bil

Blev bemött på ett positivt sätt. Jag visste inte vad jag skulle förvänta mej. Köpte en BMW 520 och upplevde det bara positivt.

Ulf A
Skrev om Kungsängens Bil

Bilen hade skador som inte fanns när jag lade hanpening

Hastiyar J
Skrev om Kungsängens Bil

Mycket nöjd bra upplevelse utmärkt service

Mikael F
Skrev om Kungsängens Bil

Köpte en Mazda och fick otroligt bra service, hjälp och bemötande. Smidig och snabb affär och jag behövde göra mer än skriva på några papper så var det klart.

Johann J
Skrev om Kungsängens Bil

Trevliga grabbar. Snabb och smidig affär.

Vedran S
Skrev om Kungsängens Bil

Toppbetyg till Kungsängens bil för ett trevligt bemötande och för köpet av en superfin bil! Hela köpet var ärlift och tryggt!

Robin H
Skrev om Kungsängens Bil

Fick ett väldigt bra bemötande när jag kom och kollade på bilen. De hörde av sig efter visning flera gånger för att kolla vad jag kände inför ett eventuellt köp. Slog till och varit nöjd Porsche-ägare sedan dess! Blev upphämtad på stationen vilket va grymt snällt :) Jättenöjd med grabbarna! Rekommenderar verkligen folk att köpa sin drömbil dör.

Danial K
Skrev om Kungsängens Bil

Jag är så nöjd över bemötandet, så trevliga personal. Jag är glad över att jag valde en bil ifrån er.. jag är så nöjd över bilen!

THOMAS B
Skrev om Kungsängens Bil

Fantastiskt bra bemötande i samband med inköp av min bil. Allt fungerade klanderfritt.

mohammed a
Skrev om Kungsängens Bil

Bytte in min BMW mot en BMW g20, väldigt smidigt och snabbt. Grymt bra bemötande, sjukt trevlig och ärlig kille, tror han var ägaren av stället. Ett företag jag rekommenderar starkt!

Manal A
Skrev om Kungsängens Bil

Alt är jätte bra och dem har bra service och alt

Allahshukur Y
Skrev om Kungsängens Bil

Sjukt imponerande av servicen! Körde upp från Malmö. Allting gick smidigt och bilen var i tio skicka precis som det stod i annonsen! 6/5 👏🏻 -Alex

Mats Arne P
Skrev om Kungsängens Bil

Det var på ett mycket seriöst och proffesionellt sätt jag blev bemött på i min bilaffär

Kerstin Margaretha L
Skrev om Kungsängens Bil

Mycket trevlig personal. Snabb och bra affär, mycket nöjd med nya bilen.

Jasmine J
Skrev om Kungsängens Bil

Bra service, kunnig personal som vill sälja rätt bil till rätt person. Rekommenderar verkligen detta företag!

Christer G
Skrev om Kungsängens Bil

Bra service både före och efter köp

Per Owe S

Snabbt enkelt och effektivt bemötande och slutförande. Toppen 😊

Alexander B
Skrev om Kungsängens Bil

Trevligt bemötande och bra med service. Blev upphämtad då jag rest långa vägar, och personallen var lätta att göra en affär med.

Jens L
Skrev om Kungsängens Bil

Trevligt bemötande,och inte så påstridig. Köpte en kia soul och är fortfarande nöjd.

Louise H
Skrev om Kungsängens Bil

Dem gånger vi har behövt ha kontakt med kungsängens bil har dem varit väldigt tillmötesgående. Dock tar det väldigt lång tid för dem att ta tag i problemen och man får tjata till sig tiden. Men överlag är dem toppen.

Lena J
Skrev om Kungsängens Bil

Trevliga o proffsiga. Gick snabbt och enkelt med bra service.

Magnus A
Skrev om Kungsängens Bil

Fick ett öppet och ärligt intryck.

Gyridh S
Skrev om Kungsängens Bil

En mycket trevlig köpupplevelse! Jag köpte en bil som jag visste behövde åtgärda ett par saker och detta skedde på bästa sätt för mig som kund. Kungsängens bil är måna om att ha nöjda kunder!

Kent-erik K
Skrev om Kungsängens Bil

Mycket bra bemötande trevliga och löser det mesta. Enda som har varit är att dom inte har hört av sig om ena felkoden som var på bilen. Köpte en Mercedes gls 350

Svar från Kungsängens Bil

Hej Kent! Tack för det fina omdömet! Det måste ha blivit en miss och vi ber om ursäkt för det, du kommer få ett samtal snarast för att boka in en tid! MVH Wael Isa VD

Lars H
Skrev om Kungsängens Bil

Jag blev väldigt bra bemött vid mina kontakter med Kungsängens Bil, och jag fick all den hjälp och information som man kan önska sig. Jag kan tänka mig att köpa bil igen av Kungsängens Bil, och jag kan rekommendera firman till andra som vill handla bilar där.

Carsten J
Skrev om Kungsängens Bil

Jag fick ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande från säljaren. Mycket nöjd med bilen jag köpte och den service jag fick.

Lars Cristoffer H
Skrev om Kungsängens Bil

Jag och tjejen var på jakt efter vår första bil tillsammans och hade bestämt oss för SUV. Vi hittade en Seat Ateca hos dem och Phillip är en sann hjälte! Från första telefon samtalet tills jag slängde mig på tåget ner för att hämta hem "henne" sköttes allt professionellt och transparent. Uppriktigt, ärlig, skön och lugn. Mycket pengar vi lägger ner på egentligen en sak som kostar bara pengar att ha.. Han gjorde allt väldigt enkelt. Hämtade upp mig vid stationen och gjorde allt för att få än att känna sig bekväm!...

Rune H
Skrev om Kungsängens Bil

Bilförsäljaren kom direkt och presenterade sig och undrade om han kunde hjälpa oss. Väldigt trevligt bemötande vi fick och är väldigt tacksamma. Vi köpte bilen vi tittat på och provkört, fick bra rabatt, så vi är supernöjda.

Brian L
Skrev om Kungsängens Bil

Jag är en nöjd kund efter en bra bilaffär.

Jakob K
Skrev om Kungsängens Bil

Helt okej, bilen är bra, är nöjd med bilen

Per N
Skrev om Kungsängens Bil

Volvo xc60 väldigt kunnig personal och fick ett drag monterat utan kostnad. Kommer åter vid nästa bilbyte.

Niklas F
Skrev om Kungsängens Bil

Kanon förutom att de smetat silicon på gummimattorna och det är så jävla korkat och amatörmässigt så betyget kan bara bli 3