Billebro

3.8

112 omdömen om Billebro

Tony B
Skrev om Billebro

Bättre priser får man leta efter! Och Kent som alltid återkommer och följer upp blir ett stort plus i kanten.

Glenn Gunnar M

Mycket nöjd. De ser till att jag som kund kunde fp tag på det jag önskade inom min budget. Snabb leverans.

Tomas M
Skrev om Billebro

Som fd kund på -90 talet byggde en del billjud då, hittade jag Billebro av en slump på Tradera då jag sökte kablar. Inga problem att handla av dem mvh Tomas

Karl Johan Peter B

Vi fick bra och snabb service. Tillgänglig både via Messenger och mobil. Vi hyrde massa ljud saker och är väldigt nöjda med den.

Lucas L
Skrev om Billebro

Fick snabb hjälp att få fram det jag behövde. Bra service både inför och efter köpet. Är jättenöjd och kommer definitivt köpa allt jag behöver inom PA här framöver!

Anna R
Skrev om Billebro

Jag fick bra och snabb service. Tillgänglig både via Messenger och sms. Vi köpte en karaoke och är väldigt nöjda med den.

John-Andreas P

Bra service med bra produkter och snabb leverans. Allt i tid.

First-Name L

bra butik med toppen service. köpt flera saker här under många år och har alltid haft bra kund kontakt

Robert R
Skrev om Billebro

Beställde 4st LED-Matrix i transportcase. För det första så hitta dom inte igen "vilket lager" dom hade dessa "lagerlagda" "nya" displayerna.. Varningsklockorna borda börjat ringa redan här... Nåja, jag gav dem en chans att lokalisera varan och efter några veckor fick jag min leverans. Nu började nästa problem. Displayerna var KRAFTIGT begagnade! 3 av displayerna defekta.. Inga fästen eller kablar medföljde... Kontaktade Billebro om detta och dum som jag var gick med på att betala en ny summa för de begagnade jag fått utöver...

Tomas A
Skrev om Billebro

Bluff företag, skickar trasiga grejor Mycket svåra att få tag på, skickar företagspost retur och då skickar dom andra trasiga grejor Vilket katastrof förtag , bara bluff och båg och att lura kunder.

Daniel Bror S

Jag har köpt flertalet produkter från dem den senaste tiden. Kan bara tala av egen upplevelse, men har fått det jag har beställt inom en rimlig tid och det har varit bra kvalitet. Kundkontakten har också fungerat bra.

Stelian M
Skrev om Billebro

Har köpt mixerbord, 24 kanaler, 21/02 i år. Det är 10 dagar senare och jag har inte sett röken av vad jag beställt. Jag har ringt och ringt om och om igen utan svar. Jag har kontaktat de via deras chatt och trotts att det står att man "får svar inom 3-5 minuter" är jag utan svar ett och ett halvt dygn senare. Jag har ringt och pratat med Kent, ägaren, som sa att jag skulle ringa numret högst upp på sidan men jag har inget svar och ingen betald vara har anlänt till mig. Mixerbordet ville jag skicka till ett barnhem för...

MIKAEL S
Skrev om Billebro

Riktigt uselt, Beställt 2st par36 lampor genom webbshop, Orderdatum: 2022-04-02 Betalade omgående med swish,,,igen större summa, men principen väger starkare,, Bekräftelse kom, men några lampor har ännu inte dykt upp, Skickat ett flertal mejl till alla mejladresser, fått svar på nåt efter påtryckning att min beställningen ska levereras och det finns i lager,,men 2022-11-15 så har fortfarande inga lampor synts till, Dags att svartlista billebros.

LOAY C
Skrev om Billebro

Akta er för detta bluff företag!! Gjorde en beställning för 4mån sedan, varorna kunde ej levereras i tid så jag skulle få en återbetalning, men än idag efter en massa mail som de ej svarar på samt ett par telesamtal så har jag ej fått tillbax pengarna! Polisanmälan är gjord!

Victor B
Skrev om Billebro

Jag fick den servicen jag ville ha, och hittade lätt vad jag sökte.

Victor B gillar detta
HANNES H
Skrev om Billebro

Varning! Köp inget från detta företag. Ni blir lurade!

JOHNNY BENGT P

Behövde 4st takhögtalare omgående till en husförsäljning. Ringde och kunde hämta högtalarna på kvällen, superservice.

PATRIK N
Skrev om Billebro

Kan bara avråda från att beställa fina ord men det allt

ANDREI-TONI R

I give 5 out of 5 stars. buy as much as possible

Lars Folke O

Beställde och betalade en produkt i början av oktober 2021. Leverans uteblev. Ringde och pratade, leverans utlovades men ingenting hände. Skickade sms och efter detta haft en omfattande mailkonversation. Efter nästan två månader (minus en dag!) fick jag besked att produkten inte finns i lager och förväntas inte inkomma för leverans. Då återbetalades mina pengar, tack för det. Till saken hör att produkten fortfarande finns att beställa på hemsidan!!! Rak, snabb och tydlig information? Gott kundbemötande? Det får läsaren avgöra själv.

Kurt Joakim N

Köpte ett par IP44-klassade högtalare för att ha i uterummet under tak så de skulle inte utsättas för fukt annat än från luften. Köpte dem i slutet av oktober 2020. Spelade kanske 2-3 gånger med högtalarna, typ middagsmusik. Skulle sätta på anläggningen i maj 2021 när det blev skönt att vara i uterummet igen bara för att upptäcka att den ena högtalaren är stendöd. Mellan oktober tills nu har inget högljutt party hållits eller liknande. Den har bara suttit på väggen där den monterades. Ringde till Billebro och fick tala...

JIMMY H
Skrev om Billebro

Vann ett par hörlurar av dem på Tradera, råkade betala dubbelt då signering låg kvar öppen. Kontaktade dem, de bekräftade att det var dubbelt betalt och sedan slutade de svara. Varan dök upp 3 veckor senare, men dubbelbetalningen är ej återbetald. Tar bort detta omdöme om saken mot förmodan löses.

Charlotte Johanna v

Trevligt kundbemötande. Mycket bra priser för grymma produkter. Värt pengarna.

John Nils Jan S

Bra service och otroliga priser för bra ljud. Mycket nöjd kund som precis gått hem med 4 st 18" högtalare med piezo horn

HENRIK B
Skrev om Billebro

Köpte högtalare av dem via nätet och betalning via Klarna(tack o lov), högtalarna var skit o lite sämre med tanke på att de kom trasiga i från Billebro, tog kontakt med dem och vart riktigt illa bemöt då de tyckte att det var DHL som var de skyldiga. Som sebör tar jag alltid bilder innan jag öppnar leveranser från nätet, inga synliga skador på kartongerna men döm om min förvåning när knapparna på högtalarna ligger huller om buller lösa o skramlar. Nu till nästa sak då Billebro vägrar ta bort betalningen från Klarna vilken...

Per R
Skrev om Billebro

Duktig och service innriktad personal. Kanon produkter.

Alexander M
Skrev om Billebro

Varnar för att göra affärer med detta företag! Handlade på deras webbsida. Fick en annan vara en den jag beställde utan min godkännande. Försöker att få dem skicka varan som jag beställde, men det händer inget tyvärr. Varje gång jag ringer de lovar att de skickar varan om några dagar. Ringde 6 gånger minst. Som sagt. En månad utan resultat :( Spara era nerver och tid - vänd er till andra mer seriösa aktörer.

HENRIK B gillar detta
ISABELLE J
Skrev om Billebro

Strålande service, kompetent personal och stort bra utbud!

Joakim Hans Lennart G

Bra utbud ändå och det finns en hel del att välja mellan när det kommer till högtalare, gitarrer och syntar. Bra ställe.

Louisa S
Skrev om Billebro

Alltigenom bra intryck! Mycket trevligt bemötande.

Viktoria A
Skrev om Billebro

Hemskt företag, bestrider alla möjliga fakturor och ingen återkoppling på någonting som sker när man arbetar Skulle inte sätta min fot där igen

HENRIK B gillar detta
Pablo F
Skrev om Billebro

Snabb leverans, bra bemötande och mycket generösa priser. Måste säga att Billebro har ett oförtjänt dåligt rykte sedan många år som är förlegat sedan ett bra tag nu och det som varit tidigare gäller inte idag, detta är en seriös affär. Har blivit bemött med engagemang och väldigt professionellt. Mvh P

Norayr M
Skrev om Billebro

Sjukt bra support från ägaren, samt bra högtalare till ordentligt bra priser! Tack för er support på billebro! Hela mitt system är byggt av billebro, kan lova att dom flesta hakens tak hoppar när jag kör mina 2st omega pro 18 1000wrms, matar dom med 800wrms steg o de flesta dans golven skakar =D

Anders B
Skrev om Billebro

Jag köpte lite ljudprylar där, super trevliga och roliga. Bra service och bra priser.

Martin R
Skrev om Billebro

Helt outstanding service! Trevlig personal vid telefonkontakt! Fick råd och tips på bättre vara med samma pris. Tack för det!

Ola H
Skrev om Billebro

Mycket trevligt bemötande från personalen och bra priser på deras produkter! Hälsningar, Toppennöjd kund!!

Ivan L
Skrev om Billebro

Som jag har förstått det, skriver nöjda kunder ej positiva betyg på grund av att "vi" ej anser att betygen behövs (för vår del) och jag vill nu ändra på detta. Jag har varit i butiken Billebro i Stockholm ett antal gånger genom årens lopp beroende på att jag bor i Skåne och alltid känt mig varmt välkommen hos Billebro. I omgångar har jag från Billebro köpt eller beställt bland annat högtalare, mixerbord med inbyggd förstärkare och keyboard etc. Kommer speciellt ihåg en gång en Lördag då jag var i Stockholm och hade problem...

Oliver C
Skrev om Billebro

Mycket ljud för pengarna. Bra och spelar högt

BILL J
Skrev om Billebro

Beställde högtalare med karaoke funktion hos billebro fick en snabb leverans men tyvärr var det något fabrikationsfel på dom, kontaktade företaget och efter några dagar fick jag ett nytt par men tyvärr samma problem med dom, efter ett samtal där jag blev trevligt bemött så kom vi överens om att dom skicka sitt egna märke i stället och det fungerade kanon, är fruktansvärt nöjd med de dom rekommenderade och skickade omgående (usb-12) mycket bra ljud och karaoke som fungerar perfekt, kanon bra ljud som går att kräma på rejält...

Olle H
Skrev om Billebro

Mycket trevligt bemötande utav personalen, dem hjälpte gärna till att plocka fram högtalarna jag ville köpa till min hemmabio. Kommer definitivt handla igen!

Casper Å
Skrev om Billebro

Lätt använd hemsida, många produker har dem! Beställde och det kom hem super fort! Spelar bättre än polarens alpine högtalare! Tack billebro!

Malvina N
Skrev om Billebro

Dem hade verkligen ett stort utbud med produkter! Snabba svar från service och dem är väldigt kunniga. Dem hade inget emot att jag hade många frågor. :) Gick jätte fort att få hem mina nya högtalare och det är dem bästa jag nånsin haft!

Sandy L
Skrev om Billebro

Jätte nöjd med mina nya billebro högtalare! Spelar högt så passar bra på festen. Sjukt snabb leverans från billebro det tackar vi för!

Andrea B
Skrev om Billebro

Riktigt nöjd med mina nya högtalare, personalen var trevliga och kunniga. Bra service!

Andreas S
Skrev om Billebro

Låga priser på grymma produkter! Personalen hjälpte mig att hitta högtalarna som passade mig bäst. Städad och fin butik!

Presi J
Skrev om Billebro

I would certainly recommend your company and products to anyone because I'm a happy customer who is greatly satisfied with the music products I purchased from your company. Your employees/customer service agents respect and value its customers because without us (customers), you won't exist as a business. Your team of employees/customer service are very professional, dedicated with a positive attitude and ready to help at any given time. I'm delighted for your quick delivery and well packaged products are some of the reasons I appreciate your company.

Presi J

Kim S
Skrev om Billebro

Jag som dj rekommenderar denna butik för att dem hjälper med det du behöver och är kunniga på det som dem säljer och vet var du behöver.

Anton F
Skrev om Billebro

Detta är ju kanon! De har sin egna butik, och sin bästa personal. När får man tag i så bra högtalare igen, deras egna märke tillverkade i Stockholm dessutom. Det är ju kanon ur miljösynpunkt! Detta är den bästa butiken i Norden och Sverige.

Marcus S
Skrev om Billebro

sjukt skön personal som alltid vill hjälpa en :D