Bilenia Biltvätt

Vretensborgsvägen 5, 126 30 Hägersten — Visa karta

Varmt välkommen till oss på Bilenias biltvätt!

Att ha en bil innebär inte bara att köra. Du ska även sköta den på rätt sätt och hålla den ren och fräsch. Här hos oss på Bilenias biltvätt kan vi hjälpa till med detta. Vi rengör bilen effektivt i varje steg. Allt från dammsugning till fönsterputsning, spolning eller avfettning kan du lämna till oss, medan du lutar dig tillbaka och får en lugn stund under tiden.

Bästa service till lägsta pris är vårt ständiga motto. Vi lovar att din bil kommer skina som ny.
Öppet just nu
Lör-Sön: 09:00-19:00

Läs vad 54 kunder tycker om Bilenia Biltvätt

• Elisabeth
    Elisabeth skrev om Bilenia Biltvätt
    Bättre tvätt hittar man inte, miljövänligt också. Läs mer
  • Jens L
    Markus S skrev om Bilenia Biltvätt
    5 Stjärnor till Bilenia biltvätt, de fick ren min jätte smutsiga bil! Läs mer
  • Angelica B
    Angelica B skrev om Bilenia Biltvätt
    Bilenia rekondade min bil och den blev superfin!! Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Bilenia Biltvätt
    Snabb tag gäller det på Bilenia. Lämnar du in bilen där så behöver du inte oroa dig för något och kan njuta av en god kaffe så länge. Läs mer
  • Alex S
    Alex S skrev om Bilenia Biltvätt
    Trovärdigt personal och bra service Läs mer
  • Kristian S
    Kristian S skrev om Bilenia Biltvätt
    Helt värdelöst. Lämnade bilen kl 9. När jag skulle hämta den så var den inte klar - har då gått över 24h, ingen återkoppling överhuvudtaget. Otrevligt bemötande. Läs mer
  • David
    David skrev om Bilenia Biltvätt
    Fick ringa som en tok för att ens lyckas få en tid för helrekond. När jag skulle hämta bilen på eftermiddagen hade de glömt bort bilen och bad mig komma tillbaka dagen efter. Sjukt dåligt! Dagen efter tog de i alla fall hand om bilen. Resultatet var marginellt bättre än en billig tvätt och dammsugning. Som en bonus låg två lossnade bildelar i bakluckan, som jag aldrig fick veta var de kom ifrån. Välj ett annat ställe. Vilket som helst. Läs mer
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Bilenia Biltvätt
    Gjorde en Letsdeal rekond i dec! En riktig skit rekond, det enda som var bra var väl inne i bilen. Halv skitiga fälgar, inte rengjort i motorrummet Bla. Åk inte dit jag ska aldrig rekommendera den här firman/ Läs mer
  • Alva J
    Alva J skrev om Bilenia Biltvätt
    Min man hade bilen hos Bilenia för Rekond. Han känner sig nöjd med bemötandet och bilen var i superskick när vi fick tillbaka den. Varma hälsningar Läs mer
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Bilenia Biltvätt
    Var inne hos Bilenia och rekondade min bil. Bra bemötande samt väldigt fin bil efteråt. Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Bilenia Biltvätt
    Toppen bilservice. Snabbt & enkelt Läs mer
  • Lillan S
    Lillan S skrev om Bilenia Biltvätt
    Bra upplevelse. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Nicholas H
    Nicholas H skrev om Bilenia Biltvätt
    Har köpt en recond hos Belinia för 899 kr.
    Men pågrund av full bokning nästa 3 månader framåt så tog de pengarna men utförde inget jobb.
    Rent bluffbolag som inte går att lita på eller köpa tjänster från.
    Skulle aldrig rekommendera deras tjänster på något sätt. Läs mer
  • Johannes S
    Johannes S skrev om Bilenia Biltvätt
    Verkar riktigt oseriösa!

Jag köpte också ett rekond-erbjudande för 899:-. Men sedan svarade de inte på varken mail eller telefon, jag skickade tio mail och försökte ringa i en vecka. Telefonnumret verkade inte fungera - inte ens en telefonsvarare. När de till slut svarade på mail erbjöd de en tid om nästan tre månader!!

Jag vet inget om hur de utför själva bilvården, men skulle aldrig lämna min bil hos en så oseriös firma. Om ni har köpt erbjudandet så begär pengarna tillbaka från Let's Deal! Läs mer
  • Annelie C
    Annelie C skrev om Bilenia Biltvätt
    Hade bokat tid för invändig och utvändig tvätt av min bil. Kom dit på avtalad tid o fick veta att de inte hade tid för min bil denna dag. Fick ingen ny tid på plats utan jag fick veta att jag skulle ringa för att få en ny tid. Ringde o fick ny tid. Åkte dit på avtalad tid. Fick då veta att jag skulle hämta den efter två timmar. Irrade runt området i två timmar, kom tillbaka o fick då veta att de inte ens börjat på min bil! De verkade inte ens veta att den skulle tvättas! Fick då vänta ytterligare en timme o då var den klar. SÄMRE SERVICE HAR JAG ALDRIG VARIT MED OM!!!!! Åk inte dit! Läs mer
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Bilenia Biltvätt
    Lämnade min Jaguar på helrekond och är super nöjd med resultatet även om det blev lite försenat. Kanontrevlig personal som höll mig uppdaterad hela tiden. Sedan var det lite kul att dem frågade om det var en Alfa Romeo .. 🤪
    Kan verkligen rekommendera Bilena ! Läs mer
  • Maja L
    Maja L skrev om Bilenia Biltvätt
    De har en fantastisk service och tvättar super fint. TVÄTTA BILEN HOS BILENIA SÄGER JAG BARA! Läs mer
  • David
    David skrev om Bilenia Biltvätt
    Blev kund hos Bilenia efter att det hade sålt min bil där det gick snabb & enkelt. Och jag får en ren & fräsch bil varje vecka i biltvätten nu då efter att ha köpt en bil från dem också. Läs mer
  • Lillan B
    Lillan B skrev om Bilenia Biltvätt
    Jag hade haft en fruktansvärt dag men när jag kom in till Bilenia fick jag en väldigt bra bemötande trots att jag var tjurig. Dem bjöd på kaffe och fick vänta i deras kundmottganing där det var helt lungt och jag kunde ägna min tid åt att jobba. Efteråt var bilen klar så fick jag se den innan dem tog emot betalningen och finare kunde ju den inte bli!! Bilenia rekommenderar jag gott & väl. Läs mer
  • Gunnar T
    Gunnar T skrev om Bilenia Biltvätt
    Hos Bilenia får man mycket för pengarna. Läs mer
  • Margareta F
    Margareta F skrev om Bilenia Biltvätt
    Fick min bil fräsch in och utvändigt Läs mer
  • Louisa B
    Louisa B skrev om Bilenia Biltvätt
    Bokade en rekond hos Bilenia efter att ha köpt en ny bil och de är verkligen underbara. Läs mer
  • Hannah L
    Hannah L skrev om Bilenia Biltvätt
    Trevlig personal. Min bil som var jätte smutsig blev en ny bil istället. Läs mer
  • Bernard P
    Bernard P skrev om Bilenia Biltvätt
    Gjorde en Rekond hos Bilenia efter att ha köpt en bil hos dem, och det var supervärt det. Fantastiska priser och fantastiskt bra jobb. Återkommande kund till Bilenia. Läs mer
  • Natalia A
    Natalia A skrev om Bilenia Biltvätt
    Hej! Jättenöjd med bemötandet. Jag fick in- och utvändigt biltvätt och den gjordes ordentligt och bilen blev som ny. Mycket trevlig personal och väl utfört arbete! Rekommenderas gärna!
    Mvh Natalia. Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Bilenia Biltvätt
    Rekommenderar detta varmt. Jättetrevlig personal och ett fantastiskt resultat. Bilen var som ny när de hade tvättar och rengjort den. Tack! Läs mer
  • Mahir Y
    Mahir Y skrev om Bilenia Biltvätt
    Bemötandet av personal var bra. Jag har lämnat in min bil för rekond Jag är delvis nöjd. De har missat lite detaljer på min bil och bilen hade tvättrepor men de är inte borta. Men det är ju medel som dom har lagt tid på min bil så är det priset som jag fick var värd. Jag tror att de var lite för snälla mot min bil. Jag hade lite mer förväntningar av jobbet. Läs mer
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Bilenia Biltvätt
    Bemötandet var bra men reconden av bilen sög fortfarande smutsig inuti och på ut sidan var det vax kvar mellan alla dörrar och lite varstans. fälgarna fortfarande smutsiga Läs mer
  • Gabriel V
    Gabriel V skrev om Bilenia Biltvätt
    Lämnade in min bil för reckond och polering. Risken finns att man får det man betalar för när man betalar ett lågt pris, Inte här dock! Dem levererade min audi i toppskick trots tidspress. Jag är mycket nöjd kund och rekommenderar gladeligen Bilenia vidare. Läs mer
  • Ankie O
    Ankie O skrev om Bilenia Biltvätt
    Fick bilen tvättad och städad. Jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Bilenia Biltvätt
    Biltvätt in- och utvändigt. Bilen blev ren och fin, även om verkstaden låg lite avsides och jag först inte fick tag på personal på plats när jag kom. Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Bilenia Biltvätt
    Biltvätt invändigt och utvändigt. Det var väldigt bra gjort. Inget slarv Läs mer
  • Yasmine E
    Yasmine E skrev om Bilenia Biltvätt
    Bilen blev otroligt ren och glasklar! Väldigt få som lyckas tvätta bilar så pass bra. Läs mer
  • Robin V
    Robin V skrev om Bilenia Biltvätt
    It has already been done before. Läs mer
  • Lars F
    Lars F skrev om Bilenia Biltvätt
    De gjorde bra jobb utvändigt med ångtvätt, vax, polering samt motortvätt. Det var dock ej ok invändigt glömde göra rent rutor samt dammsuga under stolar och i alla fack. Läs mer
  • Ingalill V
    Ingalill V skrev om Bilenia Biltvätt
    Helrekond!
    Blev oerhört trevligt bemött från första samtalet till att bilen hämtades. Bilen glänste ikapp med solen (som lyste med sin frånvaro).
    Kan verkligen rekommendera företaget! Läs mer
  • Bo M
    Bo M skrev om Bilenia Biltvätt
    In och utvändig tvätt. Jättetrevligt bemötande,, kaffe. Hade blivit en femma om dom hade lagt lite mer tid på fälgarna! Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Bilenia Biltvätt
    Jag har köpt en helrekond som var totalt lyckad, INGENTING att klaga på, alla moment över förväntan.
    Det började med kaffe och slutade dagen efter med en genomgång av vad som hade gjorts.
    Därefter reklam för vanlig biltvätt som jag absolut kommer att utnyttja.
    Stort Tack! Läs mer
  • Jan Ö
    Jan Ö skrev om Bilenia Biltvätt
    Lämnade min bil för in och utvändig tvätt.
    Bra bemötande. Superfinish utvändigt.
    Mycket rent invändigt. Tyvärr rinningar kvar på klädsel och dörrsidor efter något medel. Läs mer
  • Lounis K
    Lounis K skrev om Bilenia Biltvätt
    Riktigt grymt bemötande, bilen blev som nyskick, riktigt nöjd!
    återkommande kund! Läs mer
  • Armand S
    Armand S skrev om Bilenia Biltvätt
    Jag vart nöjd med biltvätten . Men när jag kom hem så såg jag att som hade tagit sönder min mugghållare utan att säga något till mig . Så vet inte om jag vill åka tillbaka till er för ni inte va ärlig och sa att den hade gått sönder och ersatte den med något . Mvh Läs mer
  • Emilia D
    Emilia D skrev om Bilenia Biltvätt
    Köpte in och utvändig biltvätt. Är inte nöjd med rengöringen av rutorna. Rinning under alla handtag blev det ocskå. Läs mer
  • Melissa Y
    Melissa Y skrev om Bilenia Biltvätt
    Bilenia Biltvätt fick min bil superren till ett superpris! Läs mer
  • Haron S
    Haron S skrev om Bilenia Biltvätt
    Bilen blev super fin. Tack Bilenia. Dessutom är dem jätte billiga i hela Stockholm. Läs mer
  • Monica E
    Monica E skrev om Bilenia Biltvätt
    Jag blev nöjd trevligt bemötande och en fin.bil. Läs mer
  • Johan P
    Johan P skrev om Bilenia Biltvätt
    De behöver öva på fönsterputs. Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Bilenia Biltvätt
    Trevligt bemötande! Bra biltvätt bilen blev som ny. Läs mer
  • Teo
    Teo skrev om Bilenia Biltvätt
    Bra kund bemötande och snabb service.
    // Theo Läs mer

Vretensborgsvägen 5, 126 30 Hägersten