BKS-gruppen AB

BKS-gruppen AB

Välkommen till BKS-gruppen AB!

När du behöver en expert inom byggbranschen finns vi här. Vi är belägna i Solna men hjälper privatpersoner och företag i hela Stockholm med omnejd. Vi har en bred kompetens inom företaget och kan hjälpa dig med en rad olika tjänster.

Våra tjänster: Bygg, Måleri, VVS, Markarbete, Byggstädning, El och mycket mer.

Under våra år som aktiva har vi till exempel stambytt mer än 2500 badrum och över 100 projekt inom nyproduktion. Vi går aldrig vidare till nästa projekt förens både du som kund och vi är nöjda.

Läs vad 9 kunder tycker om BKS-gruppen AB 2

2022-05-09 Insamlad av företaget
    Vi blev väldigt nöjda med vårt badrum som totalrenoverades vid stambyte. Mycket skickliga och trevliga hantverkare – platschefen Alfred är en stjärna. Hade önskat lite bättre kommunikation kring reviderade tidsplaner mm, men allt som allt mycket nöjd!
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig och kunnig personal och resultatet av arbetet blev över förväntningarna. Fick även mycket råd och hjälp med att välja material och komma på bra lösningar i ett väldigt trångt och litet badrum.
    2022-03-15 Insamlad av företaget
    Duktiga på sitt yrke/hantverk men mycket kvar att önska när det gäller proaktiv kommunikation till mig som boende (både kring lösningar de genomför i lägenheten och förseningar av tidplan kring projektets framdrift).
    2022-02-10 Insamlad av företaget
    B
    Trevligt bemötande och skickliga hantverkare
    2022-01-30 Spontant omdöme
    Vi anlitade BKS för att bygga om huset, specifikt kök, badrum, uppbyggnad av ytterligare ett rum samt målning inomhus. BKS löste ombyggnationen av samtliga rum utan problem.
    Vad gäller kommunikationen så har den varit smidig hela vägen till avslutet.
    Kan varmt rekommendera BKS till alla!
    2022-01-16 Insamlad av företaget
    BKS- gruppen har nyligen avslutat stambyte hos oss på Kronobergsgatan. Första intrycket var väldigt vagt. Men med facit i handen är slutresultatet mycket bra. Jag är mer än nöjd!
    Men med en arbetsledning som har som målsättning att alla ska vara nöjda på slutet och med ett yrkesskickligt arbetsteam så förstår man.
    Kommunikationen var bra och snabb. Om det så var frågor eller synpunkter. Bemötandet proffsigt och med sakliga svar. Alla var mycket tillmötesgående och trevliga.
    Tack än en gång Alfred & Co.
    Från lgh 1303
    2021-12-17 Insamlad av företaget
    Väldigt duktiga personal dem vet vad den gör och jag är riktigt nöjd med det arbete dem genomförde av min kök renovering.
  • Roberto M
    skrev om BKS-gruppen AB
    2021-12-17 Insamlad av företaget
    Välstrukturerat företag med supertrevlig och kunnig personal. Ständig kommunikation och uppdateringar i renoveringsprocessen. Vi blev supernöjda med resultatet och processens gång var smidigt. Hög samarbetsförmåga och kompetenta hantverkare. Utöver badrumsrenoveringen gjordes ytskiktarbeten som vi är väldigt nöjda med. Kan varmt rekommendera Bks-gruppen.
    2021-12-08 Insamlad av företaget
    Vi i lägenheten 1101 på Kronobergsgatan tycker att BKS-gruppen har varit fantastiska under stambyten - alltid väldigt hjälpsamma, agerat snabbt vid problem/frågor och lätta att få kontakt med. Framförallt har Alfred och Artur varit väldigt behjälpliga och trevliga.