Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Nacka Bilia Personbilar AB

Bilia Personbilar AB

Jarlabergsvägen 2, 131 48 Nacka — Visa karta

Bilia säljer nya Volvo, Renault, Ford och Hyundai. Dessutom har vi tusentals begagnade bilar, över 50 verkstäder och hyrbilar för alla behov.
Moränvägen 13, 18640, Vallentuna
ENB Bil
Afram G:
En av dom bästa och mest hjälpsamma bemötande jag fått av en bilhandlare, grabbarna ska ha en klapp i ryggen , lycka till

Försäljare av begagnade bilar nära Bilia Personbilar AB:

Hantverkarvägen 40, HANDEN
Varmt välkomna till Stockholms Bilgrupp! Läs mer ›
Erkan Y:
En bra och reko bilhandlare, som var serviceinriktade, ärliga, och vänliga, har själv köpt bil ifrån dem, det kan rekommenderas om du söker ...

Katarina Bangata 64, STOCKHOLM
Vi köper, säljer och byter begagnade bilar som är i gott skick samt har bilverks... Läs mer ›
Margaretha B:
Professionell och förtroende ingivande

KUNGSGATAN 84, Stockholm
Hos Garantibil kan du köpa eller sälja begagnade bilar som är testade på 190 pun... Läs mer ›
Juan Carlos T:
Tryggt och seriöst . Bästa sättet att köpa begagnad bil.

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, Stockholm
Varmt välkomna till Motormäklaren! Läs mer ›
Petra L:
Tillmötesgående och trevlig personal! Bilen såld till önskat pris på endast några dagar. Kan verkligen rekommendera Motormäklaren :)

Läs vad 4 kunder tycker om Bilia Personbilar AB

• Fredrik H
    Fredrik H skrev om Bilia Personbilar AB
    Varning för Bilia i Jarlaberg!

Bilen gick ojämnnt/hostade och ETS-lampan lyste. Drygt 4000 för en "reparation". Att felet var oförändrat märks under de första 500 meterna därifrån (vid stängningsdags). Kanske kan vara en idé att testa bilen efteråt? Jag har ringt 3 ggr och lämnat meddelande om att reparatör (Ingmar Palmer) skulle återkomma. Ingen har ringt tillbaka. Inte riktigt vad som förväntas av ett börsnoterat bolag.

Visste ni förresten att reparatörerna får extra bonus om kundens räkning blir hög? Tveksamt system i en bransch med låg trovärdighet.
  • John L
    John L skrev om Bilia Personbilar AB
    Bemötandet,servicen och möjlighet att snabbt få hjälp va över förväntan. Bästa verkstaden jag besökt hitills och då har jag haft både 1 ny BMW och 4 nya Audi tidigare och deras märkesverkstäder är inte i närheten av den service som erbjuds på Bilia. 40 år gammal och min första Volvo,det lär nog bli fler och då vet jag vart jag ska lämna in den. :) John FLP 925
  • Johan
    Johan skrev om Bilia Personbilar AB
    En månad efter 6000-mila-service och utbyte av generator (c:a 18.000 kr) blev jag uppringd av Bilia. "Hej vi har lite delar här som vi tror är dina?" Väl där öppnade vi motorhuven och hittade då en 50 cm lång tång till att börja med. Vidare kunde man konstatera att bl.a. motorskydd och luftfilter saknades. Det tog c:a 3 timmar av min arbetstid - Bilias kompensation? 15% rabattkupong på nästa service. Humor.

Tyvärr är det inte första gången jag får otrevligt och oprofessionellt bemötande. Det här var deras "2:a chans".
    (Folket bakom kassan och i butiken har dock gått "kursen")

Våra nästa bilar blir något som inte säljs av BILIA.
  • marie-louise a
    marie-louise a skrev om Bilia Personbilar AB
    Bemötandet som man får som tjej är bedrövligt, där kan man verkligen snacka om diskreminering
    "du förstår dig inte på bilar så var bara tyst" en av kommentarerna...när det gäller verkstaden så kommer jag aldrig att lämna våra bilar där igen.
    MAN BLIR SÅ LURAD !!!!!!!!!!!!!!!!OCH BLÅST PÅ PENGAR. Man kan få två helt olika svar på åtgärder, den ena kostar 8-9.000kr och den andra 1500kr, Vad ska man tro? De klarar inte ens av att sätta dit en lambdasond rätt.......
    Så jag kommer aldrig att rekommendera Bilia i nacka till någon!!!!!!!!!!!

Jarlabergsvägen 2, 131 48 Nacka