Bilenia Biltvätt

Vretensborgsvägen 5, 126 30 Hägersten — Visa karta

Varmt välkommen till oss på Bilenias biltvätt!

Att ha en bil innebär inte bara att köra. Du ska även sköta den på rätt sätt och hålla den ren och fräsch. Här hos oss på Bilenias biltvätt kan vi hjälpa till med detta. Vi rengör bilen effektivt i varje steg. Allt från dammsugning till fönsterputsning, spolning eller avfettning kan du lämna till oss, medan du lutar dig tillbaka och får en lugn stund under tiden.

Bästa service till lägsta pris är vårt ständiga motto. Vi lovar att din bil kommer skina som ny.
Lör-Sön: 09:00-19:00

Läs vad 34 kunder tycker om Bilenia Biltvätt

• Lillan B
    Lillan B skrev om Bilenia Biltvätt
    Jag hade haft en fruktansvärt dag men när jag kom in till Bilenia fick jag en väldigt bra bemötande trots att jag var tjurig. Dem bjöd på kaffe och fick vänta i deras kundmottganing där det var helt lungt och jag kunde ägna min tid åt att jobba. Efteråt var bilen klar så fick jag se den innan dem tog emot betalningen och finare kunde ju den inte bli!! Bilenia rekommenderar jag gott & väl.
  • Gunnar T
    Gunnar T skrev om Bilenia Biltvätt
    Hos Bilenia får man mycket för pengarna.
  • Margareta F
    Margareta F skrev om Bilenia Biltvätt
    Fick min bil fräsch in och utvändigt
  • Louisa B
    Louisa B skrev om Bilenia Biltvätt
    Bokade en rekond hos Bilenia efter att ha köpt en ny bil och de är verkligen underbara.
  • Hannah L
    Hannah L skrev om Bilenia Biltvätt
    Trevlig personal. Min bil som var jätte smutsig blev en ny bil istället.
  • Bernard P
    Bernard P skrev om Bilenia Biltvätt
    Gjorde en Rekond hos Bilenia efter att ha köpt en bil hos dem, och det var supervärt det. Fantastiska priser och fantastiskt bra jobb. Återkommande kund till Bilenia.
  • Natalia A
    Natalia A skrev om Bilenia Biltvätt
    Hej! Jättenöjd med bemötandet. Jag fick in- och utvändigt biltvätt och den gjordes ordentligt och bilen blev som ny. Mycket trevlig personal och väl utfört arbete! Rekommenderas gärna!
    Mvh Natalia.
  • Lena N
    Lena N skrev om Bilenia Biltvätt
    Rekommenderar detta varmt. Jättetrevlig personal och ett fantastiskt resultat. Bilen var som ny när de hade tvättar och rengjort den. Tack!
  • Mahir Y
    Mahir Y skrev om Bilenia Biltvätt
    Bemötandet av personal var bra. Jag har lämnat in min bil för rekond Jag är delvis nöjd. De har missat lite detaljer på min bil och bilen hade tvättrepor men de är inte borta. Men det är ju medel som dom har lagt tid på min bil så är det priset som jag fick var värd. Jag tror att de var lite för snälla mot min bil. Jag hade lite mer förväntningar av jobbet.
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Bilenia Biltvätt
    Bemötandet var bra men reconden av bilen sög fortfarande smutsig inuti och på ut sidan var det vax kvar mellan alla dörrar och lite varstans. fälgarna fortfarande smutsiga
  • Gabriel V
    Gabriel V skrev om Bilenia Biltvätt
    Lämnade in min bil för reckond och polering. Risken finns att man får det man betalar för när man betalar ett lågt pris, Inte här dock! Dem levererade min audi i toppskick trots tidspress. Jag är mycket nöjd kund och rekommenderar gladeligen Bilenia vidare.
  • Ankie O
    Ankie O skrev om Bilenia Biltvätt
    Fick bilen tvättad och städad. Jag är mycket nöjd med resultatet.
  • Emma H
    Emma H skrev om Bilenia Biltvätt
    Biltvätt in- och utvändigt. Bilen blev ren och fin, även om verkstaden låg lite avsides och jag först inte fick tag på personal på plats när jag kom.
  • Eva G
    Eva G skrev om Bilenia Biltvätt
    Biltvätt invändigt och utvändigt. Det var väldigt bra gjort. Inget slarv
  • Yasmine E
    Yasmine E skrev om Bilenia Biltvätt
    Bilen blev otroligt ren och glasklar! Väldigt få som lyckas tvätta bilar så pass bra.
  • Robin V
    Robin V skrev om Bilenia Biltvätt
    It has already been done before.
  • Lars F
    Lars F skrev om Bilenia Biltvätt
    De gjorde bra jobb utvändigt med ångtvätt, vax, polering samt motortvätt. Det var dock ej ok invändigt glömde göra rent rutor samt dammsuga under stolar och i alla fack.
  • Ingalill V
    Ingalill V skrev om Bilenia Biltvätt
    Helrekond!
    Blev oerhört trevligt bemött från första samtalet till att bilen hämtades. Bilen glänste ikapp med solen (som lyste med sin frånvaro).
    Kan verkligen rekommendera företaget!
  • Bo M
    Bo M skrev om Bilenia Biltvätt
    In och utvändig tvätt. Jättetrevligt bemötande,, kaffe. Hade blivit en femma om dom hade lagt lite mer tid på fälgarna!
  • Hans L
    Hans L skrev om Bilenia Biltvätt
    Jag har köpt en helrekond som var totalt lyckad, INGENTING att klaga på, alla moment över förväntan.
    Det började med kaffe och slutade dagen efter med en genomgång av vad som hade gjorts.
    Därefter reklam för vanlig biltvätt som jag absolut kommer att utnyttja.
    Stort Tack!
  • Jan Ö
    Jan Ö skrev om Bilenia Biltvätt
    Lämnade min bil för in och utvändig tvätt.
    Bra bemötande. Superfinish utvändigt.
    Mycket rent invändigt. Tyvärr rinningar kvar på klädsel och dörrsidor efter något medel.
  • Lounis K
    Lounis K skrev om Bilenia Biltvätt
    Riktigt grymt bemötande, bilen blev som nyskick, riktigt nöjd!
    återkommande kund!
  • Armand S
    Armand S skrev om Bilenia Biltvätt
    Jag vart nöjd med biltvätten . Men när jag kom hem så såg jag att som hade tagit sönder min mugghållare utan att säga något till mig . Så vet inte om jag vill åka tillbaka till er för ni inte va ärlig och sa att den hade gått sönder och ersatte den med något . Mvh
  • Emilia D
    Emilia D skrev om Bilenia Biltvätt
    Köpte in och utvändig biltvätt. Är inte nöjd med rengöringen av rutorna. Rinning under alla handtag blev det ocskå.
  • Melissa Y
    Melissa Y skrev om Bilenia Biltvätt
    Bilenia Biltvätt fick min bil superren till ett superpris!
  • Haron S
    Haron S skrev om Bilenia Biltvätt
    Bilen blev super fin. Tack Bilenia. Dessutom är dem jätte billiga i hela Stockholm.
  • Monica E
    Monica E skrev om Bilenia Biltvätt
    Jag blev nöjd trevligt bemötande och en fin.bil.
  • Johan P
    Johan P skrev om Bilenia Biltvätt
    De behöver öva på fönsterputs.
  • Christian A
    Christian A skrev om Bilenia Biltvätt
    Trevligt bemötande! Bra biltvätt bilen blev som ny.
  • Teo
    Teo skrev om Bilenia Biltvätt
    Bra kund bemötande och snabb service.
    // Theo
  • Ahmed H
    Ahmed H skrev om Bilenia Biltvätt
    Bilenia biltvätt har en av dom bästa tvätten jag har sätt och däremot så ger dom bra service och är jätte trevlig
  • Wahid M
    Wahid M skrev om Bilenia Biltvätt
    Nöjd med biltvätten, luktar även gott också. Kommer absolut rekommendera Bilenia biltvätt till mina vänner.
  • Hely L
    Hely L skrev om Bilenia Biltvätt
    Bokat tvätt av bil via Lets från! Billigt o smidigt! Bilen kändes väldigt ren både in o utvändigt. Alltså mycket nöjd!
  • Göran A
    Göran A skrev om Bilenia Biltvätt
    Väldigt nöjd med servicen och biltvätten. Bilenia tvättade bilen väldigt fint & nogrant samt till ett pris som är omöjligt att hitta i Stockholms området.

Vretensborgsvägen 5, 126 30 Hägersten