Biltema Linköping AB

Biltema Linköping AB

3.8 / 5 i betyg — 18 rekommendationer
Biltema kännetecknas av kvalitetsprodukter till mycket låga priser. Produktområdena är bil, verktyg, båt, bygg, teknik, fritid, hem, kemi.
Speedy Bilservice Örebro
Speedy Bilservice Örebro
Charlotte N:
På väg till jobbet fick jag problem med bilen, temperaturen gick upp och jag fick stanna på E20 för att den skulle sjunka igen. Jag ringde t...
Hemsida

Läs vad 18 användare tycker om Biltema Linköping AB

• Maria M

2013-07-16

Maria M skrev om Biltema Linköping AB
    Kvaliteten på kundtjänst är lika låg som på produkterna.
  • Fredrik L

2009-09-24

Fredrik L skrev om Biltema Linköping AB
    Bra personal och kannaonbra priser. Men kvaliten på grejerna är ytterst varierande. Tråkigt att man allt mer verkar överge bildelar för trädgårdsmöbler och dylikt.
  • Johan B

2009-08-21

Johan B skrev om Biltema Linköping AB
    Liksom alla andra biltemabutiker en butik med låga priser, trevlig personal. Värt att åka dit bara för att titta, även om det är omöjligt att åka därifrån utan att köpa med sig något...
  • nils j

2009-03-26

nils j skrev om Biltema Linköping AB
    Har köpt mycket delar till bilar här, men även saker till hemmet. Kan ibland vara mycket folk och kö för att få hjälp, men i övrigt en bra butik.
  • Hans-Eric J

2009-03-15

Hans-Eric J skrev om Biltema Linköping AB
    En komplett butik, allt vad en riktig man behöver. Perfekt service på bilavdelningen.
  • Malin S

2008-08-19

Malin S skrev om Biltema Linköping AB
    Räddaren i nöden när något trasslar! Billiga priser och bra öppettider! Här finns allt du kan tänkas behöva (och inte behöva!)
  • Albin J

2008-08-19

Albin J skrev om Biltema Linköping AB
    Biltema är väll egentligen det ultimata komplementet till Ikea för alla studenter. Perfekt när man behöver ordan något enkelt, som en punktering, på egen hand. Tillbehör finns till allt från slagborrar till datorer och Tv-apparater. Ett litet minus till kvalitén och passformen till allt. Något som dock knappast kan skugga de förmånliga priserna.
  • Helena S

2008-08-18

Helena S skrev om Biltema Linköping AB
    Bra företag med det mesta inom bil och reservdelar. Kunnig och hjälpsam personal. Ibland kan det vara så att det man söker måste beställas hem från något större lager men då går det oftast fort. I katalogen kan man se vad företaget har att erbjuda och tydliga priser.
  • Caroline S

2008-08-15

Caroline S skrev om Biltema Linköping AB
    Här finns det mesta man kan behöva, och det till ett lågt pris.
  • Martin V

2008-08-14

Martin V skrev om Biltema Linköping AB
    Säga vad man vill om Biltema men de har i alla fall det mesta. Det är inte bara bildelar utan många andra saker som kan vara bra att ha. De har saker till såväl bilen som båten, cykeln, datorn samt till och med toaletten coh massor mer. Detta till väldigt bra priser. Kvaliteten kanske inte alltid är den bästa men för det mesta fullgod för ändamålet. Varför betala mer än vad man måste.
  • Robin W

2008-08-14

Robin W skrev om Biltema Linköping AB
    Biltema har allt möjligt "spännande" - färg, spackel, cyklar - you name it. Blir ofta hit man åker när man behöver ha tag på något billigt och kanske inte bryr sig allt för mycket om kvalité. Ett minus för att det ibland är svårt att tag i personal. Plus för deras kundterminaler där man kan söka fram lagerplats för varor.
  • Joackim P

2008-08-13

Joackim P skrev om Biltema Linköping AB
    Biltema säljer allt möjligt till bra priser. Jag kan framförallt rekommendera kabelavdelningen. De har låga priser på bra kablar och man hittar det mesta. Om man inte är så nog med kvalité så har de även extremt billig väggfärg och målarprylar, så som rollers, penslar och maskeringstejp.
  • Daniel B

2008-08-11

Daniel B skrev om Biltema Linköping AB
    Biltema har använts flitigt för alla diverse hobbybehov till studentkorridoren. Cykelprylar, poolslangar, allt möjligt till bra pris.
  • Rasmus J

2008-08-09

Rasmus J skrev om Biltema Linköping AB
    Biltema är bra och billigt. Behöver man fixa något så räcker det nästan alltid att åka hit. Det man ska köpa på biltema är enklare grejer som verktyg, cykeldelar och billiga okomplicerade bildelar till sin gamla fula bil som inte förtjänar orginaldelar. Motoroljor och avancerade bildelar rekommenderas ej då kvaliten på grejerna är rejält kass. Bilpimpningsgrejerna är också något av det fulaste jag sett. dock tror jag inte man köper ett par plastkrom-spinners för att de är snygga.
  • Henrik S

2008-08-07

Henrik S skrev om Biltema Linköping AB
    En oerhört bra butik! Här kan man fynda till både hemmet, bilen, båten och cykeln. Riktigt bra priser och oftast överaskande bra kvalité på grejerna med tanke på priset. Jag måste passa på att rekomendera gaffan, 50 m för 60:-, bra skit!
  • Emil O

2008-08-07

Emil O skrev om Biltema Linköping AB
    Allt till cykel, bil och även till viss del köket finns här. Jag har bara handlat lågprisgrejor, och kvaliteten på dessa har följde därav. Jag vet inte hur kvaliteten är på de dyrare grejerna.
  • Sebastian N

2008-08-01

Sebastian N skrev om Biltema Linköping AB
    Suverän butik med bra priser för en fattig student. Perfekt när man behöver fixa något, vilket är ofta för min del. Verktyg, diverse datorprylar, delar till cykeln, you name it. Givetvis får man inte mer än vad man betalar för, så kvaliteten är inte den bästa på alla produkter.
  • Tommy T

2008-07-21

Tommy T skrev om Biltema Linköping AB
    Finns det inte på Clas Ohlson så finns det här. Blir billigare att handla grejer till bilen på biltema många gånger. Dock håller inte alltid prylarna lika länge som orginalen. Ex. Vindrutetorkare bör inte köpas här. Annars, spolarvätska, olja etc. Billigt.

Företag nära Biltema Linköping AB:

Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, LINKÖPING
Fastighetsbyrån Linköping
Kennet L:
Fastighetsbyrån skötte det mycket bra

Verisure - Hus och Villalarm

Gumpekullavägen 8, LINKÖPING
Verisure - Hus och Villalarm
Anders  :
All kontakt med Verisure har fungerat väl. Tyvärr kan jag inte säga samma sak om deras produkter. Några enheter har behövt service eller bl...

Verisure - Lägenhetslarm

Gumpekullavägen 8, LINKÖPING
Verisure - Lägenhetslarm
Lars C:
Alltid bra bemötande vid både felanmälan och felavhjälpning. Kunnig personal som gör sitt yttersta för att få en nöjd kund.

Smile - Linköping

S:t Larsgatan 3, LINKÖPING
Smile - Linköping
Majsan:
Kom hit för att jag var missnöjd med arbetet som thea gjort i Norrköping. Tänkte det var bättre att gå till en tandläkare närmare mitt jobb ...

Mäklarhuset Linköping

Göran Dyks gata 5, Linköping
Mäklarhuset Linköping
Joachim B:
Gustav spetz är en mycket trevlig och ödmjuk kille, kommer använda mig av honom om jag någongång skulle sälja igen...