Bilförmedlingen Göteborg

Bilförmedlingen Göteborg

Har du tänkt sälja eller köpa en bil, motorcykel eller annat fordon på hjul? Vi på Bilförmedlingen Göteborg hjälper dig till en bättre affär! Genom att skapa en databas istället för många många bilhallar runt om i landet har vi strukit ett antal kostnadsposter, en stor fördel för dig som ska köpa eller sälja. Du som ska sälja...

153 omdömen om Bilförmedlingen Göteborg

Ronny G
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Jag fick hjälp av Bilförmedlingen med att sälja min bil. *Fick ett mycket vänligt bemötande. *Fick bra förklarat för mig hur processen slulle gå till. *Gick snabbt att få sålt bilen + att pengarna snabbt fanns på kontot.

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Krister K
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Trevligt och ärligt bemötande. Stod för vad dom sa i Mail korrespondensen

Kristine S

professionell behandling och bemötande

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Johan G
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Bilförmedlingen hjälpte mig att sälja en bil enkelt och snabbt!

Johan S
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Bra säljare (Mikael) och jag är nöjd kund. Enda minuset var att bilen inte var tvättad när jag hämtade den. Lite tråkigt.

Folke Jan-Uno L
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Uppdraget var att sälja min bil. Genomfördes av personal med proffsigt bemötande. Kan rekommenderas.

Hanna L
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Sålde min bil genom Bilförmedlingen, gick som väntat, utan problem! Kanon!

Björn S
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Lämnade bil till försäljning. Perfekt utfört i alla avseenden. Snabb hantering av hela affären. Pålitliga.

Jens K
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Fick bilen såld på tre veckor med bättre betalt än om jag sålt den själv. Mycket smidig hantering där jag fick köra bilen under hela processen. När bolaget visade bilen för intresserade kunder, fick jag låna en bil av dem.

Lasse E

Bil ! Väldigt Bra ! Helt OK ! Ett bra bemötande av Robert Zanden

Anders A
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Bilförmedlingen i Gbg mycket nöjd med mottagande och handläggning. Robert o Micke 2 bra representanter för hur bilförsäljning skall hanteras.

Charles H
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Helt otroliga killar!! Aldrig förr fått sån exceptionell service! Aldrig varit så nöjd med ett bilköp som detta! Rekommenderas varmt till alla.

Martin S
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Enkel och smidig affär! Proffsigt skött av förmedlingen vid besöket.

Mensad K

Riktiga proffs. Mycket trevligt killar

Dödsbo Max Carl Stefan B
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Fick hjälp med att sälja bilen och affären var klar inom två veckor.Hur smidigt som helst!

Axhija K
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

En rolig snygg litensportbil som flyger på vägarna !!!

Mehrdad D
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Jag köpte en Volvo och bemötande var kanon och seriös. efter som bilen slå stil under en eller två månaden kärvade handbromsen och bromsoken och Bilförmedlingen i Göteborg tagit sin ansvar och återfärder felen omedelbart med nya delar . Jag tycker dem är bäst . Värm rekommenderas

Marie-Louise Ö
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Trevligt ochpositivt bemötande . Snabb försäljning . Jag rekommenderar er gärna till andra .

Karin Z
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Sålde min bil genom Bilförmedlingen Göteborg. Hade kontakt med både Robert och Oliver, kändes bra från första kontakten! Mycket seriöst och förtroendeingivande bemötande. Vi kom överens om pris och bilen blev såld ca 3 veckor efter ök.

Roger B
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Snabb, enkel, och proffesionellt bemötande. Mycket trevlig personal.

Karin K

Absolut nöjd. Kan inte skötas bättre. Varma rekommendationer! Karin K

Ylva Kristina K
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Uppriktig, ärlig säljare som jag kände förtroende för och varmt kan rekommendera. Inga överraskningar när jag kom dit, bilen var i det fina skick han sagt och jag är så nöjd med min Captur!

Tord Kåre Alvar L
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Trevlig personal och bra bemötande.

Anette H
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Trevligt bemötande av seriös säljare.

Jan Erik D
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Kjøpte en Nissan leaf. De var veldig hyggelige. De levde upp til mina Forventinger. Veldig nøyd.

Joakim S
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Tyckte dom skötte försäljningen av min firma bil perfekt tog 2 veckor så var den såld

Marsela K
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Bra service och trevlig bemötande!

Bosse B
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Köpte en Saab 9-3 från -07 som gått 12000 mil. Jag fick ett mycket bra bemötande både före och under köpet samt vid leveransen. Bilen är i mycket fint skick för sitt pris.

Emma Sena K
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Jag valde Bilförmedlingen utifrån tidigare omdömen och jag kan bara instämma med resten. Jättetrevlig bemötande, var smidigt och enkelt att lämna in bilen och det tog inte mer än två veckor innan bilen var såld och pengarna på kontot. Kommission som de tar är relativ stor, så det bör man ha i åtanke men för mig som varken hade tid eller lust att försöka sälja bilen själv så var detta en smidig lösning. Och framför allt, jag kände att jag lämnade bilen i trygga händer!

Emil P
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Jag har sålt min bil hos bilförmedlingen i Göteborg. Allting gick toppen bra, servicen från första början var suverän och de hjälpte mig när jag verkligen personligen behövde hjälp. Riktigt grymma och proffsiga försäljare som håller det de lovar. Rekommenderar varmt!!!

Daniel G
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Smidig och bra hjälp med bilförsäljning. Provisionen är ganska hög vilket blir en stor del av priset för en billig bil.

Mattias L
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Mycket bra från start till mål!.........................................

Nicklas F
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Snabbt svar från Oliver vid kontakt. Rimlig bedömning och förstående för att jag höll på bilen några veckor. När jag väl levererade bilen fick jag ett kanonbemötande av Flavio som dessutom sålde bilen fyra dagar senare. När jag ringde för att höra om när pengarna skulle vara på kontot var Robert supertrevlig och Oliver snabb som en iller. Min poäng är att samtliga jag varit i kontakt med varit oerhört bra att ha att göra med. Jag lämnar mina varmaste rekommendationer, ska du sälja din bil är det här tveklöst ett ypperligt sätt att göra det på!

asda s
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

GOD DAG OCH VÄLKOMMEN TILL ASDA FINANCE LTD® Ansök om ett snabbt och bekvämt lån för att betala av räkningar och skulder, starta ett nytt företag eller refinansiera dina projekt och expandera ditt företag i år 2018 till den billigaste räntan på 2%. För mer information kontakta oss: asdaservices24@gmail.com  whatsapp +17042750147

Svar från Bilförmedlingen Göteborg

Hej asda Kul att du gillar oss, men vi avböjer reklam på våra reco-sidor. Var vänlig och ta bort eller redigera ditt inlägg. MVH Michael Sunvén

Oscar N
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Första bilköpet, kunde ingenting, fick mycket bra och proffsig hjälp av de anställda!

Amidou S
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Utmärkt service av alla som jobbade där. Bilförsäljning gick väldigt fort.

Ove H
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Toppengubbar. Lyckades å sälja våran bil på ett dygn, kan bara rekommendera detta stället för att slippa sälja själv 👍

Mikael F
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Fick hjälp att sälja min bil av kunnig trevlig och proffsiga säljare. Allt sköttes perfekt och precis som avtalat. Kan verkligen rekommendera att använda dem!!

Erik Sebastian K
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Jag vände mig till Bilförmedlingen i Göteborg för att sälja min bil. Bra bemötande och förtroendeingivande personal. Två veckor senare kom pengarna in på kontot. Ordning och reda pengar på fredag.

Lilian Margaretha B
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

sålt saab 9-3, utmärkt och proffsigt bemött, levde upp över mina förväntningar,fick ett bra pris och snabb försäljning. ett företag jag rekomenderar till mina vänner och grannar, 5 cirklar,utmärkt.

Benny E
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Jag sålde min bil och bemötandet var mycket bra ,enda minuset att förmedlingen var dyr

Lars W
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

lämnade bil till försäljning fungerade smidigt och trevligt bemötande av oliver.

Mikael A
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Enkelt och dom tog hand om allt vid bilförsäljningen, bra bemötande.

Jessica P
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

V60 aut. Mycket trevligt bemötande. Säljaren hade av misstag fått med sig extranyckel hem, men den kunde levereras dagen efter till min arbetsplats.

Labib A
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Proffesionella och oerhört branschkunniga. Kan varmt rekommendera detta företag.

Johan B
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Sålde min bil via Bilförmedlingen Göteborg. Blev bra bemött på plats och bilen blev såld. Så smidigt!

Gunnar A
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Bra mottagande, saklig information. Kollade med andra fordon av min typ som sålts. Överlag en bra förmedling.

Michael Morgan H
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Bra kundkontakt snabb affär ,grymt bra ,kan verkligen rekommendera.

Niklas A
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Anlitade Bilförmedlingen Göteborg för att sälja en bil. Det var ett bra bemötande från början till slut. Duktiga och proffsiga säljare vilket innebar att säljuppdraget gick väldigt smidigt.

Danilo C
Skrev om Bilförmedlingen Göteborg

Väldigt service inriktad och toppen bemötande! Inga som helst klagomål utan att gick väldigt bra!