Blå Expressen

Blå Expressen

blaflytt.se
  • BadgeTenYears

Med anor som sträcker sig tillbaka till år 1941 är vi på Blå Expressen en väl etablerad och seriös flyttfirma baserad i Solna. Vi erbjuder kvalitativa och personliga flyttjänster i hela Stockholmsområdet, för både privatperson och företag. Oavsett om det gäller kontor, villa, lägenhet eller specifika föremål som kräver lite...

506 omdömen om Blå Expressen

Sedan starten hos Reco 2015

Gustaf B
Skrev om Blå Expressen

Proffsigt från början till start! Trevliga och kompetenta ”flyttgubbar”. Hela tiden en vänligt bemötande.

Svar från Blå Expressen

Hej Gustaf Tack för er reco. Vi är glada och stolta att ni upplever oss som trevliga och kompetenta då har vi nått vårt mål. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Nicklas J
Skrev om Blå Expressen

Blå Expressen får mina VARMASTE rekommendationer för en fantastisk upplevelse från start till mål. Varmt och genuint bemötande från sekund ett, otroligt snabba och effektiva vid flytten och ett fint avslut. Ska du flytta? Anlita Blå Expressen - det är klass rakt igenom!

Svar från Blå Expressen

Hej Nicklas Tack för ert fina betyg och de fina raderna ni skriver här om oss på Blå Expressen. Vi är så glada och stolta att ni upplever vår flyttservice på detta vis. Nöjda kunder är musik för våra öron. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Marcus B
Skrev om Blå Expressen

Blå Expressen i all ära! Vilken ruskigt bra flyttfirma. Punktliga på klockan, extremt trevliga, flexibla, visar stor omsorg kring egendom och är ett riktigt skönt gäng. De uppfyller alla tick boxar man har för en lyckad flytt och jag kan inte nog rekommendera dom vidare till alla jag känner! Allt gick jätte smidigt från första kontakt tills att allt var på plats i lägenheten! Till alla som läser rekommendationer så gör Blå Expressen det lilla extra för att sätta kundens nöjdhet i fokus. Tack och snyggt jobbat! /M

Svar från Blå Expressen

Hej Marcus Tack Tack Tack för er reco. Era rader får mig att få gåshud och vi är så glada att ni uppskattar vår flyttservice. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Karin E
Skrev om Blå Expressen

Den bästa flyttfirman jag någonsin anlitat, och jag har flyttat 20 gånger. Punktliga, försiktiga och varsamma med alla möbler, plastade in allt ömtåligt. Inte en skråma på några möbler. Dessutom mycket trevligt bemötande. Hoppas inte behöva flytta på ett tag. Om det kommer att ske skulle jag absolut anlita Blå Expressen igen. Rekommenderas varmt till alla som önskar en problemfri och omsorgsfull flytt.

Svar från Blå Expressen

Hej Karin Tack Tack Tack Tårarna rinner längst min kind och jag kan knappt skriva detta svar när jag läser att det företag jag mer eller mindre tvingats in i för snart 30 år sen för att bära min far till pension är den bästa Flyttfirma ni anlitat. Ert omdöme visar mig att det har varit värt allt slit ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund

Marie L
Skrev om Blå Expressen

Anlitade Blå Expressen inför min flytt och de var mycket proffsiga! Upplevde att de tog hand om mina saker som om det var deras egna. Otroligt hjälpsamma och omtänksamma utan att bli för personliga. Kan varmt rekommendera Blå Expressen!

Svar från Blå Expressen

Hej Marie Tack för de fantastiska raderna här på reco om oss på Flyttfirma Blå Expressen. Vi är både glada och stolta att ni upplever oss på detta vis. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn ( 30 år på Blå ) Westlund & Grabbarna på Blå

Kristin M
Skrev om Blå Expressen

Killarna från Blå Expressen hjälpte oss att flytta från lägenhet till hus som funkade jättesmidigt! Alla killar var proffsiga, super snabba och trevliga. De tog hänsyn till våra önskemål och även demonterade och monterade våra två Ikea sängar. Jätte nöjda med flytten och kan starkt rekommendera firman! Lite krångligt för oss var bara att låna och lämna tillbaka lånekartongerna pga att kontoret inte är bemannat hela tiden

Svar från Blå Expressen

Hej Kristin Tack för det fina betyget här på reco. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice men lika ledsna för att det var besvärligt för er med lånekartongerna, killarna jobbar med flyttningar hela dagarna och jag Glenn är ute för att besikta och planera kommande flyttningar och det är anledningen till att det är begränsade tider för att hämta och lämna låneflyttkartongerna. Vi tar till oss av detta och skall se om det finns något vi kan göra för att förbättra oss. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Caroline F
Skrev om Blå Expressen

Snabba svar i mail. Trevlig, professionell och snabb flyttservice.

Svar från Blå Expressen

Hej Caroline Tack för det fina omdömet här på reco. Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Ola M
Skrev om Blå Expressen

Vi fick precis det vi förväntade oss! En snabb återkoppling efter förfrågan skickades om de fick komma och titta lite snabbt för att ge en korrekt offert. Offert inom ett dygn efter de tittat. När vi tackat ja kom en tackmail med information vad som skulle se next. Mail/sms två dagar innan flytt med påminnelse att de kommer. De kom i tid på utsatt dag med rätt inställning, bil och verktyg. De gick fort, de var trevliga och allt blev som det skulle. Jag rekommenderar verkligen Blå Expressen för din flytt. De gjorde exakt...

Svar från Blå Expressen

Hej Ola Tack för er reco och för att ni valt att anlita oss för er flyttning. Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! "Flyttfirman Blå Expressen vi håller vad vi lovar !" Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Jonathan G
Skrev om Blå Expressen

Bästa flyttfirman som jag upplevt! Totala proffs och definitivt prisvärt.

Svar från Blå Expressen

Hej Jonathan Tack för de fina betyget. Vi är glada och stolta att Blå Expressen är den bästa flyttfirma ni upplevt, då har vi nått vårt mål ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn "30 år på Blå Expressen" Westlund och grabbarna på Blå ;)

Claes Göran Magnus W

Allt har fungerat klockrent. Från första kontakten till att vi lämnade tillbaka flyttkartongerna. Jättetrevlig personal från kontoret till flyttkillarna och städtjejerna.

Svar från Blå Expressen

Hej Claes Göran Tack för det fina raderna här på reco. Vi är glada och stolta att ni upplever oss på detta vis ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Krisztina B
Skrev om Blå Expressen

Vi flyttade in i en lägenhet på 3:e våningen utan hiss (från en annan utan hiss) och kan inte föreställa mig att det kunde ha gått bättre om vi inte har Blå Expressens hjälp. De är bästa, de där tre finaste killarna som jobbade så hårt med sånt ödmjukhet och erfarenhet att man kan inte drömma om ett bättre team. Tack så jättemycket!

Svar från Blå Expressen

Hej Krisztina Tack Tack för er fina reco. Vi är glada och stolta att ni upplever vår personal & flyttservice på detta vis! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Anette W
Skrev om Blå Expressen

TOPPENSERVICE 10 stjärnor av 5 möjliga⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️alltid glada och tillmötesgående, inget är omöjligt. Snabba och effektiva. Använder dem varje gång jag flyttar. //Anette

Svar från Blå Expressen

Hej Anette Tack för det fina betyget ! Vi är så glada och stolta att ni upplever vår flyttfirma på detta viss. Flyttfirman Blå Expressen vi håller vad vi lovar ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Blå Familjen

First-Name L
Skrev om Blå Expressen

Bästa flyttfirman! Jätte trevliga flyttgubbar och toppen service. Har använt dom flera gånger och lika bra varje gång. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Blå Expressen

Hej Hanna Tack för det fina betyget här på reco. Vi är både glada och stolta att ni känner så för vår flyttservice. Flyttfirman Blå Expressen vi håller vad vi lovar ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Hans H
Skrev om Blå Expressen

Vi flyttade från större lägenhet (utan hiss 3-4 tr) till mindre med hiss. Vi har hela tiden mötts av positiva och serviceinriktade medarbetare. Dom gjorde vår flyttdag enkel, och trevlig. Vi kan starkt rekommendera Blå Expressen för Er nästa flytt, det kommer vi att göra.

Svar från Blå Expressen

Hej Hans Tack för ert fina betyg här på reco. Vi är så glada och stolta att ni upplever oss på Flyttfirman Blå Expressen och vår personal som positiva och serviceinriktade. Killarna hälsar och tackar för den fina förberedelsen av er flyttning. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Monika S
Skrev om Blå Expressen

Snabb handläggning och svar på förfrågan om flytt av ett förråd från en adress till en annan adress i Solna. Flyttkartonger levererades precis på utsatt dag och tid. Flyttkillarna kom något före utsatt tid. Satte igång direkt med flytt och inpackning av några ömtåliga prylar. Väldigt trevliga killar som jobbade snabbt och effektivt. I jobbet ingick även bortforsling av sånt vi inte ville spara till återvinning. Kan varmt rekommendera Blå Expressen och deras trevliga medarbetare.

Svar från Blå Expressen

Hej Monika Tack för det fina omdömet. Vi har glada och stolta att ni uppskattar vi flyttservice. Det är så här vi vill att upplevelsen av att anlita Flyttfirman Blå Expressen skall vara ! "Flyttfirman Blå Expressen vi håller vad vi lovar" Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Annika B
Skrev om Blå Expressen

Så duktiga och noggranna. De transporterade hem mina fina omgjorda möbler och jag är supernöjd. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Blå Expressen

Hej Annika Tack för de fina orden om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas med era fina omgjorda möbler ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Denise B
Skrev om Blå Expressen

Exemplariska! Otroligt noggranna och bra bemötande. Mycket nöjd!

Svar från Blå Expressen

Hej Denise Tack för de fina betyget här på reco. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende. Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

SATU A
Skrev om Blå Expressen

Helt fantastiskt bemötande, service och effektivitet under flytten. Hela gänget var otroligt kunniga och trevliga. Rekommenderar varmt!

Svar från Blå Expressen

Hej Satu & Juho Tack för det fina betyget här på reco. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Gabriele M
Skrev om Blå Expressen

Proffesionellt! Såååå duktiga! Har just haft glädjen att jobba med dem en 2:a gång!

Svar från Blå Expressen

Hej Gabriele Tack för er fina reco. Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Karin Effie B
Skrev om Blå Expressen

De är fantastiskt professionella och vänliga.

Svar från Blå Expressen

Hej Karin Tack för era rader och det fina betyget. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya boende ! Flyttfirman Blå Expressen Vi håller vad vi lovar. Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Leif P
Skrev om Blå Expressen

Snabba, noggranna och effektiva. Trevkiga och seriösa. Kom när de skulle och inga negativa överraskningar

Svar från Blå Expressen

Hej Leif Tack för det fina omdömet. Vi är glada och stolta att ni upplever vår flyttservice på detta vis ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende. Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Margaret S
Skrev om Blå Expressen

Allt var jättebra, punktlighet, noggrannhet, flexibilitet. När jag behövde mer hjälp än jag sagt från början var det inga problem att lägga till. Smidiga att ha att göra med. Det enda jag kan säga om det var något pyttelite negativt var att det blev lite dyrare än jag hade räknat med, men jag fick ju timpris och allt från början, så det var väl ställtiden som lades till. Antar att man räknar heltimme för varje påbörjad timme. Är helt nöjd.

Svar från Blå Expressen

Hej Margareta Tack för er reco. Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi är ledsna om vår offert varit otydlig på något vis. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Maria L
Skrev om Blå Expressen

Ett fantastiskt vänligt och på alla sätt professionellt bemötande.

Svar från Blå Expressen

Hej Maria Tack för de fina omdömet. Vi är glada och stolta att ni upplever vår flyttservice på detta vis ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende. Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Michael A
Skrev om Blå Expressen

Redan från första telefonkontakten får man en seriös och proffsig uppfattning om Blå Expressen. När sedan packmästaren Erik med övrig personal kommer och lugnt och försiktigt packar ner ens hem får man ett stort förtroende för detta företag. Allt fungerade perfekt från packning till uppackning. Vi rekommenderar med varm hand Blå Expressen.

Svar från Blå Expressen

Hej Michael Tack för de fina raderna och det fina betyget här på reco. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende. Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Ana Rita A
Skrev om Blå Expressen

Suveränt service! Utmärkt! Vi fick en otrolig bra service från Blå Expressen! Professionell, snabbt och jätte trevlig bemötande! Flytten gick så smidigt och de ställde in allt på en gång i respektive rum där sakerna hörde hemma. Vi rekommenderar verkligen Blå expressen som flyttservice! Med de är man i fullständigt trygga händer med sin flytt.

Svar från Blå Expressen

Hej Ana Rita Tack för er reco. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice !! "Flyttfirman Blå Expressen Vi håller vad vi lover !" Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Ann-Sophi K
Skrev om Blå Expressen

Fantastisk service och kontakt från början. Flytten gick hur smidigt som helst . En flyttfirma med stort hjärta

Svar från Blå Expressen

Hej Ann-Sophi Tack för ert fina betyg här på reco. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende. Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Anna-lena J
Skrev om Blå Expressen

Vilken otrolig service vi fick från Blå Expressen vid vår flytt. Snabb, professionell och trevligt bemötande. Allt mycket välpackat och ordentligt uppmärkt med vad varje låda innehöll. inte en skråma eller minsta smuts på möblerna. Inga sköra kristallglas gick i kras, vilket vi är mycket tacksamma för. Själva flytten gick så smidigt och de ställde in allt på en gång i respektive rum där sakerna hörde hemma. Fantastiskt trevliga flyttkillar, som skötte allt med bravur. Vi behövde inte göra någonting själva, förutom att...

Svar från Blå Expressen

Hej Anna-lena Tack för de fina raderna och det fina betyget. Vi är så glada och stolta att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen ! "Flytta med Blå Expressen så slipper ni stressen om flytten inte går får Glenn magsår" ;) Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Jermaine A
Skrev om Blå Expressen

Bättre flyttfirma än Blå expressen går nog inte att hitta. Jag valde just dom på grund av deras strålande recensioner men var lite orolig att de kanske var för bra för att vara sanna. Men dom levde verkligen upp till ryktet! Jämfört med andra flyttfirmor kostar dom dubbelt så mycket mer per timme men tro mig det är värt varenda krona för den höga kvaliteten man får för pengarna. Alla jag hade kontakt med vare sig det var på telefon, på besiktningen eller under flytten var både proffsiga, trevliga och duktiga. Dom månar om...

Svar från Blå Expressen

Hej Jermaine Tack för er fina reco. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi tar till oss angående flyttstädningen och gör allt vi kan för att förbättra oss i framtiden. Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Elin G
Skrev om Blå Expressen

Genomproffsigt från första mötet tills sista kartongen var inburen! Gänget som flyttade var som att bjuda in sina 5 bästa kompisar som tar med sig 2 lastbilar och packmaterial för allt från TV till moraklocka. De gjorde allt man önskade som att montera isär bäddsoffa till att montera ihop på nya adressen på rätt plats, allt med en otroligt ödmjuk attityd. Att våran flytt tog 11 timmar var inte heller ett problem, utan fast pris var fast pris. Vill man ha det lilla extra, så kan jag varmt rekommendera Blå Expressen, de...

Svar från Blå Expressen

Hej Elin Tack Tack Tack för era rader ! Vi är glada och stolta att ni upplever oss på detta vis ni beskriver här. "Flyttfirman Blå Expressen Vi håller vad vi lovar" Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Maria Madalena Å
Skrev om Blå Expressen

Varmaste rekommedationer för detta bolag. Ordning och reda. Hjälpsamma och trevliga. Noggranhet på högsta nivå. Dagens flytt var en sann nöje. Tusen tack David, Glenn och killarna som vi hjälpt oss idag.

Svar från Blå Expressen

Hej Maria Tack för er reco. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice och att ni upplevde det som ett sant nöja att flytta med oss ! "Flytta med Blå Expressen så slipper ni stressen" Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & David Lund & Grabbarna på Blå

Magnus N
Skrev om Blå Expressen

Enkla att ha att göra med och väldigt bra service

Svar från Blå Expressen

Hej Magnus Tack för det fina betyget ! Vi är glada och stolta att ni upplever vår flyttservice som bra, då har vi nått vårt mål ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Elisabeth K
Skrev om Blå Expressen

Wow vilken flyttfirma. Från första besöket, innan flytten och vid själva flytten. Service rakt igenom, supertrevliga och kompetenta ”flyttgubbar”. Kan starkt rekommenderas

Svar från Blå Expressen

Hej Elisabeth Tack Tack Tack för det fina raderna. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! "Flyttfirman Blå Expressen Vi håller vad vi lovar" Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Charlotte L
Skrev om Blå Expressen

Allt funka so det skulle helt enkelt

Svar från Blå Expressen

Hej Charlotte Tack för det fina betyget ni gett oss. Att allt funkade som det skulle i er kontakt med oss på Flyttfirman Blå Expressen glädjer våra flytthjärtan ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Carlos R
Skrev om Blå Expressen

Bemötande har varit utmärkt hela vägen. Information har varit tydlig och frågorna har besvarats snabbt. Arbetet genomfördes mycket proffesionellt . Och alla var trevliga och hjälpsamma under flyttdagen. Utmärkt!

Svar från Blå Expressen

Hej Carlos Tack så mycket för det fina betyget vi får här av er på reco. Vi är så glada och stolta att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Håkan N
Skrev om Blå Expressen

Det är jobbigt att flytta. Viktigt då att kunna anlita en flyttfirma som hjälper till att göra denna ansträngande sak lite enklare. Tog kontakt med Blå Expressen som verkade få bra recensioner överlag. Efter bokad flytt kom chefen Glenn på besök. En person utöver det vanliga i den här typen av bransch. Vänlig, varm och personlig. Vi fick flyttkartongerna några veckor innan och inväntade efter hand som sig bör smått oroligt flyttdagen. Allt gick efter dock efter planerna och en bättre mer smidig flytt finns inte...

Håkan N gillar detta
Svar från Blå Expressen

Hej Håkan Tack för er reco. Jag blir så STOLT över de rader ni skriver här så jag har gåshud medans jag skriver detta svar ! Vi är så glada och stolta att ni känner så för oss på flyttfirman Blå Expressen. Detta visar att mitt hårda arbete med att utveckla Blå Expressen som jag har jobbat med i hela mitt vuxna liv har gett resultat. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund

Ewa H
Skrev om Blå Expressen

Så nöjd, ger Blå Expressen dom varmaste rekommendationer. Effektiva, flexibla, trevliga,, proffsiga, snabba, sååå nöjda med dom.

Svar från Blå Expressen

Hej Ewa & Börje Tack för det fina betyget ! Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice. Vi hoppas ni skall trivs i ert nya boende. Med vänliga hälsningar Glenn & Madeleine Westlund & Grabbarna på Blå

Helene G

Serviceminded, trevliga, snabba, ordentliga

Svar från Blå Expressen

Hej Helene Tack Tack Tack Tack Serviceminded, trevliga, snabba, ordentliga, 4 st ord vi gärna förknippas med ! Vi hoppas ni har det bra tills vi ses igen ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på blå

Jakob S
Skrev om Blå Expressen

Förstår inte hur man har lyckats flytta utan professionell hjälp tidigare när man ser hur noggranna och proffsiga personalen från blå expressen är. Oerhört trevligt bemötande och snabba svar på frågor vi hade inför flytt. Lån av kartonger. Hjälpte till att flytta möbler som hade lämnats av förra ägaren. Topp betyg utan att fundera!

Svar från Blå Expressen

Hej Jakob Tack för de fina raderna ni skriver här om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Vi är så glada och stolta att ni upplever er kontakt med oss som ni beskriver. Att lämna nöjda kunder efter oss är det absolut viktigaste och i ert fall verkar vi lyckats nått vårt mål. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya hus ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Margareta M
Skrev om Blå Expressen

Snabba svar. Vänligt bemötande. Professionell flyttning. Högsta betyg!

Svar från Blå Expressen

Hej Margareta Tack för det fina omdömet. Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! "Flytta med Blå Expressen så slipper ni stressen" Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

David S
Skrev om Blå Expressen

Jättebra bemötande redan vid beställning av tjänsten och när väl flyttgubbarna kom kände vi direkt att vi var i trygga händer. Flytten gick jättesnabbt, inget gick sönder och flyttstädningen efteråt var också bra. Allt kändes tryggt och effektivt. Rekommenderar Blå Epxressen varmt.

Svar från Blå Expressen

Hej David Tack för era rader och det fina betyget ni ger oss på Flyttfirman Blå Expressen här på reco. Vi är glada och stolta att ni upplever er kontakt med oss på det sätt ni beskriver för då har vi nått vårt mål ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Stefan P
Skrev om Blå Expressen

Flytt av hela villa-bohaget från Kungsängen till Göteborg. Mycket stort engagemang och snabba åtgärder hela vägen, från logistik och flyttkartonger till skyddspackning och in-och urlastning. 5 "gubbar" packade och lastade i, 3 lastade ur och ställde på önskad plats - utan en enda skada eller misstag på rimliga 2 dagars jobb. Helt enkelt en DRÖMFLYTT! Blå Expressen rekommenderas på det varmaste.

Svar från Blå Expressen

Hej Stefan Tack för er fina reco. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Att ni som kund är nöjda med vårt arbete betyder allt för oss då vi lever på endast rekommendationer. Tack för en trevlig utflykt till Götet ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Alla heter Glenn i Göteborg Westlund & Grabbarna på Blå

Lars Olof W
Skrev om Blå Expressen

Vi blev tipsade av kollega om Blå Expressen och kommer tipsa alla i vår närhet om att anlita samma "gubbar". Blå Expressen är så serviceinriktade, trevliga och professionella att de inte behöver konkurrera med endast pris. Total trygghet från början till slut. Vi gjorde 2 flyttar och behövde hjälp med magiasinering på grund av tillfälligt boende i väntan på vår nya lägenhet.

Svar från Blå Expressen

Hej Lars Olof Tack för de fina betyget här på reco. Vi är glada och stolta att ni känner så för vår Flyttfirma Blå Expressen. Vårt mål är att alla kunder som anlitar Blå Expressen skall bli nöjda med vår flyttservice och i ert fall verkar vi lyckat med vårt mål ;) Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsingar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Jan N
Skrev om Blå Expressen

Jag fick ett mycket bra bemötande i samband med bokning av flytten! Via en god vän, fått hade jag fått tips om Blå Expressen och deras fina utförande av hennes flytt. Blå Expressen levde mer än väl upp till de förväntningar jag fått genom hennes omdöme! Jag köpte en flytt där merparten av bohaget sedan tidigare var packat i kartonger. Undantaget var glas och porslin samt en del böcker med vilka jag önskade få hjälp med packning. i flytten ingick även diverse möbler. Jag var i behov av att snabbt få flytten genomförd,...

Svar från Blå Expressen

Hej Jan Tack för de fina raderna och det fina betyget. Att ni som kund är mer än nöjd med vår flyttservice visar att vårt hårda arbete med att ge våra uppdragsgivare det lilla extra som många andra flyttfirmor saknar lönar sig. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Helene G
Skrev om Blå Expressen

Allt igenom professionella och trevliga - från första samtalet till sista kartongen! Hatten av och jag rekommenderar verkligen Blå Expressen.

Svar från Blå Expressen

Hej Helene Tack för er reco. Vi är så glada och stolta att ni känner så för vår flyttfirman Blå Expressen. Att ni som kund är nöjd med vår flyttservice betyder allt för oss !! Namnet har burits sedan 1941 era möbler bär vi än idag. Med vänliga hälsningar Glenn "30 år på Blå Expressen" Westlund & Grabbarna på Blå

Alice W
Skrev om Blå Expressen

Snabb och bra service, flexibla och mycket trevliga!

Svar från Blå Expressen

Hej Alice Tack för er reco. Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Hans Ulrik G
Skrev om Blå Expressen

Blå Expressen, nu anlitad för andra gången, är en flyttfirma i absolut toppklass! Från initial telefon- och mejlkontakt till, och under, själva flytten är de synnerligen professionella, tillmötesgående, vänliga och inte minst glada. Det är så man som företag får återkommande kunder - det är så man får välförtjänta 5.0 i betyg. Blå Expressen rekommenderas varmt!

Svar från Blå Expressen

Hej Hans Ulrik Tack för de fina betyget. Vi är glada och stolta att ni upplever vår flyttservice på detta sätt ni beskriver här. Nöjda kunder är Flyttfirman Blå Expressens melodi;) Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Felicia T
Skrev om Blå Expressen

Använder alltid er när jag ska flytta och är lika nöjd varje gång. Rekommenderas! Ni gör så att även själva flytten blir rolig och lättsam! TACK!

Svar från Blå Expressen

Hej Felicia Tack för er reco och de fina betyget om vår flyttfirma Blå Expressen. Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Åsa L
Skrev om Blå Expressen

Synnerligen professionella och effektiva. Jag hade förväntat mig hjälp med en packning och flytt mellan två lägenheter och det fick jag verkligen! Massor av saker, men inga sura miner eller otålighet, packning av rubb som stubb i lådor, men ändå tid att diskutera olika alternativ med mig. Därefter flytt med ordning av vilka lådor som skulle till vilket rum. Mycket väl genomfört! Ska jag säga något som kan förbättras skulle det vara att etiketterna på flyttlådor ibland kom från gamla flyttar, så mina saker var inte säkert...

Svar från Blå Expressen

Hej Åsa Tack för det fina raderna ni skriver här om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Synnerligen professionella och effektiva dessa ord är som musik i mitt öra ! Vi tar till oss av detta med märklapparna och skall bättra oss på den punkten ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund

Karin B
Skrev om Blå Expressen

Alla som hjälpte till var helt fantastiska, från offert till att sista kartongen var inburen. Vi valde också få hjälp med packningen vilket var ovärderligt. Vi hade ett stort hus att packa ned. Blå expressen gjorde så att vi fick en mycket smidig flytt och bra start på nya boendet.

Svar från Blå Expressen

Hej Karin Tack för er reco. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vårt arbete och att ni är nöjda med oss som var inblandade i er packning flyttning och flyttstädning. Tack för det fina bemötandet mot vår personal ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå

Lena E
Skrev om Blå Expressen

Anlitat Blå Expressen två gånger, lika nöjd. Otroligt proffsiga och noggranna. Använt både flytthjälp, magasinering och flyttstädningen. 100% nöjd med allt!

Svar från Blå Expressen

Hej Lena Tack för ert fina betyg om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Att ni blir 100% nöjd med 2 st flyttningar samt flyttstädning får mig att rodna. Jag tog över rodret för Blå Expressen för cirka 25-27 år sen när min fars kompanjon lämnade oss alldeles för tidigt och min far behövde mig vid sin sida. När jag/Glenn läser era rader inser jag att jag lyckats ganska bra trots att detta inte var vad jag drömde om utan gjorde vad som var nödvändigt för min familjs försörjning. Jag vill tacka mina underbara kollegor för...