Dannevall Servicecenter

Dannevall Servicecenter

Ring 08-570 278 00 www.dannevall.se

Efter 11 år på Volvoverkstäderna Bilia och Eneqvist Bil, startades företaget våren 2001. Sedan starten har idén varit att vara en liten och personlig verkstad som tar hand om, inte bara din bil, utan även om dig som kund. En hög servicenivå och ett bra kundbemötande är honnörsord. Vi finns i Gustavsberg vid Gula Porten. Vi...

9 omdömen om Dannevall Servicecenter

Per Göran J
Skrev om Dannevall Servicecenter

Bara varit inne en gång. Snabb trevlig service.

Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 448 omdömen 4.8 av 448 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök

Cleas A
Skrev om Dannevall Servicecenter

Det är med förtroende man lämnar sin bil hos Er Bra personlig service kunniga mekaniker Dessutomfårjag gratulera till Er nya verkstad

Gunell T
Skrev om Dannevall Servicecenter

Jag är mycket nöjd med dem. Alla reparationer noggrant gjorda inget att klaga på. Ett litet minus kan vara att de ibland inte ringer och meddelar när bilen är klar

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1690 omdömen 4.7 av 1690 omdömen

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

peter D
Skrev om Dannevall Servicecenter

Super nöjd med mottagandet och servicen. Bra personal som tar hand om din bil på bästa sätt. Kommer mer än gärna tillbaka.

Erland B
Skrev om Dannevall Servicecenter

Alltid trevligt bemötande och företaget håller det man utlovat. Är uppriktiga med att vissa arbeten kan innebära att man inte får bilen samma dag. Och ibland fixar de nåt medan man väntar trots kort varsel. Jag kan verkligen rekommendera Dannevalls verkstad till andra i behov av en bra bilverkstad.

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 757 omdömen 4.5 av 757 omdömen

Billy William E Billy William E
Kaj J
Skrev om Dannevall Servicecenter

Alltid bästa service och ett väldigt trevligt kundbemötande och man känner sig alltid välkommen

Kerstin E
Skrev om Dannevall Servicecenter

Trevligare bemötande än vad jag får hos Dannevall får jag ingen annan stans. De klarar allt på kort tid och med gott humör. Service-nivån är bästa tänkbara. prisnivån passar min plånbok utomordentligt bra. Planerar alltid att det ska kosta mer och blir lika överraskad varje gång jag hämtar bilen hos Dannevall. En bil ska fungera!!! det värsta jag vet när den inte gör det. Men när jag kommer till Dannevalls rinner besvikelsen av mig, över att något med bilen inte funkar. Det är lycka att vara kund hos dem.

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 753 omdömen 4.8 av 753 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

håkan w
Skrev om Dannevall Servicecenter

Har bara varit där en gång och bemötandet och servicen var bra. Så det blir förmodligen Dannevalls vid nästa service.

Diana R
Skrev om Dannevall Servicecenter

Dannevalls Servicecenter är alltid snabba och tillmötesgående. Tidsmässigt och prismässigt alltid nöjd. Tryggheten av att ha en kompetent och tillförlitlig bilverkstad i närområdet är ovärderligt!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen