Bilpunkten Arlandastad

Maskingatan 9, 195 60 Arlandastad — Visa karta

Välkommen till Bilpunkten Arlandastad!

Vi är en annorlunda bilhandlare med dig som kund i fokus. Vårt mål är att du som kund ska lämna våra lokaler med ett stort leende på dina läppar.

Hos oss hittar du bilar av hög kvalitet. Gör dig redo för ett bekymmersfritt ägande. Våra bilar är alltid servade, besiktigade och varudeklarerade. När du köpt en bil av oss ser vi till att du slipper dolda fel och oförutsedda kostnader.

Är du intresserad av att värdera din bil? Tveka inte att höra av dig till oss så ser vi till att du får rätt betalt för din begagnade bil.
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om Bilpunkten Arlandastad

• 2020-09-27

ELISABETH A skrev om Bilpunkten Arlandastad
    Varning! Detta är inte en seriös bilhandlare. Köpte en bil i somras. De "glömde" göra ägarbytet vilket innebar att jag körde runt med en bil jag inte ägde utan som fortfarande tillhörde den förra ägaren. Bilen var dessutom var avställd. De hade aldrig tagit över ägandet själva och sålde i princip en bil de inte ägde. När jag väl upptäckte detta lovade de att betala påställningsavgift vilket senare visade sig att de inte hade gjort. Jag fick en påminnelse med straffavgift från Transportstyrelsen. Hade alltså kört ytterligare några veckor olovligt. Jag kan absolut inte rekommendera denna firma. Läs mer
  • 2020-09-12

DANIEL J skrev om Bilpunkten Arlandastad
    Superbra bemötande redan från det att jag gick innanför dörren.

Fin bil dock en skada på förardörren.
    Bilen gäller en XC60 ifrån 2014

Dom lovade att bjuda på en lackering samt en RIKTIG polering.

3 dagar senare när jag väl fick min bil så var det som en helt ny bil.

Kan starkt rekommendera detta företag till alla som är ute och letar bil! Läs mer
  • Helené Lena Birgitta S

2020-09-10

Helené Lena Birgitta S skrev om Bilpunkten Arlandastad
    Bara bluff. Över 45 dagar och inte ens fått bilen. Så oseriösa dom är. Värsta firman jag har mött. Läs mer

Maskingatan 9, 195 60 Arlandastad