Bjurfors Huddinge

Bjurfors Huddinge

Ring 08-711 33 00 www.bjurfors.se

Välkommen till en fastighetsmäklare som strävar efter att uppnå gemensamma mål med dig som kund. På vårt mäklarkontor i Huddinge arbetar erfarna och engagerade fastighetsmäklare som är specialister på Huddinge med omnejd. Tillsammans har vi på kontoret närmare 32 års erfarenhet av bostadsförsäljningar i Huddinge och vi har...

55 omdömen om Bjurfors Huddinge

Åsa S

Christoffer Kihlman är professionell, har fokus på affären och var lyhörd för våra önskemål. Allt gick smidigt och vi kände oss i trygga händer genom hela processen. Bjurfors har också ett mycket bra koncept, med riktigt snygga prospekt och annonser. Vi kan varmt rekommendera Christoffer och skulle inte tveka att anlita honom igen.

Svar från Christoffer Kihlman

Tusen tack för dina snälla ord. Hoppas du och familjen får en fin och god jul!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Maria F

Christoffer Kihlman var mycket tillmötesgående och tillgänglig för svar på frågor under hela processen. Kan varmt rekommendera honom.

Ulf D

Snabb, trevlig och enkel att ha att göra med

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Linnea S

Vi har både sålt och köpt fastighet av Christoffer Khilman och tycker att han är en mycket bra mäklare! Stor social kompetens, brett nätverk och framförallt mycket trevlig och tillmötesgående. Vi rekommenderar starkt Christoffer och Bjurfors! // Linnea och Ahmed i huddinge!

Hanna M

Mycket kompetent, engagerad och pålitlig.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Hans A

Så här långt är jag väldigt nöjd.Men affären är inte klar förän dec-17

Juan O

Det var bra bemötande ,han har varit flexibel och gjorde ett bra affär ,trevligt person

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1651 omdömen 4.8 av 1651 omdömen

Maja S

Jag köpte lägenhet via Christoffer och fick ett så personligt bemötande och proffsig bild av honom att det var självklart att välja honom när jag skulle sälja. Christoffer visar stort engagemang i sitt yrke och jag har känt mig väldigt trygg med honom som mäklare. Jag rekommenderar varmt Christoffer både vid köp och försäljning.

Solbjörg E

jag fick utmärkt bemötande och mäklaren levde upp till min förväntan

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2924 omdömen 4.8 av 2924 omdömen

Johan S

Trevlig ha att göra med. Ger ett seriöst och proffsigt intryck

Mauri H

Korrekt, noggrann , punktlig ,förtroende ingivande- bemötande .har största förtroende för honom , trevligt att han följer upp efter avslut för att hjälpa till vid behov .. Vi är mycket nöjda med allt vad gäller Bjurfors Christoffer Kihlman. M V H Mauri Höök Elisabeth Höök Olofsson

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Åsa M

Christoffer agerade snabbt och proffsigt och hade hela tiden fokus på en personlig dialog.Vi är mycket nöjda med att ha valt honom som vår mäklare.

Mirwais A

En mycket trevlig person. Som hjälpte oss från början till slut. Världsklass mäklare.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Mette S

Kan verkligen rekommendera Christoffer Kihlman på Bjurfors Huddinge. Han är lyhörd och engagerad. Allt kändes tryggt från första mötet.

Robin J

Mitt första intryck av Christoffer var att han var väldigt trevlig och lätt att ha och göra med. Under visningen lät Christoffer mig kolla runt i lugn och ro, men fanns direkt tillgänglig vid eventuella frågor. De frågor han inte kunde svaret på hade han tagit reda på till dagen efter. Detta uppskattades från både mig och min partner. Under budgivningen höll han mig konstant uppdaterad på vad som hände med både sms och telefonsamtal. Innan påskrivning av kontrakt med säljaren fick jag en kopia i förskott så jag...

Marlin Deniz I

Vi var otroligt nöjda med Christoffers bemötande och arbete med vår affär. Han var professionell, kunnig och trygg. Det kändes bra att ha honom som vår mäklare.

Sanna W

Christoffer är en strategisk, lugn men samtidigt väldigt effektiv mäklare. För mig, som köpte min första lägenhet med hjälp av Christoffer, kände att jag kunde lita fullt ut på honom under hela processen. Christoffer är en hängiven mäklare med stor kunskap om området där jag köpte min lägenhet. Han är snabb med bra återkoppling vid frågor och hjälper till så mycket han kan längst hela processen. Jag är mycket nöjd med Christoffer och skulle absolut rekommendera honom!

Emanuel I

Väldigt trevligt och professionellt bemötande som gör att man som kund känner sig bekväm och lugn. Bra kännedom om området som Christoffer säljer sina objekt i och är verkligen att rekommendera.

Arne W

Christoffer är lugn, effektiv och pålitlig. Han sålde vår lägenhet utan problem, trots viss tidspress och ett par veliga budgivare.

Pia L M N

Trevligt bemötande! Snabb o bra återkoppling vid frågor.Förtroendeingivande, lugn och lättsam att ha att göra med. Inte påstridig eller jobbig.

Tim C

Jag är otroligt nöjd med Christoffer! Allt gick så smidigt och fort utan problem eller konstigheter vilket tog bort all stress över min försäljning, kände mig också trygg i att lämna över allt till honom. Christoffer gav sig heller inte tills vi båda var nöjda till 100%! Jag kommer definitivt att använda Christoffer mer i framtiden och kan varmt rekommendera honom till andra.

Christoffer J

Träffade flera mäklare inför försäljningen av min bostadsrätt. Valde Christoffer då han gav ett professionellt intryck samt inger ett stort förtroende. Extra plus för den goda lokalkännedomen. Christoffer har en hög tillgänglighet och försäljningen gick smidigt och snabbt och jag fick ett pris som klart översteg mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Christoffer vid en bostadsaffär!

Ellinor J

Jag fick ett väldigt bra bemötande och mäklaren levde upp till mer än förväntat! Jag kände mig trygg som kund och är överlag mycket nöjd med allt vad affären innebar!

My F

Christoffer Kihlman har visat stor kunnighet tålamod och följsamhet genom vår kontakt som varit långvarig. Han har lotsat oss genom försäljningen så att både jag och min ex-man har känt oss trygga med att vår tomt säljs till bästa pris och på bästa sätt.

Janne N

Jag var på en visning och köpte en lägenhet, då vi skulle sälja våran lägenhet sa Christoffer att han hade några st som kunde vara intresserade. Lägenheten var såld på väldigt kort tid. Christoffer var väldigt lätt att få kontakt med på Tele eller mail. Christoffer var väldigt saklig, ärlig helt enkelt en mycket bra kille.. Janne o Pia Nilsson.

Marianne <> H

Jag anlitade Christoffer som mäklare att sälja min bostadsrätt. Stort tack för en proffsigt lyhörd försäljning. Rekommenderas varmt!

Elisabeth N

Vi kom i kontakt med Christoffer som köpare och blev mycket väl omhändertagna. Han har hjälpt till på alla plan med t ex värdering av bostaden som vi skulle sälja och skickat dokument till vår bank och svarar alltid på telefon eller mail när vi har frågor. Det är lätt att tycka om Christoffer och skulle mycket väl kunna tänka mig att anlita honom om vi nu skulle vilja sälja en vacker dag.

Sebastian S

Noggran, seriös och målmedveten. Plus för god lokal förankring. Rekommenderas starkt.

Dorothy B

En mycket proffsig mäklare. Vi kände en stor trygghet i Christoffer . Kommer att vända oss till honom då det behövs nästa gång. Rekommenderar starkt .

Dorothy B

Fantastisk Mäklare!. Vi kände oss trygga med honom redan vid första besöket. Kommer att anlita honom igen, då det är dags! Rekommenderar starkt.

Andreas H

Otroligt nöjd. Affären gick både snabbt och smidigt. Jag rekommenderar Christoffer starkt.

Anna F

Jag köpte en lägenhet som förmedlades av Christoffer och blev otroligt proffsigt och vänligt bemött. Trots semestertider besvarade han tålmodigt alla mina frågor om lägenheten och hela köpeprocessen. Nu trivs jag väldigt bra i min nya lägenhet, men om jag skulle få för mig att sälja är det mycket troligt att jag kommer vända mig till Christoffer.

Hanno S

Christoffer är professionell, seriös, intresserad, tillmötesgående, engagerad, vänlig och serviceinriktad. Han är en mycket bra mäklare som jag verkligen kan rekommendera!

Jörgen S

Christoffer var precis som man vill att en mäklare ska vara, påläst,förtroendeingivande och mycket tillmötesgående. Han hade dessutom väldigt bra lokalkännedom, besvärade oss inte med inkomna skambud, höll oss underrättade utan att ringa/meddela oss om allt hela tiden. Snabb i handlingarna när vi väl bestämt oss, skötte all hantering och dokumentation till full belåtenhet vid affärens slutförande. Jag skulle varmt rekommendera Christoffer till bekanta och vänner.

Anders B

Vi tycker att han är väldigt bra.

Mats S

Christoffer har varit till stor hjälp. Han har med sitt engagemang och sin kunskap hjälp oss sälja vårt hus och gå igenom en smärre tvist. Tack för din hjälp och även tack för ditt sökande efter ett nytt mysigt boende. Mvh, Mats med familj.

Veronica S

Vi vände oss till Christoffer när det var dags att sälja huset då vi hade hört att han var duktig. Till vår glädje stämde det till 100%, han var oerhört skicklig. För att göra en lång historia kort såldes huset innan visning och vi fick mer än vi hoppats på. Rekommenderas!

Daniella T

Vi träffade Christoffer när vi köpte hus, han var helt klart en mäklare som fick oss att känna oss trygga vid vårt köp. Därför var han det självklara valet när vi sedan sålde. Aldrig har vi stött på en så proffsig mäklare, vi nästa försäljning är Christoffer det självklara valet av mäklare.

Emma W

Otroligt driven, kunnig och mån om sina kunder! Kan huddingeområdet in i minsta detalj.

David P

Christoffer är en mäklare som ser personerna bakom bostadsaffären som människor och inte bara kunder. Förmågan att förena proffsighet med personligt engagemang ingav förtroende hos oss direkt. Det är ju en balansgång mäklaren går mellan att styra affären och se till den personliga integriteten hos kunderna, som Christoffer bemästrar på ett föredömligt sätt.

Miri Maria P

Vi har haft kontakt med Christoffer både som säljare och köpare. Vi har ur båda perspektiven upplevt honom som lyhörd, kompetent och lugn vilket inger både förtroende och trygghet. Vi kan verkligen rekommendera Christoffer då vi anser att han är en mycket seriös och hängiven mäklare med stor kompetens! Vårt förstahandsval när/om vi ska sälja igen är definitivt Christoffer Kihlman!

Fredrik A

Mycket kompetent. Trevligt bemötande med stor tillgänglighet.

Marja L

Vi har bara positivt att säga om honom! Mycket bra bemötande. Lätt tillgänglig! Mycket bra och snabb information hela tiden! Vi vill ge honom det bästa betyg som man bara kan!

Sandra E

God lokalkännedom, gott bemötande, god tillgänglighet. Mycket nöjd med mitt val av mäklare.

Jenny I

Vass och erfaren mäklare som sålde min lägenhet rekordsnabbt till ett riktigt bra pris. Han alltid trevlig och bra på att återkoppla, det märks att han älskar sitt jobb. Rekommenderas varmt!

Lena N

Christoffer är professionell. Lyhörd för både säljare och köpare. Mycket mån om att båda blir nöjda och därmed en lyckad affär för båda parter. Christoffer lägger ner tid och engagemang, är ärlig och tydlig. Mycket bra. Jag skulle välja Christoffer igen och även rekommendera honom till andra.

Mehmet P

Christoffer Kihlman har varit en motiverad och lojal mäklare och är väldigt uppskattad av mig. Han är högt respekterad av mig tack vare sin välvilja att hjälpa sina kunder . Han har visat en mycket god kommunikationsförmåga. Jag ger mina allra bästa rekommendationer utan reservationer.

Tanya H

Christoffer är en riktig bra mäklare, professionell, kompetent, ärlig och var alltid tillgänglig, vilket gjorde försäljningen av huset enkel o smidig. Han tänker på både köparen o säljarens bästa o gör alla nöjda o glada. Jag rekommenderar honom o kommer att anlita honom igen när det är dags.

Niklas R

En mäklare som inger förtroende och visar stort engagemang. Vi var supernöjda med Christoffer och den försäljning han gjorde på vårt hus! Han överträffade också förväntningarna på slutsumman! Anlitar honom mer än gärna i framtiden om det skulle vara aktuellt att flytta.

Christopher R

Duktig mäklare. Väldigt flexibel och tillmötesgående.