Biligare AB

Konkurs inledd 2017-06-27

73 omdömen om Biligare AB

Tina K
Skrev om Biligare AB

Har köpt 2 bilar av dem och de har sålt 2. Även lämnat in bilen på service flera ggr. Aldrig fått så bra service och bemötande av någon annan bilverkstad /handlare. Kommer tillbaka😊✌🏻

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1026 omdömen 4.8 av 1026 omdömen

Jessica D
Skrev om Biligare AB

Proffsigt bemötande & supertrevlig personal! Är helnöjd med hela upplevelsen & mitt bilköp hos Biligare. Kan varmt rekommendera dem ++++++++

Svar från Biligare AB

Hej Jessica, Vad glada vi blir av att läsa din recension! Många tack och bock för dina ord och affären - varmt välkommen tillbaka när vi kan stå till tjänst nästa gång. Vänliga hälsningar // Vi på Biligare AB

Alaa F

Hej. Mycket bra service och snabbt Tack

Svar från Biligare AB

Hej Alaa, Tack för att du valde att lämna in din fina bil på försäljningsuppdrag hos oss, och extra kul att det gick så snabbt med försäljningen. Varmt välkommen tillbaka när det är dags att köpa, sälja eller serva din nya bil! Vänliga hälsningar // Vi på Biligare AB

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Mikael K
Skrev om Biligare AB

Trevligt bemötande och kanon trevlig personal. Kanon service

Svar från Biligare AB

Hej Mikael! Tackar och bockar ödmjukast för din recension och dina ord. Vi gör vad vi kan varje dag - är du nöjd så är vi nöjda. Varmt välkommen åter! Vänliga hälsningar // Vi på Biligare AB

Fredrik W
Skrev om Biligare AB

Åkte in för byte av kondensor, samt få AC påfylld och kompressor kollad på så oljenivån var OK. De var trevliga att prata med och är mycket nöjd med slutresultatet.

Svar från Biligare AB

Hej Fredrik, Tusen tack för besöket, förtroendet och inte minst din recension. Kul att just vi fick hjälpa till den här gången - varmt välkommen tillbaka när vi behövs! Vänliga hälsningar // Vi på Biligare AB

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Seppo L
Skrev om Biligare AB

Hi! I bought a Volvo XC60 to Finland. It went very well and smooth. Phone calls and email created good fibes about company. They kept all they promises to the last drop. I needed a tow hitch - that was installed also. I thought that the car was just leaved to the ferry to Finland but they came with it and looked after that everything went well here. I also got fast answers all my question after i got the car. I can really recommend this place, buying a car even from Finland worked fine. Cheers, Seppo Laukasto, Espoo Finland

Svar från Biligare AB

Hi Seppo, Thanks a lot for your review and feedback - very much appreciated! We are happy that you felt the trust in buying a car from us, even from across the Baltic Sea :) Our policy is to provide you with the best of service before, during, and not at least -after- the purchase of your new car. Therefore, if you have any question at all, big or small - always feel free to give us a call, text or email. Again, thanks for your purchase and the best of luck and fun with your T6. We welcome you back whenever we're...

?
Skrev om Biligare AB

Tack Christoffer för snabb och professionell hjälp i dag på morgonen! Utomordentlig service!

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1308 omdömen 4.6 av 1308 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Simon D
Skrev om Biligare AB

Väldigt bra bemötande, snabb och smidig affär samt jätte trevlig personal!

Svar från Biligare AB

Hej Simon! Tusen tack för orden och recensionen. Tack för att du valde att shoppa bil hos just oss & varmt välkommen igen! Vänliga hälsningar, Mehdi & co // Biligare AB

David B
Skrev om Biligare AB

De sålde min S40 bara på ett par veckor. Mycket bra från början till slut! Rekommenderar denna firma alla dagar i veckan.

Svar från Biligare AB

Hej David, Stort tack för din recension och dina fina ord. Kul att höra att du är så pass nöjd, varmt välkommen tillbaka om vi kan hjälpa till med något i framtiden! Vänliga hälsningar, Mehdi & co // Biligare AB

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Hannah S
Skrev om Biligare AB

Killarna på Biligare AB var proffsiga & hjälpsamma! Jag är nöjd med mitt bilköp från dem!

Svar från Biligare AB

Hej Hannah! Tack för ditt omdöme, recension och inte minst affären. All lycka med nya lilla bilen - varmt välkommen åter! Vänliga hälsningar, Mehdi & co // Biligare AB

Albin I
Skrev om Biligare AB

Snabbt och smidigt, kan verkligen rekommendera detta!

Svar från Biligare AB

Hej Albin, tack för din recension och ditt omdöme! Stort tack för att ni tog er tid för att komma ända från Nyköping för att lämna in er bil på försäljningsuppdrag hos oss. Att den såldes efter bara två dagar kändes förstås extra kul när ni kommit långväga. Trevligt att råkas, varmt välkomna tillbaka närhelst vi kan hjälpa till med nästa bilaffär! Glad påsk önskar Mehdi & co på Biligare AB.

Piotr J
Skrev om Biligare AB

Bra, men fick inte det tänkta priset då det drog ut på tiden

Svar från Biligare AB

Hej Piotr, tack för er feedback och recension! Hoppas ni ändå är nöjda med att bilen blev såld kort efter att vi sänkt priset enligt ert önskemål. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med affären, varmt välkomna tillbaka när vi kan stå till tjänst igen. Glad påsk önskar vi, Mehdi & co på Biligare AB!

sofia r
Skrev om Biligare AB

Rekommenderas varmt! Vi lämnade in ett flertal bilar i januari och alla är sålda , snabbt och smidigt! Bara plus!

Svar från Biligare AB

Stort tack för recensionen och alla elva fina bilar vi fått sälja åt er Sofia. Varmt välkomna tillbaka så snart vi kan stå till tjänst med något! Vänliga hälsningar, Mehdi & co // Biligare AB

Anders & Ellinor M

Mycket trevligt och korrekt bemötande! Bra service.

Svar från Biligare AB

Hej Anders & Ellinor! Många tack för er recension och att just vi fick hjälpa till med bilaffären. Välkomna åter! Vänliga hälsningar, Mehdi & co // Biligare AB

Karl Abdur Ö
Skrev om Biligare AB

Super!! Biligare SA att det brukar ta CA 14 dagar att sälja bilar, men efter 2 dagar var bilen reserverad och inom 1 vecka var pengarna på kontot. Smidigt, profsigt och ett utmärkt bemötande, rekommendera alla som vill sälja eller köpa bil att Kontakta biligare. Tack ska ni ha, hoppas allt fortsättet att gå bra för ER.

Svar från Biligare AB

Hej Karl Abdur, Tackar ödmjukast för din recension och betyget! Det är vi som tackar för att vi fick förtroendet att sälja en så pass fin Volvo - inte konstigt att den försvann snabbt :) Mycket uppskattat att just vi fick hjälpa till med försäljningen av bilen - varmt välkommen åter när vi kan tänkas behövas igen! Vänliga hälsningar, Mehdi & co // Biligare AB

Lars J
Skrev om Biligare AB

Hade min bil på förmedling hos Biligare och kan varmt rekommendera dem. De skötte allting och när bilen såldes så fick jag betalt enligt överenskommelse.

Svar från Biligare AB

Hej Lars, Tackar så mycket för din recension och att du tycker vi är värda 5/5 i betyg! Vi gör vad vi kan för att affären ska bli så bra som möjligt för alla - superkul att du är så pass nöjd. Varmt välkommen tillbaka när vi kan stå till tjänst nästa gång! Vänliga hälsningar, Mehdi & Co // Biligare AB

Göran B
Skrev om Biligare AB

Trevligt och proffsigt bemötande från början till slut!

Svar från Biligare AB

Hej Göran! Stort tack för din recension och ditt betyg - varmt välkomna åter! Vänliga hälsningar, Mehdi & Co // Biligare AB

Jenny Josefina O
Skrev om Biligare AB

Smidigt och trevlig personal. Dom förmedlade min bil. Enkelt och bekymmersfritt. Högsta betyg. Rekommenderar biligare.

Svar från Biligare AB

Hej Jenny! Kul att höra att du är så pass nöjd med vår förmedlingtjänst. Tusen tack för affären och att vi fick in en riktigt fin bil att sälja. Varmt välkommen tillbaka när vi kan behövas igen! Vänliga hälsningar, Mehdi & Co // Biligare AB

Kevin A
Skrev om Biligare AB

Bra och personligt bemötande. Ger bra intryck. Satte in motor värme väldigt snabbt på min begäran så jag rekommenderar dem.

Svar från Biligare AB

Hej Kevin! Det är vi som tackar och bockar för affären, kul att vi även fick hjälpa till med att installera motorvärmaren. All lycka med Dacian och varmt välkommen åter! Vänliga hälsningar, Mehdi & Co // Biligare AB

Oskar E
Skrev om Biligare AB

Allt var bra. Säljaren upplevdes som en bra människa, vilket inte är så vanligt bland säljare.

Svar från Biligare AB

Hej Oskar! Tack för recensionen om både vår firma och oss. Mycket uppskattat, vi tackar för affären och önskar er all glädje med Dacian! Vänliga hälsningar, Mehdi & Co // Biligare AB

Pirjo K
Skrev om Biligare AB

Kan varmt rekommendera detta bolag. Smidig försäljning och trevligt bemötande.

Svar från Biligare AB

Hej Pirjo! Tack för recensionen och dina ord, mycket uppskattat - tack för att vi fick sälja er superfina Golf! Varmt välkommen tillbaka när det är dags att sälja, köpa, serva bilen eller bara hälsa på! :) Vänliga hälsningar, Mehdi & Co // Biligare AB

Max A
Skrev om Biligare AB

Fick tid snabbt och enkelt för genomgång/felsökning av olika problem med bilen. Hjullager fram, bromsar bak, olje/vätskeservice och avgassystem åtgärdat. Inga konstigheter, bara gott att säga!

Svar från Biligare AB

Hej Max, Tackar och bockar för din recension och dina ord! Mycket kul att höra att du är så pass nöjd att vi förtjänar 5/5 i betyg. Hoppas vi får förtroendet att hjälpa dig även nästa gång vi kan tänkas behövas - du är varmt välkommen åter! Vänliga hälsningar, Mehdi & Christoffer // Biligare AB

Mauritz O
Skrev om Biligare AB

Jag fick ett professionell bemötande med en konstruktiv och öppen dialog när jag behövde hjälp med att sälja min bil. ENKLARE än så här kan det inte bli! :-)

Svar från Biligare AB

Hej Mauritz, Vi tackar och bockar för det fina omdömet och dina ord! Vi är superglada att du upplevt oss och vår förmedlingstjänst precis som vi vill att den ska upplevas - huvudvärksfritt och enkelt. Tusen tack för affären och att vi fick en riktigt fin bil att sälja åt dig. Ha en trevlig helg! Vänliga hälsningar, Mehdi & Christoffer // Biligare AB

Ann-Sofie H
Skrev om Biligare AB

Vi fick från första kontakt ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Det var väl värt att åka dryga 40 mil och vi återkommer gärna nästa gång det är dags att byta bil! Mvh Ann-Sofie i Kalmar

Svar från Biligare AB

Hej Ann-Sofie! Kul att höra att ni uppskattade resan och affären. Många tack till er för besöket och recensionen - varmt välkomna tillbaka när vi kan tänkas behövas igen! :) Vänliga hälsningar, Mehdi & Christoffer på Biligare AB

Ulf V
Skrev om Biligare AB

Mitt första bilköp hos Billigare AB fungerade över förväntan. Väldigt trevlig personal med hög servicekänsla. Jag kom långt ifrån o köpte den på deras beskrivning och den stämde perfekt. Extrautrustningen jag beställde monterades snabbt. Tack för denna gång.

Svar från Biligare AB

Hej Ulf! Många tack vill vi rikta till dig dels för din recension, men också alla timmar ni satte av för att komma och hälsa på. Det uppskattas verkligen, och det är alltid lite extra kul med långväga besök. Kalas att höra att du är 100% nöjd - först då är vi också nöjda och glada. Varmt välkommen tillbaka när vi kan tänkas behövas igen! :) Vänliga hälsningar, Mehdi & Christoffer // Biligare AB

Mikael J
Skrev om Biligare AB

Snabbt och bra. Fick varan 2 dagar efter beställning.

Svar från Biligare AB

Hej Mikael! Tack för att du tog dig tid att recensera oss med ett så fint omdöme. Varmt välkommen tillbaka! Vänliga hälsningar, Mehdi & Christoffer // Biligare AB

Toyota A
Skrev om Biligare AB

Jätte trevlig säljare. Smidigt köp.

Svar från Biligare AB

Hej Toyota! Nu vet vi inte riktigt vem du är, men vi gissar att du köpte en Toyota :) Många tack för din recension och dina ord, all lycka med bilen! Vänliga hälsningar, Mehdi & Christoffer // Biligare AB

Niklas H
Skrev om Biligare AB

Jag kan starkt rekommendera Biligare i Tyresö, både vad det gäller försäljning av bil samt inköp av bil. Biligare har skött två affärer åt mig med lysande resultat och helt utan strul. Bekvämare bilaffärer har jag aldrig upplevt. Biligare skötte allt och jag behövde inte engagera mig i annat än att hämta och lämna bilar. Ett väldigt gott och proffsigt bemötande! Eventuella framtida affärer kommer definitivt genomföras via Biligare.

Svar från Biligare AB

Vad roligt att du är så nöjd med dina två affärer hos oss Niklas! Det är lite det som är tanken - det ska vara huvudvärksfritt att både köpa och sälja bil. Vi är superglada för ditt omdöme - många tack och varmt välkommen igen när vi kan behövas! Vänliga hälsningar, Mehdi & Christoffer // Biligare AB

Catarina M
Skrev om Biligare AB

Trevligt bemötande. Liten lokal. Allt gick smidigt.

Svar från Biligare AB

Hej Catarina! Många tack för affären, din recension och ditt omdöme. Varmt välkommen åter! Vänliga hälsningar, Mehdi & Christoffer // Biligare AB

Victoria M
Skrev om Biligare AB

Jag är otroligt nöjd med Biligare bil! jag fick ett otroligt professionellt bemötande och jag behövde inte tänka på någonting i samband med bilförsäljningen. Allt sköttes av dem! försäljningen gick dessutom väldigt snabbt och pengarna betalades till mig kort efter affären. jag kan varmt rekommendera Biligare bil till alla som vill sälja sin bil helt bekymmersfritt!

Svar från Biligare AB

Många tack för dina ord och ditt omdöme Victoria, vi är lika glada över förtroendet att fått ta hand om försäljningen åt dig. Superkul att höra att du är så nöjd! God jul & gott nytt år! Hälsningar, Mehdi & Christoffer // Biligare AB

Ann-charlott W
Skrev om Biligare AB

Trevligt bemötande. Höll öppet tills vi hade möjlighet att hinna för att se på bilen och trots att det var efter stängning fick vi provköra i lugn och ro. Tack!

Svar från Biligare AB

Hej Ann-charlott! Vi gör vad vi kan för att finnas på plats när våra kunder har möjlighet att komma - så även kvällar och helger. Uppskattar att det uppskattas - många tack för affären och önskar er mycket nöje med bilen! Vänliga hälsningar, Mehdi / Biligare AB

Martin B
Skrev om Biligare AB

har både låtit Biligare ab sälja min gamla bil via försäljningsuppdrag och införskaffat mig en annan hos dem, smidigare bilfirma existerar nog inte. allt ifrån tydliga och klara avtal, till rätt utbetalt för min förmedlade bil samt rätt pris på den jag köpte gör att jag rullat därifrån mer än nöjd. Jag återkommer.

Svar från Biligare AB

Hej Martin, Många tack för orden och inte minst de båda affärerna. Varmt välkommen när vi kan tänkas behövas igen! Vänliga hälsningar, Mehdi / Biligare AB

Sten D
Skrev om Biligare AB

Biligare testade bilen innan jag köpte den. Bl.a. kylde inte ac-systemet. Det skulle åtgärdas innan köpet. Vad man gjorde var att fylla på systemet. Knappt två månader senare var systemet tomt igen. Hade bilen på Mekonomen, som konstaterade att kondensorn läckte. Ringde Biligare som kontaktade sin verkstad. Naturligtvis sa de, att systemet inte läckte vid påfyllningen. Verkstaden vill ju ha kvar Biligare som kund, naturligtvis.

Svar från Biligare AB

Hej Sten, tack för din feedback! I samband med att bilen var inne på AC-service så tryck-testades systemet och mätapparaten gav då inget utslag för läckage. Om de då hade funnit ett läckage, så ligger det ju i verkstadens intresse att reparera AC-systemet (till en för oss dyrare kostnad än att bara fylla på systemet). Nu vet jag inte hur mycket ni kört med bilen efter köpet, men om jag inte minns fel bodde ni i Malmö, och härifrån Stockholm är det en del körda mil som till exempel ett stenskott kan ha gjort hål på...

Mostafa M
Skrev om Biligare AB

Bra betyg är och mycket grävling personal , aa

Svar från Biligare AB

Tusen tack för din recension och att vi fick förtroendet att hjälpa till med bilaffären Mostafa. Hoppas familjen också blev lika nöjd med bilen - kör försiktigt i vinter! :) Vänliga hälsningar, Mehdi / Biligare AB

Carola S
Skrev om Biligare AB

Köpte en Skoda Yeti 2013 av Biligare AB nu hösten 2016. Suverän service hela vägen. Jag återkom senare med ett skrammel ljud som jag hört som de fixade utan problem. Kan varmt rekommendera dessa killar. Personlig service innan, under och efter köpet!

Svar från Biligare AB

Hej Carola, många tack för dina ord och din recension! Tusen tack för att just vi fick förtroendet att leverera din nya pärla. För oss är det självklart att hjälpa till om det uppstår något - innan, under och inte minst efter köpet. Är det mot förmodan något annat som dyker upp eller om du har några frågor så är det givetvis bara att ringa eller komma förbi! Tack igen och kör försiktigt i vinter! Vänliga hälsningar, Mehdi / Biligare AB

Aleksandra H
Skrev om Biligare AB

Ett fantastiskt och professionellt kundbemötande. Rekommenderar varmt Biligare AB. Dem tar ansvar.

Svar från Biligare AB

Tack själv Aleksandra för en trevlig affär och din recension! Vi är väldigt glada över att just vi fick hjälpa er med bilaffären och vi hoppas att vi får förtroendet att hjälpa till även nästa gång det är dags för ny bil eller service. Hälsa familjen och all lycka med bilen nu! Vänliga hälsningar, Mehdi / Biligare AB

Elin H
Skrev om Biligare AB

Bra service, smidigt och snabbt! Rekommenderar varmt Biligare till er som ska köpa bil! Tusen tack Mehdi för en bra affär! / Elin

Svar från Biligare AB

Hej Elin! Tack själv för alla milen ni satte av för att komma långväga & hälsa på, titta på bil och dessutom slå till på pärlan. Det krävs en hel del förtroende för att våga göra bilaffär på distans och vi är väldigt glada över att ha fått ditt förtroende med. Tusen tack och ha så kul med fina Peugeoten! Vänliga hälsningar, Mehdi / Biligare AB

Jill H
Skrev om Biligare AB

Trevlig personal o bra service

Svar från Biligare AB

Många tack för din recension Jill och att ni kom förbi och slog till på pärlan hos just oss. Nu erbjuder vi ju intervallservice dessutom, så jag hoppas att vi ses när det vankas service! :) Vänliga hälsningar, Mehdi / Biligare AB

Stefan L
Skrev om Biligare AB

Supertrevlig och medgörlig säljare. Enkelt och smidigt. Femte stjärnan går bort då mötet saknade det "lilla extra" men överlag mycket bra.

Svar från Biligare AB

Hej Stefan, många tack för affären och dina ord! Vi ska fila på det där lilla extra och vi hoppas att vi får förtroendet att hjälpa till igen nästa gång det är dags för bilaffär eller service :) Mvh Mehdi / Biligare AB

Birgitta P
Skrev om Biligare AB

Vi tycker att köpet av bilen gick smidigt och uppfatta säljaren som en person slm kunde sin sak

Svar från Biligare AB

Tack Birgitta! Det är just den känslan vi vill frambringa vid en bilaffär - det ska vara enkelt, smidigt och utan konstigheter. Ha så skoj med bilen, tusen tack för affären & recensionen! Vänliga hälsningar, Mehdi / Biligare AB

Thusyanthan G

Underbar personal! Mycket bra

Svar från Biligare AB

Tack och bock för det dubbla förtroendet vi fick att både förmedla familjens gamla bil och hjälpa er hitta er nya. All lycka med bilen! :) Vänliga hälsningar, Mehdi / Biligare AB

Per C
Skrev om Biligare AB

Allt precis allt toppenbra helnöjd !!!!

Svar från Biligare AB

Många tack för recensionen Per, ett nöje att träffas! :) Vänliga hälsningar, Mehdi / Biligare AB

Sten D
Skrev om Biligare AB

Mycket trevligt bemötande. Bra service.

Svar från Biligare AB

Många tack för din rekommendation Sten, superkul att ni ville komma hela vägen från Malmö för att hälsa på & handla av oss. Tusen tack för affären och all lycka med bilen! Vänliga hälsningar, Mehdi / Biligare AB

Hans-erik R
Skrev om Biligare AB

Nöjd med kontakten med Biligare. Ganska nöjd med bilen trots att jag har varit tvungen att åtgärda laddningen.

Svar från Biligare AB

Hej Hans-Erik! Först och främst - tusen tack för affären och de 200 milen ni satte av för att besöka oss! Beklagar att ni behövt åtgärda något på bilen så tätt inpå köpet. Har inte hört något från er sedan affären slutfördes, så jag utgick ifrån att allt gått som på räls. Skulle det vara något mer - tveka inte en sekund på att höra av er. Ha en fortsatt fin vecka! Vänliga hälsningar, Mehdi / Biligare AB

Dorian B
Skrev om Biligare AB

Bra bemötande, proffsig, tillmötesgående och jag känner mig nöjd över affären.

Svar från Biligare AB

Tack för affären Dorian, uppskattar att det var just oss ni valde att handla nya pärlan hos. Ha så skoj med Audin! Vänliga hälsningar, Mehdi / Biligare AB

Bashkim G
Skrev om Biligare AB

Från första telefon samtalet till jag köpte bilen och kom hem stämde allt. Tack för en bra affär Bashkim.

Svar från Biligare AB

Tack själv Bashkim för att ni satte av nästan 90 mil tur och retur för att komma & handla bil av oss, det blir vi väldigt glada för. All lycka med bilen! Vänliga hälsningar, Mehdi / Biligare AB

Lukasz L
Skrev om Biligare AB

Bra bil butik med riktig trevlig personal. Ärliga och har även bra anpassade priser.

Svar från Biligare AB

Stort tack för rekommendationen och affären Lukasz! All lycka med bilen :) Hälsningar / Biligare AB

Hampus S
Skrev om Biligare AB

Gick smidigt med försäljning var tvungen att göra en liten reparation direkt efter köpet

Svar från Biligare AB

Kul att du är nöjd med försäljningsdelen Hampus, skulle det vara något annat som dyker upp framöver så är det bara att ringa - 0812058858, så ska vi hjälpa dig. Vi finns här för våra kunder innan, under och inte minst efter köpet, det lovar vi. Lycka till med bilen nu! Hälsningar, Biligare AB

Melissa-ray S
Skrev om Biligare AB

Jätte trevlig bemötande. Killen var mycket service inriktad, trevlig och kunnig. Han svarade på alla mina frågor och hjälpte till med att fixa försäkring. #mycket nöjd kund

Svar från Biligare AB

Tack Melissa-Ray, vi gör vad vi kan! :) Kul att affären kändes bra, grattis till bilen och kör försiktigt! Hälsningar, Biligare AB

Eva M

Professionell Bra service Kan verkligen rekommendera

Svar från Biligare AB

Många tack själv Eva för en smidig affär, kul att kunna hjälpa till med din inbytesbil och allt! Hälsningar, Biligare AB