Bilia Almedal

Bilia Almedal

Ring 031-703 33 00 www.bilia.se
1.0

Bilia säljer nya Volvo, Renault, Ford och Hyundai. Dessutom har vi tusentals begagnade bilar, över 50 verkstäder och hyrbilar för alla behov.

2 omdömen om Bilia Almedal

Alen G
Skrev om Bilia Almedal

Min bil var inlämnad för reparation efter en krock och den är fortfarande inte åtgärdat till 100%. De gjorde inte vad de skulle , de testade inte bilens funktioner ( vilket de borde har gjort ). Spolaren på höger framsida fungerar men inte vänstra sidan som fungerade innan själva reparationen. Har vart i kotankt med chefen för skadeverkstaden ,väldigt arrogant och otrevlig och så klart fick man ingen hjälp där heller. De krävde att jag skulle betala för reservdelen som skulle bytas. Så nu får jag vända mig till konsumentverket/ARN...

Speedy Bilservice Mölndal
4.7/5 i betyg av 1409 omdömen 4.7 av 1409 omdömen

Snabb och mycket bra service! Bra återkoppling efter felsök,kändes tryggt att ha bilen hos er!

Thomas A
Skrev om Bilia Almedal

Lämnade in min bil för att batteriet drar ur med jämna mellanrum. Webaston sades vara problemet. De drog säkringen, klart. Batteriet drar fortfarande ur. Lät lillebror mäta med multimeter vad det var som drog ström och ifall den säkringen de drog var problemet, men nej den hade noll betydelse för problemet. Detta amatörmässiga jobb och på det otrevlig personal ger uselt betyg. Åk aldrig hit!