Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB

Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB

Ring 046-273 26 21 www.bjurfors.se
2.5

Bjurfors - Sveriges ledande Mäklare och Fastighetsmäklare. Vi har Mäklare i Stockholm, Mäklare i Göteborg och Mäklare i Malmö. Vår stab av välutbildade och erfarna mäklare och fastighetsmäklare står till förfogande vid alla typer av fastighet

6 omdömen om Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB

MICHAEL W
Skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB

Vid sökande av bostad i Lund träffade jag trevliga och kunniga mäklare , men också en Bjurfors-mäklare som inte var tillmötesgående och som hade bristande kunskap kring marknadspriserna i det aktuella området. Vid en så viktig affär som bostadsköp, måste jag känna fullt förtroende för mäklaren. Det gör jag inte med Bjurfors. Bifogad artikel fann jag senare, vilken visar att fler inte är nöjda med Bjurfors. https://www.svd.se/har-ar-maklarna-som-far-bast-och-samst--betyg

Jacek O och SAMIR H gillar detta
Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Anders P
Skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB

Marielle Jungerup: Hittade denna mäklare första gången på en visning av en liknande lägenhet i samma förening. Då jag noterade att hon gjorde ett mycket bra jobb under denna visning och dessutom sålde lägenheten för ett mycket bra pris så valde jag att anlita denna mäklare och då sålde hon även min lägenhet för ett mycket bra pris som hon förhandlade upp. Processen fungerade mycket bra rätt igenom!

CHRISTOPHER B
Skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB

Amelie Sjöbring: Sålde vår lägenhet på 2 dagar! Återkopplar exemplariskt och är anträffbar dygnet runt verkar det som!!! Vi kommer garanterat anlita Amelie nästa gång vi säljer vår lägenhet eller hus :) Blazeski

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2266 omdömen 4.8 av 2266 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Ola T
Skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB

Jag lämnade ett försäljningsuppdrag till Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB när jag skulle sälja min lägenhet. Det motsvarade inte förväntningarna på långa vägar. Mäklaren visade prov på sällan skådad lathet och arrogans. Han tappar tålamodet och temperamentet och vill tvinga kunden att sänka utgångspriset genom att vägra fler visningar än de två som ingick..Han hade fullt upp att tänka på årets julbonus kan man tro..Ärendet renderade självklart i en anmälan till fastighetsmäklarnämnden.

SAMIR H gillar detta
André K
Skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB

Håller med Christin. snobbigt bemötande är ordet. när vi skulle sälja vår lägenhet. Allt var bra från början och det var inget problem att sälja en sådan fin lägenhet sa hon. Men sen efter 3-4 veckor när hon märkte att det inte va så lätt som hon tycktes tro bad hon oss byta mäklare??!! Då var vi inget värda längre, Man kan väl kräva lite mer av ett så pass stort företag kan jag tycka. jag rekommenderar inte Bjurfors.

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 440 omdömen 4.8 av 440 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Christin H
Skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB

Kan inte rekommendera Bjurfors Malmö Öster. Snobbigt bemötande och hela tiden försök att få oss som köpare att känna oss nojiga och överdrivet oroliga. Behandlade oss som lägre stående varelser till dess att vi faktiskt la ett bud. Alldeles för partisk med köparen där han istället borde varit medlare för att effektivt få till affär.