Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Björns Golv AB

Björns Golv AB

Norrbackagatan 44, 113 34 Stockholm — Visa karta

Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA
Potentia Bygg
Johan R:
VI fick hjälp av Potentia Bygg att helrenovera undervåningen i vårt radhus. Övergripande gjordes följande: - Stambyte och ny dragning av a...

Golvläggare nära Björns Golv AB:

Bjuletorg 13, Enskede
Det första Garant Bolaget etablerades 1958 och växte i snabb takt till de 6 st v... Läs mer ›
Christian:
Bra och pålitliga. Lyssnar in behov och kommer med bra förslag. Tiderna hölls och likaså budgeten.

Valhallavägen 157, Stockholm
Tveka inte att höra av dig till oss på K3 Stockholm. Läs mer ›
Helena R:
Från offert till slutförande har jag varit nöjd med K3. De har renoverat allt ifrån badrum/sovrum/vardagsrum/matrum. Skönt att ha en trygg b...

Skälderviksplan 1, ÅRSTA
Vi erbjuder Dig som kund ett komplett utbud av tjänster för allt du kan tänka Di... Läs mer ›
Emma S:
Proffsigt bemötande. Bra resultat.

Västberga allé 1A, Västberga
Vi berättar gärna mer om hur vi kan hjälpa er och erbjuder även fasta priser. Läs mer ›
Andreas M:
Över förväntan. Vi har gjort om ett badrum där förmannen var mycket tillmötesgående och inlyssnande. Vi anlitade även dem för ett annat ...

Läs vad 3 kunder tycker om Björns Golv AB

• chirre s
    chirre s skrev om Björns Golv AB
    Jag har haft att göra med många golvläggare i mina dagar, men tyvärr så har jag stött på ett företag som inte håller måttet. Och det med råga. Vill varna alla för att anlita detta företag. De har förvaltat förtroendet att göra mitt golv på ett otroligt vårdslöst sätt. Till en början funkade allt ok, de verkade kompetenta och pålitliga. Sedan började problemen.
    Inte en siffra rätt. Brutna löften, felaktigt förfarande mm. Har aldrig varit med om maken. Till slut ville jag bara bli av med dem.
    Hade till exempel avtalat med dem vilka datum de skulle göra golvet och bokat (och betalt) hotell, men sedan hör de inte alls av sig, svarar inte på mail osv.
    Till slut fick jag tag på en annan golvläggare som också är ansluten till GBR som räddade situationen i sista sekunden. Saken som är mest skrämmande är att det tillvägagångssätt Björns Golv hade tänkt att behandla mitt golv med var helt uppåt väggarna enligt den andra golvläggaren. De hittade saker att ta ut extra pengar för som min nya golvläggare avfärdade direkt som ocker.
    När jag konfronterade dem med allt detta så blir de så stressade att de skäller ut mig efter noter.
    Och vilken tur för mig att Björns Golv verkar sett sina bättre dagar. Mitt golv blev helt perfekt tack vare den nya golvläggaren. Hälften av det arvode Björns Golv ville ha tog han också.
    Summan av kardemumman är att Björns Golv är riktiga skojare och jag rekommenderar alla att passa sig för dem. Anlita några andra som är anslutna till GBR istället.
    Nä, det här "pålitliga familjeföretaget", som det står på hemsidan, är riktiga klåpare. Känns trist att skriva ett sådant här omdöme, men vill verkligen varna alla. Tack o hej!
  • Dan M
    Dan M skrev om Björns Golv AB
    Vi Anlitade BJörns Golv för att slipa golven i vår lägenhet inför försäljning, resultatet blev bra och dom kom med många bra idéer som vi själva inte tänkt på, rekommenderas!
  • Peter H
    Peter H skrev om Björns Golv AB
    Otroligt trevlig firma att ha att göra med. Bra bemötande, punktliga och pålitliga. Jag fick ett parkettgolv slipat, samt tre furugolv. Resultatet blev utmärkt och priset var betydligt bättre än hos andra golvslipare.

Norrbackagatan 44, 113 34 Stockholm