Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Bilia Group Stockholm

Smista Allé 31, 141 74 Segeltorp — Visa karta

ÅRSTA SKOLGRÄND 7, 11743, STOCKHOLM
Car Selection
Margareta S:
Trevliga hjälpsamma killar. Hade vissa problem med bilen. Åkte tillbaka o fick hjälp på en gång. Kan verkligen rekommendera Car Selektion. ...

Försäljare av begagnade bilar nära Bilia Group Stockholm:

Murmästarvägen 29, SKÄRHOLMEN
Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt förs... Läs mer ›
Kenneth B:
Mycket trevlig o proffsig personal

Murmästarvägen 37, Skärholmen
Jennie P:
Trevlig personal och bra service!

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Martin W:
Mycket nöjd med en bra affär.

Vretenborgsvägen 5, Hägersten
Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut! Läs mer ›
Adnan J:
Bilenia sold my car in a very short time with a professionsl attitude. They took care of everything from the very beginning, preparing the c...

Läs vad 5 kunder tycker om Bilia Group Stockholm

• Fredrik F
    Fredrik F skrev om Bilia Group Stockholm
    Har aldrig blivit så besviken på en bilverkstad.
    Tänk er noga för innan ni väljer Bilia group i segeltorp.

Verkligen inte Premium
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Bilia Group Stockholm
    Dryga tvåtusen fick jag betala för att fylla på bensin när det visade sig att "felet" var slut på bensin. Nästa gång betalade jag tretusen trehundra för byte av en säkring.
    Andra gången bad jag om kostnadsförslag men det visade sig när de ringde att för Bilia i Segeltorp betyder detta att de letar felet tills de hittar det oavsett hur lång tid det tar och sedan debiteras kunden per timme. Så ett kostnadsförslag kan kosta hur mycket som helst, det finns ingen övre begränsning. I mitt fall nu senast alltså ca tretusen trehundra.
  • Johan W
    Johan W skrev om Bilia Group Stockholm
    Jag kan varmt rekommendera Fredrik Fungdahl! Fredrik är en säljare som inger förtroende men också lyssnar på vad kunden vill! Två lyckade affärer senare vet jag att det självklara valet när det gäller att köpa BMW är hos Fredrik Fungdahl.
  • Mårten A
    Mårten A skrev om Bilia Group Stockholm
    Vill å det varmaste rekommendera Bilcentralen till all er BMW älskare som önskar bra service och trevligt bemötande. Sedan länge en trogen och nöjd kund.
    Mvh, Mårten Andersson
  • John B
    John B skrev om Bilia Group Stockholm
    Under alla år denna anläggning har funnits så har jag varit förbi där när det dykt upp någon ny BMW modell eller bara flanerat, jag kan inte minnas att jag någonsin har blivit tilltalad av en säljare eller någon annan anställd. Sämst.

Smista Allé 31, 141 74 Segeltorp