Bilcenter Personvagnar Norje Sölvesborg HB

Företaget har avregistrerats.

12 omdömen om Bilcenter Personvagnar Norje Sölvesborg HB

Helena H
Skrev om Bilcenter Personvagnar Norje Sölvesborg HB

Mycket nöjd med både service och kommunikation hos Bilcenter. Jag och min familj har köpt ett par bilar hos dom, och det har aldrig varit några större problem. De är alltid så tillmötesgående och serviceinriktade. Vi har alltid fått hjälp när det har dykt upp problem, även efter garantins utgång.

Christer O
Skrev om Bilcenter Personvagnar Norje Sölvesborg HB

Vi har i vårt hushåll med barn, syskon och vänner köpt många bilar och även sålt bilar när vi bara har behövt bli av med en bil. Visst har det funnits små och lite större fel på några av bilarna, men vi har aldrig upplevt att vi har fått dåligt bemötande eller service. Istället när något har lagats och man har hittat föjdfel när man redan plockat ner trasiga delar så har man fått dyrare rep. åtgärdade när man ändå har saker nerplockat och vi har bara betalat i princip mellanskillnaden för merarbetet och delar. En rättvis...

Torbjörn O
Skrev om Bilcenter Personvagnar Norje Sölvesborg HB

Seriös firma och bra företag kan rekommenderas

Ahmad A
Skrev om Bilcenter Personvagnar Norje Sölvesborg HB

Bästa ställe rekomenderas bra priser långa garantier jättebra finansieringar kunniga

LARS S
Skrev om Bilcenter Personvagnar Norje Sölvesborg HB

Vill ni köpa fordon av en seriös bilhandlare så är min bestämda rekommendation att undvika Bilcenter i Bromölla. Som spekulant på en bil på Blocket mailade jag företaget på tisdagen med några kompletterande frågor samt en förfrågan om en prisindikation på min nuvarande bil vid inbyte varvid jag uppgav registreringsnummer och mätarställning. Samma dag fick jag mailledes svar på frågorna och ett ungefärligt inbytesvärde på min bil. Dagen efter följde ytterligare mailutbyte varefter jag kontaktade försäljaren på telefon....

Peter K
Skrev om Bilcenter Personvagnar Norje Sölvesborg HB

Oerhörd bra service när jag köpte min bil Niclas säljaren var jättetrevlig och verkligen brydde sig hit kommer jag nästa gång med vid nästa affär

Catarina s
Skrev om Bilcenter Personvagnar Norje Sölvesborg HB

Tack bilcenter för all hjälp vi fick i samband med vårt bilköp

Hans O
Skrev om Bilcenter Personvagnar Norje Sölvesborg HB

Vi har köpt 2 st bilar på Bilcenter och vår erfarenhet är jämfört med andra firmor att de alltid ställer upp, sedan finns människor som klagar på allt tyvärr

Catarina s gillar detta
Petri H
Skrev om Bilcenter Personvagnar Norje Sölvesborg HB

Norje bilcenter har agerat bra och tillsammans har vi nått en uppgörelse där båda är nöja. Mycke missförstånd som retts ut.

jesper k
Skrev om Bilcenter Personvagnar Norje Sölvesborg HB

Vi kommer alltid åka till Bilcenter bra fikahörna gott kaffe o billiga priser

Lennart S

Jättebra service ,billiga priser Lennart S

Catarina s och jesper k gillar detta
Niklas E
Skrev om Bilcenter Personvagnar Norje Sölvesborg HB

Dåligt kundmottagande. Behandlar kunden nedvärderande och säljaren visar mycket dålig attityd mot kunden.