Alla kategorier Övrigt Skåne Lomma Lomma Bilvårdscenter

Lomma Bilvårdscenter

Järngatan 4 B, 234 35 Lomma — Visa karta

Vi ser fram emot att serva dig när det behövs! Vi Utför handtvättning, städning, polering, vaxning, även lackkonservering av bilar, husbilar, husvagnar och båtar. Lackförbättring.Klädseltvätt, Skinnbehandling, rengörning av fälgar, motortvätt, samt glaskonservering. Utför även hjulskifte.Om du sätter värde på din bil är du välkommen till oss. Vi arbetar med ett helhetstänkande vad gäller skötsel av bilar. Med specialprodukter, kunnig personal och väl beprövade bilvårdsprogram skyddar vi din bil mot olika typer av slitage både invändigt och utvändigt.Kom ihåg att en välvårdad bil får längre livslängd och ett högre andrahandsvärde. Den blir helt enkelt mer ekonomisk att äga. Håll med om att en snygg och fräsch bil dessutom är roligare att köra.VÄLKOMMEN TILL LOMMA BILVÅRDSCENTER
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2 kunder tycker om Lomma Bilvårdscenter

• Sara P
    Sara P skrev om Lomma Bilvårdscenter
    Lomma Bilvårdscenter "Otroligt bra fick min bil som ny efter en Helrekond Trevligt bemötande. Kanon! "

Med vänlig hälsning Sara Persson
  • Mats O
    Mats O skrev om Lomma Bilvårdscenter
    Mycket bra biltvätt (Handtvätt) och städ invändigt fick jag åter ny bil känsla.
    Rekommenderas varmt till alla som behöver bilvård.

Järngatan 4 B, 234 35 Lomma