Biljouren i Åkersberga AB

Ring 08-540 850 00 www.biljouren.se

7 omdömen om Biljouren i Åkersberga AB

Linda H
Skrev om Biljouren i Åkersberga AB

Otroligt bra service och dom löser alltid det man behöver ha hjälp med även om dom har mycket att göra.Dom tar sig alltid tid när man har frågor och blir alltid fantastiskt bemött. Hämtade ut min bil från service idag och hade lagt till tvätt utvändigt och dom hade gjort det väldigt noggrant och speciellt fälgarna.Åkte därifrån med ett leende på läpparna. Självklara valet för mig när jag ska serva bilen!!

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

BJÖRN V
Skrev om Biljouren i Åkersberga AB

Alltid proffsigt bemötande. Jag servar båda mina bilar här sedan ett par år tillbaka. Jättenöjd med allt, från snabba svar, offert och service.

Leszek K
Skrev om Biljouren i Åkersberga AB

fint bemötande perfekt arbete ,men priserna har blivit höga

Speedy Bilservice Huddinge
4.7/5 i betyg av 1069 omdömen 4.7 av 1069 omdömen

Snabbt utfört men något dyrt med service.......................................

Maria Therese K Maria Therese K
Bert H

Håller med tidigare inlägg! Kanonbemötande och proffsigt arbete. //Bert

Lars F
Skrev om Biljouren i Åkersberga AB

Fantastisk verkstad med fantastiskt kundbemötande! På Biljouren känner jag mig alltid välkommen och jag får snabbt hjälp med både vanlig service och att fixa små och stora problem. Biljouren är ett skäl att fortsätta köra Seat/Skoda/VW eller Audi. Rekommenderas!

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 757 omdömen 4.5 av 757 omdömen

Billy William E Billy William E
Gael Michael Augustin T
Skrev om Biljouren i Åkersberga AB

Efter att ha lämnat min bil (Audi A5) till MGV i Täby, som jag trodde då var en Audi Auktoriserad verkstad (men kunde aldrig utföra det arbetet som beställdes) kommer jag aldrig att göra samma misstag igen. Bilen bärgades efteråt till Biljouren i Åkersberga som gjorde ett kanon arbete. Det är ett stort skillnad på kompetens nivå, erfarenhet ...mm. Allt tillsammans har jag lämnat min bil till Biljouren vid tre andra tillfällen (service) och har varit m.nöjd även då. Dessutom har det visat sig att Audi betalar bärgning...

Anders
Skrev om Biljouren i Åkersberga AB

V.A.G borde skicka sin personal på studiebesök till Biljouren för att fatta hur en RIKTIG verkstad ska skötas. Lasse och gänget har alltid omsorg om din bil, lämnar aldrig något åt slumpen och är alltid flexibla och tillmötesgående. Dessutom borde vilken serviceorganisation som helst vara gröna av avundsjuka på att Biljouren har Andreas i kundmottagningen. Trevligare bemötande får man leta efter. Har servat massa Audi och VW i flera år hos BJ, och alltid samma kvalité!

Speedy Bilservice Södermalm
4.7/5 i betyg av 809 omdömen 4.7 av 809 omdömen

Trevligt bemötande från början. Hade tappat avgasröret men blev mottagen direkt trots proppfull verkstad. Supersnabbt jobb. Bra pris! Kommer

Kjell Birger B Kjell Birger B