BL Flytt och Allservice AB

BL Flytt och Allservice AB

blflytt-allservice.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till BL Flytt och Allservice AB! Vill du få tid över till annat än att städa? Låt oss på BL Flytt och Allservice AB ta hand om din städning så att du får tid över till annat. Vi är ett städ samt flyttföretag med många års erfarenhet inom branschen. Städtjänster: Kontorsstädning, hemstädning, flyttstädning, visningsstädning...

61 omdömen om BL Flytt och Allservice AB

Sedan starten hos Reco 2020

John J
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Det är andra gången jag anlitar dem för en lägenhetsflytt. De har alltid varit flexibla och utfört uppdraget på bästa sätt. Jag kommer anlita dem igen.

Stevan R
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Professionella, gjorde sitt jobb tidseffektivt och hanterade situationer på ett kundbemötande sätt. Rekommenderar dem varmt för flytthjälp och flyttstädning

Anders Olof S

Riktiga sopor som ligger 1 meter bakom vid övningskörning

Hanna L
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Jag använde mig av BL flytt för att flyttstäda min lägenhet efter jag sålt den. Jag blev rekommenderad Igor av en kompis och är väldigt nöjd att jag tog den rekommendationen. Jag bor utomlands och Igor sköte allt med att se till att lägenheten var i toppskick, hämtade och lämnade nycklarna, etc. Trots att jag behövde ändra dagen de skulle komma med väldigt kort varsel, så löste Igor och hans team det. Skulle verkligen rekommendera BL Flytt och du letar efter någon som är pålitlig, noggrann och väldigt trevlig. Stort tack Igor!!

Melinda N
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Smidiga, snabba och bra med koll både längre innan och precis innan flytten. Kändes väl förberedda och noggranna.

Malin E
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Trevligt och vänligt bemötande, av den personal jag mötte och hade kontakt med. Allt va toppen bra gjort från packning, flytt och städ. Fick tips om företaget av en bekant, är mer än nöjd. Proffsiga! Rekommenderas varmt.

Susanne H
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Stor vilja att ge service. Kunde uppfylla önskemål om flyttstädning trots kort varsel. Uppdraget utfördes på bra sätt. Lättillgänglig på telefon. Viss brist på rutin för tydliga avtal vilket medförde viss oro. Men slutprodukten blev bra.

elsa u
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Snabba, proffsiga och jättefint flyttstädat!

Jenni R
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Toppen städ. Köparna var jätte nöjda. Så som jag som säljare. Tack !

Markus T
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Toppen toppen toppen toppen toppen

Tobias H
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Perfekt service, perfekt utfört. Supernöjd!!

DIMOSTHENIS C
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Vi har köpt flera olika tjänster från BL Flytt såsom magasinering i samband med vår lägenhets styling inför visningen, packning, flytt och flyttstädning. Grabbarna var snabba och professionella. Mycker bra kommunikation och bra pris. Tveka inte att be om offert och anlita denna firma!!

Berit A
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Vi hade hjälp med flyttning av möbler samt senare även flyttstäning av lägenhet på 3 rum och kök. Vi är mycket nöjda med kontakten med BL Flytt och Allservice AB och deras snabbt och skickligt utförda uppdrag. Berit

Robert G
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Leverade utan några problem. Var alltid tillgängliga och ställde upp!

Anders O
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Väldigt trevligt bemötande och bra packat och flyttat på uppskattad tid. Tyvärr ett missförstånd så de tomma förråden lämnades olåsta (patentlås). Men huset låstes och det var ju viktigast. Utan denna fadäs så hade betyget blivit fem!

Charlotta T
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Bra på alla sätt. Prisvärt. Professionellt. Effektivt. Trevligt bemötande. Igor kan konsten Tetris i förråd och flyttbil. Allt toppen. Rekommenderar varmt.

SANNA N
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Mkt snabba och effektiva och prisvärda!

Anna W
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Fantastiska i både flytt och städning. Mycket fin och trygg service, smidiga och proffsiga med lösningsfokus. Otroligt bra städning samt noggranna och varsamma. Kan verkligen rekommendera!

Dragan M
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Bästa företaget i hela Sverige Snabbt, enkelt och professionell Jag rekommenderar 👍👍 BL flytt ❤️

Cristian B
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Snabb kommunikation. Bra service. Effektiv flytt. Rekommenderar!

Lars-Erik L
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Punktliga flexibla och snabba i samband med flyttning och lagring av bohag. Rekommenderas

Karin T
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Snabba och skickliga! Allt gick smidigt både med flytt o städ.

Anita P
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Snabbt, punktligt till bra pris

Carl A
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Allt fungerade super, trevligt bemötande och riktiga fixare.

Axel S
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

BL hjälpte oss med både flytt och städ, och de var snabbare och mer flexibla än vad jag vågade hoppas på. Rekommenderas!

Ellen L
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Pålitliga. Lätta att komma överens med. Gjorde ett utmärkt jobb.

Niklas R
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Snabbt och vänligt bemötande. Gällde köra möbler till återvinning och flyttstädning.

Louise W
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Snabba, varsamma med våra saker och professionella. Hembesök innan flytten för att logistiken skulle bli så bra som möjligt. Skulle anlita igen vid behov.

Nadia W
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Super starka samt trevliga killar som var på plats i god tid. De var otroligt duktiga snabba och professionella och tog hand om mina möbler på det bästa sättet. Jag anlitar gärna de till nästa uppdrag utan tvekan. Rekommenderar BL Flytt varmt. Mvh Super nöjd kund.

Sam Sonchai M
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Lätta att ha att göra med. Raka rör utan knussel. God kommunikation och extremt tillmötesgående. Flytten gick snabbt och smidigt och städningen var utmärkt. Rekommenderas till alla!

Adnan B

Väldigt proffsigt utfört arbete

Jan M
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Vi använde BL Flytt inför såväl visning, lagring av möbler mellan visning och flytt och sedan transport av alla möbler mellan bostäderna. Dessutom utförde man flyttstädningen. Allt arbete utfördes perfekt, enligt överenskommelse och vid bestämda tider. Vi kan verkligen rekommendera BL Flytt och Allservice AB!

Anders S
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Mycket snabb och smidig flytt inkl. trevliga flyttkillar.

Oxana S
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Vi har anlitat BL flytt både som flyttfirma och städfirma och vi är alltid supernöjda och brukar rekommendera dem till alla våra vänner.

Rita S
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Fantastiskt bra hjälp. Var tydliga och kände mig trygg med att använda BL flytt, de fixade allt, städning och flytt. De utförde allt arbete fantastiskt bra. Rekommenderas!

Glenn Tobias C
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Bra kommunikation, enkelt lätt och allt funkade precis som man hade hoppats. Varmt rekommenderas

Svar från BL Flytt och Allservice AB

Tack Tobias!

Daniela J
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Great service! Extremely reliable, quick and get the job done perfectly every time. I would recommend them wholeheartedly

Svar från BL Flytt och Allservice AB

Thank you Daniela!

Marisol P
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Jättesmidiga, snabba, bra bemötande. Hade flytt samt magasinering hos dem.

BL . och BL F gillar detta
Tomasz C
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Köpte lagring och flytt. Blev mycket trevligt bemött. All gick smidigt och enligt plan.

Sanja B
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Snabb service och erfarna killar. Rekommenderar de!

GALIA O
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Proffs! Flyttade hela vårat bohag (två vuxna och tre barn) på tre timmar. Då monterade de även sängben och vi hann bjuda på fika 20 min. Ingenting gick sönder och även städningen var helt perfekt, den nya ägaren till vår förra bostad hörde av sig och var imponerad över hur fin lägenheten var. Priset var oxo helt överkomligt! Boka dom!

Hedwig Victoria M S
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Vi var nöjda först tills fakturan kom med en extra avgift på 8 000 kr som inte hade inkluderats eller informerats om i offerten. Dessutom fattas en flyttlåda innehållande bla en taklampa. Seg respons vid kontakt och tråkigt bemötande. Vi kommer inte att använda detta företag igen!

Per Mikael S
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Jag behövde få en flytt ordnad med kort varsel så var det inga problem. Allt löstes perfekt med flytt och städning. Kan varmt rekommendera BL Flytt och Allservice AB

REBECKA J
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

När jag och min nuvarande sambo skulle flytta ihop så anlitade vi BL Flytt och Allservice AB på rekommendation av min mäklare. Jag önskade att flytta hela mitt bohag, magasinera det i några månader samt flyttstäd. Min sambo behövde därtill flytta sitt bohag och flyttstädning. Allt sköttes supersmidigt och till ett otroligt bra pris som stod ut från alla liknande företag vi tidigare kontaktat för samma jobb. Vi rekommenderar alla -och kommer själva anlita BL Flytt och Allservice AB för alla framtida flyttar.

Daniel Alexander B
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Bokade flytt och städ och ändrade två gånger utan problem. För det priset är jag väldigt nöjd och de var effektiva, punktliga och trevliga. Rekommenderar varmt 💪

Eva S
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Jag fick hjälp med städ och flytt av min brors dödsbo .Det gick fort och bra Och till en rimlig kostnad. HÄLSNINGAR FRÅN EVA

Nils F
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Vi beställde flytt utomlands samt förvaring inför flytten. Allt fungerade perfekt, nedpackning, förvaring och sedan flytt till södra Frankrike. Allt i tid enligt överenskommelse. Dessutom var det lätt att få kontakt med ansvariga som snabbt svarade och löste de frågor och problem som vi hade. Perfekt!

Nermin K
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Snabba, proffsiga och väldigt prisvärda. Rekommenderas varmt.

Felipe  O
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Proffsiga och noggranna - kan inte nog rekommendera BL Flytt och Allservice. Har använt dom flera gånger och alltid fått snabb återkoppling och utförd tjänst. Effektiva problemlösare!

Inga W
Skrev om BL Flytt och Allservice AB

Köpte flytt och flyttstäd och är väldigt nöjd.