Jolo & Co AB

Jolo & Co AB

Ring 070-817 55 55 www.jolo.se
3.5

När du vill åtnjuta god mat, sitta i en trivsam bar, ta ett parti biljard eller kasta dart i en modern och fräsch miljö kommer du till oss. Vi har fullständiga rättigheter, åldersgräns, air-condition, à la carte-meny och uteservering.

6 omdömen om Jolo & Co AB

Joanna madelene P
Skrev om Jolo & Co AB

Ett av de absolut trevligaste biljardställena i Stockholm och finns även shuffleboard + pingis om man vill aktivera sig ytterligare. Vill man bara sitta ner och umgås och dricka så är detta även ett bra ställe för det, vill man inte prata kan man även låna sällskapsspel. Extra plus att det är fräscha lokaler och toaletter.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
OSKAR K
Skrev om Jolo & Co AB

Nya bartendern med ansiktstatueringar var otroligt otrevlig och barsk när det kom till beställning och bokning av bord (biljard/shuffle). Hela vårat sällskap talade om detta efter besöket. Tråkigt då de haft fantastiska bartenders tidigare. Bättre kan ni Jolo.

Anna S
Skrev om Jolo & Co AB

Tog min första öl här och spelade lägligt nog också mitt första parti biljard här för över 10 år sen. Alltid bra service dock lite väl lång väntetid på borden emellanåt.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Christian M
Skrev om Jolo & Co AB

Riktigt trevigt blijardställe. Lite lång väntetid på bordet men kunde ta en öl och småprata med personalen uder tiden. Därefter riktigt bra bord och köer, bra stämning och schysst pris. Har även testat restaurangen vilken var prisvärd- prova!

Emma K
Skrev om Jolo & Co AB

Hade en helkväll här med jobbet. Det är verkligen inget "vanligt" biljardhak utan de har en fräsh matavdelning och bjuder på show med helt osannolika trick som jag fram tills dess bara sett några stunder på Eurosport.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen

Tim F
Skrev om Jolo & Co AB

Skönt ställe. Perfekt för en soft utekväll med polarna. Bra mat.