Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Bjurfors Privatmarknad i Malmö

Bjurfors Privatmarknad i Malmö

Hallenborgs Gata 1B, 211 19 Malmö — Visa karta

Bjurfors - Sveriges ledande Mäklare och Fastighetsmäklare. Vi har Mäklare i Stockholm, Mäklare i Göteborg och Mäklare i Malmö. Vår stab av välutbildade och erfarna mäklare och fastighetsmäklare står till förfogande vid alla typer av fastighet
Kungsgatan 10, 21149, Malmö
Bostadsagenten Malmö
Daniel P:
Mycket bra bemötande. Linda var hur trevlig som helst man litade direkt på henne. Företaget levde upp till sin förväntan med 100%. Stämning...

Mäklare nära Bjurfors Privatmarknad i Malmö:

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Västra Centrum
Svensk Fastighetsförmedling Malmö Västra Centrum
Göran A:
Såg möjligheter och värde, och då inte enbart ur ekonomiskt perspektiv, i lägenheten. Mycket bra hantering av uppdraget hela vägen.

Östra Tullgatan 6, Malmö
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Peter H:
Jeg har haft en meget positiv oplevelse fra start til næsten slut.

Tessins väg 9, MALMÖ
Din personliga mäklare i Skåne! Läs mer ›
John C:
Jeg synes at Marianne er dygtig og omhyggelig vi havde en dejlig oplevelse med hende om salget af vores hus.

Slussplan 5, MALMÖ
Med god lokalkännedom och ett stort varumärke i ryggen hjälper vi er gärna! Läs mer ›
Ann-christin J:
Jag sökte lägenhet åt min dotter som studerade i Stockholm och nu forsätter sina studier i Lund. Ingen enkel uppgift jag fick. Jag träffade ...

Läs vad 4 kunder tycker om Bjurfors Privatmarknad i Malmö

• Christopher B
    Christopher B skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö
    Amelie Sjöbring:
    Sålde vår lägenhet på 2 dagar! Återkopplar exemplariskt och är anträffbar dygnet runt verkar det som!!! Vi kommer garanterat anlita Amelie nästa gång vi säljer vår lägenhet eller hus :)

Blazeski
  • Ola T
    Ola T skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö
    Jag lämnade ett försäljningsuppdrag till Henrick Andersson som är mäklare på Bjurfors city, när jag skulle sälja min lägenhet. Han motsvarade inte förväntningarna på långa vägar. Henrick visade prov på sällan skådad lathet och arrogans. Han tappar tålamodet och temperamentet och vill tvinga kunden att sänka utgångspriset genom att vägra fler visningar än de två som ingick..Han hade fullt upp att tänka på årets julbonus kan man tro..Ärendet renderade självklart i en anmälan till fastighetsmäklarnämnden.
  • André K
    André K skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö
    Håller med Christin.
    snobbigt bemötande är ordet. när vi skulle sälja vår lägenhet. Allt var bra från början och det var inget problem att sälja en sådan fin lägenhet sa hon. Men sen efter 3-4 veckor när hon märkte att det inte va så lätt som hon tycktes tro bad hon oss byta mäklare??!! Då var vi inget värda längre, Man kan väl kräva lite mer av ett så pass stort företag kan jag tycka. jag rekommenderar inte Bjurfors.
  • Christin H
    Christin H skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö
    Kan inte rekommendera Bjurfors Malmö Öster. Snobbigt bemötande och hela tiden försök att få oss som köpare att känna oss nojiga och överdrivet oroliga. Behandlade oss som lägre stående varelser till dess att vi faktiskt la ett bud. Alldeles för partisk med köparen där han istället borde varit medlare för att effektivt få till affär.

Hallenborgs Gata 1B, 211 19 Malmö