Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Bilia Personbilar AB

Bilia Personbilar AB

Häradsvägen 255, 141 72 Segeltorp — Visa karta

Bilia säljer nya Volvo, Renault, Ford och Hyundai. Dessutom har vi tusentals begagnade bilar, över 50 verkstäder och hyrbilar för alla behov.
Moränvägen 13, 18640, Vallentuna
ENB Bil
Afram G:
En av dom bästa och mest hjälpsamma bemötande jag fått av en bilhandlare, grabbarna ska ha en klapp i ryggen , lycka till

Försäljare av begagnade bilar nära Bilia Personbilar AB:

Murmästarvägen 29, SKÄRHOLMEN
Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt förs... Läs mer ›
Kenneth B:
Mycket trevlig o proffsig personal

Murmästarvägen 37, Skärholmen
Jennie P:
Trevlig personal och bra service!

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Martin W:
Mycket nöjd med en bra affär.

Vretenborgsvägen 5, Hägersten
Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut! Läs mer ›
Adnan J:
Bilenia sold my car in a very short time with a professionsl attitude. They took care of everything from the very beginning, preparing the c...

Läs vad 2 kunder tycker om Bilia Personbilar AB

• Magnus
    Magnus skrev om Bilia Personbilar AB
    Två gånger har jag behövt att åka in och fixa ett och samma problem :( Om inte verkstadschefen hade hoppat in efter 4 veckors dribbel med tider och vilka delar som skulle servas hade det nog inte löst sig. Finns en kille vid namn Rickard där - han är riktigt serviceminded - eloge till honom och Jimme som är verkstadschef, ajaj inte bra hanterat av dina servicetekniker!
  • Lars  S
    Lars S skrev om Bilia Personbilar AB
    Rekomenders ej, min mamma skulle serva sin bil hos bilia i segeltorp. Bilen servades, men när sedan Volvo själva ville kontrollera servicen så visade det sig att allt de "tagit betalt för" ej var utfört.

Rekomenderas med andra ord ej!

Häradsvägen 255, 141 72 Segeltorp