Alla kategorier Bokföring Stockholms län Stockholm Södermalm Binette Consulting AB

Binette Consulting AB

Långholmsgatan 27, 117 33 Stockholm — Visa karta

Algatan 1, 13440, GUSTAVSBERG
Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå
Josefin O:
Ett bra sammarbete! Toppen service på alla sätt. Trevliga, hjälpsamma och vänliga. Rekommenderas stark.

Bokföringsfirmor nära Binette Consulting AB:

S:T Göransgatan 80, Stockholm
Det som är stödverksamhet hos er är kärnverksamhet hos oss. Genom uppdelning ka... Läs mer ›
Rickard N:
Johan är en klippa som löste alla problem när jag startade ett nytt företag

Palmfeltsvägen 19, Johanneshov
Kontakta gärna oss på Win Win Ekonomi. Läs mer ›
Jacob B:
Proffsigt och bra bemötande. Väldigt nöjd!

Larsbodavägen 50 nb, Farsta
Välkommen till oss på BokföringsExperten. Läs mer ›
Katarina L:
En mycket seriös och kompetent redovisningsbyrå. Trevligt bemötande, snabb återkoppling, ger mycket bra service, stöd och goda råd. Jag kan ...

Läs vad 4 kunder tycker om Binette Consulting AB

• Jesper B
    Jesper B skrev om Binette Consulting AB
    Vårt företag har anlitat Binette sedan 2008 och har varit jättenöjda med deras tjänster. Speciellt nöjda är vi med deras onlinelösningar med skanning via 24SevenOffice som ger oss dagligen kontroll över alla räkenskaperna.

Kan rekommenderas varmt!
  • Morgan G
    Morgan G skrev om Binette Consulting AB
    Rekommenderas ej för småföretagare eller kunder som vill veta vad de betalar för!

Har låtit dem sköta bokföringen i några år åt min webbyrå. Från början väldigt bra men då ägdes bolaget av Ingela som var en klippa och hade full koll. Sedan Binette tog över har servicekänslan och trevliga bemötandet tyvärr försvunnit och timmarna stadigt ökat...

Då sista fakturan var oväntat stor granskade jag den och upptäckte då att deras specifikation med antal timmar ej stämde överens med vad som tidsloggarna i fortnox visade. 6,75h fakturerades men bara 3,5h i fortnox för 70 verifikat. Visst, två mail fick jag men de kan ej tagit så lång tid att skriva. Utskrifter från bankonto etc finns specat så det ingick ej i tiden.

Jag ifrågasatte detta men fick ett enormt otrevligt bemötande, kallades löjlig och det slutade med att han frågade var han skulle buda allt material. Jag blev faktiskt lite paff av bemötandet. Jag gav mig inte och försökte få ett svar på varför deras tidrapportering/specifikation inte stämde men det fick jag aldrig.

Nu låter vi istället RedovisaResultat sköta bokföringen och det känns bra igen.
    anonym a gillar detta
  • Kalle
    Kalle skrev om Binette Consulting AB
    Vår förening är supernöjd med Binette. Vi är en förening på ca 160 st lägenheter och vi hittat någon som sköter vår ekonomiska förvaltning på ett fantastiskt sätt. Vi har varit Binette trogna i 3 år nu och vi kan starkt rekommendera deras webbsystem.

Alltid trevlig, vänlig och kunnig personal!
  • J
    J skrev om Binette Consulting AB
    Binette Consulting är en hyfsat oseriös redovisningsbyrå. Som mindre eller större brf får man knapphänding hjälp och muntliga avtal har en tendens att aldrig hållas.

Attityden kan dessutom vara ganska otrevlig från både VD och personal när fel påtalas. Man får aldrig en ursäkt eller på något sätt intrycket av att de tar åt sig.

Det fungerar heller inte med att bjuda över kunder vid dispyter och sitta och le och lova ett bättre sammarbete. De klarar aldrig att förbättra sig!

Ekonomiskt och juridiskt och sett till det arbete de skött så har det fungerat till 95%, de sista 5% har i bland varit irriterande och som skrivet ovan så brukar dessa misstag sällan tas på allvar eller funderas igenom.

Tråkigt!
    anonym a gillar detta